|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() @juno: goh, er komt er net 1 even op je reply'en =P |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Jezus, doe toch verdomme niet zo bevooroordeeld en bekijk het per situatie. En vooral je laatste opmerking slaat nergens op, als een vrouw 1,85 is is dat al gauw een normaal gewicht.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Mijn hart gaat uit van persoonlijke voorkeur, en ik zou iemand anders zijn persoonlijke voorkeur ook nooit afkraken, behalve in dit geval dan, omdat je het zelf ook doet. Ik vind je posts nogal beledigend naar diegenen die zichzelf in je voorbeeld herkennen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
En dun qua vrouwen zou mijn persoonlijke voorkeur zijn. Dus dat mag ik dan best zeggen. Wat mannen betreft kan het me veel minder schelen, maar ja, een man is mooi omdat het een man is, dus dan ben ik niet zo streng. Een miezerdje van 70 kilo kan ik net zo mooi vinden als een beer van 100 kilo. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Of ze hebben allemaal een geweldig mooi karakter, en dat is dan maar te hopen natuurlijk, want van de buitenkant moeten ze het niet hebben. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet iedereen die dik is, kan er iets aan doen (hoewel er idd ook genoeg mensen zijn die veel te veel eten). Bovendien zijn dikke mannen ook vies, niet hypocriet doen En jij hebt gemakkelijk praten, als een van de weinige mensen die gewoon níet aankomen, wat ze ook eten.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dik zijn/worden heeft en met aanleg en met alles gaat door het mondje te maken
|
|
||
|
Citaat:
En sommige mensen, vinden het niet zo erg dat ze wat meer eten en aanvaarden de consequenties, niet alle mensen geven er zoveel om. Bovendien zijn er genoeg mensen die zichzelf ook mooi vinden, al zijn ze dan wat voller. Ik hoop niet dat je zo'n typje bent dat haar vrouwelijke vrienden uitzoekt op hun kledingmaat, want dan ben je nog zieliger. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ook mensen die zeg maar wel in verhouding zijn en gewoon een voller figuur hebben? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik persoonlijk vind het niet lelijk als een meisje/vrouw wat voller is, zeker als ze goed gekleed is (wat wil zeggen, naar haar volume,) kan ik het soms mooier vinden dan slanke dennen. Al vind ik uiteindelijk naakt of in bikini een slanke vrouw toch mooier, niet mager, maar gewoon maatje 36 ongeveer. Kleding staat dan toch net wat mooier etc. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 18:34 | |
| Liefde & Relatie |
Vakantie met je vriend xxx_anouk_xxx | 10 | 05-05-2002 14:49 | |
| Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 19:07 | |
| Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 18:38 | |
| Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 17:14 | |
| Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 17:10 | |