Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]()
|
![]() |
je moet je hotmail ff lezen... & iedereen trapt 1 keer in zijn leven in zo iemand... weinig aan te doen, door schade & schande wordt men wijs...
|
![]() |
niet van mij, wel erg mooi
---- ik wou dat ik voor één keer kon zeggen wat ik voel kon zeggen wat ik echt voel kon zeggen hoe ik leven wil kon zeggen wat ik liefheb kon zeggen waar ik naar verlang ik wou dat ik voor één keer kon zeggen wie ik écht ben kon zeggen hoe ik denk kon zeggen wat me pijn doet kon zeggen waar mijn hart zo vol van is ik vind geen woorden
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
thx btw *kusje* mja,'k ben er ingetrapt en bijna een 2e keer ...
||
![]() |
Citaat:
je bent de 2de persoon die het leest, dus laat het aub auteurloos & vertel niet van wie... gelukkig is bijna niet helemaal & ben je nog op tijd... (een ezel....
||
Citaat:
wel deze ezel heeft het eenmaal gedaan en dat was genoeg
|
![]() |
oei, heb precies veel gemist de laatste tijd...
ik weet eigelijk nie goe wa ik moet zeggen ![]() in zulke dingen ben ik echt niet goed... zal je wel nog spreken op msn... LY4E!!!
||
Citaat:
jah,ikje ook zenne 'k kan da altijd wel ma dan kunt ge da veel beter omdat er dan meer gevoelens achter zitten hé dikke kuz leentjuh
||
Citaat:
luv ya too 4EVERRRR!!!!!! 'kay is goed ![]() *kusje geef*
|
Wat een zak zeg! Maar helaas zijn er meer van dat soort jongens die naar het eerste de beste toerennen waar een gat in zit zodat ze hun lul ergens kwijt kunnen. Dan hebben ze iets anders, dat bevalt dan niet meer en komen ze weer met slijmwoordjes terugkruipen... Nou, ik trap d'r niet meer in! Ik weet nu hoe het zit met dat soort gasten. Ze zijn geobsedeerd door sex. Je merkt dan al snel dat je sociaal gezien zooooo ver boven ze staat, dat je eigenlijk al moet lachen dat je er ooit mee bent geweest. Duurt even, maar als de ergste pijn weg is en je kunt weer helder nadenken lig je constant in een lachstuip en voel je je weer vrij.
Maar ik vin em heel mooi geschreven. dikke kus Angel Lena B.B. [Dit bericht is aangepast door AngelLena (17-08-2001).]
||
Citaat:
en thx dat je'm mooi vond ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
mooie zinnen voor profieltfoto of msnnaam Verwijderd | 88 | 25-10-2011 17:09 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? Verwijderd | 500 | 20-12-2010 18:34 | |
Psychologie |
Muziektopic #7 Verwijderd | 499 | 26-03-2008 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
why are you hurting me ll | 2 | 13-01-2002 10:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Me 'versus' Myself Gothic | 8 | 01-11-2001 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Jij..!!!! Verwijderd | 6 | 22-08-2001 07:17 |