Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2005, 14:34
Verwijderd
gezakt en nu moet ik weer 3 mensen hebben

omg

tis toch niet te geloven
Advertentie
Oud 21-04-2005, 15:09
Mirruh
Mirruh is offline
Ik voel me helemaal niet blij en ik heb geen idee hoe dat komt
Oud 21-04-2005, 15:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mirruh schreef op 21-04-2005 @ 16:09 :
Ik voel me helemaal niet blij en ik heb geen idee hoe dat komt
*knuf*

Hm, sowieso hebben wel wat meer mensen hier sterkte nodig. Iedereen sterkte gewenst van mij

Ik ben zo bang voor wiskunde morgen. Dan sla ik dat boek open en zie ik dingen die ik nooit heb begrepen of die we nog nooit hebben behandeld en dan geef ik het gewoon al op. Dus ik leer helemaal niet en daardoor weet ik al zeker dat ik een onvoldoende ga halen, maar leren heeft toch geen zin want dan raak ik maar in paniek en ik snap het toch niet en argh!
Oud 21-04-2005, 16:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 21-04-2005 @ 15:34 :

omg

tis toch niet te geloven
damn das echt flink balen
*gives hug*

2 keer is voor jou scheepsrecht

ontopic...

ik blijf ondertussen vechten voor een goede beoordeling op stage...
maar vrees het ergste...dat wordt geen afstuderen dit jaar
ik kan het gewoon niet aan...psychisch niet dan..
en zij denken dat ik het gewoon niet in me heb....nah dat kan eigenlijk ook nog wel eens zo zijn
Oud 21-04-2005, 17:02
leucomelas
leucomelas is offline
hij durft nieteens meer te reageren!!!!
sgodverde...&*$#^!$%^@$%%%@
Oud 21-04-2005, 17:06
leucomelas
leucomelas is offline
ôh wacht!

krijg net toch mail en val me toch van me stoel af... hij geeft eens dingen toe! geeft eens toe dat hij foutzat! dat hij verkeerd heeft gelezen! dat het zeker ok aan hem ligt!

jeej, hoelang heb ik hierop kunnen wachten?

nja, is iig al beter
Oud 21-04-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 21-04-2005 @ 17:51 :
damn das echt flink balen
*gives hug*

2 keer is voor jou scheepsrecht

ontopic...

ik blijf ondertussen vechten voor een goede beoordeling op stage...
maar vrees het ergste...dat wordt geen afstuderen dit jaar
ik kan het gewoon niet aan...psychisch niet dan..
en zij denken dat ik het gewoon niet in me heb....nah dat kan eigenlijk ook nog wel eens zo zijn
dank je

en dat van je stage, dat heb ik nou ook, alleen ze hebben al over me geoordeeld zonder dat ik ook nog maar 1 dag daar stage heb gelopen. en nu ik een her-examen heb moet ik ook nog ns mn eerste stagedag een week verplaatsen, lekker beeld krijgen ze van me.

sterkte..

*knuf terug*
Oud 21-04-2005, 17:51
Stefanie
Stefanie is offline
And if I bleed
I’ll bleed
Knowing you don’t care
And if I sleep
Just to dream of you
I’ll wake without you there
Oud 21-04-2005, 20:48
Verwijderd
hm. wat moet ik nu? ik wil best mee op weensewalsdansles. maar dan voel ik me weer zo teveel. net zoals bij alle andere dingen nu ik zo allenig ben. hm. lastig. eigenlijk wil ik maar één ding. maar goed, wie ben ik?

nee marlies, je bent een heel mooi en waardevol meisje, je bent niet te dik, je bent een tof wijf, blijf jezelf, je kunt ook wel zonder hem. ladiedadieda. weet ik allemaal wel. maar ik wil het niet zo. ze zeggen zelf allemaal dat ze het aan me kunnen zien. zegt dat niet genoeg?
Oud 21-04-2005, 20:51
synclinorium
synclinorium is offline
irritante dag vandaag. iedereen irriteert me en alles ook. grrr moet gewoon ongesteld worden
Oud 21-04-2005, 21:17
Gothic
Gothic is offline
weer reserve bij het 1e... weliswaar omdat iemand anders niet kan, maar ja... hopelijk kan ik lekker in het zonnetje zitten ofzo .
Oud 21-04-2005, 22:33
Verwijderd
blegh, ik word er zo hopeloos van he, aan anderen denken. Arme ziel.
Oud 21-04-2005, 23:05
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 21-04-2005 @ 15:34 :

omg

tis toch niet te geloven
Datum? ik zou je zo graag helpen...miss dat t deze keer kan?

Ontopic:

Hoop echt zo graag dat ze me willen hebben...
Oud 22-04-2005, 07:26
farai
farai is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 22-04-2005 @ 00:05 :
Datum? ik zou je zo graag helpen...miss dat t deze keer kan?

Ontopic:

Hoop echt zo graag dat ze me willen hebben...
Ik ga van hieruit even duimen voor jullie allebei dan...Da worden 4 duimpjes want kheb dat ook al tegen 2 andere gezegd. Kom ik wel 2 handen tekort.
Oud 22-04-2005, 07:41
WolterB
WolterB is offline
Die verkoudheid mag weleens ophouden vind ik
Oud 22-04-2005, 07:46
farai
farai is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-04-2005 @ 08:41 :
Die verkoudheid mag weleens ophouden vind ik
Ben je niet alleen in. Ik ben ook alweer 3 dagen chemische brol aant slikken tegen de niesbuien etc. Is het ni daarvoor dan ist voor de s....tmiserie. enzo blijven we bezig he. Achja, je raakt het gewoon...Althans dat zegt iedereen toch. Word er btje moedeloos van ma bon, nix aan te doen we'll survive.
Oud 22-04-2005, 08:41
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik moet echt iets minder gaan eten. Alles afkregen toch maar weer. zon.
Oud 22-04-2005, 12:31
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ga zo... NAAR HET CONCERT VAN WITHIN TEMPTATION!!
Mensen; wees jaloersch!
Oud 22-04-2005, 12:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 22-04-2005 @ 13:31 :
Mensen; wees jaloersch!
*is jaloers*

Oceangirl & Thoughtful: bedankt voor het duimen, helaas heeft het niet al te veel geholpen
Oud 22-04-2005, 12:57
moon
moon is offline
Het is echt raar. Een maand lang heb ik vrijwel niks aan mijn huiswerk en inhaaltentamens gedaan omdat de druk in mijn ogen te groot was en ik die niet aan kon. En nu heb ik voor volgende week in 1 week een stuk of 15 tentamens geplant! 15 tentamens over 1 maand verdelen geeft mij meer stress als 15 tentamens over 1 week verdelen....hoe kan dat nou?ja natuurlijk haal ik ze niet allemaal, maar ik ben wel van plan ze allemaal te doen. Waar haal ik die moed ineens vandaan?en waarom ben ik niet gestresst?
Oud 22-04-2005, 13:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dat gesprek eergister met die jongen op msn, heeft me nog altijd aan het denken. Groter groeit de haat, groter groeit de onzekerheid, groter groeit de angst, blegh... Het voelt vrij vaag allemaal. Telkens herbeleef ik alles van 2 jaar geleden, maar waarom? Ik sla door.
Oud 22-04-2005, 13:39
Dolores
Dolores is offline
Ja op deze manier heb ik natuurlijk niks aan m'n herkansingen
Hopen dat m'n eindexamens wat beter gaan.. :/
Oud 22-04-2005, 13:49
farai
farai is offline
Citaat:
Mensen; wees jaloersch!
*is écht jaloers*

dat zou nog is een belevenis voor me zijn.
Oud 22-04-2005, 14:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mensen; wees jaloersch!
Nee, ik niet. Ik vind het klereherrie en de mensen uit de band vind ik foute kansloze stakkers in sneue gewaden en idiote kleren die niet kunnen zingen of fatsoenlijk een instrument bespelen.

Maar als jij het leuk vind ben ik heel blij voor je.

On-topic:
Ik mis wat... Ik mis een beetje liefde.
Oud 22-04-2005, 14:33
Gothic
Gothic is offline
Gatver, een broek gekocht in maat 40 . En ja ik weet dat ik normaal altijd 36 heb en dat al mn broeken en rokjes die maat zijn, maar ik vind het niet leuk . Voelt dik...
Oud 22-04-2005, 14:36
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-04-2005 @ 15:33 :
Gatver, een broek gekocht in maat 40 . En ja ik weet dat ik normaal altijd 36 heb en dat al mn broeken en rokjes die maat zijn, maar ik vind het niet leuk . Voelt dik...

Ik heb 46, so don't worry.. 40 is niet dik
Oud 22-04-2005, 14:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-04-2005 @ 15:36 :
Huh, jij lijkt echt veel slanker irl dan ...
Oud 22-04-2005, 14:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-04-2005 @ 15:36 :
eens...
Oud 22-04-2005, 14:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-04-2005 @ 15:20 :
Nee, ik niet. Ik vind het klereherrie en de mensen uit de band vind ik foute kansloze stakkers in sneue gewaden en idiote kleren die niet kunnen zingen of fatsoenlijk een instrument bespelen.

Maar als jij het leuk vind ben ik heel blij voor je.

On-topic:
Ik mis wat... Ik mis een beetje liefde.

zow een duidelijke mening op bestelling....

ik ben iig wel jaloers

-----------

ontopic

it's hard to hold on to my dreams
Oud 22-04-2005, 15:06
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-04-2005 @ 15:59
ontopic

it's hard to hold on to my dreams [/B]
It's just as hard to give up on your dreams, but hey I guess I'm getting there.
Oud 22-04-2005, 16:04
Balance
Balance is offline
Woei, ben blij
Ik kwam met dit prachtige weer thuis van m'n tentamen waarvoor ik tussen de 8 en de 9 ( ) heb gehaald en er hing een bosje bloemen aan m'n deur als bedankje voor het oppassen omdat m'n oppaskindje gister ziek was. Echt lief!
Oud 22-04-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-04-2005 @ 15:33 :
Wat ben ik dan wel niet?
Oud 22-04-2005, 16:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-04-2005 @ 17:21 :
Wat ben ik dan wel niet?
ik vind jouw figuur mooier vind dan de mijne... En jouw heupen zijn ook slanker dan de mijne .
Oud 22-04-2005, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-04-2005 @ 17:28 :
ik vind jouw figuur mooier vind dan de mijne... En jouw heupen zijn ook slanker dan de mijne .
Mijn heupen zijn dan meteen ook het enige dat dan misschien slanker is (al denk ik meer was - die getallen zijn van even geleden en je hebt me ook al lang niet gezien). Als jij een paar kilo aankomt wordt jouw figuur wat dat betreft ook heel anders.
Oud 22-04-2005, 16:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-04-2005 @ 17:43 :
Mijn heupen zijn dan meteen ook het enige dat dan misschien slanker is (al denk ik meer was - die getallen zijn van even geleden en je hebt me ook al lang niet gezien). Als jij een paar kilo aankomt wordt jouw figuur wat dat betreft ook heel anders.
er zijn bij mij best getallen die hoger mogen hoor ...

Ik heb je vd winter nog gezien ...
Oud 22-04-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-04-2005 @ 17:45 :
er zijn bij mij best getallen die hoger mogen hoor ...

Ik heb je vd winter nog gezien ...
Komt vanzelf als je aankomt (of als je zwanger wordt ).

Sindsdien ben ik een kilo of 10 aangekomen, dus dat je me van de winter nog gezien hebt zegt erg weinig.
Oud 22-04-2005, 17:08
Isiyanka
Isiyanka is offline
Mooi weer, fijn naar de stad geweest, morgen geld verdienen, maar het feestje gaat niet door Damn damn damn. En ik heb zo ontzettend geen zin in vanavond, die klote kinderen.
En ik hoop hoop echt dat die afspraak doorgaat
Oud 22-04-2005, 18:16
Stefanie
Stefanie is offline
Het gaat weer wat beter met me Komt door het mooie weer en door alle meevallers. Ik heb maandag een sollicitatiegesprek en vandaag is mijn vriendinnetje langs geweest om te winkelen

*voelt zich weer een beetje speciaal*

Daarnaast doet m'n vriend er ook alles aan om mij minder depri te laten zijn/doen, het is zo'n lieverd
Oud 22-04-2005, 18:37
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik voel me echt rampzalig vandaag (vanavond).
Gisteravond ben ik gestopt met roken, ging redelijk vandaag.
Ik heb vreselijke zin in een sigaret maar kan tot nog toe de behoefte goed onderdrukken.
Een uur geleden werd ik door mijn zus gebelt dat mijn oma (88, verpleegtehuis) een hersenbloeding (halfzijdige verlamming als er binnen 48 uur geen verbetering optreed) heeft gehad.
Haar kansen weet ik niet, gaat wel iets beter en kan beide handen gebruiken en praten.
Morgen gaan we haar opzoeken, als ze maandag nog niet zelf kan eten/drinken gaat het water eruit en zal ze snel overlijden, ze wil dit graag en heeft hier ook een jaar geleden voor getekend.

Lekkere timing, tijdens een stoppen-met-roken-poging
Oud 22-04-2005, 18:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Weet iemand misschien hoe het nu met Eend gaat? Las net pas dat ze weer een ibs heeft

Edit: Owja Eendje, als je dit zelf kan lezen: een heeeeeeeeeel dikke knuffel van mij voor jou!!!
Oud 22-04-2005, 19:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-04-2005 @ 19:39 :
Weet iemand misschien hoe het nu met Eend gaat? Las net pas dat ze weer een ibs heeft

Edit: Owja Eendje, als je dit zelf kan lezen: een heeeeeeeeeel dikke knuffel van mij voor jou!!!
Ze kan dit niet lezen.

Ze krijgt volgende week beoordeling. Of ze moet nog een maand blijven, of ze mag met ontslag, of het wordt een rechterlijke machteging en ze moet een half jaar blijven.
Oud 22-04-2005, 19:43
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-04-2005 @ 20:09 :
Ze kan dit niet lezen.

Ze krijgt volgende week beoordeling. Of ze moet nog een maand blijven, of ze mag met ontslag, of het wordt een rechterlijke machteging en ze moet een half jaar blijven.
Ik dacht wel dat ze het niet kon lezen, maar misschien dat ze ondanks de ibs toch misschien een dagje verlof had ofzo.. En mja, anders geef jij die knuffel maar

Citaat:
Huh, jij lijkt echt veel slanker irl dan ...
Thx (of je hebt natuurlijk de verkeerde voor je )
Oud 22-04-2005, 19:46
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 22-04-2005 @ 19:37 :
Ik voel me echt rampzalig vandaag (vanavond).
Gisteravond ben ik gestopt met roken, ging redelijk vandaag.
Ik heb vreselijke zin in een sigaret maar kan tot nog toe de behoefte goed onderdrukken.
Een uur geleden werd ik door mijn zus gebelt dat mijn oma (88, verpleegtehuis) een hersenbloeding (halfzijdige verlamming als er binnen 48 uur geen verbetering optreed) heeft gehad.
Haar kansen weet ik niet, gaat wel iets beter en kan beide handen gebruiken en praten.
Morgen gaan we haar opzoeken, als ze maandag nog niet zelf kan eten/drinken gaat het water eruit en zal ze snel overlijden, ze wil dit graag en heeft hier ook een jaar geleden voor getekend.

Lekkere timing, tijdens een stoppen-met-roken-poging
Arm schaap *knuffel*
Oud 22-04-2005, 20:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-04-2005 @ 20:43 :
Ik dacht wel dat ze het niet kon lezen, maar misschien dat ze ondanks de ibs toch misschien een dagje verlof had ofzo.. En mja, anders geef jij die knuffel maar

Thx (of je hebt natuurlijk de verkeerde voor je )
Als ze verlof heeft, is dat 15 min die ze van de afdeling af mag of ff naar korfbal ofzo. Ze heeft geen computer tot haar beschikking.

Nee ik herinner je echt nog wel .
Oud 22-04-2005, 20:03
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-04-2005 @ 21:00 :
Als ze verlof heeft, is dat 15 min die ze van de afdeling af mag of ff naar korfbal ofzo. Ze heeft geen computer tot haar beschikking.

Nee ik herinner je echt nog wel .
Ik hoorde dat ze naar de dierenambulance was gegaan toen ze maar vijftien minuutjes weg mocht blijven. Uiteindelijk is ze zelf weer terugegaan. Ze mag af en toe wel trainen he
Oud 22-04-2005, 20:40
rare kwast
rare kwast is offline
ze is ook al een keertje thuis geweest *toch *
Oud 22-04-2005, 21:29
dead person
dead person is offline
Here we go again...
Oud 22-04-2005, 21:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 22-04-2005 @ 21:03 :
Ik hoorde dat ze naar de dierenambulance was gegaan toen ze maar vijftien minuutjes weg mocht blijven. Uiteindelijk is ze zelf weer terugegaan. Ze mag af en toe wel trainen he
Klopt ze is toen 4 uur weggebleven. Ze kan prima weglopen, alleen bevordert dat niet haar privileges. Ze mocht gister trainen idd. Het hangt af van hoe ze zich gedraagt, voelt en meewerkt.
Oud 22-04-2005, 21:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-04-2005 @ 21:40 :
ze is ook al een keertje thuis geweest *toch *
Dat weet ik niet . Heeft ze mij iig niet verteld.
Oud 22-04-2005, 21:37
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-04-2005 @ 22:34 :
Dat weet ik niet . Heeft ze mij iig niet verteld.
ow nou ze heeft iig x op msn gezeten...

Regels voor berichten