Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(!!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat je zegt vind ik gewoon dom. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je dit vind kan je evengoed niet reageren. dat is hetzelfde als: maaktnieuit. alleen met meer woorden
||
Citaat:
ik denk niet dat dat aan het communicatiemiddel ligt maar aan een persoon.
||
Citaat:
Mensen triest noemen omdat ze jouw manier van leven niet hebben is nou eenmaal triest. Het zal me werkelijk aan me reet roesten als iemand er alleen vrienden op inet op nahoudt.
||
Citaat:
![]() Wat boeit het nu of ze internet vrienden hebben of niet, fijn voor ze. Niet mijn pakkie an. Klaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, als je de definitie wijzigt op de manier zoals ik boven betoogde, dan is het alleen hebben van internetvrienden evengoed een vorm van een sociaal leven. 'Sociaal' bedoelt niets anders uit te drukken dan 'in interactie met anderen'. Het betekent niet 'in het echte, lees: offline leven' of iets dergelijks. Je hangt in mijn ogen dus gewoon een verouderde vorm van het begrip sociale vaardigheden aan. Het internet is allang niet meer een plaats voor pukkelige computernerds zoals het in de jaren negentig was. Als je bekijkt dat meer dan tachtig procent van de jeugd tussen 12 en 21 al MSN heeft, kun je moeilijk volhouden dat dat niet een sociale aangelegenheid is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |