Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 17:35
Phlox
Phlox is offline
Mijn school denkt echt heel grappig te zijn elk jaar

Vorig jaar gingen ze een of andere natuurkundige proef doen door de toren scheef te zetten

Dit jaar komt maxima
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2005, 17:42
tuttebel
tuttebel is offline
m'n broer kwam toen die nog klein was n keer op zondagmorgen 1 april bij mn ouders in hun net nieuwe waterbed.
'he wat is t hier nat op de grond?'

mn ouders heeeelemaal geschrokken.
Oud 31-03-2005, 17:45
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 31-03-2005 @ 18:42 :
m'n broer kwam toen die nog klein was n keer op zondagmorgen 1 april bij mn ouders in hun net nieuwe waterbed.

Die is goed Ik moet echt iets bedenken ook Die gratis-friet-aktie is wel goede
Oud 31-03-2005, 18:04
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 31-03-2005 @ 18:18 :
Vorig jaar was er voor de poort van school een bord gehangen met "Arbeit Macht Frei" (als ik het goed spel), ik kon er wel om lachen, maar ik ben dan ook een fan van zwarte humor.
haha geweldig!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, ken ze niet echt.
Mja, heb vorig jaar op MSN nog iemand wijs gemaakt dat ze Bin Laden gevangen hadden, ging diegene ook nog echt kijken op alle zenders of er nieuws was.
Oud 31-03-2005, 18:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 31-03-2005 @ 18:42 :

haha, die is leuk

Ik vind die grappen van het journaal ook altijd leuk: vooral het jeugdjournaal. Ik ben ooit onwijs kwaad geworden met een vriendin. Op het nieuws was dat ze de 6-daagse schoolweek terug wilden invoeren. Wij hebben de hele avond over niks anders gepraat. De volgende dag bleek het een 1-april grap te zijn

En ik heb zojuist afgesproken dat we morgen met de leiding die grap van de binnenstebuiten gekeerde trui gaan doen.
Oud 31-03-2005, 18:42
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 31-03-2005 @ 19:15 :
Nee, ken ze niet echt.
Mja, heb vorig jaar op MSN nog iemand wijs gemaakt dat ze Bin Laden gevangen hadden, ging diegene ook nog echt kijken op alle zenders of er nieuws was.
Nou nou, goede grap. Erg origineel ook trouwens.
Oud 31-03-2005, 18:52
Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Sketch schreef op 31-03-2005 @ 17:57 :
Het zout lost op, en komt dan in de gezette koffie terecht, dus dat proef je dan nog wel (als je genoeg zout gebruikt)

En vertel je verhaal.
Om t kort te houden:
Ik kwam terug uit school en kreeg van m'n moeder te horen dat er gebeld was voor me namens de Supportersvereniging van Ajax, dat je kaarten kon winnen voor het EK. Maar dan moesten ze nog wel een aantal gegevens hebben.. dus moest ik terugbellen. Ik terugbellen, zegt die gast:
"Ik weet van niks, je kunt de KNVB proberen, maar wij gaan daar niet over". En toen dacht ik: KUT.

Bij gebrek aan betere, maar toch makkelijke grappen doe ik morgen wel zout in de koffie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:53
saartjeh
saartjeh is offline
vorig jaar had ik echt iets heel gemeens gedaan
maar kwee nie meer precies wat
ik had toen nog net niet met mijn vriend, de 4e pas, ik was toen die zaterdag drvoor wel beetje met em geweest geloof ik
anyway
zijn ex was vreemdgegaan voor zijn neus
en zo kennen wij elkaar
toen had ik iets geluld over zijn ex, dat ze hem leuk vond ofzow
volgensmij iets wat ergers,
maar kweenie meer,
hij was echt vet ernstig geschrokken iig en pissed enzow en dat had ik al verwacht dus ik had helemaal onderaan 'grapje' gezet want ik was bang dattie zou flippen.
toevallig klikte ie net 2x extra op naar beneden en toen zag ie ut
maar hij was wel flink pissed voor een paar minuten toen ie eerste stuk las
toen vond ie ut wel grappig

kdoe verder nooit aan 1april grappen
was toen ook vet serieuze periode dus toen wast wel goed moment omdat ie niet verwachte dat ut grap was

vandaag domme grap van hem:
hij: ja tis 1 april
ik: nee want dat is morgen want dan heb ik vervangeende opdracht voor fietsexcursie voor school want ze zeiden nog: 1 april
hij: neej das dan 2 april
ik: neej kijk maar...., zie je wel
hij: ja, das een 31 maart grap

egt te flauw en daarom zijn 1april grappen soms ook leuk omdat ze flauw zijn en niemand er in trapt

x met m'n opa
ik: wat is vandaag de maand (want ik zag dat het de 1 was)
hij: april
ik had nog nix door
hij: kijk er loopt een olifant buiten
ik: jaja, zeker een jumbo hond die je er voor aanziet
dus ik kijken
hij: 1 april

ag vent ik trapte er toch niet in

dat soort dingen zijn altijd heel flauw

maar ja, 1 april grappen zijn indd uit
geforceerd zelf-gemaakt grappen maken, ik bedoel, kom op dan weet je toch wel dat t nie gaat werken
Oud 31-03-2005, 18:59
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
..Bl0empje.. schreef op 31-03-2005 @ 15:30 :
bij ons op school zeiden ze op 1 april dat de rest van de lessen verviel..|-) FOUT...
op 1 april vervallen de lessen ook bij ons...
behalve mensen met aardrijkskunde
ja grapje zeker, nee dus klote zooi
maar is studie dag
wel slim natuurlijk, geen gezeik op school
Oud 31-03-2005, 19:02
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Co schreef op 31-03-2005 @ 16:27 :
Ik denk dat ik gewoon niet naar school ga morgen...
En als iemand mij dan de volgende dag vraagt waar ik was zeg ik gewoon: 3 april!

sukkel 4
Oud 31-03-2005, 19:02
Nona
Nona is offline
Een collega van mijn moeder doet altijd wel leuke dingen.

Twee jaar terug heeft hij met zijn klas (groep 6) een actie opgezet tegen het kleiduiven schieten. Want ja, dat is natuurlijk wel zielig voor die beestjes. Posters gemaakt, een hele campagne ter bescherming van die beestjes... En gepresenteerd natuurlijk.

Dit jaar heeft hij zijn klas (groep 7) doen geloven dat er muntjes uit de oudheid in de tuin gevonden zijn bij de school. De klas heeft die muntjes zelf gevonden bij het omspitten van de schooltuin en hij heeft de voorpagina van een krant aangepast om het helemaal in de krant te laten komen enzo.
Oud 31-03-2005, 19:27
Auryn
Auryn is offline
leg op school in de aula een heel opvallend briefje neer met:

Hoe hou je een oen een tijdje bezig? z.o.z. ->

en op de achterkant schrijf je dan natuurlijk het zelfde.. toch zijn er altijd nog mensen die daar in trappen

Mijn moeder is op 1 April jarig.. Toen ze jong was kwam er bijna niemand op haar verjaardagsfeestje..
Oud 31-03-2005, 19:40
Sitroentje
Sitroentje is offline
Mijn opa belde ons elke keer op 1 april en vroeg dan iets te doen voor hem (een vishaak halen helemaal achter in de tuin, die er natuurlijk helemaal niet lag...) en we trapten er elke keer in. Nu niet meer natuurlijk Voor de rest nooit iets vermeldenswaardig meegemaakt, dachtik, we doen hier niet zo aan 1 april
Oud 31-03-2005, 19:41
Machiavelli
Machiavelli is offline
Een nieuw beheerderstelsel lijkt me wel komisch.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 19:46
Qamra
Qamra is offline
Op zoek gaan naar een plintenladder lijkt me wel geinig.

Ik haat 1 april. En de "grappen" die daarbij horen. Zal wel niet mijn soort humor zijn.
Oud 31-03-2005, 20:40
jet
jet is offline
Citaat:
kwibus schreef op 31-03-2005 @ 18:14 :
Voor écht naive mensen.

(Met 2 puntjes op de 'i' )
het zal je verbazen hoeveel mensen er in trappen
Oud 31-03-2005, 22:52
Kaps
Kaps is offline
Ik heb vorig jaar wel een leuke uitgehaald.

m'n ex (toen nog m'n vriendin) opgebeld met de mededeling dat ik naar nieuw zeeland ging om te figureren in een of andere lord-of-the-rings-achtige-film.
netjes vanalles verzonnen en opgeschreven. castingbureau. wat ik ging verdienen enzo, zodat ik geloofwaardig overkwam.
en toen ze dat eenmaal geloofde en bang was dat we 8 maanden uit elkaar zouden zijn, zei ik dat ze ook nog vrouwen zochten en dat ik haar alleen al had opgegeven, dat ze alleen nog langs moest voor een kleine auditie en papierwerk

naaaah, je had dr moeten horen! uitzinnig!

"1 april."

We hebben 10 minuten in een deuk gelegen.
Oud 31-03-2005, 23:06
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
EPD schreef op 31-03-2005 @ 23:52 :

m'n ex (toen nog m'n vriendin) opgebeld met de mededeling dat ik naar nieuw zeeland ging om te figureren in een of andere lord-of-the-rings-achtige-film.
netjes vanalles verzonnen en opgeschreven. castingbureau. wat ik ging verdienen enzo, zodat ik geloofwaardig overkwam.
en toen ze dat eenmaal geloofde en bang was dat we 8 maanden uit elkaar zouden zijn, zei ik dat ze ook nog vrouwen zochten en dat ik haar alleen al had opgegeven, dat ze alleen nog langs moest voor een kleine auditie en papierwerk

"1 april."

Als mijn partner dat bij mij zou doen...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 23:31
Verwijderd
mensen die 1 april grappen maken moeten branden aan een kruis.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 23:47
Verwijderd
Wat nare man zegt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 00:09
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
EPD schreef op 31-03-2005 @ 23:52 :

"1 april."

Oud 01-04-2005, 04:13
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-03-2005 @ 16:04 :
Oh ja, morgen ook scouting. Allemaal van die kleine kindjes van 5 die denken dat iemand het gelooft als je 6x achter elkaar dezelfde 'je veter zit los' grap maakt. Die snappen nog niet dat je er na 1x niet meer in trapt.
Mag je dus 6x gaan spelen alsof je het niet door hebt...
Waarom zou je spelen alsof je het niet door hebt, dan blijven die etters retarded.

Waarschijnlijk wordt er morgen verklaard dat de paus dood is ofzo, maar dat blijkt dan een grap te zijn
(of vandaag al whatever)
Oud 01-04-2005, 06:17
11568
11568 is offline
Ik heb een keer schoolbriefpapier gejat op school en thuis een brief naar mijn ouders geschreven dat ik 3 dagen later ofzo weg moest zijn op school, ivm slecht gedrag e.d. Op de post gedaan en 1 april was ie er, helaas was ik er niet dus mijn moeder heeft een dag lang zitten janken
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 07:47
Verwijderd
Vorig jaar was het forum chaotisch ingedeeld als grap.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 08:08
saartjeh
saartjeh is offline
oh shit ik realiseer me nu pas
ik ga vandaag naar een vriendin van mij en dan met nog 3 jongens naar the ring 2
2 van die gasten zijn hele goede vrienden van mij en 1 is mijn vriend
maar ze zijn altijd ontzettend flauw en maken altijd grappen en willen mij altijd laten schrikken en heel flauw allemaal
oh kut dat word wat in bios
egt niet leuk
ik ga heeeel goed opletten

oh trouwens die grap van 11568 vinnik heel cool egt te grappig
mmm, misschien moet ik toch wat verzinnen voor vanavond
maar hoe krijg ik die gasten zo ver dat ze dr intrappen, die hebben alles door
Oud 01-04-2005, 08:34
Verwijderd
Ik heb in mijn eigen slaap mijn eigen wekker waarschijnlijk 2 uur vooruit gezet waardoor ik dacht dat ik me verslapen had en ik nu 2 uur te vroeg op school ben
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:06
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Dukko schreef op 01-04-2005 @ 08:47 :
Vorig jaar was het forum chaotisch ingedeeld als grap.
Dat is waar ook ja, hilariteit alom.
Oud 01-04-2005, 10:16
Roos
Roos is offline
Citaat:
11568 schreef op 01-04-2005 @ 07:17 :
Ik heb een keer schoolbriefpapier gejat op school en thuis een brief naar mijn ouders geschreven dat ik 3 dagen later ofzo weg moest zijn op school, ivm slecht gedrag e.d. Op de post gedaan en 1 april was ie er, helaas was ik er niet dus mijn moeder heeft een dag lang zitten janken

Oud 01-04-2005, 11:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 01-04-2005 @ 05:13 :
Waarom zou je spelen alsof je het niet door hebt, dan blijven die etters retarded.
tegen kleintjes van 5 zeggen 'denk je nou echt dat ik zo achterlijk ben dat ik in jouw flauwe 1 april grap trap?' is ook zo lullig.

M'n nichtje had een paar jaar terug ook geleerd dat je kon zeggen 'je veter zit los! haha, 1 april, kikker in je bil'. Dat heeft ze toen 2 weken lang volgehouden. Ze snapte niet dat het alleen op 1 april mocht en maakte er 2 weken later dus gewoon van: 'haha, 15 april, kikker in je bil'.
Dat is dus wél vermoeiend
Oud 01-04-2005, 11:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
11568 schreef op 01-04-2005 @ 07:17 :
omg
Oud 01-04-2005, 17:07
punxnotdead
punxnotdead is offline
de 1 aprilgrap van onze school was best lame eigenlijk

Iedereen kreeg een brief dat onze school 8000 kilo teveel afval produceerde en dat volgens het "de vervuiler betaalt principe" iedereen bij het eerstvolgende bezoek aan het materialenwinkeltje 2,50 moet betalen.
Oud 01-04-2005, 18:35
Souris
Souris is offline
die van het jeugdjournaal over msn is wel grappig
kinderen onder de 14 mogen niet meer msnen
Oud 01-04-2005, 21:14
Somebody Special
Somebody Special is offline
2 jaar geleden heb ik met mijn vriend een 1-april-grap uitgehaald.

Hij heeft een computerservice bedrijf en ik stuurde hem een mailtje uit naam van Mevr. Konijn.
Dat mijn PC was niet meer op wilde starten en of hij me morgen (1 april) wilde bellen op dat en dat nummer.

Hij belt dus 1 april, er wordt opgenomen "Kinderboerderij blabla, met mevrouw die en die.
(Nog niets door) Hij zegt wie hij is en vraagt naar mevrouw Konijn.......

"Maar meneer, u spreekt met Kinderboerderij die en die, ik denk dat iemand een 1 april grap met u heeft uitgehaald.."

Oud 01-04-2005, 23:36
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-04-2005 @ 00:31 :
mensen die 1 april grappen maken moeten branden aan een kruis.
De paus dus
Oud 01-04-2005, 23:42
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 01-04-2005 @ 22:14 :

Hij heeft een computerservice bedrijf en ik stuurde hem een mailtje uit naam van Mevr. Konijn.
Dat mijn PC was niet meer op wilde starten en of hij me morgen (1 april) wilde bellen op dat en dat nummer.

Hij belt dus 1 april, er wordt opgenomen "Kinderboerderij blabla, met mevrouw die en die.

"Maar meneer, u spreekt met Kinderboerderij die en die, ik denk dat iemand een 1 april grap met u heeft uitgehaald.."

whaaaaa die vind ik gewéldig!

Ik haal nooit 1 aprilgrappen uit, want ik ben de slechtste leugenaar op aard. Of toch wel, heb ooit eens iemand wijsgemaakt dat mijn duim er door een ongeval van afgesneden en dat ie er terug aangenaaid was, en dat ik hem daarom nu helemaal kan omplooien

(edit: het is leugenaar, niet lieger )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:44
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:

dat is teminste echt grappig
Oud 03-04-2005, 13:54
Twanos
Twanos is offline
Citaat:

lol zoiets heeft een maat van me ook uitgehaald maar dan. met ene dhr de leeuw. En het nummer van burgers zoo
Oud 20-04-2005, 21:59
Ikkuh1
Ikkuh1 is offline
OF als iemand zegt: 1 april
Zeggen: Nee hoor, dat is pas morgen
Hehe, moet je ze zien kijken:

Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 22:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ikkuh1 schreef op 20-04-2005 @ 22:59 :
OF als iemand zegt: 1 april
Zeggen: Nee hoor, dat is pas morgen
Hehe, moet je ze zien kijken:

Dat was wel 'n up waard.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 09:04
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-04-2005 @ 23:03 :
Dat was wel 'n up waard.
Ja, die grap kunnen we onthouden tot volgend jaar.
Oud 21-04-2005, 12:45
RanC
RanC is offline
Ik ben eigenlijk Enlightenment's undercover.

Ha! Ha! Ha!

1 april met verleeeeeeeeeeeeeeengsnoer!

._.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 10:49
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
RanC schreef op 21-04-2005 @ 13:45 :

Ha! Ha! Ha!

._.
?

Mag ik een klinker kopen?
Oud 22-04-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 21-04-2005 @ 10:04 :
Ja, die grap kunnen we onthouden tot volgend jaar.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:42
XyZyX
XyZyX is offline
Geweldig man!
Oud 22-04-2005, 14:44
XyZyX
XyZyX is offline
Citaat:
RanC schreef op 21-04-2005 @ 13:45 :

Ha! Ha! Ha!

._.
Klinkers te koop!!! Wie bied!!!
Oud 22-04-2005, 15:11
rare kwast
rare kwast is offline
bij ons op de afdeling moest er een diabetes zeep halen op de afdeling er naast

*dit wordt ook gedaan in je eerste week stage o.i.d*
Oud 22-04-2005, 15:30
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 22-04-2005 @ 16:11 :
bij ons op de afdeling moest er een diabetes zeep halen op de afdeling er naast

*dit wordt ook gedaan in je eerste week stage o.i.d*
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 15:36
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
S. schreef op 22-04-2005 @ 16:30 :
zie naam...

1 april was vroeger heel leuk, maar nu kan ik het niet echt meer waarderen. Tenzij mensen echt goed kunnen acteren, zoals mijn moeder. Voor de rest prik ik er ongenadig doorheen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 16:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
S. schreef op 22-04-2005 @ 16:30 :
Diabetes-zeep bestaat natuurlijk niet. Dat is de grap (?)
Reageren

Regels voor berichten