Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2005, 09:52
Verwijderd
Ik ben jarig. Dus.
Advertentie
Oud 17-04-2005, 09:53
*Ster*
*Ster* is offline
Citaat:
Mushu schreef op 17-04-2005 @ 10:52 :
Ik ben jarig. Dus.
Gefeliciteeeeerd!!!!
Oud 17-04-2005, 09:55
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik ben jarig. Dus.
duzzzzzz....

lang zal ze leven
lang zal ze leven
lang zal ze leven in de gloria...in de gloooooriiiiaaaa in de glooooooorrrrrriiiiaaaaaaaaaaaa
hieperde piep hoera
hierperde piep hoera
hieperde piep hoerahoerahoera

gefeliciteerd
Oud 17-04-2005, 10:08
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
Ik ben jarig. Dus.
gefeliciteerdddddddddddddd
ik ga niet zingen zonde van je ramen
Oud 17-04-2005, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben jarig. Dus.
met z'n allen:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.

isser een jarig hoera hoeraaaa!
ik ga straks een kadootje brengen aan ons jarige forumbaasje. maar eerst moet ik nog heel hard werken. en eigenlijk moet ik ook even naar A en A. maar ze zijn niet thuis. misschien vind ik dat even niet erg. want ik wil de confrontatie eiugenlijk nog niet aangaan. dus. maar die confrontatie heb ik vanmiddag zowieso wel. hieperdepiep hoeraa...
Oud 17-04-2005, 12:01
malaika
malaika is offline
mn hamster is dood...
Oud 17-04-2005, 12:05
Fruitcake
Fruitcake is offline
Dinsdag vertrek ik op reis naar Griekenland, ik heb echt geen zin om te gaan. Ik moet met mijn klas gaan. Bah! het positieve is dat ik eindelijk nog eens een week uit dat stomme België ben.
Oud 17-04-2005, 12:18
Verwijderd
@ Nijn*: Goed van je! Ga zo door meis!
@ Ilse: *knuff* Kop op hee, laat je niet kisten. Ook al is het lastig, ik weet het, je kunt het wel. Soms is een wil sterker als gewoontes en gedachtes. JIJ wil gelukkig zijn. Dat kan je wel. Zeker wel!
@ Mushu: gefeliciteerd!

Tja, dat is, als je bijna een hele dag niet online bent geweest..

Ik had gisteren begrafenis van de broer van mn oma. Was zooo mooi! Hele kerk (900 zitplaatsen) was vol, en er stonden nog een hele hoop mensen. Zo ook op het crematorium, waar 60 mensen konden zitten denk ik, en er minstens nog 20 stonden. Vervolgens terug naar 'zijn' café, daar hadden ze 140 kop en schotels, en die waren ook allemaal al vuil, en er waren nog mensen zonder koffie / thee. Het was zó druk!
Helemaal geweldig. Net wat hij verdient had, het was een geweldige man, een heerlijke persoon om naar te luisteren. Hij had humor, was zorgzaam en kon enorm goed luisteren. En een lekker pintje tappen natuurlijk
Was enorm indrukwekkend. Heb er geen spijt van dat ik niet gegaan ben.

En gisteren de stad in, lekker wat gedronken enzo. En hij is zoooo cute! Maar zoooo pas vrijgezel. Mja, hij zoekt contact met mij. Maar ja, wat vindt zn ex dr van, want dat is een goede vriendin van me. Nja, ik doe niets fout, want 1) ze zijn uit elkaar 2) hij maakt dubbelzinnige opmerkingen 3) ik heb hem nog met geen vinger aangeraakt

Ach ja.... Komt wel goed, hoop ik..
Oud 17-04-2005, 13:26
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Ik ben jarig. Dus.
van harte meid!!
Oud 17-04-2005, 13:33
Verwijderd
En toen was ik spontaan chago. Hiephoi. Zal ik maar wéér afstand gaan nemen van personen, dit komt me namelijk wel erg bekend voor. Een zinnetje en mn hele rampscenario speelt zich alweer af. Sneakpreview.
Oud 17-04-2005, 13:48
moon
moon is offline
Vrijdag kwam ik echt op zo'n punt van...nou hoeft het allemaal niet meer, nou maak ik er een einde aan. Dan komt het weekend en zijn er allerlei mensen heel aardig voor me en besef ik me weer eens dat ik ze nooit achter mag laten en dat ik zoveel om ze geef. Waar was ik geweest zonder mijn vriend,familie,vrienden e.d. ik denk gewoon al niet meer. Ik ben echt blij met die opvang. Met die mensen waar ik op terug kan vallen op slechte (en goede ook natuurlijke) momenten.
Oud 17-04-2005, 14:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het was best moeilijk en ziekenhuizen zijn echt irritant. Ze hadden ons gezegd dat we op de elfde verdieping moesten zijn, blijkt dat de afdeling te zijn waarop mensen kinderen krijgen en waarop op vruchtbaarheid wordt getest En toen wij het aan zo'n vrouwtje vroegen kregen we de vraag: "Is ze bevallen?" Nou nee, niet bepaald.
Maar uiteindelijk hadden we haar wel gevonden en ik ben op zich wel blij dat ik haar heb gezien. Maar soms waren er wel wat ongemakkelijke situaties, dus ik hoop maar dat zij ook wel blij was ons te zien... En ze weten nog steeds niet wat ze heeft, waarschijnlijk toch geen hersenvliesontsteking, maar ja

En ik moet veel leren, maar heb gelukkig al wel veel gedaan

[edit] Mushu, nog gefeliciteerd!
Oud 17-04-2005, 14:14
ilse
ilse is offline
fijn, ben ziek vandaag... werd om 7 uur kotsmisselijk wakker en me broertjes hebben met ijsklontjes op me hoofd gezeten want zweette me dood en iedereen is bang dat ik flauwval.. maja, gelukkig net aan niet gebeurd. maar ik baal ontzettend, zou stef ophalen vanaf het vliegveld en dat kon nu niet en dat vind ik echt niet leuk..

ga je missen meis..
Oud 17-04-2005, 14:16
ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 17-04-2005 @ 13:18 :
@ Nijn*: Goed van je! Ga zo door meis!
@ Ilse: *knuff* Kop op hee, laat je niet kisten. Ook al is het lastig, ik weet het, je kunt het wel. Soms is een wil sterker als gewoontes en gedachtes. JIJ wil gelukkig zijn. Dat kan je wel. Zeker wel!
@ Mushu: gefeliciteerd!

Tja, dat is, als je bijna een hele dag niet online bent geweest..

Ik had gisteren begrafenis van de broer van mn oma. Was zooo mooi! Hele kerk (900 zitplaatsen) was vol, en er stonden nog een hele hoop mensen. Zo ook op het crematorium, waar 60 mensen konden zitten denk ik, en er minstens nog 20 stonden. Vervolgens terug naar 'zijn' café, daar hadden ze 140 kop en schotels, en die waren ook allemaal al vuil, en er waren nog mensen zonder koffie / thee. Het was zó druk!
Helemaal geweldig. Net wat hij verdient had, het was een geweldige man, een heerlijke persoon om naar te luisteren. Hij had humor, was zorgzaam en kon enorm goed luisteren. En een lekker pintje tappen natuurlijk
Was enorm indrukwekkend. Heb er geen spijt van dat ik niet gegaan ben.

En gisteren de stad in, lekker wat gedronken enzo. En hij is zoooo cute! Maar zoooo pas vrijgezel. Mja, hij zoekt contact met mij. Maar ja, wat vindt zn ex dr van, want dat is een goede vriendin van me. Nja, ik doe niets fout, want 1) ze zijn uit elkaar 2) hij maakt dubbelzinnige opmerkingen 3) ik heb hem nog met geen vinger aangeraakt

Ach ja.... Komt wel goed, hoop ik..
leuk voor je . wel ingewikkeld idd als het een goede vriendin van je is, maar misschien eens met haar praten?

tsja.. ik weet het niet, denk af en toe echt dat ik het niet meer kan, dan is het gewoon op. als die opname nou maar snel komt..

maar.. sommige mensen zijn zo lief.. . dat haalt me er soms wel een beetje weer uit
Oud 17-04-2005, 14:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gefeliciteerd, Mushu!

Hey, dat is raar... Ik typ net in dat ik het liefst wil dat m'n zusje en d'r vriend, de aanstellers, van de aardbodem verdwijnen, en nog geen minuut later gaan ze alletwee weg!

En die droom was zo mooi, zo mooi... En hij komt toch nooit uit.
Oud 17-04-2005, 15:21
Verwijderd
Ik kap ermee. Ik stop met mn beesten, ik reageer niet meer op telefoontjes en/of smsjes en ga offline. Houdoe.

Er gebeurd me teveel waar ik in betrokken wordt en daarna als een stuk vuil weer uit gemikt wordt, ik kan geen afwezige energie stoppen in dingen die me in mn reet bijten. En als mn beesten eronder lijden kap ik daar ook mee.
Oud 17-04-2005, 15:56
Verwijderd
Klote APK.
Oud 17-04-2005, 16:47
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga een ruil mogelijk in stellen voor J en S (twee vriendinnen)
1 jo (ik dus) tegen 1 WEL goede vriendin...
Oud 17-04-2005, 17:02
heavyukkie
heavyukkie is offline
heb een dubbel gevoel, mn pony is vandaag verkocht en gelijk weg gegaan. ben blij voor haar want ze krijgt een goed tehuis.
maar ga haar wel heel erg missen. al ben ik wel weer blij haar te mogen zien.....voor de verder rest gaat alles wel lekker....
Oud 17-04-2005, 17:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hmmm... m'n vader doet weer raar tegen de rest van het gezin zonder aanleiding... Zeg maar gerust achterlijk..

*Zucht*

Toch maar een beetje proberen te genieten van 'Shine on you crazy diamond' van Pink Floyd!
Oud 17-04-2005, 17:46
rare kwast
rare kwast is offline
ik overzag mn leven en dacht mennnnnnnn ik leef echt een zwaar nutteloos leven...

ik probeer er steeds wat van te maken...maar op een of andere manier wordt het niets...
nutteloos, ongewenst, sucks als vriendin, dochter, zus(je), student en helemaal als verpleegkundige

tsja wat nu.........
kweet opzich wel iets.........
Oud 17-04-2005, 19:06
ruttels
ruttels is offline
ik vind mezelf heel erg dik, maar het lukt me niet om af te vallen
soms dan ben ik ook ontzettend depri als ik mezelf in de spiegel ofzo, maar soms heb ik ook van die dagen, dat ik denk, wat maakt het eigenlijk uit, maar die zijn wel in de minderheid
Oud 17-04-2005, 19:14
rare kwast
rare kwast is offline
damn ik verpest alles.....

*doet huilen*

ksta al een tijdje zwaar op instorten.... laat nu maar komen...
en graag op de afdeling als die ene trut er is

Laatst gewijzigd op 17-04-2005 om 19:17.
Oud 17-04-2005, 19:15
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-04-2005 @ 20:14 :
damn ik verpest alles.....

*doet huilen*
Oud 17-04-2005, 19:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het gaat zo niet lang meer.
Oud 17-04-2005, 20:42
Verwijderd
Dankjewel iedereen.

*lief vind*
Oud 17-04-2005, 20:42
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mushu schreef op 17-04-2005 @ 21:42 :
Dankjewel iedereen.

*lief vind*
nog even op het nippertje

Feliciteerd meid
Oud 17-04-2005, 23:12
M@rco
M@rco is offline
Ik wou dat ik iets te doen had.... iets zinnigs. Niet nu, momenteel is slapen een hele zinnige bezigheid, maar gewoon in het algemeen. Of dat ik werk had. Of een normale relatie. Of vrienden, om iets leuks mee te gaan doen. Of 20.000 euro. Of ehm... een ander hoofd. Meer zelfvertrouwen.

Naja, ik heb al die dingen nou eenmaal niet. Dus het moet maar zo.
Oud 18-04-2005, 01:34
Verwijderd
Ik heb echt een super weekend acher de rug. Het hele weekend in de natuur bezig geweest met aardige mensen, nog veel geleerd ook. Nu probeer ik de hele nacht wakker te blijven voor mijn onderzoek. Ik hoop dat het gaat lukken!
Oud 18-04-2005, 08:38
farai
farai is offline
Weer een nieuwe dag vandaag na een lange nacht. 'k heb echt de hele nacht liggen denken aan gisteravond. Ma bon, maakt me nix uit. mn buikpijn is verdwenen en dat opzich is al een feest waard. *vraagt zich af voor hoe lang dit x*
Oud 18-04-2005, 08:49
Verwijderd
@Mushu: nog gefeliciteerd.

Mijn moeder is vandaag jarig...50 geworden. Afgelopen weekend als cadeautje de tuin helemaal opgeknapt. Nu heb ik enorme spierpijn enz., voel me helemaal niet lekker. En dat terwijl ik nog verschrikkelijk veel moet doen voor morgen...gisteravond ondanks dat ik me voelde toch nog tot laat door gegaan dankzij pijnstiller ed. Vandaag stage afgebeld (leuk, vier telefoontjes...onhandige stage wat dat betreft...), nu ff bezig met opdrachten, zometeen nog maar ff naar bed.

Waarom gaan inktpatronen altijd leeg als je ze echt nodig hebt...? Moet ik straks nog een nieuwe gaan halen, terwijl ik gewoon in m'n bed wil liggen.
Oud 18-04-2005, 08:59
ilse
ilse is offline
o my god...
pfff... moeilijke pm. confronterend en hard. t klopt denk ik wel precies, maar hij heeft gewoon een aantal dingen tegen mensen gezegd die... mja, behoorlijk persoonlijk zijn.. en dat doet pijn, ontzettend veel pijn. tis afgesloten, wat ie gedaan heeft, maar... dit is toch wel n beetje moeilijk... erg moeilijk...

ik denk dat het gewoon helemaal beschrijft hoe hij is. en het is ook maar goed dat ik het weet. wist al dat ie me gebruikt had, maar..
Oud 18-04-2005, 10:37
WolterB
WolterB is offline
Nog gefelicteerd Mushu

Vandaag eindelijk weer eens college, nu hopen dat t vak nog leuk is, want t wordt mn laatste vak wat ik ga volgen op deze opleiding
Oud 18-04-2005, 10:45
JJ13
JJ13 is offline
ik moet nu echt eens aan t werk. en ik ben zenuwachtig
Oud 18-04-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 17-04-2005 @ 15:16 :
leuk voor je . wel ingewikkeld idd als het een goede vriendin van je is, maar misschien eens met haar praten?
Tja, weet het niet... Misschien maar wel doen, maar aan de andere kant, ik heb geen idee in hoeverre dat hij het meent. Gisteren anderhalf uur, van 01.30 tot 03.00 met hem gesmst. En niet over hoe het ging met hem...

Mja, xie wel...

En ik heb zoooooo'n buikpijn. Ik slik voortaan de pil constant door, ik ben dit zooo beu!

Hee meis (Ilse), kom op hee, zoals ik al zei; het lukt je echt wel. Ik zat dan misschien niet in zo'n diep dal, maar ook mij is het gelukt. Het leven is niet altijd leuk, maar altijd klote is het ook niet.. Voor jou komen die tijden nog wel, geloof me...
Oud 18-04-2005, 11:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik word gewoon niet goed van mezelf... *Zucht*
Oud 18-04-2005, 11:43
ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-04-2005 @ 12:32 :
Tja, weet het niet... Misschien maar wel doen, maar aan de andere kant, ik heb geen idee in hoeverre dat hij het meent. Gisteren anderhalf uur, van 01.30 tot 03.00 met hem gesmst. En niet over hoe het ging met hem...

Mja, xie wel...

En ik heb zoooooo'n buikpijn. Ik slik voortaan de pil constant door, ik ben dit zooo beu!

Hee meis (Ilse), kom op hee, zoals ik al zei; het lukt je echt wel. Ik zat dan misschien niet in zo'n diep dal, maar ook mij is het gelukt. Het leven is niet altijd leuk, maar altijd klote is het ook niet.. Voor jou komen die tijden nog wel, geloof me...
klinkt toch wel alsof hij het meent, niet dan hehe naja, misschien helpt t wel met haar te praten.., mischien weet zij ook wel of ie t meent

ik hoop het maar, en hoop dat ik in die kliniek uit deze vicieuze
cirkel kan komen, want zo gaat het dus niet. en ja, positieve dingen komen vast nog wel, maar ik wil ze nu.. ik hoop het maar...

*knuff*
Oud 18-04-2005, 12:08
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ben je het hele weekend (zo ongeveer) weg, moet je toch weer even ruim honderd posts bijlezen LjH probeer ik altijd toch wel een beetje bij te houden, even kijken hoe t met iedereen is...

@Mark Almighty: Sterkte *knuffelt*
@rare kwast: ook heel veel sterkte *dikke knuffel* je bent echt geen waardeloze vriendin en jij kon van tevoren ook niet weten dat die therapie (ofzo) haar niet zou helpen... je deed alleen maar je best en meer kun je niet doen ik denk dat je vriendinnen lang niet zo negatief over jou denken als jijzelf
@Mushu: nog gefeliciteerd, ook al ben ik wel heel laat
@Repelsteeltjuh: wat goed dat je uiteindelijk toch nog mensen hebt gevonden
@Eend: Die allstars zijn zoooo leuk

OT: Rustig dagje na best een druk weekend. Er bleek maar weer dat ik erg goed ben in mezelf de put in trappen. Tis maar goed dat niemand mijn gedachten kan horen als ik 's avonds alleen in bed lig soms. Maar verder goed
Oud 18-04-2005, 12:14
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 18-04-2005 @ 13:08 :
LjH probeer ik altijd toch wel een beetje bij te houden, even kijken hoe t met iedereen is...
Dat doe ik ook idd. 'k Post hier niet zo vaak meer, maar ik lees wel altijd.. gewoon benieuwd naar hoe het met iedereen gaat.

OT: Donderdag naar de tandarts.. kwilniet
Oud 18-04-2005, 13:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Net medisch onderzoek gehad waarbij er ook gevraagd werd naar je psychisch welbevinden. Op aanraden van mijn vriend toch maar aangekruist dat het niet altijd helemaal 100% ging, daar even over gepraat met die arts. Heb nu een foldertje gehad voor studiebegeleiding. Als het in de examens helemaal misgaat kan ik bellen of daar langsgaan zodat ze gelijk kunnen kijken wat ze kunnen doen voor me (iig kan ik dan even mijn hart luchten). Verder hebben ze er trainingen maar die zijn nu allemaal al begonnen. Maar dit is iig iets
Oud 18-04-2005, 13:37
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 18-04-2005 @ 02:34 :
Ik heb echt een super weekend acher de rug. Het hele weekend in de natuur bezig geweest met aardige mensen, nog veel geleerd ook. Nu probeer ik de hele nacht wakker te blijven voor mijn onderzoek. Ik hoop dat het gaat lukken!
En, gelukt?

Ontopic:

Geweldig, mijn broertje heeft weer ontzettend last van agressie aanvallen, mijn andere broertje is ontzettend opstandig en brutaal en doet steeds het tegenovergestelde van wat mensen van hem vragen, mijn moeder vind het blijkbaar niet belangrijk dat ik al 2 weken hoofdpijn en een te hoge bloeddruk heb, en mijn vader drijgt weer overspannen te raken.

Zo wordt het wel heel moeilijk om overeind te blijven staan hier in huis. Maar ok, blijven kijken naar de positieve dingen. Zoals mijn examens die super gaan. Nog even, en dan kan ik thuis weg. Vrijheid > Blijheid?
Oud 18-04-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 18-04-2005 @ 12:43 :
klinkt toch wel alsof hij het meent, niet dan hehe naja, misschien helpt t wel met haar te praten.., mischien weet zij ook wel of ie t meent

ik hoop het maar, en hoop dat ik in die kliniek uit deze vicieuze
cirkel kan komen, want zo gaat het dus niet. en ja, positieve dingen komen vast nog wel, maar ik wil ze nu.. ik hoop het maar...

*knuff*
Ik weet het niet.. Ik ben zooo onzeker. En hij is zooo leuk, en eigenlijk zoooo ver 'out of my league'. Ik kan hier echt om huilen, weet je dat..

Waaaargh, waarom ben ik wat leuk vinden en verliefd zijn zo labiel als de pest? *huilt zachtjes*
Oud 18-04-2005, 14:17
heavyukkie
heavyukkie is offline
mzz eingelijk gaat het wel goed...alleen dat het bewolkt is, maar ja kan niet alles hebben...
Oud 18-04-2005, 14:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 18-04-2005 @ 13:08 :
@Mark Almighty: Sterkte *knuffelt*

Citaat:
@rare kwast: ook heel veel sterkte *dikke knuffel* je bent echt geen waardeloze vriendin en jij kon van tevoren ook niet weten dat die therapie (ofzo) haar niet zou helpen... je deed alleen maar je best en meer kun je niet doen ik denk dat je vriendinnen lang niet zo negatief over jou denken als jijzelf
Eens. Kom op, meid!

On-topic:
Pffff... Ben ik nou wel slim bezig? Moet ik gewoon m'n poot stijf houden, en wachten tot ze weer eens contact met mij opnemen? Of moet ik weer zelf bellen, weer zelf naar ze toegaan, ze weer zelf aanspreken op msn? Ik heb hen nodig, maar hebben zij nog behoefte aan mij? Waarom hoor ik dan niks van hen? Of stel ik me aan?
Oud 18-04-2005, 14:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@ Mark Almighty: Er zit een verschil tussen je aanstellen en je druk maken om de verkeerde dingen... Gevoelens kun je verder niet dwingen, je voelt nu eenmaal wat je voelt, maar je kunt wel proberen om er niet teveel aandacht aan te besteden. Wat uiteraard makkelijker gezegd is dan gedaan

Ontopic: Jeej! 7,5 voor mondeling Duits en alles gaat goed en ik voel me echt helemaal geweldig. Dit had ik gisteravond, toen ik weer eens niet in slaap kon komen, echt niet kunnen denken!
Oud 18-04-2005, 15:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 18-04-2005 @ 15:59 :
@ Mark Almighty: Er zit een verschil tussen je aanstellen en je druk maken om de verkeerde dingen... Gevoelens kun je verder niet dwingen, je voelt nu eenmaal wat je voelt, maar je kunt wel proberen om er niet teveel aandacht aan te besteden. Wat uiteraard makkelijker gezegd is dan gedaan
Maar is dit ook 'druk maken om de verkeerde dingen'? Dat vraag ik me af. Misschien hebben ze wel helemaal niet door dat ik meer aandacht van hen zou willen... Ik weet het effe niet meer..
Oud 18-04-2005, 15:07
Fruitcake
Fruitcake is offline
Waarom heb ik het zo moeilijk met afscheid nemen?
Oud 18-04-2005, 15:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-04-2005 @ 16:02 :
Maar is dit ook 'druk maken om de verkeerde dingen'? Dat vraag ik me af. Misschien hebben ze wel helemaal niet door dat ik meer aandacht van hen zou willen... Ik weet het effe niet meer..
Hm oké, je hebt een punt... Ik persoonlijk denk van wel, maar jij hecht volgens mij veel meer waarde aan je vriendschappen dan ik, dus voor jou is het misschien anders? En als ze het echt helemaal niet doorhebben, is dat natuurlijk rot, maar misschien is het dan toch wel handig als je dat gewoon even meldt of zo?
Oud 18-04-2005, 15:28
Ruudje
Ruudje is offline
Oud 18-04-2005, 15:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 18-04-2005 @ 16:17 :
Hm oké, je hebt een punt... Ik persoonlijk denk van wel, maar jij hecht volgens mij veel meer waarde aan je vriendschappen dan ik, dus voor jou is het misschien anders? En als ze het echt helemaal niet doorhebben, is dat natuurlijk rot, maar misschien is het dan toch wel handig als je dat gewoon even meldt of zo?
Mja, maar dan ben ik weer bang dat ik te aanhankelijk overkom ofzo... Dat ik me tveel opdring... Nou ja, 'k ga morgen wel even bijz e langs op school.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten