![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oudegr 222 3511NT Utrecht Tel: 030-2316075 Fax: 030-2316075 Rubriek: Antiquiteiten Daar! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En supernova, wat een gezellige rotzooi. Maar tweepersoons is het bed nog leuker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Foto's dus van mijn kamer: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Logeer/studeer kamer ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 17:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind de kamers van Danique, Supernova* en Casper erg leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Omg ![]() ![]() Eens kijken of ik dat ook kan regelen. ![]() http://zwart-wit-behang.debehangsite...wit-behang.htm die stipjes zijn ook ![]() Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 17:58. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en.. toen was jij het. een deceptie.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat is niet persoonlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook van ikea en in mijn ervaring een fijne slaapbank, goed stevig en geen harde balken onder je matras enz. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb wel een vrij grote kamer (18m2) maar vierkant, dus een groter bed dan 1 pers. is gewoon te opzichtig, ik wil geen slaapkamer/kinderkamer effect maar est waar ik gewoon in kan leven, dus zo'n bank is een goede oplossing...als die goed slaapt...en dan bedoel ik vooral zacht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kleur muren van de oude kamer van Hermione vind ik erg leuk! ![]() Ik ga in augustus verhuizen naar Amsterdam en ik weet al hoe ik het ongeveer wil. Ik hoop wel dat ik minimaal 15m2 kan gaan bewonen. Ik wil alles wit/ecru met rieten/houten/etc. accenten en veel zwartwitfoto's gemaakt door mezelf en anderen. Ik heb al heel veel plaatjes en ideëen van dingen die ik wil hebben en daar ben ik nu voor aan het sparen. Van mijn huidige kamer ga ik geen foto's maken want ik ben het zat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En heb geen foto's van mijn kamer, maar zal van de week wel es wat maken ofzo.
||
Citaat:
dat behang links boven heb ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Mijn kamer is 8m2, dus bureautje & bed = vol. Plus hij is maar tijdelijk dus ik doe er niets aan kwa verf gordijnen kleedjes posters etc.
Mijn bed ![]() ![]() Mijn bureau ![]() Dit staat aan het voeteneinde van mijn bed, tis het bedframe maar nu gebruik ik het als droogrek/kast. Volgende week gaat 'ie terug naar de IKEA. ![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() waar heb je die vandaan? hoe KOMEN sommige mensen trouwens aan al dat geld voor een matching interieur ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dankjewel |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe ziet je kamer eruit? laura85 | 87 | 24-10-2004 21:53 | |
De Kantine |
Je kamer BelleRosé | 91 | 28-03-2004 00:23 | |
De Kantine |
Wie legt uit waarom je van moeders altijd je kamer moet opruimen.... G.T.C. | 54 | 12-03-2004 19:13 | |
Lifestyle |
Je Kamer Mute | 4 | 09-11-2003 18:28 | |
Lifestyle |
Hoe leef jij in je kamer FOTO TOPIC Baxx | 178 | 02-04-2003 20:40 | |
Lifestyle |
Invloed levensstijl op je kamer luckyleo | 58 | 17-11-2002 19:02 |