Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik weet niet, ik dacht eerst ook beachpop maar de website daarvan is www.beachbob.info en ze hebben het daar steeds over beachbob.
Ah ik heb er nu al zin in, eff chillen in woodstock op die banken daar in de zon, wand het wordt volgens mij vet mooi weer, daarna eff naar bloomingdale, tis best wel mooi geworden daar.
|
Wat een reacties zeg, jezus he. Ben je er wel een keertje geweest. Tuurlijk zullen er een paar mensen aan de GHB zitten, maar daar heb jij toch helemaal geen last van als jij gewoon je eigen feesje viert?
En trouwens, er komen breezerkindjes? Er komen gewoon mensen die wat meer geld hebben, of wat meer geld uit willen geven, om een goed feest mee te maken, met lekkere drankjes. Het is niet zo dat daar allemaal kinderen met een breezer in hun handje staan. De meeste mensen zijn zelfs rond de 20 ofzo misschien wel ouder... En trouwens over de muziek kan je op zich echt niet klagen, het is gewoon beetje summerdance met de DJ's in e verschillende strandtenten. Bijvoorbeeld ROOG MARCELLA ERICK E MICHEL DE HEY En het wordt lekker weer! Beter kan niet. Misschien kom ik dan weer op het nieuws, net als vorig jaaaaaar. Toen het gigantisch druk was.!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
SWEEET
(ik zit alleen met een small problem, ik zou eerst met een groep van ongeveer 10 mensen gaan, dan zouden we met zn alle met scooter naar Bloemendaal rijden, alleen nu moet 1 iemand werken tot 6 uur, zou ik op die gene wachten of niet?)
||
Citaat:
als je nog best lang moet rijden zou ik gaan, maar ligt er natuurlijk ook aan hoelang je wilt blijven he? ikga btw gewoon op de fiets ![]() |
![]() |
|
Ja uit Amstelveen, maar op scooter is dat 3kwartier ofzo rijden misschien iets minder...
Maar ik blijf ten eerste tot 11 uur, daarna zien we wel waar we heen gaan. Misschien als er nog iets te doen is in de buurt, maar dan moet ik nog eff kijken
|
Het was zeker weer een SUPERFEEST, ik kwam rond 7 uur ofzo aan, he was al stampvol, maar 'k kon overal weer lekker snel tussendoor rijden.
Veel bekenden ![]() Veel leuke onbekenden ![]() Veel zon ![]() Veel goede dj's ![]() Veel drankjes ![]() ![]() ![]() Alleen op de terugweg was het een beetje fout gegaan, ik denk dat ik beetje een afslag had gemist, wand ik zat op een gegeven moment ergens in the middle of nowhere, maar ja uiteindelijk na gewoon maar steeds bordjes gevolgd toch nog thuis gekomen, met bijna lege tank, zit echt nog maar 1 druppeltje in.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Je lifestyle-dag en zijn inhoud. Verwijderd | 500 | 04-09-2004 20:32 | |
Lifestyle |
Fototopic SEPTEMBER STP | 494 | 14-09-2003 22:08 | |
Lifestyle |
Fototopic AUGUSTUS Pan Am | 491 | 14-08-2003 22:13 | |
Lifestyle |
Meeting idee! Black Sugar | 256 | 18-08-2002 09:20 | |