Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2005, 10:01
Smobbo
Smobbo is offline
Ze moet knuffelbaar zijn.
Dus iets voller dan slank .
Het gaat vooral om het hele plaatje, de uitstraling dus.
En het is leuk als ze kleiner dan mij is, maar dat is niet echt een belangrijke eis (als ze maar niet mega lang is ofzo ).
That's It.
Oud 15-04-2005, 12:34
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik hou van gespierde jongens
Oud 15-04-2005, 16:48
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-04-2005 @ 19:53 :
wederom #care
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:16
Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
Jongens: liefst groter (rond 1.85 m zou super zijn, maja dat vind ik niet echt in m'n omgeving ), niet te dun, gewoon een heel normaal gebouwd figuur. Liefst een beetje spieren, maar wel nog steeds zacht en knuffelbaar
Meisjes: figuur mag zeker wat voller zijn, vooral een buikje vind ik een pluspunt, gewoon het idee dat je dan zelf niet 'afsteekt' zorgt ervoor dat ik al tien keer meer op m'n gemak ben. Qua borsten liefst heel normaal, een B of zo. Weer dat 'herkenningsgevoel', lol.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:44
charlotte_1985
charlotte_1985 is offline
ik ga echt voor de uitstraling, had een vriendje dat anorexia-mager was (hij had geen anorexia hoor! hij at echt zooooooooveel en ik was heeel erg jaloers daar op) en niet echt knap maar wel zoooooooooooooooooooooooooooo lief nu heb ik een vriendje dat best lekker gespierd is maar hij wordt een beetje kaal, ach als ie maar lief is want ik vind een beetje dik ook wel cute namelijk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 01:06
Verwijderd
Ik val vooral op vrij magere jongens, maar dat kan ook aan de leeftijd liggen natuurlijk. Zoiezo vind ik een rechte houding vaak wel mooi, hangende schouders zijn niet sexy
Maarja, lang is natuurlijk heel mooi vaak.. niet boven de 1.95 hehe want dan moet ik een keukentrapje pakken
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 12:48
Roodkopje
Roodkopje is offline
Mannen: niet al te klein, liefst groter dan ik maar als dat niet zo is, ook goed. Hij hoeft van mij niet breed en gespierd te zijn. Dik vind ik ook niks..
Wel hou ik van een buikje bij mannen (een kleintje dan) en liefst ook mooie billen.

Vrouwen: niet te smal aub. Ik vind magere vrouwen echt niet mooi. Verder heb ik meer oog voor hun billen dan voor hun borsten. Natuurlijk moet het geheel met elkaar kloppen, maar het liefst wel een middelmatige lengte, niet te smal dus, en een beetje mooie billen.
Oud 16-04-2005, 12:54
Muchacha
Muchacha is offline
Grote mannen (ook al zijn kleine mannen praktischer omdat ik zelf klein ben ), niet te mager, gespierd mag ook wel. Ik val op mannen met mooie, grote handen, donker, kort haar en een verzorgd uiterlijk. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar verzorgd zijn vind ik heel belangrijk. Dan mag je er nog zo leuk uitzien, wie stinkt of een vuile bek heeft maakt geen kans.
En ow ja, borsthaar vind ik ook lekkerrrrr
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 13:40
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-04-2005 @ 16:23 :
Ik kan vanalles mooi vinden, als het met elkaar klopt
Het mooist vind ik 't als een jongen niet heel lang is, ook niet klein, iets meer dan 1.75 meter, en wel dikker dan slank, maar niet dik; een beetje een buikje mag, hoeft niet, een holle buik of een vetpens vind ik niet mooi. Verder vind ik 't mooi als-ie wel enigszins gespierd is, maar dan dus wel met een normaal laagje vet erover zodat de spieren meer voor een ondergrond voor z'n figuur zorgen dan dat ze echt zichtbaar zijn.
Citaat:
bench140 schreef op 13-04-2005 @ 17:17 :
Ja sorrie, ik heb al een vriendin...
Maar ik niet
Oud 16-04-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 16-04-2005 @ 13:40 :
Maar ik niet
mijn vriend wel
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 15:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-04-2005 @ 14:20 :
mijn vriend wel
en dat pik jij?
Oud 16-04-2005, 15:58
knir
knir is offline
in ieder geval langer dan 1.80, en verder niet te dun, geen vetpens, maar een buikje mag.. Gewoon groot genoeg zodat ik me lekker klein en veilig kan voelen
Oud 16-04-2005, 17:06
strawberry
strawberry is offline
atletisch gebouwd (maar geen spierbundels)
zo rond de 1.82
donker, beetje krullend haar

hmmm...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 19:29
Fleurop
Fleurop is offline
Als hij maar niet dun is of smalletjes gebouwd. Daar knap ik echt op af. Brede schouders/rug is geen must maar wel sexy (niet super sportschool breed). Een zichtbare blokjesbuik vind ik lelijk, een grote bierbuik ook. Beetje borsthaar is helemaal goed... maar dat telt niet bij figuur he
Verder langer dan 1.75m.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 19:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Minstens 1.85 en liefst boven de 1.90. Voel ik me tenminste eens klein en dat knuffelt zo fijn.
Donker haar, lichte ogen en een niet te jongens-achtige (redelijk volwassen dus) gezicht. Zeker niet te dun, maar gewoon ertussen in. Geen dikke buik, maar ook niet een te gespierde. Wat spieren hier en daar en ik vind het ok!

(Ohw en handen die je fijn kan vasthouden..)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 20:37
ster
ster is offline
als je verlieft bent maakt dat veeeel minder uit...
Oud 16-04-2005, 23:46
David
David is offline
Ik vind slank het mooist.
M,n vriendin is nu 24 en heeft nog steeds maatje 34.
Ze is niet mager, maar gewoon mooi slank.

Dat blijf ik toch het mooist vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 23:59
Dark Mage
Dark Mage is offline
Citaat:
bench140 schreef op 13-04-2005 @ 17:17 :
Ja sorrie, ik heb al een vriendin...
och, ik niet

@juno: goh, er komt er net 1 even op je reply'en =P
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 15:54
M.R.10
M.R.10 is offline
lekkere volle billen (a la J-lo, Beyonce of mijn vriendin ) en lekkere kleine borstjes, alles kleiner dan C (liefst A)

dusch jaja

Laatst gewijzigd op 21-04-2005 om 15:57.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 17:50
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
ster schreef op 16-04-2005 @ 20:37 :
als je verlieft bent maakt dat veeeel minder uit...
M'n huidige vriend is niet echt waar ik altijd op viel.Maar dat maakt me niks uit kvind 'm mooi . Mooie gespierde armen en benen, een klein beetje van een buikje maar echt niet veel en lekker leuk om met m'n hoofd op te liggen. Hij is mss een beetje klein (+/- 2cm groter dan mij) maar daar stoort hij zich veel meer aan dan ik...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 09:13
Verwijderd
Mijn vriend heeft zo'n lichaam dat die griekse jochies-standbeelden ook altijd hebben... dat is op zich wel leuk

Maar normaal gesproken maakt het mij niet zoveel uit, al val ik meer op wat dunner / minder gespierd, dat vind ik onbewust toch leuker, dus met mijn vriend zit ik wel goed.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 11:13
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ze moet uiteraard kleiner zijn als mij, niet te dun is ook wel leuk.
Oud 23-04-2005, 12:24
James Riot
James Riot is offline
ik houd van echt hele vatsige dikke wijven van minstens 120 kg en het liefst ook 30 plus
Oud 23-04-2005, 17:53
Drez
Drez is offline
Lang en best dun maar wel heel klein beetje spieren.
Oud 23-04-2005, 18:49
Kreator
Kreator is offline
Vrouwlijke rondingen, maar niet té.
Oud 23-04-2005, 19:07
ExVaal
ExVaal is offline
Ik houd van grote borsten, en goeie proporties. Verder maakt het me echt geen reet uit, ik snap niet dat zoveel mensen hier een gedetailleerde beschrijving hebben
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 23-04-2005 @ 19:07 :
Ik houd van grote borsten, en goeie proporties. Verder maakt het me echt geen reet uit, ik snap niet dat zoveel mensen hier een gedetailleerde beschrijving hebben
Ik denk dat die een vriend(in) hebben waar ze tevreden mee zijn, of steeds op hetzelfde type vallen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:20
juno
juno is offline
Als ik lesbisch zou zijn zou ik juist afknappen op al te vrouwelijke rondingen. Ik bedoel, een meid met stevige poten, een fikse reetpartij, een blubberbuik, flinke hang-uiers en hammen van bovenarmen is niet mijn idee van smakelijk eten. Dan kan het nog zo in verhouding zijn, ik vind het niet mooi.

Oh, en ik vind iemand van meer dan 70 of 75 kilo al in bovenbeschreven categorie vallen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:32
Kitten
Kitten is offline
Voor mijzelf heb ik nog niet heel veel kunnen kiezen qua vriendinnen (ben nogal besprongen 3 keer ). Ik val echter op meestal wat slankere meisjes. Ik vind vooral een sportief-verzorgt uiterlijk van belang, dus een beetje buikspieren/armspieren zodat ze d'r niet uitziet als een poppetje dat je zomaar omduwt.
Oud 25-04-2005, 11:55
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
juno schreef op 25-04-2005 @ 11:20 :
Als ik lesbisch zou zijn zou ik juist afknappen op al te vrouwelijke rondingen. Ik bedoel, een meid met stevige poten, een fikse reetpartij, een blubberbuik, flinke hang-uiers en hammen van bovenarmen is niet mijn idee van smakelijk eten. Dan kan het nog zo in verhouding zijn, ik vind het niet mooi.

Oh, en ik vind iemand van meer dan 70 of 75 kilo al in bovenbeschreven categorie vallen.
Nee, iemand waarbij je je eikel uit d'r navel ziet puilen als je d'r achterlang neemt, of iemand waarbij je d'r hart ziet kloppen achter haar ribbenkast, of iemand waar het licht doorheenschijnt als je d'r een felle lamp achter hangt, of iemand die als man aangesproken wordt door d'r platte borstkas of het niet weten of je nou d'r rug of d'r borst beetpakt is wel jouw idee van smakelijk eten?

Jezus, doe toch verdomme niet zo bevooroordeeld en bekijk het per situatie.

En vooral je laatste opmerking slaat nergens op, als een vrouw 1,85 is is dat al gauw een normaal gewicht.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 12:09
juno
juno is offline
Ik ben dan ook geen man he.

Ik vind een vrouw met een meer dan klein vetrandje lelijk. Het is op je 18e nog wel strak, maar kijk er over 20 jaar nog eens naar? Brrr. Wat er niet is, kan ook niet gaan hangen en drillen, zeg ik maar.

En mijn kilovoorbeeld was niet handig. Ik bedoelde: meer dan maat 40, of een bmi van meer dan 22.

Laatst gewijzigd op 25-04-2005 om 12:22.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:10
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
juno schreef op 25-04-2005 @ 12:09 :
Ik ben dan ook geen man he.

Ik vind een vrouw met een meer dan klein vetrandje lelijk. Het is op je 18e nog wel strak, maar kijk er over 20 jaar nog eens naar? Brrr. Wat er niet is, kan ook niet gaan hangen en drillen, zeg ik maar.

En mijn kilovoorbeeld was niet handig. Ik bedoelde: meer dan maat 40, of een bmi van meer dan 22.
Jij kan het weten, je bent immers toch al bijna van middelbare leeftijd?

Mijn hart gaat uit van persoonlijke voorkeur, en ik zou iemand anders zijn persoonlijke voorkeur ook nooit afkraken, behalve in dit geval dan, omdat je het zelf ook doet.

Ik vind je posts nogal beledigend naar diegenen die zichzelf in je voorbeeld herkennen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:14
juno
juno is offline
Citaat:
Vaal schreef op 25-04-2005 @ 13:10 :
Jij kan het weten, je bent immers toch al bijna van middelbare leeftijd?

Mijn hart gaat uit van persoonlijke voorkeur, en ik zou iemand anders zijn persoonlijke voorkeur ook nooit afkraken, behalve in dit geval dan, omdat je het zelf ook doet.

Ik vind je posts nogal beledigend naar diegenen die zichzelf in je voorbeeld herkennen.
Diegenen waren ook 6 of 7 pond toen ze geboren werden, net als ik. En dikker worden dan slank doe je niet van de wind, maar van te veel eten en te weinig bewegen.

En dun qua vrouwen zou mijn persoonlijke voorkeur zijn. Dus dat mag ik dan best zeggen. Wat mannen betreft kan het me veel minder schelen, maar ja, een man is mooi omdat het een man is, dus dan ben ik niet zo streng. Een miezerdje van 70 kilo kan ik net zo mooi vinden als een beer van 100 kilo.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:47
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
juno schreef op 25-04-2005 @ 13:14 :
Diegenen waren ook 6 of 7 pond toen ze geboren werden, net als ik. En dikker worden dan slank doe je niet van de wind, maar van te veel eten en te weinig bewegen.

En dun qua vrouwen zou mijn persoonlijke voorkeur zijn. Dus dat mag ik dan best zeggen. Wat mannen betreft kan het me veel minder schelen, maar ja, een man is mooi omdat het een man is, dus dan ben ik niet zo streng. Een miezerdje van 70 kilo kan ik net zo mooi vinden als een beer van 100 kilo.
Ik walg van je kortzichtigheid.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 15:18
juno
juno is offline
Citaat:
Vaal schreef op 25-04-2005 @ 13:47 :
Ik walg van je kortzichtigheid.
En ik walg van dikke vrouwen. Ik bedoel: ga eens naar het zwembad of naar het strand en kijk eens naar de mensen van mijn leeftijd die niet meer zo slank zijn als vroeger. (laten we het netjes houden) Dan heb je toch al gegeten en gedronken? Die zie ik dan met kleine kinderen en ik vraag me af hoe blind of wanhopig die vent van ze moet zijn om daar op te willen!

Of ze hebben allemaal een geweldig mooi karakter, en dat is dan maar te hopen natuurlijk, want van de buitenkant moeten ze het niet hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 15:40
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
juno schreef op 25-04-2005 @ 15:18 :
kijk eens naar de mensen van mijn leeftijd
en welke leeftijdscategorie is dat?
Oud 25-04-2005, 15:46
juno
juno is offline
tweede helft dertig. Maar aan mij zie je dat niet, omdat ik een bmi van nog geen 20 heb. Wat er niet is, kan niet gaan hangen of drillen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 15:47
Verwijderd
het feit dat je geen kinderen hebt gekregen helpt ook wel he... er is niets uitgerekt geweest
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 15:51
juno
juno is offline
Aan mijn moeder zie je ook niet dat ze mij heeft gehad, maar ze is van mij dan ook nauwelijks aangekomen...we passen elkaars kleren hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
En ik walg van dikke vrouwen. Ik bedoel: ga eens naar het zwembad of naar het strand en kijk eens naar de mensen van mijn leeftijd die niet meer zo slank zijn als vroeger. (laten we het netjes houden) Dan heb je toch al gegeten en gedronken? Die zie ik dan met kleine kinderen en ik vraag me af hoe blind of wanhopig die vent van ze moet zijn om daar op te willen!

Of ze hebben allemaal een geweldig mooi karakter, en dat is dan maar te hopen natuurlijk, want van de buitenkant moeten ze het niet hebben.
Je stelt me toch een beetje teleur, Juno Niet iedereen die dik is, kan er iets aan doen (hoewel er idd ook genoeg mensen zijn die veel te veel eten). Bovendien zijn dikke mannen ook vies, niet hypocriet doen En jij hebt gemakkelijk praten, als een van de weinige mensen die gewoon níet aankomen, wat ze ook eten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 16:20
juno
juno is offline
Of iemand er iets aan kan doen is geen reden om het dan maar opeens niet meer lelijk te vinden!

Tuurlijk, dikke mannen is ook lelijk, maar ik kanvan mannen wat dat betreft meer hebben dan van vrouwen, omdat ik op mannen val. Een beetje stevig vind ik van een vrouw al te veel, van een man niet.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 16:48
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 23-04-2005 @ 11:13 :
Ze moet uiteraard kleiner zijn als mij , niet te dun is ook wel leuk.
Dan ik
Oud 25-04-2005, 16:49
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
juno schreef op 25-04-2005 @ 15:51 :
Aan mijn moeder zie je ook niet dat ze mij heeft gehad, maar ze is van mij dan ook nauwelijks aangekomen...we passen elkaars kleren hoor.
Misschien hebben jullie er wel geen aanleg voor.

Dik zijn/worden heeft en met aanleg en met alles gaat door het mondje te maken
Oud 25-04-2005, 16:53
Verwijderd
Ik vind het juist mooi als een vrouw wat steviger is, dat ziet er toch meteen een stuk vrouwelijker uit hoor. Brede heupen, ronde kont, enz.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 18:03
Delicate
Delicate is offline
Citaat:

Misschien geven die mannen niet zoveel om uiterlijk of vinden ze het uiteriljk van hun partner wel mooi.

En sommige mensen, vinden het niet zo erg dat ze wat meer eten en aanvaarden de consequenties, niet alle mensen geven er zoveel om.

Bovendien zijn er genoeg mensen die zichzelf ook mooi vinden, al zijn ze dan wat voller.

Ik hoop niet dat je zo'n typje bent dat haar vrouwelijke vrienden uitzoekt op hun kledingmaat, want dan ben je nog zieliger.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 18:31
juno
juno is offline
Natuurlijk niet, bij vriendschap gaat het toch niet om uiterlijk. Alleen zou ik er, als ik een man was, niet meer naar bed willen.

Bij vrouwen leg ik daar, merk ik bij mezelf, veel hogere maatstaven bij aan dan bij mannen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 18:34
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
juno schreef op 25-04-2005 @ 18:31 :
Natuurlijk niet, bij vriendschap gaat het toch niet om uiterlijk. Alleen zou ik er, als ik een man was, niet meer naar bed willen.

Bij vrouwen leg ik daar, merk ik bij mezelf, veel hogere maatstaven bij aan dan bij mannen.
Oké, dat kan. Maar vind je per definitie alles lelijk boven maat 40?
Ook mensen die zeg maar wel in verhouding zijn en gewoon een voller figuur hebben?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 18:51
juno
juno is offline
Ik vrees van wel. Een vrouw vind ik pas mooi als ze echt esthetisch verantwoord beeldschoon is. Een mooi slank dennetje, niet te grof gebouwd, en met hooguit een minimale hoeveelheid onderhuids vet. En dan vind ik nog dat ik met de grens bij maat 40 te leggen mijn eisen al bijstelde....

Bij mannen boeit het me minder, dan let ik op sexy, niet op perfexy.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 18:57
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
juno schreef op 25-04-2005 @ 18:51 :
Ik vrees van wel. Een vrouw vind ik pas mooi als ze echt esthetisch verantwoord beeldschoon is. Een mooi slank dennetje, niet te grof gebouwd, en met hooguit een minimale hoeveelheid onderhuids vet. En dan vind ik nog dat ik met de grens bij maat 40 te leggen mijn eisen al bijstelde....

Bij mannen boeit het me minder, dan let ik op sexy, niet op perfexy.
In ieder geval eerlijk dat je daar voor uit komt, er zijn genoeg mensen die zich maar verhullen achter dat ze vol wel mooi vinden maar ondertussen dun preferen.

Ik persoonlijk vind het niet lelijk als een meisje/vrouw wat voller is, zeker als ze goed gekleed is (wat wil zeggen, naar haar volume,) kan ik het soms mooier vinden dan slanke dennen. Al vind ik uiteindelijk naakt of in bikini een slanke vrouw toch mooier, niet mager, maar gewoon maatje 36 ongeveer. Kleding staat dan toch net wat mooier etc.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 19:04
Drizzt
Drizzt is offline
/agrees with juno

Een mooie vrouw heeft nauwelijks vet!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten