Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() een intro in je post zou wel handig zijn waarom deze enquete, wat je met de uitslag wil doen enzo je kunt niet zomaar een enquete posten en dan verwachten dat mensen "normaal" reageren.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1.c 2.b 3.c 4.b 5.c |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 1.Je loopt 's avonds op straat en je ziet aan de overkant twee Marokkanen. Als ze jou zien steken ze over. Wat denk je als je dat zo ziet? b. Je denkt niks je loopt gewoon door. 2. Je bent in de discotheek en er komt een jongen met roze kleren op je af, om een praatje te maken. Wat denk je als je hem ziet? b. Je vindt het gaaf dat hij zich anders kleed dan de gemiddelde jongen. 3. Er komt een meisje op school en ze vertelt dat haar vader in de gevangenis zit. Hoe denk je erover? c. Je doet door dit verhaal niet anders tegen haar dan tegen andere klasgenoten. 4. Je doet mee aan een slimheidwedstrijd, er doen alleen maar blondjes mee. Zelf heb je donker haar. Wat denk je dan? b. Dat zegt toch niets? 5. Je ouders stellen voor om naar België op vakantie te gaan. Hoe reageer je daarop? c. Het land zelf lijkt je niets. Lijkt te veel op Nederland. Zet even je leeftijd erbij! 21. Wat een ongelofelijk slechte enquête. ![]()
||
1.Je loopt 's avonds op straat en je ziet aan de overkant twee Marokkanen. Als
ze jou zien steken ze over.Wat denk je als je dat zo ziet? b. Je denkt niks je loopt gewoon door 2. Je bent in de discotheek en er komt een jongen met roze kleren op je af, om een praatje te maken Wat denk je als je hem ziet? d. Ik heb weinig behoefte om met hem te praten en ik denk niets over z'n geaardheid. 3. Er komt een meisje op school en ze vertelt dat haar vader in de gevangenis zit. Hoe denk je erover? c. Je doet door dit verhaal niet anders tegen haar dan tegen andere klasgenoten. 4. Je doet mee aan een slimheidwedstrijd, er doen alleen maar blondjes mee. Zelf heb je donker haar. Wat denk je dan? b. Dat zegt toch niets? 5. Je ouders stellen voor om naar België op vakantie te gaan. Hoe reageer je daarop? c. Het land zelf lijkt je niets. Lijkt te veel op Nederland. 17 Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2: A 3: C 4: B 5: C ik ben 15... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Wiskunde Po Statistiek, Helpp! N.A | 0 | 19-03-2009 20:33 | |
Eten & Drinken |
enquete! ikkuh15 | 18 | 13-10-2006 17:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[enquete] Max Havelaar Carriteras | 3 | 25-11-2005 18:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Autochtone Nederlanders en stereotypen over allochtonen VU-Onderzoeker | 58 | 07-01-2005 22:06 | |
Films, TV & Radio |
grootste persoon van nederland goodfella | 124 | 16-11-2004 20:07 | |
Eten & Drinken |
enquete: snackgedrag, zo klaar FrantiC | 43 | 16-10-2003 16:13 |