Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2005, 20:50
Timmert
Timmert is offline
Keukentrappetje en ik hebben een discussietje op msn over anaal..

Ik vind t wel hot, zij is er nog niet uit..

Hoe zijn jullie ervaringen? En dan met name van de meiden..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 20:57
Vlinderr
Vlinderr is offline
Gigantisch pijnlijk, goor gevoel...
Net alsof je gigantisch de diaree hebt, en dan t maar uit je blijft spuiten, alsof je van binnen uitgehold wordt
Dus echt een
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 21:04
Careless
Careless is offline
Bah. Mijn vriend mag overal aan komen, maar van mijn anus blijft hij af.
Oud 09-04-2005, 21:07
George
George is offline
Nee. Een anus is een uitgang.
Geen in-uit-in-uit-in-uitgang.
Het lijkt me verrekte pijnlijk, daar blijven ze maar mooi vanaf.
Oud 09-04-2005, 21:08
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ugh. Nooit.
Oud 09-04-2005, 21:43
Bo
Bo is offline

Not, lijkt me namelijk helemaal niks. Ik heb het nooit geprobeerd, en ik heb er geen behoefte aan dat wel te doen. Het is voor mij niet opwindend, en ik kan me nauwelijks voorstellen dat het lekker is.
Oud 09-04-2005, 23:44
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik doe het wel ooit. vind het helemaal niet pijnlijk als je je genoeg ontspant.
ik vind het zelf best lekker maar niet voor iedere sexbeurt om 't zo maar te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 00:24
Tiño
Tiño is offline
weet het niet, hij kan dr toch ook gewoon in van achter,maar dan niet in dr anus? zitten meer nadelen als voordelen aan imho.
Oud 10-04-2005, 06:37
Verwijderd
tja ik vond het wel oke altijd, maar geen absolute must
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 07:58
keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Citaat:
[/pl]:

Not, lijkt me namelijk helemaal niks. Ik heb het nooit geprobeerd, en ik heb er geen behoefte aan dat wel te doen. Het is voor mij niet opwindend, en ik kan me nauwelijks voorstellen dat het lekker is.
Oud 10-04-2005, 08:36
Verwijderd
hij vraagt toch naar ervaringen? Je kunt wel zomaar negatief gaan lopen doen erover, maar dat wou-ie niet weten.

Ehm, ik heb verder ook geen ervaring ermee, dus ja. Wil het wel ooit proberen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 09:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Euh Tim.
Zelf geen ervaring mee. Het lijkt me vrij pijnlijk, maar dat is niet hetgeen wat mij er momenteel van zou doen weerhouden.. denk dat het eerder het idee is van het hebben van anale seks, wat me niet zó aanspreekt. Ik zou het ooit nog wel eens willen proberen, maar het lijkt me in iedergeval niet iets voor elke keer dat ik seks heb. Kusje.
Oud 10-04-2005, 09:15
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Mijn vriend en ik hebben het welleens geprobeerd, maar we vonden het beide niet echt geil, buiten het feit om dat het niet lukte

Wat je ook kunt doen als je toch iets in die richting zoekt; als je met je vriendin standje 69 doet dat je dan haar billen begint te strelen en dan langzaam bij haar anus naar binnen gaat, maar wel altijd eerst netjes vragen aan het meisje Dat kan zeer geil zijn voor sommige meisjes.
Oud 10-04-2005, 11:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
not

mijn vriend en ik probeerden het een paar keer en het doet zo zeer aan mijn reet is niet echt voor herhaling vatbaar, was nogal pijnlijk
Oud 10-04-2005, 11:11
leucomelas
leucomelas is offline
wil het zeker nog een keer proberen
Oud 10-04-2005, 11:12
31337
31337 is offline
geen ervaringen mee en dat wil ik ook zo houden.
Oud 10-04-2005, 11:22
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 10-04-2005 @ 12:10 :
not

mijn vriend en ik probeerden het een paar keer en het doet zo zeer aan mijn reet is niet echt voor herhaling vatbaar, was nogal pijnlijk
Doen jullie wel aan voorspel dan? Das redelijk essentieel bij anaal..

Vroeger.. lang geleden.. vond ik het ook niks. Totdat m'n ex het een keer wou proberen, gedaan, en daarna was ik 360 graden omgedraaid voor wat betreft anaal. Het is echt niet zo vies als het lijkt, en pijnlijk is het ook niet als je het goed voorbereid. Of je moet wel een hele grote lul hebben
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 11:33
Poeperd
Poeperd is offline
Ik vond het ook maar smerig hoor In het begin doet het altijd heel erg veel pijn, na een tijdje niet meer. Maar dan is het alsnog een gevoel van ''bah''
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Poeperd schreef op 10-04-2005 @ 12:33 :
Ik vond het ook maar smerig hoor In het begin doet het altijd heel erg veel pijn, na een tijdje niet meer. Maar dan is het alsnog een gevoel van ''bah''
en dan is je nickname poeperd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 12:33
snoopy
snoopy is offline
Ben ik nou echt de enige die er wél positief tegenover staat (en het geprobeerd heeft).
M'n vriend en ik doen het niet zo vaak, eens in de 3 maanden ofzo, maar hij vindt t echt superlekker en ik vind het idee wel geil
Oud 10-04-2005, 13:30
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
en dan is je nickname poeperd
Lol, ik wist zo snel geen andere naam
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 13:32
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-04-2005 @ 13:33 :
Ben ik nou echt de enige die er wél positief tegenover staat (en het geprobeerd heeft).
M'n vriend en ik doen het niet zo vaak, eens in de 3 maanden ofzo, maar hij vindt t echt superlekker en ik vind het idee wel geil
Het idee is misschien wel geil. Als het niet met je gebeurt Als je er eenmaal aan begint maakt het geile plaats voor een vies gevoel en pijn.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 13:33
Verwijderd
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 10-04-2005 @ 10:15 :
Wat je ook kunt doen als je toch iets in die richting zoekt; als je met je vriendin standje 69 doet dat je dan haar billen begint te strelen en dan langzaam bij haar anus naar binnen gaat, maar wel altijd eerst netjes vragen aan het meisje Dat kan zeer geil zijn voor sommige meisjes.
dat is leuk om te doen jah
hoewel dat ook met gewoon vingeren of beffen kan.. dat is tog weer makkelijker dan standje 69 vind ik dan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 13:34
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 10-04-2005 @ 13:33 :
Nee.

Ik ben geen groot fan van anale sex en ik vind het niet echt "nodig", maar mijn ex-vriend wilde het een keer proberen. Het deed eerst heel veel pijn maar als je de juiste voorbereidingen treft en het rustig aan doet kan het best fijn zijn. Maar ik vind het niet zo lekker als 'gewoon' neuken, ik zou het ook niet zelf voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 14:41
Baka²
Baka² is offline
het kan een leuk effect geven als je voor de verrassing eens daar met je vinger komt. Ik wist dat ze anaal wel eens wilde proberen, maar ze dacht dat ik dat niet durfte. :mrgreen:
Je moet 't alleen naar mijn mening niet te vaak doen, gewoon soms "verrassen"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Baka² schreef op 10-04-2005 @ 15:41 :
het kan een leuk effect geven als je voor de verrassing eens daar met je vinger komt. Ik wist dat ze anaal wel eens wilde proberen, maar ze dacht dat ik dat niet durfte. :mrgreen:
Je moet 't alleen naar mijn mening niet te vaak doen, gewoon soms "verrassen"
En vervolgens met het dichtstbijzijnde object tegen je kop geslagen worden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:18
Baka²
Baka² is offline
tuurlijk

te gekke verrassing toch
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:28
gurl19
gurl19 is offline
Nou tim, kzal ook is mn mening posten

Keb eigenlijk geen mening, omdat ik het nog nooit gedaan heb. Maar aan de ene kant lijkt me wel x leuk, spannend etc. Maar aan de andere kant ook beetje vies. Het is wel een gaatje waar vieze dingen uitkomen.. Maja, ik denk dat het stinkt dus daarom heb ik het nog niet gedaan..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:00
Qimm
Qimm is offline
ik vind het té pijnlijk, en heb niet genoeg zin om het te gaan oefenen. Doe mij maar gewoon vaginaal hoor
Oud 10-04-2005, 16:29
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Timmert schreef op 10-04-2005 @ 12:22 :
Het is echt niet zo vies als het lijkt, en pijnlijk is het ook niet als je het goed voorbereid. Of je moet wel een hele grote lul hebben
shit, dat moet problemen geven dan
Oud 10-04-2005, 16:33
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
ok, ik heb niet echt ervaring ofzo.

Voor al de mensen die t vies vinden wil ik ff zeggen dat ik hun dan vies vind. Als je je gewoon netjes onderhoud en wast enzo dan is het daar heus geen mestput hoor.
Volgens mij moet het bij een goede opbouw voor beide partijen prettig zijn, maar je moet het rustig opbouwen. Es proberen met een vinger naar binnen te gaan (misschien zelfs wel es als je in je eentje bent, zodat je niet afhankelijk bent van wat de ander doet) en vergeet vooral niet dat t 'vochtig' genoeg is dmv bv speeksel/glijmiddel. Je moet vooral niet forseren en zorg dat je goed ontspant. Iets wat je niet moet doen is je gedwongen voelen en doorgaan als t niet helemaal lekker aanvoelt.

Het zal de eerste keer ongetwijfeld niet lekker zijn, maar was het toen je ontmaagd werd de eerste keer wel een super ervaring? Er zijn genoeg vrouwen die toen ook pijn hadden en er later ook heel veel plezier aan beleven.

Maar goed, iedereen moet zelf z'n voorkeur weten. Ga iig niet zomaar lopen roepen dat je het helemaal niks vind.
Oud 10-04-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 10-04-2005 @ 12:10 :
not

haha idem.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:18
KiMZz
KiMZz is offline
Nog steeds nooit gedaan.. Ook geen behoefte aan, lijkt me niet echt opwindend ofzo..
Oud 10-04-2005, 18:53
Lelle_*
Lelle_* is offline
Eén keertje.
Toen deden we het vaginaal, in een onmogelijk standje, en toen floepte hij zo in het verkeerde gat. En dat deed zo veel pijn dat ik 3 dagen niet kon zitten. Dus nee, ik pas liever
Oud 10-04-2005, 18:59
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 10-04-2005 @ 19:53 :
Eén keertje.
Toen deden we het vaginaal, in een onmogelijk standje, en toen floepte hij zo in het verkeerde gat. En dat deed zo veel pijn dat ik 3 dagen niet kon zitten. Dus nee, ik pas liever

*floep* --> "AARRRGGHHHHHH!"

Mja, ik heb het nooit gedaan, zou het wel willen, maar vind het precies de enige taboe-zone van heel mijn lichaam
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 19:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 10-04-2005 @ 19:53 :
Eén keertje.
tis natuurlijk wel anders als je m er voorzichtig instopt ipv dat ie er per ongeluk inschiet, maar dat snap je zelf ook wel
Oud 10-04-2005, 21:27
Apomes
Apomes is offline
ik heb altijd het gevoel dat ik elk moment kan klaarkomen, als ze in me zitten
Oud 10-04-2005, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 10-04-2005 @ 22:27 :
ik heb altijd het gevoel dat ik elk moment kan klaarkomen, als ze in me zitten
heheh dat klinkt wel heel erg vreemd vooral dat "ze"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 23:24
Lorelei
Lorelei is offline
Geen ervaring. Ik weet niet of het ooit gaat gebeuren. We zien wel.
Oud 10-04-2005, 23:37
Verwijderd
Hot
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 23:53
little nemo
little nemo is offline
nix aan, t past ook vaak niet goed
Oud 11-04-2005, 06:15
barbara.inc
barbara.inc is offline
leuk! Ik hou wel van een klein beetje pijn, en met wat glijmiddel is het prima te doen. Het is niet beter dan vaginaal, maar wel een leuke afwisseling.
Oud 11-04-2005, 07:02
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 10-04-2005 @ 14:33 :
dat is leuk om te doen jah
hoewel dat ook met gewoon vingeren of beffen kan.. dat is tog weer makkelijker dan standje 69 vind ik dan
Dat is ook wel zo.. maar tijdens 69 is dat voor mij persoonlijk he geilst.. maar je hebt gelijk hoor tijdens gewoon vingeren/beffen kan het natuurlijk ook
Oud 11-04-2005, 09:28
Stefanie
Stefanie is offline
Heb het maar een paar keer gedaan. Leuk als je héél geil bent, anders doet het alleen maar pijn. En als je niet ontspannen bent kun je het ook wel vergeten.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 09:39
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-04-2005 @ 20:24 :
tis natuurlijk wel anders als je m er voorzichtig instopt ipv dat ie er per ongeluk inschiet, maar dat snap je zelf ook wel
Ja, tuurlijk. Maar dan nog, het was nat genoeg, en 'open' genoeg. En nog deed het zo veel pijn.. Kvond het niet zo lekker.

En verder, iedereen heeft het over de voorbereidingen. Als de voorbereidingen goed zijn, dat het dan wel lekker is. Maar wat moet ik me voorstellen bij die voorbereidingen?
Oud 11-04-2005, 10:39
Samaris
Samaris is offline
Not.

Zelfs met adequate voorbereiding doet het mn vriendin pijn.
Oud 11-04-2005, 13:22
Rec_It
Rec_It is offline
Hot.

Mijn vriendin vindt een vinger ook altijd heerlijk, maar af en toe doen we het ook anaal. De eerste keer dat we deden ging ook eigenlijk heel spontaan en daarom zo gemakkelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 14:09
bracelance
bracelance is offline
anaal...hot or not? The day after... (vond ik wel een betere titel)

anaal lijkt mij niet echt prettig. Daar is dat gat niet voor bedoeld
Oud 11-04-2005, 16:29
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 11-04-2005 @ 10:39 :
Ja, tuurlijk. Maar dan nog, het was nat genoeg, en 'open' genoeg. En nog deed het zo veel pijn.. Kvond het niet zo lekker.

En verder, iedereen heeft het over de voorbereidingen. Als de voorbereidingen goed zijn, dat het dan wel lekker is. Maar wat moet ik me voorstellen bij die voorbereidingen?
Dan nog is de snelheid waarmee ie erin 'floept' best belangrijk. Gewoon rustig aan, zeker de eerste keer..

Bij voorbereiden moet je denken aan samen douchen en 'dat' gaatje masseren, eventueel vinger er in, of zelfs 2. Dat + gewoon lekker ontspannen en relaxed zijn is de succesformule
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 18:03
Chaozzz
Chaozzz is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-04-2005 @ 09:36 :
hij vraagt toch naar ervaringen? Je kunt wel zomaar negatief gaan lopen doen erover, maar dat wou-ie niet weten.

Ehm, ik heb verder ook geen ervaring ermee, dus ja. Wil het wel ooit proberen.
Nou ik ook wel dus ik zal zeggen EEN KOPJE KOFFIE MISSCHIEN?

Regels voor berichten