Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyhow, dit soort topics is oninteressant, en mocht je echt willen weten waar iedereen op werkt dan is er nog de zoekfunctie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Plank: Epox 8KHAL+ (KT266A+8233A) CPU: AMD Athlon XP 2400+ Tbred-B met Titan TTC-D5 heatsink met Zalman ZM-F1 80 mm silent fan erop @ 5V Geheugen: 2x 256 MB PC2100 CL2 (1x Dane-Elec, 1x Apacer) Storage: Maxtor Diamondmax 10 (PATA133, 160 GB) + Toshiba SD-M1402 12x40x DVD-drive + NEC ND-2510A met Herrie's 2.18a fw Video: Club3D Radeon 9700 non-pro met Arctic ATI Silencer 1 @ 5V + Iiyama Vision Master Pro 1413 Sound: SB Live! Player 1024 + FPS1000 Input: Logitech Access Pro keyboard + Logitech MX510 + snijmat Voeding: Zalman ZM300B-APS noiseless LAN: twee 100mbit Realtek 8139'jes |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De NEC inderdaad. Heb er zelf zeer goede ervaringen mee , zijn goede branders voor een zeer mooie prijs. Ik heb voor die van mij 53 euro per stuk betaald
Ik heb ter illustartie 2 foto's van mijn pc's neer gezet , De foto's zijn inmiddels iets oud er is het een en het ander veranderd PC 1 PC 2 PC 1 heeft overigens een Zalman CN7700Cu een klomp koper van bijna 1 kilo op je CPU ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idd die 21 en 17 inch monitor zijn afwijkend van de rest , die staan er nog. Ik wil heel graag een iyama 21.3 inch TFT hebben en een iyama 17 inch TFT, alleen heeft de nieuwe pc (PC 1) me behoorlijk wat geld gekost. Gezien je systeem specs zit er zou ik er bijna zeker van zijn dat er een voeding in zit van 400 watt of meer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Neuh, statisch electriciteit, wilde andere koeler erop zetten maar had al in mijn hand gesneden, en verbonden met verband, waardoor ik geladen was. Kaartjes gaan hoog hoor ![]() En clockt zich automatisch terug als hij te heet wordt, c.q 80 ºC of meer is. ![]() FOOL PROOF dus ![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed, nieuw geheugen en een nieuwe HDD leveren niet zoveel problemen op, alleen is het gewoon een kutvoeding.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach, ik heb zelf een redelijk lekker systeempje: AMD Athlon64 3500+ (nee niet overgeclockt ![]() MSI K8N Neo2 Platinum (nForce 3) 1x512 mb Kingston Value en 1x512 naamloos crappy k*t geheugen dat maar op 333 en 2T wil lopen en natuurlijk niet in dualchannel, gevolg, bandbreedte van ongeveer 1800 mb/s ![]() XFX 6600GT met Zalman 700Cu koeler **aanbidt** 1x120GB WD 1x160GB Maxtor, binnenkort nog maar een nieuwe erbij gooien. Upgraden? Ligt eraan of dit moederbord dualcore gaat ondersteunen of niet. Het is trouwens ook nog een AGP bord... handig heh. |
![]() |
|||
Citaat:
Want mijn MSI gaat maar tot 2,8 VDIMM, moet minimaal 3,0 hebben, liefst 3,6 volt, ivm OCZ VX die er binnekort aan komt. Citaat:
Owja en met dat 1T en 2T, vidn ik maar crap, met mijn Twinmos meuk haalde ik 7000/2500 mbs, 2T en nu op 1T 7800/2900. Dacht dat het wel een groter verschil uit maakte.
||
![]() |
Citaat:
![]() Aaaanyway, tot hier en niet verder, laten we hier geen debate over mem timings gaan houden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Voor degenen die alles willen weten:
link Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 16:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() op 275 is dat niet veel meer. Dus jij doet wat fout ![]() Zeker single channel of zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw wel gerucht gehoord dat OCZ met speciaal geheugen voor de DFI Lanparty serie kwam maar wat er van waar is, geen idee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jah OCZ heeft speciale DFI geheugen, is geloof ik nog niet uit, maar Bytes@Work heeft DFI + OCZ specials. Maar ik ga mooi voor OCZ 4000 LE VX 2-2-2-8 is dat geloof ik. Heb alleen 3,5 volt of zo nodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zit juist op een goede hoogte zodat ik GEEN rsi krijg daaren tegen is RSi ookt iets dat je zelf in de gaten moet houden ook heb in ondersteuning bij mijn elleboog |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de perfecte ideologie; is de ideale staat mogelijk? sublime | 248 | 22-02-2002 17:15 |