Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vond wel lullig dat ze zomaar die hele presentatie van haar man overnam, dan zou ik me ook behoorlijk kut voelen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Holy crap ![]() Naja als mijn loon daardoor hoger werd had ik er geen probleem mee ![]()
||
Citaat:
Die dochter wilde dus dat hij ging stoppen zodat haar vader weer terug kwam of zoiets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Andrew had die auto gekregen van zn vader, die volgens mij probeert zn kinderen om te kopen zodat ze bij hem komen wonen en niet bij Bree (ze gaan scheiden). Danielle kreeg een koffer en de modelschool in new york waar ze heen wil betaald door hem. Toen Bree erachter kwam gooide ze alle spullen van Danielle en Andrew op straat, en zei dat ze maar moesten zien waar ze gingen slapen. Ze mochten alleen terug als ze de cadeaus van hun vader terug zouden geven. Danielle deed dat, Andrew niet. Andrew ging naar zn vader, maar hij zei dat hij niet bij hem mocht wonen. Daarna kreeg Andrew dus dat ongeluk. En Gabrielle bood aan om een goed woordje voor Danielle te doen bij die modelschool, wat ze dus eigenlijk deed om hem uit de buurt van de tuinman te houden. (ik ben zn naam even kwijt.. john?) Susan had een date met Mike. Op weg naar hem toe ging ze dat even fijn tegen Edie vertellen. Ze klopte aan bij Mike, maar hij had net een 'oude vriendin' op bezoek, waardoor hij de date moest afzeggen. Edie en Susan dachten allebei dat het een oud vriendinnetje was ofzo, of een nieuw, en ze achtervolgden hen naar een of andere bar waar ze heen gingen. Daar kwamen ze uiteindelijk tot de conclusie dat er echt niets was tussen die vrouw en Mike, en dat zij de volgende dag weer zou gaan. Ze bleek dus de dochter te zijn van de man waar Mike voor werkt. En Susan moest nog gaan rijden op zo'n elektrische stier, maar voor ze er op zat, kreeg ze al van dat ding een klap tegen haar hoofd ![]() De man van Mary Alice kwam erachter dat het papier waarop dat briefje was geschreven hetzelfde was als papier wat Edie (die hun makelaar is) bij zich had. Hij had al van die donkere man gehoord dat de kans groot was dat het briefje geschreven was door iemand die hij kende, dus trok hij de conclusie dat het Edie was. Die donker man blijkt een huurmoordenaar ofzo te zijn, want hij zei dat hij voor 5000 dollar haar zou verwonden, en voor 10 000 uit de weg ruimen. Op het laatst in die bar zag je Edie met die man praten, maar of ze verwond of vermoord wordt is nog niet bekend geloof ik.. Uhm.. er was ook nog iets met Lynette en een bedrijfsfeestje van haar man, maar dat heb ik een beetje gemist.. En ik moet nu weg, maar hier kun je vast wel even mee vooruit ![]() Het is ook wel het meeste en belangrijkste geloof ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Toen was het dineetje afgelopen en werd haar man boos op haar omdat ze blijkbaar nog steeds met hem concurreerde en beter wilde zijn enzo, en toen zei zij dat het helemaal niet zo was, ze moest juist concurreren met mensen als Bree, die een perfect huis en perfecte kinderen enzo hadden (in het begin had haar man ook gezegd dat het Bree altijd wel lukte om een dinee in twee dagen te regelen) en het lukte niet enzo. Toen ging haar man zeggen dat ze een heel goede moeder en echtgenote was ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toen dat model zei "bel het alarmnummer", zag je hem naar de taxi rennen die je beetje achter de heg zag staan |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Gabrielle staat in de FHM...
http://www.fhmus.com/girls/covergirls/290/ <3<3 Stond voor de rest niet veel nuttigs in.... ![]()
||
Citaat:
De reclamecampagens met fotoshoots en commercials zijn inmiddels al in de maak! Ze is echt een superschoonheid dus het lijkt me leuk haar met haar haar in die commercials zien te wapperen ![]() "Omdat ik het waard ben" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar met desperate housewives weet je t maar nooit ![]()
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn ze nu gewoon mee gestopt met uitzenden ofzo ??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar jah dat het gestopt is is ook niet zo erg, we hebben net 5 alleen nog over.
||
Citaat:
Of ze moet geheugenverlies hebben, maar dat ligt er dan weer zo dik bovenop ![]() Of die man gelooft haar niet, maar hij is heel hecht met zn moeder dus dat lijkt me ook niet echt. Maar het kan eigenlijk allemaal wel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja het zou wel vreemd overkomen omdat ze eerst zei dat ze (niet hij dus ![]()
||
Citaat:
![]() Ben benieuwd.
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2008 Verwijderd | 99 | 04-03-2009 10:43 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Enquete Mrs Mojo Risin | 17 | 27-04-2006 19:26 | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 | |
Films, TV & Radio |
(NL) Desperate Housewives #1 Verwijderd | 500 | 06-04-2005 09:26 |