Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben 1.70 m niet echt groot en ook niet echt klein dus (ookal lijkt dat wel zo als ik naast bepaalde vrienden van me loop)
Over het algemeen draag ik wijde of wijd uitlopende broeken, kleur maakt me niet zo veel uit draag alles eigenlijk wel. Ik draag ze omdat ik het mooi vind staan, lekker vind zitten en het lijkt af te slanken bij mijn figuur. Verder draag ik vaak t-shirtjes, gewoon zwart of leuk gekleurd met bijvoorbeeld de mouwtjes in een andere kleur of met een leuk plaatje erop. (ook veel met 3/4 mouwtjes) Blousjes draag ik ook veel, liefst met streepjes (heb een blauw met witte en rood met allemaal kleurtjes gestreept blousje die draag ik allebij heel vaak. (als een t-shirtje alleen te koud is) Als het nog wat frisser is draag ik een vestje. Meestal een wollen zwartje met omslagmouw, een blauwe met een streep tussen de mouw en de rest (snapje?) en een cappuchon of mijn adidas vestje (blauw met lichtblauwe streep op de mouw.) Die dient 's omers tevens als jas. Mijn andere zomerjas is knalrood. Ook wil ik 's winters mijn geitenwollen sokken trui wel eens aandoen. (is zo lekker warm) Schoenen: donkerblauwe skateschoenen met gelkeurde veters, kisten en soms doc's (lichtblauw en rood) Zo af en toe waag ik mezelf in een rok. Dan is het een zwarte korte, zwarte korte met plooitjes en wit streepje, korte met plooitjes en schots ruitje of zwarte rok tot op de knie. Als ik in de mood ben voor echt mooie kleding draag ik een lange wijde rok met een paars corset achtig truitje met kanten lange wijde mouwen. Of mijn witte mouwlose blousje met aansnoer touw. of soms gewoon een zwart truitje. Tsja, verder heb ik bijna altijd een schouder tas bij me met allemaal prut. (grijze leger pukkel of gewoven kleurigge tas) Dit is wat ik over het algemeen draag zo duidelijk mogelijk uitgelegd, uiteraard draag ik soms nog wel wat anders maar meestal dit. Uhm, mijn haar is nu op schouderlengte. De kleur is een beetje onbeschrijvelijk: groen, bruin, paars, uhm en alles daartussen smanegevoegd in een haarbos. (ging perongeluk, zijn allemaal restanten van kleurtjes enzow, moet het nodig opnieuw verven.) Tsja.... uhm... owja kniekousen ben ik ook dol op ![]() Make-up doe ik eigenlijk niet aan. Wil je nog meer weten? ..... nee? ok ![]()
|
dat is't zowat
Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 17:25. |
![]() |
|
![]() |
- ongeveer 1.72 m
- 50 kg - bruin/rood haar, in laagjes, tot ongeveer op mijn schouders.. meestal los, soms in een wild staartje - bruine ogen - oorbellen, soms kleine of soms grote ringen - 3 zilvere ringen - 1 zilvere ketting - getinte huid, heb namelijk Indisch bloed - altijd heupbroeken van Miss Sixty - redelijk strakke truitjes, ook van Miss Sixty of Only - loop op gympen (Diesel), slippers, laarzen/hakken van Mag of op open schoenen met hakje van onbekend merk |
![]() |
|
174 lang
65 kilo groen/grijs blauwe oogies rooie lange dreads met gekleurde kraaltjes veel sproetjes bleek neuspiercing (puntig) labretje en kleding tja, meestal wel wijde broeken, ook veel rokjes met leuke sokjes, eigenlijk vanalles van gothic tot casual zeg maar
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
1m64
53 kg lang donkerbruin haar (meestal los of in staart) bruine ogen zwart brilletje kleren uit Brooklynn, Pimkie etc. Normale dingen waar ik over't straat mee kan zeg maar. Dikwijls merkkleding (vooral broeken). Sieraden? Soms ene kettinkje en m'n horloge. Meestal niets meer (geen ringen, ooringen). Ik ben niet superknap en ook nie superlelijk. Ook al ben ik de ene keer veel zekerder over mezelf dan de andere keer (en die laatste overheerst). Als ik nu een foto zou plaatsen, zou 't toch allemaal veel makkelijker zijn? ![]()
|
Ikke ben 1.67 lang en heb middenblond krullend haar tot op m'n kin. Ik heb groen/bruine ogen en ben 60 kg (moet afvallen).
Draag kleding van o.a. The Sting, H&M, Steps (klassiek/modern) en verder draag ik altijd sieraden en make-up. Ik draag verder altijd instappers zonder hakken (behalve tijdens dansles). Dit was het wel zo'n beetje... |
![]() |
||
Citaat:
|
- 1.78 lang
- vrij stevig gebouwd, afvallen zou op zich wel goed zijn...maar ik heb er de motivatie niet voor! - schoenmaat 39 (waar ik heel blij mee ben, vroeger leek het of ik grote voeten zou krijgen....maar dat valt mee!) - donkerblond haar, met natuurlijk highlights die er ongeveer het hele jaar in blijven zitten. Meestal in een staartje of een knotje...heb de laatste tijd bloemetjes buien dus heb vaak (nep)bloemetje in mijn haar. kleding: spijkerbroek of nette broek rechtmodel, ik heb wat met te korte broeken (of zeg maar hoogwater broeken) vind ik zelf stuk mooier staan. Ik houd van blousjes, polo'tjes of simpele truitjes. Ik houd niet zo van truien of vestjes. Voor schoenen heb ik een voorkeur voor lage instappertjes, vind ik het mooiste staan. MAar ja voor de winter niet echt praktisch, dus een mooie laarsjes met kleine hak zijn voor in de winter. Ik heb meestal een klein beetje make-up op, oogschaduw en mascara zodat ik er net even iets wakkerder uitzie. MEestal wel een kettinkje om soms oorbellen en armbandjes. Maar het is meestal zo dat ik dat soort dingen gewoon vergeet.
||
Citaat:
![]() ![]() ik: - 1.54 ( .......) - uhm... iets van 44 kg kan dat??!! We hebben geen weegschaal in huis ![]() - heel blond haar ! Nu lengte tot over m'n schouders meestal in een staartje/2 staartjes/knotje ligt eraan! - blauwe ogen - kleding: vanalles waar ik zin in heb ![]() ![]() owja meestal geen make-up soms beetje mascara maar verder niet echt veel. En ik draag bijna altijd m'n 'regenboog' kralenkettinkje en een paar armbandjes!
|
Ik ben ongeveer 1,76
Heb middelblond/donkerblond steil dik haar tot net iets onder mijn kin wat ik graag altijd een beetje slordig wil hebben (jaja) ik weeg 56 kilo en ben dus redelijk aan de dunne kant vindt iedereen, ik vind t zelf prima mijn kledingstijl is een beetje moeilijk te omschrijven het liefst draag ik een mooie spijkerbroek of nette broek met een leuk truitje er op. beetje een mix van netjes en sportief.. draag veel kleding van esprit. kleur ogen is blauw en op dit moment ben ik heel erg bruin! ![]()
|
Verwijderd
|
Rossig/Blond (coup soleil) haar tot over m'n schouders
Dikke ass ![]() 1.65 Geen extra's (Beugel, Bril) 3 ringen en stuk of 20 armbanden Draag kleren die'k leuk vind Dus niet zo van: Ik draag altijd wijde/strakke broeken. Soms zijn m'n broeken strak, en soms wijd Blauwe ogen, Op het moment bruin getinte huid ![]() Da wast denk ik |
![]() |
|
![]() |
Ok... is kijken..
-1.64 lang (ongeveer) -51 kg (ongeveer) -Oorspronkelijk rood/donkerblond haar tot een stuk over m'n schouders -Vanaf morgen weer een kleurtje (paars) -Blauwgroene oogjes Uuhm.. wat moet er verder allemaal nog bij... njah ff wat sieraden en alles: -Veel (brede) ringen -Veters om mijn arm -Veter om mijn nek -Ketting geval zwart touwtje met een draak -Lippiercing Make up: -Mascara -Lijntje met oogpotlood -Soms lippenstift oid Kleding: -Zwart -Broeken wijd Zo, dit vind ik wel ongeveer genoeg.. als jullie no wat willen weten zeg het maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mz dan ga ik mezelf ook maar eens beschrijven.. tegen al mn principes in ja, en dat is jullie schuld want de zogenaamde 'vaste lifestylers' zijn nu ergens heeel anders dan lifestyle waardoor ik een beetje op mezelf moet gaan replien als ik wil socializen :/ goed. ik: - een klein onderdeurtje van 1,65 - niet alleen klein maar ook dik: 57 kilo - ben vijftien (en een half! en een half! ![]() - halflang kastanjebruin haar met een slag er in, er zitten nu blonde plukken in (die ooit rood waren *kijkt boos richting haarverf-fabriek*) maar binnenkort wordt het zwart met gifgroen en diepblauw. - lichtbruine ogen - neem volgend jaar een tongpiercing een heeel misschien een lip/labret ![]() - heb vijf gaatjes in mn oren, waar alleen maar zilvere dingetjes in zitten want ik houd van alle metalen het meest van zilver. - loop over het algemeen in zwart maar houd ook veel van kleurtjes, wel fel doch beheerst.. beheerst als in: ik hoef er niet bij te lopen als een bonte kip met zo veel kleuren dat het niet meer tot zijn uiting komt. meestal een hoop zwart en 2/3 felle kleurtjes verwerkt in veters, make-up, sieraden of anders gewoon kleren, en pasteltinten zijn hoe dan ook verbannen. - kan de ene dag in een skatebroek verschijnen en de andere dag in een rok met een korset. het kan ook anders, een rokje met een shirtje met een maffe print bijvoorbeeld.. ik verschijn in de meest verschillende kledingstijlen, en dat kan verwarrend werken. Over het algemeen houd ik meer van rokken dan van broeken, maar broeken kunnen ook best leuk staan. - pantygek ![]() - make-up: het blijft meestal bij een half randje om mijn ogen en een beetje lippotlood. soms heb ik een diamantje of een traantje bij mijn oog, maar dat is haast nooit omdat die dingen er altijd af vallen bij mij. Op bepaalde dagen heb ik wel in eens de make-up kriebels, dan haal ik al mn make-up tevoorschijn en ga dingen uitproberen. Meestal ga ik dan niet naar buiten, want om eerlijk te zijn ziet dat er niet uit, dus de mensen die nou naar mijn huis aan het rennen zijn of rond mijn huis staan mogen weer vertrekken ![]() - ik vind het leuk om dingen te doen met mijn haar, en ik baal best wel dat ik geen pruik kan betalen (of nouja, het kan wel, maar dan kan ik weer niets anders kopen en daar heb ik geen zin in) maar zonder dat gaat het ook wel. Het enige wat ik nog niet heb gehad zijn dreads, daar zijn mijn ouders principieel tegen. Stiekem staat gewoon los haar me het leukst, dus naar 'belangrijke' dingen laat ik mn haar met rust, maar over het algemeen zit er altijd wel iets ingevlochten of zit het in staartjes/vlechtjes/knotjes/watdanook. - sieraden: ik HOUD van tongpiercings. misschien is het wel een verborgen obsessie ofzo, maar mensen met tongpiercings vind ik haast gelijk heel mooi of in elk geval bijzonder.. zelf ga ik over een jaar, als ik eenmaal 16 ben, mijn tongpiercing laten zetten (en dat ga ik doen samen met geertje *zwaait naar geertjemeis*) en ik ben nu aan het hopen dat mijn ouders tegen die tijd zijn bijgedraaid - aangezien ze nu nogal tegen zijn. verder vind ik labret, neusbrug, en lippircings erg mooi, maar niet allemaal tegelijk (hoewel bij sommige mensen het wel staat, tegelijk) en mits het bij de persoon in kwestie past. verder houd ik dus van zilver, en bijna al mijn sieraden zijn dan ook van zilver gemaakt. ik heb standaard drie ringen, en een stuk of zes/zeven armbandjes verdeeld over twee handen. verder draag ik bijna altijd een halsbandje met 0,5 cm spikes er aan, mijn halsbandje met een ring er aan, of een dingetje van kant en rode roosjes wat ik zelf heb gemaakt. ik heb ook standaard een kettinkje met een plaatje met een japans tekentje er op aan, wat (dat tekentje dus) voor 'tijger' staat - ik ben geboren in het jaar van de tijger. dat kettinkje heb ik gekregen van een hele goede vriendin van me, het heeft emotionele waarde. damn ik ben veel te lang bezig met dit, alsof iemand het ooit gaat lezen *stopt* ![]() even kort samengevat: ik ben gewoon geweldig en iedereen hoort fan van mij te zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben blond, blauw/groene ogen, 1.83 meter, lichte huidskleur, een sik van ongeveer 7 cm lengte, kleine oogjes, draag altijd een spijkerbroek(blauw of zwart) bijna altijd bandshirts, vaak een lumberjack, aan mn voeten draag ik motorlaarsen, gympies of sandalen en ik heb een kettinkje met een draakje eraan, zo, goed genoeg?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ehm, 183 centimeter, normale huidskleur (nu redelijk bruin, maarja, das seizoensgebonden), 68 kilo ofzo, redelijk breed (nouja, laat ik het zo zeggen, niet mager in elk geval), donkerblond haar, tot mijn ogen ofzow, met een beetje slag erin.
Als kleding draag ik voornamelijk polo's en rugbyshirts en dat soort zooi en ook nog wel wat dingen van replay en diesel enzow. Broeken enkel en alleen g-star elwood broeken, en daaronder timberlands of puma's.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
neuken via msn??!?? franky | 114 | 12-11-2005 17:39 | |
Lifestyle |
commentaar topic vixen | 500 | 28-08-2005 20:36 | |
De Kantine |
hoe zie jij eruit in shouthpark? HandigeHarry | 186 | 18-10-2004 16:13 | |
De Kantine |
Hoe zie jij de toekomst/jouw toekomstvisie? Last_Mohican | 47 | 09-04-2004 08:08 | |
Lifestyle |
Hoe zie jij eruit als je alleen thuis bent? Auntie M | 63 | 04-11-2003 13:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zie jij je voedsel? Upke | 26 | 20-08-2003 18:01 |