Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 11:39
ilse
ilse is offline
Citaat:
sonho schreef op 13-04-2005 @ 12:11 :

Het advies is dagbehandeling geworden.

Weetje wat ik het ergste vind? Dat dat betekend dat ik volgend jaar niet naar school kan. En ik mis het nu al zo erg...
*knuff*

wat rot voor je. dat hebben ze mij ook gezegd, dat ik volgend jaar niet naar school kan. omdat ik dan waarschijnlijk in een opname zit en idd anders met dagbehandeling. ik vind het wel heel erg jammer... maar nu gaat t toch niet..

OT: vandaag gaat wel eindelijk, voor t sinds 2 weken.
Oud 13-04-2005, 12:28
Stefanie
Stefanie is offline
Whaaaaa! Zin in zondag Ik ben echt helemaal hyper. Heb vandaag al wat extra centjes verdiend door te helpen in het restaurant. Kan ik mooi wat nieuwe dingen kopen voor in mn kamer
Oud 13-04-2005, 13:31
indigo
indigo is offline
Jaja, wrijf het er nog maar eens in. Tjezus, net alsof ik 't leuk vind...
En betekende dat nou iets gister? En jullie twee moeten al helemaal niet zo eng doen...
Oud 13-04-2005, 13:58
Verwijderd
Gisteren gvd voor het eerst in 3 of 4 weken weer gehuild. En waarom? Ik weet het niet. Of eigenlijk toch wel, maar ik hou mezelf maar gewoon voor dat het niet door 'hem' komt...
Oud 13-04-2005, 14:11
Fruitcake
Fruitcake is offline
Moet ik mij nu zorgen maken? kan hij na zo'n korte tijd het al serieus menen, of zoekt hij een rebound? ik hoop van niet, ben echt na een hele tijd weer dolverliefd...
En dan vriendin zijn is soms zo moeilijk ik wil het haar zeggen: nee hij moet je niet hebben, maar ze gelooft het niet en blijft volharden. Ik denk dat ze het uiteindelijk met het nodige verdriet zal door hebben. Waarom ziet ze het niet. En ik voel mij zo schuldig...
Oud 13-04-2005, 14:22
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
sonho schreef op 13-04-2005 @ 12:11 :

Het advies is dagbehandeling geworden.

Weetje wat ik het ergste vind? Dat dat betekend dat ik volgend jaar niet naar school kan. En ik mis het nu al zo erg...
ververlend voor je, sterkte.

Betekent zo'n advies in de pratijk dat het moet? Of kun je ook kiezen voor behandeling die wel is te combineren met school?

--

Ik voer niet zo heel veel uit deze week, maar dat mag. Ik heb mijn P gehaald en ben daar nogsteeds super blij mee. Hopelijk vanavond wat voetbal kijken met huisgenoten.
Oud 13-04-2005, 14:53
Gothic
Gothic is offline
7,3... tja, zal wel streng gerekend zijn dan. Maar als 40% het maar gehaald heeft, zal het wel goed zijn... Had alleen wat hoger verwacht.
Oud 13-04-2005, 15:01
Verwijderd
Ik had vandaag een gesprek met de psyg. Het langverwachte gesprek.
Het was een flutgesprek, ik heb er niets aan gehad.
Ik zoek nu een nieuwe psyg. En iemand om een second opinion te doen.
En iemand die mij medicijnen kan voorschrijven.
En iemand voor mijn problemen.
En fucking niet iemand van de Bascule *haat*.

Ik moet onder begeleiding mijn dossier gaan bekijken. Onder fucking begeleiding.
Ik ben 16 en stabiel genoeg om het in mijn eentje te kunnen.
En nog het ergste van alles, er zit iemand van de Bascule bij.

En ik heb gewoon nu iemand nodig voor mijn hallucinaties.
En er is niemand.

En het heeft die man gewoon een half uur gekost waarin hij het toch probeerde uit te leggen. Ik heb er niets aangehad.
Ik zei het aan het begin al.

En let niet op mij, ik ben gewoon redeljik gefrustreerd nu.
Oud 13-04-2005, 15:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kelly, hoe is het nog afgelopen met je broer? (interesse, geen nieuwsgierigheid)

On-topic:
God, wat een fijne droom was dat, ik geniet nog na.
Oud 13-04-2005, 15:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hersenvliesontsteking dus.
Blegh

Ik moet leren, maar het gaat niet, ik kan mijn gedachten er gewoon niet bijhouden En het voelt ook zo... Ik zit te leren terwijl zij in het ziekenhuis ligt.
Oud 13-04-2005, 15:22
George
George is offline
Oh, waarom klinkt elk geluid zo hard, doet elke kleur zo'n pijn?

En ik mis die armen. Die warmte. Die aandacht. Ik mis het zo.
Oud 13-04-2005, 15:27
ilse
ilse is offline
ik ben hyper hyper hyper van de vrolijkheid

das laaaaaaaaaang geleden

Oud 13-04-2005, 15:37
bindmiddel
bindmiddel is offline
hehe rattenkruid heeft gezegd dat me ex maar niet meer met me moest praten omdat ze dacht dat daarom mijn hart zo gek deed, lief gebaar meid....maar beetje overdreven....

achja wist zij veel dat ik net bijna onder een auto zat......en dat ik mijn zieke hoofd dacht van rij nou door stomme trut .......marja dat gunnen ze me niet, ik ben gedoemd op deze aardkloot rond te moeten lopen..

...nu ben ik dus weer geblocked, nu ze net weer een paar woordjes zei...
hehe ik kon het volgens haar niet aan zegt ze nu tegen rattenkruid...ja joh jij kent me goed , hehe volgens mij is zij degene die het niet aankan.
ik heb me nog nooit zo fit gevoeld, ik slaap weer, ik ga straks op fitness, ik heb goeie vrienden, kan het goed met hun vriendinnetjes vinden, heb goeie msn contacten...

...maar nog steeds dat vage kutte gevoel van binnen, marja, het heeft niks met haar te maken, ik ben klaar met haar, het kan nooit meer iets worden ik vertrouw haar niet meer en ik ga hier niet neerzetten wat ik nog meer denk...maar ik ben over haar heen. ik heb niet meer elke avond diezelfde droom, ik droom nu over anderen en niet meer alleen over haar....

..me psycholoogje zegt dat we een afscheid moeten hebben, en dat wil ik ook wel want we hebben een super tijd gehad samen, tot zij vreemd begon te doen....marja dan moet ze wel meewerken en daar lijkt het niet op..

..achja don't need her, er zijn nu mensen waarvan ik weet dat ze echt om me geven..

...enneuh 1.4 op wiskunde sta nu gemiddeld een 3.5 joepie, nouja er is nog een herkansing en het examen kunnen ze me niet meer ontnemen, ik doe mn best, meer kan ik niet doen dacht ik zo
Oud 13-04-2005, 15:38
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ilse schreef op 13-04-2005 @ 16:27 :
ik ben hyper hyper hyper van de vrolijkheid

das laaaaaaaaaang geleden

doet me goed dat te horen

dit topic word door mij meer gebruikt als mijn dagboek

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 15:51.
Oud 13-04-2005, 16:25
rare kwast
rare kwast is offline
veel te luchten...weinig woorden

klote stage, klote begeleider, vriendin die denkt door je heen te prikken maar het niet ziet als ze er ECHT door heen moet prikken
huilen in de bus

kortom....KUT
Oud 13-04-2005, 16:38
TIEN
TIEN is offline
die kut eikel ook elke keer..telkens zeggen dat ik lelijk ben.. waar heb ik dat aan verdient he.. hij moet zijn bek houde!
Oud 13-04-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 13-04-2005 @ 12:39 :
*knuff*

wat rot voor je. dat hebben ze mij ook gezegd, dat ik volgend jaar niet naar school kan. omdat ik dan waarschijnlijk in een opname zit en idd anders met dagbehandeling. ik vind het wel heel erg jammer... maar nu gaat t toch niet..
*knuf*

Idd, zoals het nu gaat, gaat het niet. Maar, nog een jaar langer niet naar school zie ik ook niet echt zitten...

Citaat:
Pinksterhaas schreef op 13-04-2005 @ 15:22 :
ververlend voor je, sterkte.

Betekent zo'n advies in de pratijk dat het moet? Of kun je ook kiezen voor behandeling die wel is te combineren met school?
Thx.

Geen idee wat dat in de praktijk betekend, maak dit ook pas voor de eerste keer mee. Ik kan ook andere behandeling kiezen, ja. Dat zou een groep en individueel zijn dan. Maar de eerste keus van t RIAGG is dus dagbehandeling.

Pff, trouwens ik moet ook nog naar de psychiater om te bespreken over medicijnen...
Weer zo'n moeilijke en grote beslissing die alleen ík kan maken...

@rare kwast: *knuf*
Oud 13-04-2005, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 13-04-2005 @ 17:41 :

@rare kwast: *knuf*
thanx...jij ook kom op he
*knuffft trug*
Oud 13-04-2005, 16:51
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Vandaag naar de homeopaat geweest. Meestal zeg ik zeer weinig. Ik durf mezelf daar niet bloot te geven. Slecht want zo kan ze me natuurlijk niet helpen..
Oud 13-04-2005, 16:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nooit verwacht dat ik zo'n koppijn zou krijgen van die zooi, damn.. ik ben misselijk.
Oud 13-04-2005, 17:29
Sundae Caramel
Sundae Caramel is offline
Ik ben te obsessief met eten bezig.
Oud 13-04-2005, 18:03
Stefanie
Stefanie is offline
Het gaat weer helemaal mis Vreselijke koppijn ineens van de spanning...
Oud 13-04-2005, 18:08
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
HvJ schreef op 13-04-2005 @ 17:59 :
Nooit verwacht dat ik zo'n koppijn zou krijgen van die zooi, damn.. ik ben misselijk.
is jou broer al weer terug?
Oud 13-04-2005, 19:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zometeen maar naar een vriend van me toe, ik word gek hier thuis en ik móet even m'n verhaal kwijt.. ik blijf bang, slaap niet.. wil mijn broer het liefst non-stop in de gaten houden, godver.
Oud 13-04-2005, 20:47
Verwijderd
Hij is dood, maar de begrafenis wordt zo mooi. 'Zijn' Armenieke (harmonieke) komt spelen. We lopen van het café naar de kerk, dan naar het crematorium, terug naar het café en dan broodjes eten, koffie drinken en zijn dochters hebben 2 vaten bier staan.
Een mooier einde kan je niet hebben, als je 83 bent, en eigenlijk pas net 3 maanden goed ziek.
Ik zag hem niet vaak meer, maar toch mis ik hem. Vreemd...
Oud 13-04-2005, 22:00
heavyukkie
heavyukkie is offline
heb vandaag contact gehad met iemand van cerebraal.
een vereniging voor mensen met niet aangeboren hersenbeschadiging. ik heb met ze gepraat ow sorry moest ik ff kwijt dat ik me zo begrepen voel...
Oud 13-04-2005, 22:17
-Will-
-Will- is offline
Wat voor hersenbeschadiging heb je opgelopen dan?

Gevallen? Ergens tegenaan gelopen? Teveel gedronken? Verkeerde pillen geslikt? Hersenbloeding gehad?
Oud 13-04-2005, 22:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Pfff... Ik zie door de bomen het bos niet meer. En wonen is duur. Verdorie. En dat terwijl ik het in ieder geval het komende jaar nog niet hoef te betalen. Maar toch.
Ik denk dat ik heel stiekem, zonder dat ik het wil toegeven, een heel klein beetje bang ben voor de toekomst.
Vriendje heeft volgende week het sollicitatiegesprek... Ik ben benieuwd. En als dat goed komt, hoe moet het dan verder? Dan moet er ineens heel veel geregeld worden en dergelijke. Het gaat nog druk worden de komende tijd...
En morgenvroeg moet ik echt veel aan mijn komende tentamen doen, zeker als ik morgenmiddag tijd wil hebben om te werken. Ik moet nog 1/3e van de artikelen lezen voor woensdag... Hmz.
Oud 13-04-2005, 22:37
heavyukkie
heavyukkie is offline
ben met mn hoofd toen ik 10 jaar was tegen de muur opgebotst. heb daardoor in coma gelegen.
Oud 13-04-2005, 23:05
-Will-
-Will- is offline
Fijn dat je je nu begrepen voelt!
Oud 14-04-2005, 08:28
George
George is offline
Ik ben zo'n sukkel. watje WATJE watje.
Oud 14-04-2005, 08:47
George
George is offline
En laat die stem nou godverdomme ophouden.toe nou.
Oud 14-04-2005, 08:54
metallica
metallica is offline
Lalala, heeft een tatoeage en is er blij mee
(of had ik dat al gezegd )
Oud 14-04-2005, 08:56
WolterB
WolterB is offline
Brak

Maar gisteravond deed me echt heel goed
en soms doen smsjes daar nog een flinke schep bovenop
Oud 14-04-2005, 09:15
Nona
Nona is offline
Topics samengevoegd.

Citaat:
metallica schreef op 14-04-2005 @ 09:54 :
Lalala, heeft een tatoeage en is er blij mee
(of had ik dat al gezegd )
Nee...?

Fooooooooooooooooooto!!!
Oud 14-04-2005, 10:22
moon
moon is offline
weer niet naar school geweest. Ik maak er echt een zooitje van
Oud 14-04-2005, 11:05
Verwijderd
je suis noveau ici. hallo allemaal!

ik verveel me dood hier op school.
mijn vriendje is soms een vervelend rotjoch, ik heb het gevoel dat hij niet naar me luistert. :$

ikzelf kan niet al te best communiceren ('wil je in een apart bed slapen?' 'ja, doe maar' en vervolgens lig ik drie uur te kniezen en vraag hem vervolgens of we toch bij elkaar in bed kunnen slapen).

en vervolgens moet ik ook nog in een film spelen wat ik helemaal niet durf.
Oud 14-04-2005, 11:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wéér zo'n fijne droom gehad.. Het rotte is, dat de dingen die in m'n dromen gebeuren, nooit in het echt plaatsvinden.
Oud 14-04-2005, 12:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-04-2005 @ 16:06 :
Kelly, hoe is het nog afgelopen met je broer? (interesse, geen nieuwsgierigheid)
Hey mark.
Hij was rond een uur of half 1 weer thuis, althans zijn auto'tje stond weer voor de deur. Gisteravond is hij hier komen eten, hij groette met een neerslachtig: 'euh' en ging weg met 'doeg kel' in tussentijd (5uur lang) heeft hij geen woord gesproken, heeft niet gegeten en heeft enkel naar buiten zitten staren. Hij is extreem stil, reageert niet als je tegen hem praat.. Er hangt hier thuis constant een erg gespannen sfeertje.. ik ben bang, en dat blijf ik voorlopig ook nog wel even.. Ik denk dat het heel verstandig zou zijn wanneer hij eens opzoek gaat naar proffesionele hulp, probleem? hij wordt verschrikkelijk agressief als we erover beginnen. Ik heb de afgelopen dagen alle moed bij elkaar gesprokkeld om het hem vanavond te gaan vragen, enkel ging ik zojuist door het 1 of ander zelf ook weer tegen de vlakte waardoor ik dat maar eventjes laat.. (mams doet vanmiddag een poging hem over te halen..) Het doet pijn, maar ik zie voorlopig nog geen verbetering komen..

(wil een knuffel)

Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 12:35.
Oud 14-04-2005, 12:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Waarom hebben zij haar al bezocht, ik dacht dat niet mocht? En waarom ben ik zo egoïstisch en jaloers bezig, verdomme. Net alsof ik het haar andere vriendinnen niet gun haar te bezoeken Dat is helemaal niet zo, maar ik wil haar gewoon ook zien en ik dacht dat dat nog niet mocht en dat is frustrerend!

Hm.
Oud 14-04-2005, 13:00
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-04-2005 @ 13:32 :
*knip*
(wil een knuffel)
*knuffelt* Sterkte met je broer

Ik moet zometeen maar even bellen of sms'en maar ben er een beetje bang voor. Stom. Maar straks is het echt
Oud 14-04-2005, 13:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 14-04-2005 @ 14:00 :
*knuffelt* Sterkte met je broer

dankjewel
Oud 14-04-2005, 13:02
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-04-2005 @ 13:32 :
knip
(wil een knuffel)
knufffffffffffff
Oud 14-04-2005, 13:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
heavyukkie schreef op 14-04-2005 @ 14:02 :
knufffffffffffff
Oud 14-04-2005, 13:19
ilse
ilse is offline
HvJ, sterkte!! *knuff*

bah, ze wilden me weer opnemen vandaag nou ik vertik het.. ik ga daar niet weer heen, haat et daar! over 2 maanden naar die andere opname die ik nog wel een beetje positieve bercihten vandaar hoor. ik wil niet meer naar het ziekenhuis, maar moet nog wel ff 2 maanden overbruggen... bah!
Oud 14-04-2005, 13:30
George
George is offline
ik wil niet meer.
Oud 14-04-2005, 13:41
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
George schreef op 14-04-2005 @ 14:30 :
ik wil niet meer.
Tuurlijk wel!
Oud 14-04-2005, 14:03