Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2002, 13:40
Chandler
Chandler is offline
Wie gaat er zondag allemaal naar Bloemendaal aan zee? Om daar feesje te vieren op Beachbop!?!?!?
Oud 24-07-2002, 14:04
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik kan niet, ik zit in Gran Dorado.......Das wel klote, vorige keren ook al nie......

Volgende keer beter.
Oud 24-07-2002, 15:12
Esmée
Esmée is offline
Tis Beachpop toch, niet bop? Anyway, ik ga misschien...
Oud 24-07-2002, 16:17
Chandler
Chandler is offline
Ja ik weet niet, ik dacht eerst ook beachpop maar de website daarvan is www.beachbob.info en ze hebben het daar steeds over beachbob.

Ah ik heb er nu al zin in, eff chillen in woodstock op die banken daar in de zon, wand het wordt volgens mij vet mooi weer, daarna eff naar bloomingdale, tis best wel mooi geworden daar.
Oud 24-07-2002, 17:22
Roos
Roos is offline
Tsk tsk crossposter

Ik ga niet btw
Oud 24-07-2002, 21:12
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ja, t schijnt vet goed weer te worden dit weekend, en dan ook nog es Beachbop,(iedereen denkt dat het beachpop is, maar tis toch echt Beachbop). Maar helaas ben ik er niet. Vrienden van me ongetwijfeld wel.
Oud 25-07-2002, 17:53
Chandler
Chandler is offline
verder NIEMAND?
Oud 25-07-2002, 18:11
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
wat komt er?
Oud 25-07-2002, 19:02
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
wat komt er?
een heleboel BreEzAH- en GHB-kindertjes die helemaal uit hun dak gaan bij het "stampuuh" op dance/trance etc.
iets voor jou?
Oud 25-07-2002, 19:18
Firefly182
Firefly182 is offline
nee, zekers nie, m'n vriend gaat waarschijnlijk wel, altijd eigenlijk, is ie net terug van vakantie gaat ie weer door naar BeachBop(het is bop)
Oud 25-07-2002, 20:11
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
wouszer schreef:

een heleboel BreEzAH- en GHB-kindertjes die helemaal uit hun dak gaan bij het "stampuuh" op dance/trance etc.
iets voor jou?
ben dan sowieso bier aan het drinken in Blankenberge, maar dan nog was ik niet gegaan.
Oud 26-07-2002, 12:12
Chandler
Chandler is offline
Wat een reacties zeg, jezus he. Ben je er wel een keertje geweest. Tuurlijk zullen er een paar mensen aan de GHB zitten, maar daar heb jij toch helemaal geen last van als jij gewoon je eigen feesje viert?

En trouwens, er komen breezerkindjes? Er komen gewoon mensen die wat meer geld hebben, of wat meer geld uit willen geven, om een goed feest mee te maken, met lekkere drankjes. Het is niet zo dat daar allemaal kinderen met een breezer in hun handje staan. De meeste mensen zijn zelfs rond de 20 ofzo misschien wel ouder...

En trouwens over de muziek kan je op zich echt niet klagen, het is gewoon beetje summerdance met de DJ's in e verschillende strandtenten. Bijvoorbeeld ROOG
MARCELLA
ERICK E
MICHEL DE HEY

En het wordt lekker weer! Beter kan niet. Misschien kom ik dan weer op het nieuws, net als vorig jaaaaaar. Toen het gigantisch druk was.!
Oud 26-07-2002, 12:35
Li
Li is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Tis Beachpop toch, niet bop? Anyway, ik ga misschien...
hej leuk, je moet gaan!
Ik en Feline komen ook en nog een hele knappe jongen waar je vast wel aan voorgesteld wil worden door mij
Oud 26-07-2002, 12:36
Li
Li is offline
Citaat:
Chandler schreef:
Ja ik weet niet, ik dacht eerst ook beachpop maar de website daarvan is www.beachbob.info en ze hebben het daar steeds over beachbob.

Ah ik heb er nu al zin in, eff chillen in woodstock op die banken daar in de zon, wand het wordt volgens mij vet mooi weer, daarna eff naar bloomingdale, tis best wel mooi geworden daar.
Al die strandtenten zijn
Oud 26-07-2002, 12:40
Chandler
Chandler is offline
Ga jij er ook zondag heen>?
Oud 26-07-2002, 12:43
Li
Li is offline
Citaat:
Chandler schreef:
Ga jij er ook zondag heen>?
ja
Oud 26-07-2002, 12:45
Chandler
Chandler is offline
SWEEET

(ik zit alleen met een small problem, ik zou eerst met een groep van ongeveer 10 mensen gaan, dan zouden we met zn alle met scooter naar Bloemendaal rijden, alleen nu moet 1 iemand werken tot 6 uur, zou ik op die gene wachten of niet?)
Oud 26-07-2002, 12:49
Li
Li is offline
Citaat:
Chandler schreef:
SWEEET

(ik zit alleen met een small problem, ik zou eerst met een groep van ongeveer 10 mensen gaan, dan zouden we met zn alle met scooter naar Bloemendaal rijden, alleen nu moet 1 iemand werken tot 6 uur, zou ik op die gene wachten of niet?)
ligt eraan waar je woont??
als je nog best lang moet rijden zou ik gaan, maar ligt er natuurlijk ook aan hoelang je wilt blijven he?

ikga btw gewoon op de fiets
Oud 26-07-2002, 12:51
Chandler
Chandler is offline
Ja uit Amstelveen, maar op scooter is dat 3kwartier ofzo rijden misschien iets minder...

Maar ik blijf ten eerste tot 11 uur, daarna zien we wel waar we heen gaan. Misschien als er nog iets te doen is in de buurt, maar dan moet ik nog eff kijken
Oud 27-07-2002, 01:48
tortelduif
tortelduif is offline
beachpop is failliet dus hoe kom je erbij ??
al die jaren was t in renesse maarre nu aan bloemen daal dat was toch een andere beachpop want dit is niet de echte !!!
love u !!!(K)(K)(K)
BIG (L) u
Oud 28-07-2002, 19:21
Souris
Souris is offline
misschien
als ik nix beters te doen heb
Oud 29-07-2002, 10:02
Li
Li is offline
ik vond het zeeeeeer geslaagd
alleen aan het einde van de avond kon ik niet meer op mijn fiets naar huis omdat ik én te veel had gedronken én m'n fietssleutel kwijt was
Oud 29-07-2002, 10:17
Chandler
Chandler is offline
Het was zeker weer een SUPERFEEST, ik kwam rond 7 uur ofzo aan, he was al stampvol, maar 'k kon overal weer lekker snel tussendoor rijden.

Veel bekenden
Veel leuke onbekenden
Veel zon
Veel goede dj's
Veel drankjes

JUST A GREAT PARTY

Alleen op de terugweg was het een beetje fout gegaan, ik denk dat ik beetje een afslag had gemist, wand ik zat op een gegeven moment ergens in the middle of nowhere, maar ja uiteindelijk na gewoon maar steeds bordjes gevolgd toch nog thuis gekomen, met bijna lege tank, zit echt nog maar 1 druppeltje in.
Oud 03-08-2002, 12:56
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Li schreef:
ik én te veel had gedronken én m'n fietssleutel kwijt was

Regels voor berichten