Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe heet de carriere (in het engels) waarmee je die kunt krijgen?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
The Paranormal career. In 't nederlands zal 't dus iets van Paranormaal heten ofzo. [edit] Nee wacht. Een paranormaal baantje heet: paranormal investigator en cult leader ofzo. ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 19:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() is dat die allernieuwste versie of is dat studentenleven? Ziet er iig gaaf uit met die nieuwe carrièrebeloningen en spullen (op de achtergrond)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://compsimgames.about.com/od/the...ms2careers.htm Misschien dat hij gewoon zeldzaam is ofzo, maar ik ben hem in 5 dagen tijd niet tegen gekomen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() -------------------------------- Paranormal Career The Paranormal career track needs the Psychology, Philosophy or Physics major to enter. the core skills are: Creativity(playful)* Charisma(outgoing)* Cooking Cleaning(neat)* *italics indicate personality affinities The job levels are: 1. Psychic Phone Pal. Work 5/7 days. Daily salary=$252. Weekly salary=$1,260. 2. Conspiracy Theroist. Work 5/7 days. Daily salary=$375. Weekly salary=$1,875. 3. Tarot Card Reader. Work 5/7 days. Daily salary=$525. Weekly salary=$2,625. 4. Hypnotist. Work 5/7 days. Daily salary=$672. Weekly salary=$3,360. 5. Medium. Work 5/7 days. Daily salary=$840. Weekly salary=$4,200. 6. Douser. Work 5/7 days. Daily salary=$1,092. Weekly salary=$5,460. 7. Police Psychic. Work 5/7 days. Daily salary=$1,386. Weekly salary=$6,930. 8. UFO Investigator. Work 4/7 days. Daily salary=$2,100. Weekly salary=$8,400. 9. Excorsist. Work 3/7 days. Daily salary=$2,494. Weekly salary=$7,482. 10. Cult Leader. Work 2/7 days. Daily salary=$4,725. Weekly salary=$9,450. The reward object for this career is the Resurrect ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom heb je twee huizen voor één persoon eigenlijk? ![]()
||
Citaat:
dacht dat die al uit was ![]() hoi miracle ![]()
||
![]() |
Citaat:
het zijn niet twee huizen ![]() gewoon twee delen 1 deel is het mooie gedeelte voor de ouders en bezoek enzo 1 toren is voor de kids (later, het is planning he) en eerder functioneel dan mooi ingericht
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nuja, ik deed dat vroeger ook wel, de geldcheat gebruiken, maar nu vind ik het een uitdaging om met weinig geld toch rond te komen enzo... Anders was ik het spel veel te snel beu!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik speel met een goedkoop iets de gasten daar hebben niet eens een dak ![]() maar ze zijn wel gelukkig, en geld sparen gaat best snel. Al ruim 130000 terwijl er maar 2 sims werken en nog niet op het topniveau zitten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en die geldbomen
||
Citaat:
![]() als cheat: move_objects on en dan naar kopen gaan en baby verkopen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je kan ook in de sims met die fotocamera gaan werken, maar dan worden de plaatjes niet van supergoede kwaliteit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
das een andere familie
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe zit het eigenlijk met een geldboom? Ik haal er altijd geld van maar de ene keer krijg ik veel geld en vervolgens weer weinig. Moet je dat op een bepaalde manier gebruiken ofzo?
||
![]() |
Citaat:
maar anders moet je die bestanden inderdaad in downloads uitpakken
|
![]() |
|
|