Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2005, 18:06
Mr Double-u
Mr Double-u is offline
Ik gebruik veel uitdrogende middelen.. want ik heb er echt een hekel aan als ik weer een vette huid krijg.. maar die dingen werken meestal maar 2 uurtjes ofzo
want als ik een vette huid heb , heb ik de hele tijd het gevoel dat ik puistjes krijg.. wat ik ook krijg daardoor
dus de vraag is
.
Wat is een goed uitdrogend middel dat lang werkt en niet 2 uur ofzo en dat het daarna weer vet word ..
want heb er echt een hekel aan om om het uur me gezicht te wassen met water omdat het anders te vet word..
bijvoorbeeld op school dan heb ik daar geen tijd voor..

snappie

nou ik hoor het wel groetjes wouter
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 18:32
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
mm ik heb ook een vette huid en redelijk wat puistjes, en ik stoom en scrub mijn gezicht 2x per week. verder ga ik af en toe een paar minuten voor de gezichtsbruiner zitten (dat droogt de puistjes ook uit). maar een creme ofzo die uitdroogt? daar kan ik je niet mee helpen...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:37
amor
amor is offline
Verstandig is om je gezicht niet vaker dan 2keer per dag te reinigen omdat je lgezicht dan vetter wordt, je lichaam gaat dan namelijk meer vet aanmaken
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 22:11
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Koop talgregulerende dagcreme, 2 x per dag op doen... en na tijdje helpt t echt!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 23:30
Inges
Inges is offline
wat ook fijn is is tonic voor de vette huid, tijdje proberen en dan gaat het steeds beter
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:23
niche
niche is offline
Ikzelf heb ook een vrij vette huid. Maar zoals hierboven is gezegd zou ik ook niet meer dan 2 keer per dag je huid wassen of er smeerseltjes op smeren.
Ik gebruik een gel van Vichy, kan je gewoon bij de apotheek halen. Het werkt voor mij best wel goed, voelt heel fijn aan en heb daarna helemaal geen vette huid.
Volgens mij zijn er heel veel producten van Vichy, maar ik gebruik de 'diepreinigende gel', het is een groen flesje. Ik raad 't je aan
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:47
Verwijderd
Hopelijk wordt het binnenkort mooier weer en dan moet je gewoon vaak in de zon gaan zitten, dan zal je huid een stuk minder vet worden.

Verder kun je een reinigingsgel, tonic en creme gebruiken, allemaal voor de vette huid natuurlijk. Dan heb je meer kans dat het werkt dan wanneer je alleen creme gebruikt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten