![]() |
|
![]() |
Ik heb geen speciale voorkeur voor ogen. Ik ben wel heel tevreden met mijn eigen ogen, daar krijg ik ook heel veel complimenten over, ik vind de vorm mooi en de kleur in combinatie met de rest (groot en blauw, lange donkere wimpers, in combinatie met een vrij donker uiterlijk).
De ogen van mijn vriend vind ik ook mooi: hij is Aziatisch en heeft voor een Aziatisch persoon ook vrij grote ogen, de vorm is heel leuk en apart (niet alle Aziatische ogen zijn hetzelfde qua vorm) en de kleur is heel mooi donkerbruin, ik kan er heel vaak naar kijken in ieder geval. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind donkere ogen meestal het mooist.. Zelf zijn mijn ogen heel blauw, maar daar kan ik ook niet echt mee zitten..
![]() ![]() |
![]() |
|
Om deze topic maar ff wat interessanter (voor mij dan) te maken (voor wie het nog niet weet):
Als jij en je vriend(in) blauwe ogen hebben, zul je nooit een kind kunnen krijgen met bruine ogen. De eigenschap bruine ogen is namelijk dominant aan de eigenschap blauwe ogen. Als jij en je vriend(in) bruine ogen hebben, kun je wel een kind krijgen met blauwe ogen. Om te weten hoe groot die kans is moet je kijken naar je opa en oma, vader en moeder of zelfs nog verder terug gaan. Als iedereen (heel ver terug) bruine ogen had, dan is het zeer waarschijnlijk dat ook je kind bruine ogen zal hebben. Maar als er ook blauwe ogen tussen zitten in de familie (bloedverwanten), dan is de kans 50 - 75% dat je kind bruine ogen krijgt. Waarom ik dit opschrijf? Achja, ik moet toch iets doen. De kleur van mijn ogen is btw grijs-lichtblauw. Het maakt mij niks uit welke kleur ogen hebben, al vind ik bij kleine kinderen vaak bruin wel mooi, of heel donker.
|
Echt helemaal bruine ogen vind ik altijd wel mooi. Kun je in verdrinken. Verder houd ik ervan als ogen een beetje apart zijn of afwijken van wat normaal is. Bijvoorbeeld iemand met superdonkerhaar heeft knalblauwe/groene ogen, en iemand die blond is heeft hele donkere ogen. Verder vindt ik elke kleur wel goed, zolang ik er maar in kan verdrinken!
Zelf heb ik donkergroene ogen met een bruin randje om de pupil. En ik denk dat mijn kinderen mijn ogen krijgen omdat iedereen die met iemand van mijn vaderskant kinderen krijgt, dat heeft. Dominat gen dus.(om even met ekki mee te denken)
||
Citaat:
Ogen zijn de doorgang tot de ziel zeggen ze weleens, en als je dan zulke mooie ogen ziet ga je je afvragen... Zelf heb ik groen-blauwe ogen, ben er wel tevreden mee.
|
Ikzelf heb blauwgrijze ogen
![]() ![]() ![]() xxx Faith
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
derde oog Verwijderd | 54 | 08-12-2007 15:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] vraag Verwijderd | 3 | 27-08-2007 16:04 | |
Seksualiteit |
Fototopic Verwijderd | 493 | 05-07-2003 17:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Kleurtjes van de regenboog Edwin uit Kaasstad | 7 | 26-03-2002 21:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Kleurtjes van de regenboog klootzak2001 | 2 | 25-03-2002 11:12 | |
ARTistiek |
Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1. metzondernix | 5 | 23-08-2001 21:26 |