Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 21:55
mdelaat
mdelaat is offline
Komen er nog nieuwe drugs uit komende tijd? Wat is het nieuwste van het nieuwste in de wereld der van de wereld?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2005, 22:17
Chakra
Chakra is offline
Methamphetamine denkek.

Het is toch razend populair in amerika de laatste tijd.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 22:49
mdelaat
mdelaat is offline
Speed toch?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 22:56
verkeerd mens
verkeerd mens is offline
raarrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 22:59
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Goo Gul

Het lijkt me dat zowat alle stoffen waar je offworld plezier mee kunt hebben nu wel gevonden zijn.
De middelen worden meer herontdekt denk ik.

Explosion (ik neem aan dat e naar aanleiding daarvan dit topic bent begonnen) is ook niet 'nieuw'. Van methylone is al veeel langer bekend dat t dit effect heeft.
Het enige wat er nieuw aan is is dat er nu een room-odorizer verhaal en verpakking omheen zit en er dus een slim marketingtruukje op is toegepast.

Luister anders de uitzending eens na waarin Giel Beelen zat te explosioneren, hij had een 'professional' ( ) in de studio die antwoord gaf op dezelfde vraag als jij hier stelt.

Maja, misschien zijn er wel doorgedraaide psychonauten die neergestorte astroïden openkraken om buitenaardse lolkristalletjes te vinden
Oud 07-04-2005, 23:31
mdelaat
mdelaat is offline
Zegt iemand de volgende termen iets?

2ctfm
2cbpp (pipereazine versie van 2cb)
5-meo-dalt
Flea
tma-6

Ik kwam ze tegen op een ander forum, en het zegt me werkelijk helemaal NIETS.

Oh, en ik had dit topic niet gestart n.a.v. Explosion hoor, ik vroeg het me gewoon af, zo'n hersenpinsel.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 23:43
Chakra
Chakra is offline
nja, kdacht ook nog
de 2-c-i 's derbij te zetten.
da zijn een soort van "nieuwe" "tripmiddelen"
kweet er ook nog ni echt veel van.

en dan 5meo-amt , das de werkzame stof in ayahuasca ni ? of toch zoiets in dien aard, en ook iets me dmt te maken, kzal de link morge is zoeken
Oud 08-04-2005, 01:10
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
mdelaat schreef op 08-04-2005 @ 00:31 :
ik had dit topic niet gestart n.a.v. Explosion hoor, ik vroeg het me gewoon af, zo'n hersenpinsel.
Ik kom de vraag sinds t hele explosion gedoe steeds vaker tegen, vandaar.

@bekeerd mens
anaal inbrengen van middelen gaat inderdaad sneller
Oud 08-04-2005, 04:18
Verwijderd
flikker op met dat belachelijke plaatje man
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 07:44
Verwijderd
smeeeerig..

maar hoorde van een meisje dat ze iets vaags had, het bestond in vloeibare en pilletjesvorm (voor homo's zei ze )
nou zou je daar dus 1 minuut van speezen, trippen, warm gevoel van binnen etc etc van krijgen.. en je kont zou der van gaan openstaan (je sluitspier ontspant onwijs ofzo).. k vind het maar een vaag verhaal, iemand die er van gehoord heeft?

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 08:36.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 08:32
wann
wann is offline
You've been Goatse'd!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 09:41
Daan
Daan is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 08-04-2005 @ 08:44 :
smeeeerig..

maar hoorde van een meisje dat ze iets vaags had, het bestond in vloeibare en pilletjesvorm (voor homo's zei ze )
nou zou je daar dus 1 minuut van speezen, trippen, warm gevoel van binnen etc etc van krijgen.. en je kont zou der van gaan openstaan (je sluitspier ontspant onwijs ofzo).. k vind het maar een vaag verhaal, iemand die er van gehoord heeft?
Poppers
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 09:48
Verwijderd
ja maar als je poppers snuift gaat ja anus echt niet open staan
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 10:17
de here Jezus
de here Jezus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 08-04-2005 @ 10:48 :
ja maar als je poppers snuift gaat ja anus echt niet open staan
dat verslapt de spieren en ook de kringspier geloof ik daarom doen gays dat graag nemen alvorens ...
Oud 08-04-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Daan schreef op 08-04-2005 @ 10:41 :
Poppers
ja dat wasset... maar vond het beetje vage beschrijving.. wat doeet et precies met je, wat is de uitwerking?

en ze zei dat et na een minuut helemaal weg is.. is dat zo?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 10:35
de here Jezus
de here Jezus is offline
het lijkt op lijm snuiven zeggen ze
Oud 08-04-2005, 10:58
Pay Per View
Pay Per View is offline
Yaba is terug zeer in aan het worden en het crack fenomeen komt ook stilaan overwaaien uit amerika.

En ik ga een thc-vodka uitvinden ofzo... =)
Oud 08-04-2005, 11:03
de here Jezus
de here Jezus is offline
yaba dat is dus gewoon methamfetamine wat al gezegd is in pilvorm maar naar mijn weten is dat nog niet in nederland?

en crack ja idd dat is vrij populair nu bij mensen die extremen willen, kheb gelezen dat ook jongeren er steeds vaker mee in aanraking komen
Oud 08-04-2005, 11:47
Pay Per View
Pay Per View is offline
Citaat:
de here Jezus schreef op 08-04-2005 @ 12:03 :
yaba dat is dus gewoon methamfetamine wat al gezegd is in pilvorm maar naar mijn weten is dat nog niet in nederland?

en crack ja idd dat is vrij populair nu bij mensen die extremen willen, kheb gelezen dat ook jongeren er steeds vaker mee in aanraking komen
Yaba is uit de tweede wereldoorlog en is in sommige milieus al te krijgen. En denk dat dat niet echt methamfetamine is. Daar kan je 10 dagen van wakker blijven en dan komt een afkick die met geen enkele drug te vergelijken is. Mensen in hun afkick hebben hun keel al vergesneden of hun huid eraf gesneden. Oppassen met yaba dus. =)

Crack is whack. =)
Oud 08-04-2005, 12:10
de here Jezus
de here Jezus is offline
Citaat:
Pay Per View schreef op 08-04-2005 @ 12:47 :
Yaba is uit de tweede wereldoorlog en is in sommige milieus al te krijgen. En denk dat dat niet echt methamfetamine is. Daar kan je 10 dagen van wakker blijven en dan komt een afkick die met geen enkele drug te vergelijken is. Mensen in hun afkick hebben hun keel al vergesneden of hun huid eraf gesneden. Oppassen met yaba dus. =)
Dat is niet waar, het is toch echt methamfetamine, en dat werkt echt geen 10 dagen hoor, max. 30 uur, of zijn het soms capsules met vertraagde afgifte en dat is geen afkick daarna maar gewoon een amfetamine-kater, en die is lang niet zo erg als ontwenningsverschijnselen van andere zware drugs. De kater is wel heel zwaar maar dat is logisch als je zo lang aan het speeden bent geweest. (En Yaba is niet uit WO 2 maar dat is de stof methylamfetamine wat het dus bevat. Yaba is gewoon de tabletvorm ervan. Net als xtc resp. mdma.)

Hier staat wat over: http://www.drugs-info.co.uk/drugpages/yaba/yaba.htm
Oud 08-04-2005, 12:46
Pay Per View
Pay Per View is offline
Citaat:
de here Jezus schreef op 08-04-2005 @ 13:10 :
Dat is niet waar, het is toch echt methamfetamine, en dat werkt echt geen 10 dagen hoor, max. 30 uur, of zijn het soms capsules met vertraagde afgifte en dat is geen afkick daarna maar gewoon een amfetamine-kater, en die is lang niet zo erg als ontwenningsverschijnselen van andere zware drugs. De kater is wel heel zwaar maar dat is logisch als je zo lang aan het speeden bent geweest. (En Yaba is niet uit WO 2 maar dat is de stof methylamfetamine wat het dus bevat. Yaba is gewoon de tabletvorm ervan. Net als xtc resp. mdma.)

Hier staat wat over: http://www.drugs-info.co.uk/drugpages/yaba/yaba.htm
Ik had een artikel gelezen in EOS over de drug. Tzal allemaal wel waar zijn... =)
Oud 08-04-2005, 12:50
de here Jezus
de here Jezus is offline
Mja ik begrijp, die tijdschriften schrijven vaak dingen op die niet juist zijn toch, niet alleen mbt drugs, net als kranten enzo, die moeten gewoon een sensatieverhaal hebben

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:32
mind
mind is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 07-04-2005 @ 23:59 :

Het lijkt me dat zowat alle stoffen waar je offworld plezier mee kunt hebben nu wel gevonden zijn.
De middelen worden meer herontdekt denk ik.
''At the beginning of the 20th century, there were only two psychedelic compounds known to Western science: cannabis and mescaline. A little over 50 years later -- with LSD, psilocybin, psilocin, TMA, several compounds based on DMT and various other isomers -- the number was up to almost 20. By 2000, there were well over 200. So you see, the growth is exponential.''
When I asked him whether that meant that by 2050 we'll be up to 2,000, he smiled and said,
''The way it's building up now, we may have well over that number.''

source: interview Alexander Shulgin
Oud 08-04-2005, 14:32
wann
wann is offline
Pay Per View, heb jij daar een Jupiler-vlag/bordje in je kamer hangen? Doe die eens aan mij.

Meh, ik ga binnenkort nog wel naar Jupile fietsen dan en kijken of daar een bordje te vinden valt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:37
Verwijderd
Ik heb wel ooit poppers gesnoven.
Tis wel wazig. Maar t duurt nie lang. En je moet t flesje wel steeds dicht houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2005, 22:35
zeehond23
zeehond23 is offline
mijn pis is zo psychidelies joh, en ik deel het gratis uit
Oud 08-04-2005, 23:01
Verwijderd
Citaat:
mind schreef op 08-04-2005 @ 15:32 :
''At the beginning of the 20th century, there were only two psychedelic compounds known to Western science: cannabis and mescaline. A little over 50 years later -- with LSD, psilocybin, psilocin, TMA, several compounds based on DMT and various other isomers -- the number was up to almost 20. By 2000, there were well over 200. So you see, the growth is exponential.''
When I asked him whether that meant that by 2050 we'll be up to 2,000, he smiled and said,
''The way it's building up now, we may have well over that number.''

source: interview Alexander Shulgin
Aan het begin van de 20ste eeuw kende men al veel meer dan twee psychedelische stoffen, is dit een wetenschapper?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 07:28
mind
mind is offline
zoals...?
Oud 09-04-2005, 12:43
Type
Type is offline
enkele opiaten die ook psychedelische effecten hebben, lijkt me...?

Maar dat zullen ze dan niet onder de psychedelica scharen.
Oud 11-04-2005, 19:42
Radium
Radium is offline
"Twee" is natuurlijk grofweg, kunnen er ook wat meer zijn Opium wordt hier wellicht buiten beschouwing gelaten omdat het niet psychedelisch is, maar dat is dubieus, aangezien cannabis zeker niet psychedelischer dan opium is.

Het heeft verder vrij weinig met het argument te maken, het gaat erom dat het aantal bekende stoffen met een psychedelische werking exponentieel toeneemt.

Dat artikel is wel erg gaaf trouwens.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:33
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
Radium schreef op 11-04-2005 @ 20:42 :
"Twee" is natuurlijk grofweg, kunnen er ook wat meer zijn Opium wordt hier wellicht buiten beschouwing gelaten omdat het niet psychedelisch is, maar dat is dubieus, aangezien cannabis zeker niet psychedelischer dan opium is.

Het heeft verder vrij weinig met het argument te maken, het gaat erom dat het aantal bekende stoffen met een psychedelische werking exponentieel toeneemt.

Dat artikel is wel erg gaaf trouwens.
Van cannabis kan je wel degelijk gaan hallucineren, het heeft alleen nog wel meer effecten dan dat
Oud 13-04-2005, 14:51
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
mdelaat schreef op 08-04-2005 @ 00:31 :
Zegt iemand de volgende termen iets?

2ctfm
2cbpp (pipereazine versie van 2cb)
5-meo-dalt
Flea
tma-6

Ik kwam ze tegen op een ander forum, en het zegt me werkelijk helemaal NIETS.

Oh, en ik had dit topic niet gestart n.a.v. Explosion hoor, ik vroeg het me gewoon af, zo'n hersenpinsel.
TMA-6 is een variant op mescaline. Die andere middelen zeggen me ook niets, behalve dan dat piperazines over het algemeen waardeloze drugs zijn.
Oud 13-04-2005, 14:54
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
Chakra schreef op 08-04-2005 @ 00:43 :
nja, kdacht ook nog
de 2-c-i 's derbij te zetten.
da zijn een soort van "nieuwe" "tripmiddelen"
kweet er ook nog ni echt veel van.

en dan 5meo-amt , das de werkzame stof in ayahuasca ni ? of toch zoiets in dien aard, en ook iets me dmt te maken, kzal de link morge is zoeken
5-meo-amt heeft niets met ayahuasca te maken. Je bedoelt waarschijnlijk 5-meo-dmt. Dat komt inderdaad wel voor in ayahuasca, evenals N,N-DMT en soms bufotenine.
Oud 13-04-2005, 17:05
mind
mind is offline
5-meo-dmt in ayahuasca is niet zo'n succes.. (hoge bloeddruk en hartslag)
Oud 14-04-2005, 15:35
kutprinter
kutprinter is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 09-04-2005 @ 00:01 :
Aan het begin van de 20ste eeuw kende men al veel meer dan twee psychedelische stoffen, is dit een wetenschapper?
ja dat is een wetenschapper ja!!
Uitvinder van lsd als pshychedelishe stof en VEEEEEEELE andere drugs....
Oud 14-04-2005, 15:44
wann
wann is offline
Citaat:
kutprinter schreef op 14-04-2005 @ 16:35 :
ja dat is een wetenschapper ja!!
Uitvinder van lsd als pshychedelishe stof en VEEEEEEELE andere drugs....
LSD als psychedelische stof werd door Albert Hoffman zelf ontdekt, dacht ik, toen het spulleke met z'n huid in contact kwam?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:54
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
mind schreef op 13-04-2005 @ 18:05 :
5-meo-dmt in ayahuasca is niet zo'n succes.. (hoge bloeddruk en hartslag)
Nee, maar er zijn maar weinig plantensoorten te vinden die uitsluitend N,N-DMT bevatten.
Oud 14-04-2005, 18:21
mind
mind is offline
Citaat:
wann schreef op 14-04-2005 @ 16:44 :
LSD als psychedelische stof werd door Albert Hoffman zelf ontdekt, dacht ik, toen het spulleke met z'n huid in contact kwam?
true, zie http://www.psychedelic-library.org/child.htm
hij heeft het ws iig als eerste gesynth, zie ook deze timeline.

enne hatefuk;
als er in die plant wat aanwezig is maakt het niet al te veel uit natuurlijk was meer als warning voor lui die een x hoeveelheid 5-meo-dmt kopen en vervolgens met een mao remmertje ayahuasca fabriceren.

Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 19:19
Verwijderd
ik heb wel eens een vette docu gezien over die kerel waarin ie zelf aan het woord kwam enzo
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 20:09
mind
mind is offline
EZblade:
peter jennings: ecstasy rising ???

of had je het over hoffman ?
Oud 14-04-2005, 21:51
flipm0
flipm0 is offline
2cb
Oud 14-04-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Daan schreef op 08-04-2005 @ 10:41 :
Poppers
poppers zijn wel aardig, maar het werkt maar heeeel eventjes, en je moet het vlak voor 'n orgasme gebruiken.
Niet duur, te koop bij de christine le duc, methinks.

Oh, en het is ook effectief bij andere seks dan anale seks, hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten