Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2005, 21:29
merels
merels is offline
ik had mijn tentamen spaans, daarna heb ik drie ( ) eieren gegeten, ik kwam een vriendin tegen en ik ben spontaan naar de kapper geweest en ik heb een pony laten knippen en een heel ander kapsel (wat een rotwoord) en het is wennen maar het went gelukkig snel. Daarna heb ik rondgebeld voor de vakantie en veel thee gedronken. Thuis eten, oppassen en op de terugreis werd ik sjagerijnig en verdrietig.
Oud 14-04-2005, 21:44
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 14-04-2005 @ 15:19 :
't kraakpand aan Vredenburg is ontruimd. En ik ben in Nijmegen. Ik had 't zo graag gezien
hou je van leedvermaak ofzo? waarom zou je in godesnaam willen toe kijken zonder iets te doen naar een ontruiming?
Oud 14-04-2005, 21:46
June bug
June bug is offline
Te laat opgestaan vanmorgen, gehaast naar stage, de hele dag een beetje stagegelopen, was vrij saai. Naar huis, wat computeren, eten, afwassen, tv kijken, computeren.. Straks nog ff douchen en dan naar bed.
Oud 14-04-2005, 21:47
Verwijderd
Vandaag brak te vroeg wakker geworden en wezen werken, nu beetje thuis hangen
Oud 14-04-2005, 21:48
655321
655321 is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 14-04-2005 @ 22:44 :
hou je van leedvermaak ofzo? waarom zou je in godesnaam willen toe kijken zonder iets te doen naar een ontruiming?
ivooo omdat
ja

en dat was seffie namens lotte

huhhuh
Oud 14-04-2005, 21:49
Verwijderd
ok daar kan ik geen touw aan vast knopen maar de argumentatie zal dan vast wel op kaas slaan
Oud 14-04-2005, 21:50
655321
655321 is offline
Citaat:
655321 schreef op 14-04-2005 @ 22:48 :
ivooo omdat
ja

en dat was seffie namens lotte

huhhuh
of andersom
Oud 14-04-2005, 21:51
655321
655321 is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 14-04-2005 @ 22:49 :
ok daar kan ik geen touw aan vast knopen maar de argumentatie zal dan vast wel op kaas slaan
kaas?

kaas scmhaas
Oud 14-04-2005, 21:58
Verwijderd
lang leve dee dronken toeter spelende fanfare aapjes met oorbellen

ofzo
Oud 14-04-2005, 22:00
655321
655321 is offline
huhhuh

g00d b0y IFFOO
Oud 14-04-2005, 22:03
Verwijderd
ik heb vandaag geprobeerd een nieuwe menukaart te maken voor mijn baas daarna ben ik nog even wat gaan 'winkelen' maar ik heb geen geld dus dat was niet leuk, ook ben ik voor de honderdduizendste keer tot de conclusie gekomen dat je in middelburg gewoon geen leuke dingen kunt kopen. vanavond kwam een vriendinnetje en ik had haar al lang niet gesproken, en we hebben nu besloten dat we allebei een hongerdieet gaan doen en gaan spinnen om nog enigzins toonbaar te zijn in de zomer en mijn ex-scharrel belde ook nog en ging een hele verhandeling over de bijbel houden maar ik heb de helft niet begrepen
Oud 14-04-2005, 22:05
monolo
monolo is offline
ik was naar school en daar heb ik gebouwen gefilmd aan de maas en die later bewerkt in flashhhhhhhhh en toen had ik nog een saaie les en daarna ging ik naar huis en kroelen met de poesss. daarna ging ik risotto eten met mijn oom en tante en oma en toen gingen we lachen om de gaarste film evah en elke keer als er een sexscene was gingen we stom commentaar geven. nu verveel ik me en morgen komt mijn levenspartner
Oud 14-04-2005, 22:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
monolo schreef op 14-04-2005 @ 23:05 :
mijn levenspartner

is het al zo serieus?
Oud 14-04-2005, 22:11
monolo
monolo is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-04-2005 @ 23:08 :

is het al zo serieus?
hahaha.
nee
Oud 14-04-2005, 22:15
Susanne
Susanne is offline
ik ging net rocky kijken

vet eng
Oud 14-04-2005, 22:19
Glory
Glory is offline
Citaat:
Susanne schreef op 14-04-2005 @ 23:15 :
ik ging net rocky kijken

vet eng
ja en hij heeft er zelfs een oscar voor beste film mee gewonnen
ik erger me aan een gast die buiten staat en niet kan fluiten en de hele tijd roept 'jonge' jonge'
Oud 14-04-2005, 22:21
11568
11568 is offline
Ik was vandaag even 2 uurtjes op school om een tentamen te maken en daarna ging ik naar huis en daar heb ik de hele dag geen reet gedaan. 's Middags uit verveling maar gaan wandelen met mijn paard. Toen voelde ik me erg gezond en thuis ging ik dat weer compenseren door een diepvriespizza te eten. Beetje loos zitten internetten en toen gaan douchen en om 9 uur ben ik begonnen met leren tot 11 uur en nu hou ik een half uur pauze en dan ga ik weer verder tot diep in de nacht waardoor ik morgen weer fijn verrot op school zit.
Oud 14-04-2005, 23:18
sorry
sorry is offline
een zonnebril besteld en de hele middag op het terras gezeten terwijl het nieteens zo mooi weer was.
Oud 15-04-2005, 01:00
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-04-2005 @ 21:14 :
die van mijn creative 16 uur.
toch doet 'ie het echt met geluk maar 4 uur.
16 uur onder optimale omstandigheden natuurlijk he. Dat staat er altijd in kleine lettertjes bij.
Oud 15-04-2005, 02:00
Verwijderd
gesmookt met mijn beste vriendinneke
Oud 15-04-2005, 09:38
Quantes
Quantes is offline
ik heb langer naar school gefietst als ik er ben geweest, voor een lesje, ik ga vanavond naar een personeelsbijeenkomst en vanmiddag ga ik naar een vriendje en een vriendinnetje
Oud 15-04-2005, 09:40
100%hallal
100%hallal is offline
Ik ga me vandaag stierlijk vervelen... Ik heb vanmorgen mn te laat kom schuld goedgemaakt door me 's ochtends te melden en daarna een eco pta gemaakt zonder het te leren... En nu zit ik achter de compu
Oud 15-04-2005, 09:49
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 15-04-2005 @ 10:40 :
Ik ga me vandaag stierlijk vervelen... Ik heb vanmorgen mn te laat kom schuld goedgemaakt door me 's ochtends te melden en daarna een eco pta gemaakt zonder het te leren... En nu zit ik achter de compu
klinkt bijzonder aangenaam
Oud 15-04-2005, 09:51
nexjes
nexjes is offline
ze verwachten dat ik nog naar school kom, maar dat is vrij zinloos want er is weinig meer op school te doen. dus ik ben weer thuis vandaag en ik heb net ontbeten en de zon schijnt <3 en straks moet ik langs m'n werk voor financiele kwesties en vanavond repeteren
Oud 15-04-2005, 14:53
Verwijderd
Allereerst heb ik maar eens uitgeslapen om vervolgens mijn rooster voor het volgende blok te bekijken. Nadat ik dat had bekeken was ik zwaar gefrustreerd, omdat ik 4 keer in de week tot half 6 op school moet zitten . Gelukkig was m'n moeder er om mijn frustraties op af te reageren muhahaha. Daarna heb ik een brief naar de belastingdienst gestuurd om geld te innen, altijd handig. Nu ben ik een beetje aan het msn'en, en straks moet ik werken. Yeah, wat n dag
Oud 15-04-2005, 15:22
Verwijderd
gisteren ben ik naar the hives geweest,en dat was gaaf enzo,daarna nog even in een cafeetje gehangen en toen naar huis.
vandaag heb ik gesociliteerd voor flexwerker (ik stuurde ze een mailtje met : "hoi ik ben flex en ik kan werken,ik ben dus precies wat jullie zoeken") en daarvoor moet ik dinsdag op gesprek
verder ga i kvandaag neit echt iets relevants doen,waarschijnlijk vanaovnd uit maar dat staat nog ter discussieen nu msn ik met mijn nichtje van 7 die 4ever van luc houdt
waar gaat eht toch heen met die jeugd...
Oud 15-04-2005, 15:25
aLackofColor
aLackofColor is offline
Vanochtend moest ik al mijn discipline bij elkaar schrappen om uit bed te komen voor gym, kom ik op school, blijkt dat ik het eerste en tweede uur vrij ben. Aargh. Dus om 9 uur s; ochtends maar een fijn jointje gerookt en in het zonnetje gezeten. Wou ik net een ijsje gaan halen met een vriend gaat het regenen
Oud 15-04-2005, 15:25
Verwijderd
Vanochtend moest ik heel vroeg opstaan om mijn moeder haar verjaardagscadeautje te geven en daarna ben ik naar college geweest en heb ik een samen met een vriendin moeten debatteren tegen 2 sukk0ls. Toen ging ik naar huis, maar ik had de trein gemist doordat de bus te laat was Toen was ik om half 3 eindelijk thuis en heb ik meteen de kapper gebeld voor een afspraak. Toen moest ik 5 minuten later dat hele kuteind weer terugfietsen Nu heb ik nieuw haar en een pony en daar moet ik aan wennen. Vanavond ga ik taart eten en bankhangen.
Oud 15-04-2005, 16:02
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Ik ben mn hele toekomst aan het plannen
ik moet een nieuwe kamer zoeken, ik moet besluiten of ik door ga met mn studie of ga stoppen en ga werken, blablabla
en ik luister naar the faint en ik hun muziek echt nooit zat
Oud 15-04-2005, 16:05
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
en ik zie dat 2 mensen op dezelfde topicpage een pony hebben laten knippen
Oud 15-04-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 15-04-2005 @ 17:02 :
Ik ben mn hele toekomst aan het plannen
ik moet een nieuwe kamer zoeken, ik moet besluiten of ik door ga met mn studie of ga stoppen en ga werken, blablabla
en ik luister naar the faint en ik hun muziek echt nooit zat
ik twijfel elk jaar zo rond februari aan mijn studie, en of ik moet stoppen, dat gaat altijd voorbij.
maar dit jaar wil dat ook niet zo lukken (3e jaar al), want ik ben nog steeds niet gemotiveeerd, al had ik daar eerst wel een goede rede voor.

ik heb weer een relaxte dag gehad, smaen met mijn etage-huisgenoot een lijst van 30 belangstellende kamer zoekers doorgespit die reageerde op een advertentie voor eenkamer op onze etage.
Oud 15-04-2005, 17:37
Verwijderd
ik heb gewerkt en zometeen ga ik naar een Monteverdi concert , daarna ga ik wat drinken met vrienden. Nu ga ik lasagna eten en probeert mijn kat mijn cello om te gooien door er kopjes tegen te geven
Oud 15-04-2005, 17:52
Sjoerd
Sjoerd is offline
- school
- gegymt
- frans gedaan, geslijmd
- verzorging
- frans kwt, geslijmd
- muziek - slaapverwekker ; Chagrijnig.
- husi gegaan
- weer vrolijk geworden
- pasfoto laten maken met moeder
- bij laten schrijven in paspoort
- onderbroek, enkelsokjes en pringles gekocht
- naar huis gefietst
- met de auto naar de autogarage met m'n vader
- op m'n vaders fiets teruggefietst
- forummen
- zometeen eten
Oud 15-04-2005, 18:03
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 14-04-2005 @ 22:44 :
En wat precies wou jij er tegen doen. Kan je vrij weinig tegen doen, niet?
Prutpunk
Ik heb vandaag alleen maar in bed gelegen en straks ga ik naar Nijmegen.
Oud 15-04-2005, 18:13
Verwijderd
Het hoogtepunt was dat ik die stomme k*t voor paal heb gezet, en dat k die kl**tzak heb gezegd wat k van m vond.... K ben braaaf gwees
Oud 15-04-2005, 18:19
Nona Star
Nona Star is offline
HAHAHA IK BESTERF HET!

Vannacht mn stageverslag afgemaakt, vanmorgen naar stage, mn verslag doorgesproken, men is tevreden over mij Naar mn kamer, wasje draaien, nerden en op de trein. Het hele weekend geen poot uitsteken want ik ben lui&werkloos en voorlopig bevalt het prima
Oud 15-04-2005, 18:21
Lunae
Lunae is offline
vandaag zijn we met school naar Rotterdam geweest, waar we een rondleiding hebben gekregen door de Stad, en we zijn naar de kunsthal geweest en we hebben natuurlijk geshopt.
(Ik hou van de H&M )
Oud 15-04-2005, 19:28
Otis
Otis is offline
Hoi ik ging vandaag naar de stad met 2 schoolhomies en ging naar piet patat en daarna met HEROIN CHIQUE afspreken en toen ging ik bij haar eten en daarnet hebben we lekker gePAPIERMACHEET en zometeen gaan we rose drinken en daarna gaan we hashen bij de Cremers ja
Oud 15-04-2005, 20:30
Pandora
Pandora is offline
Ohja, vandaag kwam ik erachter dat ik bij mtv een reis naar Londen had gewonnen. Maar ik was te laat met reageren, dus nu heb ik pech. Hop.
Tragedie alom. Guttegut.
Oud 15-04-2005, 20:39
merels
merels is offline
Ik had vanochtend een tentamen en daarna ben ik naar amsterdam geweest maar eigenlijk heel weinig kunnen vinden behalve een impulsaankoop. Daarna naar een vriendin geweest, ik heb net nieuwe laarsjes ingevet maar de een is he-le-maal lelijk geworden. Het ziet eruit alsof ik hem al twee jaar heb. Bll, Ik eet nu vette lekkere koekjes. Straks ga ik misschien uit.
Oud 15-04-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 15-04-2005 @ 16:22 :
vandaag heb ik gesociliteerd voor flexwerker (ik stuurde ze een mailtje met : "hoi ik ben flex en ik kan werken,ik ben dus precies wat jullie zoeken") en daarvoor moet ik dinsdag op gesprek
vet relaxed

vandaag bij Vin gechilled en daarna bij Selma gegeten en zometeen bier drinken met Chiel
Oud 15-04-2005, 20:53
June bug
June bug is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 15-04-2005 @ 17:05 :
en ik zie dat 2 mensen op dezelfde topicpage een pony hebben laten knippen
hehe maak daar maar 3 van

ik ging vanochtend dus naar de kapper om 10:00 en nu heb ik een kapsel waar ik blij mee ben (eindelijk) en dus ook een pony.
en toen nog even boodschappen gedaan met mn moeder en toen naar de stad en geshopt enzo, en nu is mijn moeder weg en ben ik t weekend alleen. straks paar mensen hier, beetje hangen en wat drinken enzo.
Oud 15-04-2005, 21:12
grandmommy
grandmommy is offline
euh ik ben naar school geweest en weer eens gezellig een gesprek gehad met m'n mentor en nu moet ik binnen twee weken een afspraak maken met de vertrouwenspersoon van school en dan praten en doorverwezen worden naar professionele hulp ofzo. en ik ben naar de ikea geweest voor leuke dingen en nu heb ik scandinavische chips en ze smaken geil en kraken lekker en ik heb ook een stukje op m'n paard gehobbeld en ik heb kabeltv en ik ga de hele nacht naar mtv en discovery kijken.
Oud 15-04-2005, 21:21
Susanne
Susanne is offline
vandaag ging ik naar de dokter want mijn oren zijn nog steeds niet goed
zegt ie dat ik nog 2 weken met neusspray moet en als het dan nog niet over is moet ik naar de KNO-arts

ik raak nog een keer verslaafd aan al die neussprays

OHJA en ik had mijn mondeling nederlands vandaag > 8.5 in de pocket
Oud 15-04-2005, 21:24
merels
merels is offline
Citaat:
Susanne schreef op 15-04-2005 @ 22:21 :
8.5 in de pocket
Oud 15-04-2005, 21:26
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
merels schreef op 15-04-2005 @ 22:24 :
wat is het niet goed

engels is mijn slechtste vak
Oud 15-04-2005, 21:51
merels
merels is offline
Citaat:
Susanne schreef op 15-04-2005 @ 22:26 :
wat is het niet goed

engels is mijn slechtste vak

nee maar leuk voor je
Oud 15-04-2005, 21:52
Metal
Metal is offline
Citaat:
Pandora schreef op 15-04-2005 @ 21:30 :
Ohja, vandaag kwam ik erachter dat ik bij mtv een reis naar Londen had gewonnen. Maar ik was te laat met reageren, dus nu heb ik pech. Hop.
Tragedie alom. Guttegut.
das kut!
Oud 15-04-2005, 21:56
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
merels schreef op 15-04-2005 @ 22:51 :

nee maar leuk voor je
ik dacht dat ik pocket verkeerd geschreven had?
Oud 15-04-2005, 21:59
merels
merels is offline
in the pocket is een vreselijke uitspraak

Regels voor berichten