Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 21:51
Verwijderd
Oooh. Piekerdepieker.

Ik heb de kracht niet meer om ergens bij te horen
Advertentie
Oud 07-04-2005, 22:19
Xonzo
Xonzo is offline
juij, wat voel ik me weer tiptop
Oud 07-04-2005, 22:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vandaag uren naar een foto van mij en m'n vader zitten staren, ineens durf ik na 4,5jaar conclusies te trekken: ik mis hem!
Mams werd vandaag 51, en ik heb haar niets anders zien doen dan lachen.. en lachen, en dat is wel zólang geleden, het maakt me gelukkig om dat eindelijk weer eens te zien.. hou van haar!
Oud 07-04-2005, 22:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
Pfffff. Wat een stomme stomme stomme dag. Al mijn vertrouwen in alles is weer de grond in geboord. En dan ook nog eens die stomme stomme rot-NS. Fijne voorlichting, ja, enorm. Echt zielig, voor dat opatje wat bijna tussen de treindeuren zat. En het studieprogramma voor volgend jaar is echt 10x niks. Maar ik zou niet weten aan wie ik dat zou moeten laten weten. En ik durf verdorie niet te bellen naar mijn misschien-maar-waarschijnlijk-niet-toekomstige-stage!
Zal ik ze dan toch nog maar een mailtje sturen? Vooruit dan. Nu eerst doen. En daarna slapen, want ik moet er weer om 6.00u uit om om tijd op school te zijn voor het practicum.
Oud 07-04-2005, 22:37
my iron lung
my iron lung is offline
het doet zo heel erg veel pijn om alleen te zijn. ze is weg, ze komt nooit meer terug en ik heb op dit moment zo onvoorstelbaar veel behoefte aan een knuffel. alleen is er niemand. zelfs m'n vrienden zijn allemaal ofwel ziek, ofwel op reis, ofwel bij hun lief. ik zit hier maar de hele dag te niksen, omdat het vakantie is.
en ik ben alleen en ik mis haar, dat ga ik eerlijk toegeven.

(goh, ik kan zeuren he mja, daar dient dit topic voor...anders houd ik me best in)
Oud 07-04-2005, 23:34
Verwijderd
aaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww.
oke.
Oud 08-04-2005, 00:13
rare kwast
rare kwast is offline
ik zeg maar zo, ik zeg maar niets

maar moet het allemaal toch ff kwijt, stage liep opzich wel lekker (had avond dienst) maar kreeg op gegeven moment feedback...nou lekker...kon wel janken en niet omdat de feedback niet gegrond was (zal hij vast wel geweest zijn) maar puur het feit dat ik zoooo moe ben..ik sta op instorten en niemand die me op gaat vangen

leaving for a long sleep...hoping it will last for ever

@ Thoughtful goede muziekkeuze / goede sig
Oud 08-04-2005, 06:56
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 08-04-2005 @ 00:34 :
aaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww.
Oud 08-04-2005, 11:41
Nona
Nona is offline
Bluch. Eén printer vastgelopen, één printer zonder papier. En de studentassistent is weg lunchen. Een lunch die tot half 1 duurt, dus nu is hij er uiteraard nog niet. Lekker geregeld weer.
Oud 08-04-2005, 11:42
Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, altijd lekker als je diskette waarop je werkstuk staat crasht....gelukkig nog n backup van anderhalve maand terug. helaas had ik heel veel kleine dingen gewijzigd...nouja dan maar opnieuw (gelukkig liggen de aantekeningen er nog)....bah...weer een aantal uren werk overdoen...

Verder is t nu lekker weekend
Oud 08-04-2005, 12:15
zeep007
zeep007 is offline
aaargh, heb geen zin, geen zin, geen zin..... kutzooi.
nog 3 uur en 3 kwartier

ahhhh
Oud 08-04-2005, 12:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Talk 2 me
Please talk 2 me
Say the words I would like to hear

Talk 2 me
Please talk 2 me
Save my love, save my life
And take away al the fear
Oud 08-04-2005, 12:40
farai
farai is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-04-2005 @ 13:36 :
Talk 2 me
Please talk 2 me
Say the words I would like to hear

Talk 2 me
Please talk 2 me
Save my love, save my life
And take away al the fear
whaha Rafke van Brussel. 'k wist niet dat ze die gast kende daarzo over de grens. en "flikken" ook dan?

OT: Ik zat net nog verwikkeld in ene discussie zonder einde. Dus 'k heb ze uiteindelijk toch maar afgekapt. Niet leuk ma 'k ben toch blij da 'k gezegd heb wat ik MOEST zeggen.
Oud 08-04-2005, 12:42
bindmiddel
bindmiddel is offline
hmm net op msn spreekt een of andere vreemde kerel me aan dat ik mn ex niet meer moet bellen jezus het is nu 3 weken terug dat ik dat ook maar geprobeerd heb, laat haar dat zelf zeggen btw, maar ik heb der vorige week nog wel gesmst en gemaild maar die waren redelijk netjes en gewoon ik vroeg om een afscheid omdat me psych dat zei .
Marja waar bemoeit hij zich mee. Ik heb hem de waarheid vertelt en nu is ie stil. G*dver waarom moet ik nou weer zo ziek in mn kop zijn...waarom heb ik die efexor troep weggeflikkert misschien durf ik het dan wel.
Oud 08-04-2005, 12:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 08-04-2005 @ 13:40 :
whaha Rafke van Brussel. 'k wist niet dat ze die gast kende daarzo over de grens. en "flikken" ook dan?
Hij is niet zo héél bekend hier... Laat ik het anders zeggen: helemaal niet bekend. Maar ik heb dat liedje opgepikt door middel van 'Flikken' inderdaad, dat ik sinds de tweede serie op de VRT heb gevolgd. 't Wordt nu ook al een paar jaar on NL 2 uitgezonden, bij ons. Met ondertiteling, want ze denken dat wij anders die Vlaamskens niet kunnen verstaan.
Oud 08-04-2005, 12:58
ilse
ilse is offline
*zucht*

ben wel een beetje trots, heb het hele huis schoongemaakt. echt alles, alle kamers en gedweild en alles. heb ik nog nooit gedaan . me moeder zal wel blij zijn als ze dit ziet hoop ik...

maar weer een klein dingetje en mijn euforische stemming is meteen weer weg
Oud 08-04-2005, 13:16
farai
farai is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-04-2005 @ 13:48 :
Hij is niet zo héél bekend hier... Laat ik het anders zeggen: helemaal niet bekend. Maar ik heb dat liedje opgepikt door middel van 'Flikken' inderdaad, dat ik sinds de tweede serie op de VRT heb gevolgd. 't Wordt nu ook al een paar jaar on NL 2 uitgezonden, bij ons. Met ondertiteling, want ze denken dat wij anders die Vlaamskens niet kunnen verstaan.
Die song is als ik mij ni vergis ook pas de titelsong sinds het tweede seizoen. Zou het niet weten want ik kijk het zelf ook niet. Politieserie's das ni mijn ding.

Maareuhm van die Vlaamskens da klopt ook wel half volgens mij. As kik int plat vlaams begin te klappe volgde gij toch echt nimeer za.
Oud 08-04-2005, 13:46
SaisPas
SaisPas is offline
Ik wacht nu al een paar dagen op een PM. Stiekem mis ik dat toch wel.
Oud 08-04-2005, 13:50
Kairi41
Kairi41 is offline
IK HAAT HET MEZELF TE ZIJN! zo dat lucht op
Oud 08-04-2005, 14:26
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Kairi41 schreef op 08-04-2005 @ 14:50 :
IK HAAT HET MEZELF TE ZIJN! zo dat lucht op
ruilen?
Oud 08-04-2005, 14:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
SaisPas schreef op 08-04-2005 @ 14:46 :
Ik wacht nu al een paar dagen op een PM. Stiekem mis ik dat toch wel.
Ik was ziek, koorts, hoofdpijn, oorpijn, rugpijn, hoesten, verkouden, steken in het hoofd, last van mijn maag... Blegh, ik haat het om ziek te zijn, ik kon zelfs niet computeren Dan moet het echt wel heel erg met mij zijn gesteld

En ik heb dus echt belangrijke dingen gemist op school, volgende week is het alweer toetsweek, dus ik heb net de laatste dingen gemist. Als ik nu zak, dan komt het dus gewoon doordat ik zo ongelooflijk stom was om ziek te worden
Oud 08-04-2005, 15:23
indelebile
indelebile is offline
doodop, ik zou mezelf rust moeten geven want ik weet dat mijn lichaam het nodig heeft. maar elke keer doe ik het tegenovergestelde, slaap te kort, steeds weer naar Amsterdam, steeds de confrontatie aan gaan, steeds maar weer. iemand moet stop tegen mij zeggen, zorgen dat ik op tijd ophoud en mijn lichaam een beetje reserve kan laten opbouwen.

Reason will not lead to solution I will end up lost in confusion I don't care if you really care as long as you don't go..
Oud 08-04-2005, 15:23
light fighter
light fighter is offline
over een paar week al uit huis alleen op kamers in de grote stad . Owk ik weet dat iedereen het me aanraad maar toch.

zo nu het liefst bij m'n beste vriendin zijn (80 km) mis haar heel erg

Voel jij je ook soms zo alleen
Met al die mensen om je heen
Als je lacht, als je huilt en er niemand luistert
Elke dag voor een muur komt te staan
Kijk me aan, kijk me aan
Oud 08-04-2005, 16:09
rare kwast
rare kwast is offline
net op stage geweest...hoefde niet te werken maar was klinische les van mijn twee mede studenten (4de jars)
ff belangstelling tonen dus...
en erna gewoon weggegaan...
kreeg net smsje waarom was je ineens weg

gewoon omdat ik er zoooooow door heen zit ik wilde niet langer daar zijn
ik wil steeds maar huilen

nog steeds hoofdpijn dag....5
Oud 08-04-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 08-04-2005 @ 13:40 :
Tuurlijk kennen we dat! En Spoed ook! En ik ben een vaste kijker van de Rechtvaardige Rechters

OT: 1e reactie in het nieuwe LJHtopic en meteen alles positief. Over de liefde ga ik niet beginnen, das nl negatief..

Stage gaat lekker, nog 7 weekjes

Psych mag ik gaan afbouwen *feest een beetje* want zeker is het nog niet. Ze wil me eigenlijk nog maar 2 keertjes zien...
Oud 08-04-2005, 16:44
ANGE
ANGE is offline
Pokkezooi... Wanneer houdt het nou eens op?? En ik wil verdomme een knuffel, waarom is er nou niemand??
Oud 08-04-2005, 16:53
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
ANGE schreef op 08-04-2005 @ 17:44 :
Pokkezooi... Wanneer houdt het nou eens op?? En ik wil verdomme een knuffel, waarom is er nou niemand??
(knuffel)
Oud 08-04-2005, 16:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Aaaaargh. Ik kan toch geen telefoongesprek voeren op deze manier, als ik me niet voorbereid heb?! Nou ja, dan binnenkort maar weer een e-mailtje sturen.
Hoop wel dat ik gelijk heb met mijn gedachten.
Verder heb ik echt pokkevakken. Maar nu is het weekend!
En mijn vriendje klonk zo blij, dat was echt fijn om te horen. Alleen, als hij echt gaat verhuizen, gaat er wel heel wat veranderen... *zit zich al weer rot te piekeren om allerlei eventueel-mogelijke situaties*
Oud 08-04-2005, 16:56
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ANGE schreef op 08-04-2005 @ 17:44 :
*knuff*
Oud 08-04-2005, 17:08
Kairi41
Kairi41 is offline
wat isser dan met jou bindmiddel? Of vertel je het liever niet?
Oud 08-04-2005, 17:19
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Kairi41 schreef op 08-04-2005 @ 18:08 :
wat isser dan met jou bindmiddel? Of vertel je het liever niet?
postgeschiedenis zegt genoeg denk ik
Oud 08-04-2005, 17:21
ilse
ilse is offline
damn gewoon 6 kilo aangekomen in een paar weken dat gaan we er nu weer afhalen, maar hoe?
iig niet door de patat die ik net gegeten heb en het ijsje dat we zo gaan halen.

maar moet t proberen...

en sommige mensen zie je een jaar niet, en dan ineens is t helemaal leuk
Oud 08-04-2005, 17:31
Kairi41
Kairi41 is offline
sorry, beetje blonde actie van mij om niet daar aan te denken hmm.. ik heb nog nooit een serieuse relatie gehad, maar ik ben ook nog maar 15.. toch wil ik een vriend, maar ben bang dat ik lang moet wachten
Oud 08-04-2005, 18:30
Mennuz
Mennuz is offline
Ik ben onverwachts thuis
Krijg een boze blik van mn vader
ik pak een boterham, en doe daar ham en kaas op, om in de magnetron te doen
"Godverdomme Menno, waarom heb je dubbel beleg op je boterham!
het is hier geen onbeperkte vreetschuur!"
Ik pak de Curry, boze blik
Ik ga eten, m'n vader gaat TV kijken
Ik ga zitten, Boze blik
Ik Drink mn melk op.
En de hele tijd die fucking boze blik van die gast
Gelukkig is er een 2e verdieping
Oud 08-04-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 08-04-2005 @ 19:30 :
Ik ben onverwachts thuis
Krijg een boze blik van mn vader
ik pak een boterham, en doe daar ham en kaas op, om in de magnetron te doen
"Godverdomme Menno, waarom heb je dubbel beleg op je boterham!
het is hier geen onbeperkte vreetschuur!"
Ik pak de Curry, boze blik
Ik ga eten, m'n vader gaat TV kijken
Ik ga zitten, Boze blik
Ik Drink mn melk op.
En de hele tijd die fucking boze blik van die gast
Gelukkig is er een 2e verdieping
sla hem

hm.. mijn broer loopt me constant op te fokken.. jeeuj

en ik heb vandaaag mijn hartje bij iemand gelucht

en ik ben best vrolijk nu. eigenlijk wel.
Oud 08-04-2005, 18:51
Mennuz
Mennuz is offline
En hij wenste me de elektrische stoel
Ik wens hem een terminale ziekte. kan ik zijn leven verdomme eens vergallen net zoals ie dat van mij al 21 jaar lang doet, smerige klootzak, alles wat ik doe vind ie te min.
Terwijl hij in zijn leven ook geen reet gepresteerd heeft
Oud 08-04-2005, 23:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vanavond echt de saaiste film ooit gezien...

Ik moest steeds weer aan haar denken. Thuis, op de kermis, bij 'n vriend thuis tijdens die kolerefilm, en nu weer terug thuis.
Oud 09-04-2005, 00:59
Verwijderd
Heb nieuw fotoboek

(baal namelijk van mijn hoofd op Internet...mijn foto's zijn interessanter)

jeuj
Oud 09-04-2005, 10:50
Stefanie
Stefanie is offline
Gisteravond weer naar een kamer gekeken, die man kletste maar door Opzich wel een leuke kamer alleen het plafond en het licht wat er zat was niet helemaal wat ik zocht. Daarna naar de ouders van A. geweest om erover te hebben dat ik bij hun ging wonen. Ze vonden het prima, ze waren zo lief. Ze hadden al het één en ander gehoord over me (en dat ik soms nog somber was) en dat begrepen ze heel goed, zo lief. Ik mag bij ze komen wonen totdat ik een eigen kamer heb gevonden waar ik met mijn caafjes mag wonen. Ik kan het niet bevatten, maar ben toch wel blij. Morgen eerst naar Spanje
Oud 09-04-2005, 10:57
leucomelas
leucomelas is offline
hmm waarom regent het nou niet? dan hak trnminste niet hoeven werken... geen zin in... ben moe. wordt vast wel weer leuk maar dan nog. zo uitputtend. en dan ben je klaar en heb je nog niks te doen. iig niets leuks... ja drank.. hummz, kijk daar wel naar uit
Oud 09-04-2005, 12:01
ilse
ilse is offline
vandaag... raar dagje denk ik. strax komen me opa en oma hier het huis bekijken. geeeeeen zin in. weer al die vragen over hoe het gaat en bla bla bla.

en een beetje rot nieuws net.. maar ik weet het ook niet..
Oud 09-04-2005, 12:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het was alsof het gisteravond pas écht tot me doordrong: ze hebben gezoend. Ze hebben écht gezoend. Geen kusje op de mond ofzo, maar écht, écht.. Met alles erop en eraan. En dat kan alleen maar als zij zich heel erg tot hem aangetrokken voelt. En zo'n zoen gebeurt alleen maar als er een bepaalde spanning hangt. Hij heeft met m'n grote liefde gezoend en ik zal het nooit meemaken. Nu niet, over een jaar niet, nooit niet.
Oud 09-04-2005, 13:00
Mennuz
Mennuz is offline
Lichtelijk gefrustreerd over al dat verliefde schorem
Ik word het nooit meer
Ik heb het altijd prima kunnen onderdrukken, scheelt pijn.
Stom dat ik er aan toegegeven heb, tis een en al liegen.
Oud 09-04-2005, 13:39
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb het k-k-k-koud en heb hoofdpijn (dag 6)

ga volgende week naar een vriendin....gezellig haar kamer inwijden met drank en steikem geen zin we lijken steeds verder uit elkaar te groeien...
ze heeft ander opleiding en andere levensstijl
ze verteld helemaal niets meer van wat er in haar om gaat

maar heb ook goed nieuws voor de gene die dat willen weten
mn stage opdrachten zijn afgetekend...nog maar 1 maken en 2 sleep opdrachtne na laten kijken...maar daar voorzie ik geen probleem...
t kan altijd nog maar daar denken we niet aan...heb nog tot donderdag
Oud 09-04-2005, 13:49
George
George is offline
Wat fijn, zo'n schouder.
Oud 09-04-2005, 14:18
George
George is offline
Al voel ik me nog steeds alleen.
zo
alleen.
Oud 09-04-2005, 14:47
Fruitcake
Fruitcake is offline
Gisteren was ik zo blij, het was zo'n perfecte dag. Ik heb een vriend terug gezien die ik al lang weer wou zien (puur toevallig), mijn gevoelens werden positief beantwoord, mijn optreden is perfect gegaan...
Waarom heb ik nu zo'n gevoel dat alles gaat mislukken...
Oud 09-04-2005, 15:03
George
George is offline
En ik wou dat iemand gewoon zou vragen wat er is. echt vragen. niet via zo'n stom venstertje.
Ik moest eens Southpark gaan kijken, zien of ik nog humor heb.
Oud 09-04-2005, 15:04
Gothic
Gothic is offline
la la la honger. Had nog niet eens gepost in dit topic. Heb hoofdpijn, ben moe, maar wel 2x gescoord vandaag .
Oud 09-04-2005, 15:08
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
George schreef op 09-04-2005 @ 16:03 :
En ik wou dat iemand gewoon zou vragen wat er is. echt vragen. niet via zo'n stom venstertje.
Ik moest eens Southpark gaan kijken, zien of ik nog humor heb.
Ga ik de eerstvolgende keer doen, wees voorbereid.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten