Advertentie | |
|
![]() |
|
"Prayer Of St. Francis" en "Last Dance" van Sarah McLachlan, en ik denk ook haar "Full Of Grace", alhoewel ik niet zeker ben of die wel eigenlijk op een begrafenis past.
Verder weet ik het niet, ik zie wel. Het is wel zo dat ik hier meer over ben ga nadenken, sinds mijn opa vorige week zondag is overleden. Dat maakt toch een aantal dingen in je los. Groetjes, Ripper
|
weet niet.. hopelijk duurt het nog ff en in tussentijd ontdek ik vast nog wel nieuwe muziek.. maar als ik over 10 min. van de trap pleur en m'n nek breek wil ik dit graag horen:
Polar - Innocent K - No Sleep Jonny L - Tychonic Cycle Lamb - Alien (Photek Remix) Massive Attack - Teardrop
||
Citaat:
![]()
|
naja the pixies komen weer terug en geven een afscheidsconcert voor mij in paradiso. als het helaas toch niet mocht gebeuren doe dan maar monkey gone to heaven van hun dus ook. of its a wonderful world van louis armstrong
|
Marilyn Manson - The Last Day On Earth (live versie)
Within Temptation - Resteless deze 2 iig en dan nog iets van Marco Borsato ![]() ![]() en eigenlijk aan t einde nog iets beetje vrolijkers anders herinneren mensen zich alleen zielige muziek terwijl ik herinnerd wil worden als een vrolijk iemand. ![]() mja dit zijn de liedjes die ik nu zou willen of over een paar jaar, maar ik kan me nie voorstellen dat wanneer ik 85 ben dat ik dit dan nog wil ![]() maar eigenlijk vind ik dat vrienden en familie je liedjes zouden moeten kiezen, want dat krijg je liedjes denk ik die echt bij jou passen ofso kweenie hoe k dat moet uitleggen ![]() bla bla bla ![]()
|
Green Day - Time of Your Life (zeer cker)
Metallica - Orion of Master of Puppets Adema - Speculum Thursday - Paris in Flames eigenlijk nog wel veel meer, maar dan gaat 't weer meer lijken op lowlands ofzow 3dagen lange begrafenis : \
|
ewm
iedereen die erg veel voor mij betekend mag een nummer draaien ennuh ikkuh wil zelf uhhh bush - letting the cables sleep ennuh massive atack - teardrop
|
Verwijderd
|
zoals het er nu uitziet, teveel om op te noemen...een kleine greep
Iron Maiden - Fear of the dark Pantera - Cemetary Gates Nevermore - The heartcollector Dimmu Borgir - In Death's Embrace Deftones - Be quiet and drive (far away) Bush - Glycerine of Alien Children of Bodom - Hate me & Everytime I die verder nog iets van HIM, Silverchair + nog wel wat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*ontopic; kwil 'metallica - orion' .... enenenen 'portishead - biscuit'
|
Coldplay - everything's not last
Counting Crows - Round Here Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komt Radiohead - Street Spirit Alanis Morissette - Perfect Grof Geschut - De Laatste Stap Arid - At the close of everyday Live - Turn My Head Blof - Watermakers (acoustisch) Kane - Let It Be Racoon - Paper Home Travis - Driftwood Bloem Even aan m'n moeder vragen Doe Maar - Tijd Genoeg Embrace - The Good Will Out The Lau - Speel maar dat zullen er denk ik teveel zijn
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |