Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2005, 07:03
Ndimension
Ndimension is offline
Wanneer zijn jullie laatste lessen?
Ik ben pas vanaf maandag 16 mei vrij om voor mijn examens te leren...Ligt het aan mij of is dit erg laat?
Oud 19-04-2005, 07:16
Verwijderd
Ik heb helemaal geen vrij.
Ik zou het niet weten, bij mij op school krijgt er niemand eerder vrij.
Oud 19-04-2005, 08:38
Dolores
Dolores is offline
Wij hebben tot één dag voor het examen gewoon les. :/ Niet dat dat echt veel lessen zijn, maar we hebben iig maar één dag facultatief les.
Oud 19-04-2005, 10:03
para siempre
para siempre is offline
Ik ben deze week praktisch vrij (gister laatste proefwerkweek "toetsen").

Volgende week moet ik 4 dagen naar school, dan hebben we geen les, enkel de vakken waar we CSE in doen en dan gaan we exametjes oefenen.

Na die examenoefenweek ben ik vrij, er is dan wel 1 of 2 weken voor de examens een 'facultatieve dag', maar ik denk niet dat ik daar heen ga...

(Ik woon sowieso vrij dicht in de buurt van school en als ik nou echt een probleem heb, ga ik een dezer weken gewoon ff naar school, zoek een leraar op en stel mijn vraag).
Oud 19-04-2005, 11:14
Ruudje
Ruudje is offline
wij hebben volgende week maandag en dinsdag nog les(voornamelijk punten terug krijgen en nakijken) en daarna alleen nog maar faculteit tot aan het examen
Oud 19-04-2005, 12:50
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik moet deze hele week nog naar school
maandag/dinsdag/woensdag ben ik vrij (behalve als je her hebt)
dan donderdag/vrijdag gewoon naar school
dan meivakantie
dan 1 week facultatief (whatever hoe je het schrijft!)
dan volgens mij vrij
en daarna examens aaaaaaaaaaaaaahhh

Party Hardy nog 7 weken en ben hier wegg yeaaaahhh!!!
Oud 19-04-2005, 12:54
bindmiddel
bindmiddel is offline
hmm ja volgende week nog, en dan mogen we thuis leren
Oud 19-04-2005, 13:30
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 19-04-2005 @ 12:14 :
en daarna alleen nog maar faculteit tot aan het examen
Ik hoop facultatief?

Ik heb twee dagen facultatief les, voor de rest wel veel vrij enzo.
Oud 19-04-2005, 13:30
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 19-04-2005 @ 12:14 :
wij hebben volgende week maandag en dinsdag nog les(voornamelijk punten terug krijgen en nakijken) en daarna alleen nog maar faculteit tot aan het examen
De faculteit is waar je les hebt op de universiteit, je bedoelt ws facultatief (=niet verplicht)

Oud 19-04-2005, 14:18
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
13 mei en dan ook nog facultatief

maar goed tot die tijd doen we echt helemaal niets meer..

heb morgen bv maar 1 uurtje economie
Oud 19-04-2005, 15:12
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-04-2005 @ 14:30 :
De faculteit is waar je les hebt op de universiteit, je bedoelt ws facultatief (=niet verplicht)

Ik dacht dat ik dat geschreven had
Oud 19-04-2005, 15:13
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
ik heb nog een week les hierna, daarna vakantie, dan weer een week les en daarna nog een week facultatief (de week na pinksteren) dus eigenlijk bijna niks vrij, tenzij ik alles zo goed snap dat ik daar niet naartoe ga
Oud 19-04-2005, 15:38
PinkFairy
PinkFairy is offline
wij krijgen helemaal geen vrij
dus veel leren zal er wel niet inzitten
Oud 20-04-2005, 13:00
Verwijderd
Wij hebben officieel ook alleen de vrijdag voor de examens facultatief les, en gewoon helemaal geen vrij. Maar eerlijk gezegd ben ik niet echt van plan om de week na de vakantie nog naar school te gaan.. Wel opvallend dat ik nou al van andere hoor, die ergens anders op school zitten dat ze al een week vakantie hebben ofzo..
Oud 20-04-2005, 13:10
muisje1986
muisje1986 is offline
Wij hebben volgende week vrijdag de laaste lesdag, en na de vakantie hebben we facultatief les. Eerst zou de laaste lesdag 13 mei zijn, maar iedereen liep te klagen enzo dat het stom was dat we nog een week les hadden na de vakantie.. dus hebben ze het vervroegd ofzo.
Oud 20-04-2005, 13:26
Breg
Breg is offline
wij hebben woensdag de laatste lesdag en donderdag kolderdag
Oud 20-04-2005, 13:46
Linda1985
Linda1985 is offline
Bij mij was het hele laatste schooljaar facultatief, dus ja nu nog steeds tot aan het eindexamen neem ik aan. Mijn school is daar allemaal niet zo duidelijk in.
Oud 20-04-2005, 14:01
Sobe
Sobe is offline
Ik heb vorige week dinsdag mn laatste lesdag gehad.
Deze week t/m volgende dinsdag tentamens, en als je dan niks in te halen hebt, ben je gewoon vrij om te leren.
Oud 20-04-2005, 14:49
Verwijderd
we hebben morgen nog les (althans, ik heb biologie en daarvoor gaan we de dierentuin dus de mensen die geen bio hebben, hebben gewoon les) en vrijdag vrij... maandag en dinsdag nog les en woensdag is de laatste lesdag en hebben we geen les meer en dan hebben we nog 3 tot 4 weken om thuis examens te oefenen
Oud 20-04-2005, 15:29
Femic
Femic is offline
Wij hebben les t/m de donderdag voor de examens. Maar de laatste 2 weken bestaan uit 'examentrainingblokken' (leuk woord voor galgje..) waarbij je kan kiezen welke vakken (in blokken van 2 of 3 lesuren) volgt. Je moet er officieel wel 15 volgen in 2 weken, mja eigenlijk hoeft dat toch weer niet, want bij ons op school zijn ze niet zo nauw met de regeltjes.
Oud 20-04-2005, 15:35
Konijn
Konijn is offline
Ik heb deze week en volgende week toetsweek en daarna meivakantie. Daarna eventueel nog bespreken en herkansen, dus dan is t ook al wel zo'n beetje 16 mei.
Goh, das wel laat dit jaar dan. Vorig jaar en jaar daarvoor waren het in mijn herinnering wel zo'n week of drie.
Oud 20-04-2005, 15:48
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgende week nog les
Dan vakantie een week
Dan facultatief les

Ik ga naar wiskundea1, kunstgeschiedenis, aardrijkskunde en examenvrees.

Talen lijken me een beetje nutteloos, dat is toch alleen maar tekst maken
Oud 20-04-2005, 16:55
Verwijderd
Officieel heb ik vanaf 16 mei facultatief les, maar deze drie dagen hoef ik niet naar school. En daarna vallen veel lessen uit en is er geen controle meer.
Oud 20-04-2005, 21:39
Verwijderd
Wij hebben officieel helemaal geen facultatief les, maar ik ga nu al niet meer naar veel lessen toe, behalve naar de lessen van de vakken waar ik niet zo goed en ben (wiskunde en latijn) en van de vakken waar we nog bezig zijn met examenstof (geschiedenis, aardrijkskunde en filosofie)
Oud 21-04-2005, 07:54
tinkebel
tinkebel is offline
woensdag over een weekje al, nog 7 dagen dus
Oud 21-04-2005, 11:41
ssjpan
ssjpan is offline
Ik ben al vrij en morgen is officieel de laatste lesdag met examenstunt enzo.
Oud 21-04-2005, 14:16
cerys
cerys is offline
ik weet niet, ik ga vanaf volgende week gewoon niet meer
Oud 21-04-2005, 17:41
freakinaround
freakinaround is offline
vanaf 13 mei ben k vrij.
Oud 21-04-2005, 17:44
Verwijderd
K heb nou SE-week, en daarna ga k n week naar t Londen, ook met school. Dan kom k trug en zijn er facultatieve lessen, maar n week voor t examen hebben wij vrij, om te leren
Oud 21-04-2005, 21:17
jet
jet is offline
sinds vorige week hebben wij onofficeel facultatief les.. niemand hoort het te weten, maar je hoeft niet meer naar de les
Oud 22-04-2005, 15:18
Gadje
Gadje is offline
volgende week donderdag en vrijdag nog en na de vakantie nog facultatief, en ik heb er echt geen zin meer in.
Oud 22-04-2005, 15:40
souriceau
souriceau is offline
12 mei is onze laatste officiele lesdag. En die week daarna, dus de laatste week voor het examen, is facultatief. Maar daar zal ik toch wel niet heengaan denk ik, want nu doen we ook al niks nuttigs meer.
Oud 23-04-2005, 19:26
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
jet schreef op 21-04-2005 @ 22:17 :
sinds vorige week hebben wij onofficeel facultatief les.. niemand hoort het te weten, maar je hoeft niet meer naar de les
Ja, wij ook zoiets geloof ik Het is niet helemaal duidelijk en ik ben het eigenlijk best zat op school.
Oud 23-04-2005, 21:24
Slinger
Slinger is offline
Heb nog 3 dagen les (9 lesuurtjes) dus komende woensdag is de laatste officiele lesdag, dan donderdag exameninstructie... dan weekje meivakantie en van 9 t/m 13 mei facultatief les, dit wordt afgesloten met het examengala... en dan vrij tot m'n eerste examens op dinsdag 24 mei

(nouja, moet nog wel redelijk veel aan alles doen... maar het is toch lekker )
Oud 25-04-2005, 08:56
saartjeh
saartjeh is offline
wat raar dat heel veel mensen nog gewoon les hebben
wij hadden 2 week geleden laatste pw-week, vorige week dingen inhalen en we hebben vrijdag LSD en dan gewoon maand vrij om te leren. ik dacht dat iedereen dat had, dat dat verplicht was om goed te leren...
Oud 25-04-2005, 10:10
0oFZo0
0oFZo0 is offline
29 April is me laatste schooldag.
Oud 25-04-2005, 10:14
RoxX
RoxX is offline
ik heb volgende week twee weke vrij en moet dan weer gewoon tot 4 juli naar school
Oud 25-04-2005, 10:16
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
20 mei
Oud 25-04-2005, 10:57
Smobbo
Smobbo is offline
Vanaf vandaag ga ik alleen nog naar bepaalde lessen waar ik wat moet vragen, de rest van de tijd leer ik gewoon thuis/maak ik examens.
We hebben eigenlijk alleen de laatste 3 (oid) dagen facultatief les, maarja we zitten nu alleen maar te niksen in de les...
Van examens oefenen komt het op school toch niet, aangezien ik daar iets te veel voor klets (zelf kennis ).
Oud 25-04-2005, 12:03
cyrina
cyrina is offline
ik heb vrijdag(22-4) laatste lesdag gehad en daarvoor 6 weken facultatieve lessen en nu dus 4 weken vrij om te leren wel fijn!!!
Oud 25-04-2005, 13:12
Liss
Liss is offline
Heel het jaar is bij ons facultatief en sinds 11 maart worden er geen lessen meer gegeven maar kan je alleen naar school om vragen te stellen of bij sommige vakken om examens te oefenen.
Oud 25-04-2005, 14:32
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Liss schreef op 25-04-2005 @ 14:12 :
Heel het jaar is bij ons facultatief en sinds 11 maart worden er geen lessen meer gegeven maar kan je alleen naar school om vragen te stellen of bij sommige vakken om examens te oefenen.
Ik neem hierbij dus aan dat je niet op een reguliere school zit, anders waren ze wel een btje heeeeel erg in overtreding .
Of je bedoelt het natuurlijk stoer door te zeggen dat je spijbelt omdat je cool bent...
Oud 25-04-2005, 16:07
Roslyn
Roslyn is offline
Vandaag was mijn laatste lesdag
Oud 26-04-2005, 07:58
Liss
Liss is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 25-04-2005 @ 15:32 :
Ik neem hierbij dus aan dat je niet op een reguliere school zit, anders waren ze wel een btje heeeeel erg in overtreding .
Of je bedoelt het natuurlijk stoer door te zeggen dat je spijbelt omdat je cool bent...
Nah, ik zit niet op een normale school nee.. en echt cool vind ik deze regeling ook niet van mijn school, aansporen tot niets doen
Oud 26-04-2005, 11:51
.Pure
.Pure is offline
Onze laatste 'lesdag' is op 13 mei, en van 17 tot 20 mei facultatief, dus nog 2 weekjes school.
Oud 29-04-2005, 15:50
Phlox
Phlox is offline
Geen idee, volgens mij 12 mei. K ga sowieso alleen nog maar naar natuurkunde. Wat we bij de rest van de vakken doen kan ik ook prima thuis.
Oud 29-04-2005, 16:04
para siempre
para siempre is offline
Ik ben nu vrij tot het examen .
Oud 30-04-2005, 11:37
JaJ
JaJ is offline
ik ben ook vanaf vandaag vrij. over een week is er nog een week waarin ik naar school kan komen om vragen te stellen, maar vrij ben ik
Oud 30-04-2005, 11:53
JF
JF is offline
Ben vanaf gister vrij
Oud 19-05-2005, 19:23
Eline87
Eline87 is offline
Ben na 13 mei vrij
Om examens te leren.
Morgen naar de efteling en 30 mei de examens

Regels voor berichten