Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
2e Ketjing schreef op 11-04-2005 @ 21:44 :
Vijf/RHCP_NAC of andere NAC fans, hebben jullie ook geruchten gehoord over een overgang van Amoah naar Breda?
ja, maar dat is al een oud gerucht ( medio januari geloof ik)

wees gerust.. NAC hoeft hem zover ik weet niet meer.
Advertentie
Oud 11-04-2005, 21:08
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-04-2005 @ 21:57 :
ja, maar dat is al een oud gerucht ( medio januari geloof ik)

wees gerust.. NAC hoeft hem zover ik weet niet meer.
gelukkig maar, Amoah begint mijn held te worden
Oud 12-04-2005, 18:38
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Financiëring Yakubu is bijna rond

Het lijkt erop dat Vitesse de financiëring om Abubakari Yakubu over te nemen van Ajax bijna rond heeft. De Arnhemse club kan tot 15 april de opties tot koop te lichten. Vitesse heeft Yakubu dit seizoen van Ajax gehuurd. De technische staf van Vitesse is zo tevreden over de Ghanese middenvelder, dat besloten is om de eenzijdige optie tot koop te lichten. Daarvoor moet de Arnhemse club een bedrag van 750.000 euro opbrengen. Als Yakubu eigendom wordt van Vitesse, bestaat ook de mogelijkheid om hem met winst door te verkopen. Onder meer PSV en Olympique Lyon toonden al interesse.

Bron: Omroep Gelderland 12-04-2005

dit zou zo mooi zijn, jammer voor van der Schaaf maar Yakubu is toch iets beter
Oud 12-04-2005, 19:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mag Van Der Schaaf hier wel heen komen
Oud 12-04-2005, 20:55
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Kuijt te duur voor Blackburn

Gepubliceerd op dinsdag 12 april 2005

Dirk Kuijt is gewild bij diverse clubs, maar die moeten wel een fors bedrag neertellen voor de topscorer.
Met 22 doelpunten is Dirk Kuijt de onbetwiste topscorer van de eredivisie. Die productiviteit blijft ook in de rest van Europa niet onopgemerkt. Verschillende clubs hebben belangstelling voor hem, maar Kuijt mag niet zomaar vertrekken uit de Kuip.

De delegatie van Blackburn Rovers die vorige week in de Kuip aanwezig was om Dirk Kuijt te bekijken, moest dan ook even slikken toen Feyenoord liet weten wat voor prijskaartje er aan de aanvaller hangt. Technisch directeur Mark Wotte wilde geen mededelingen doen over de precieze hoogte van het bedrag, maar zei wel dat Blackburn zich 'rotschrok' van de vraagprijs.

Kuijt, die bezig is aan zijn tweede seizoen bij Feyenoord, verlengde onlangs zijn contract bij de Rotterdammers tot medio 2009. "Ooit hoop ik bij een Europese topclub te spelen. Mijn voorkeur gaat daarbij uit naar de Spaanse of Engelse competitie. Maar ik heb geen zin om te gaan zitten wachten tot een club van mijn dromen zich aandient", aldus de karakterspeler.

Blackburn is de tweede club die bij Feyenoord heeft geïnformeerd naar de Katwijkse spits. In de winterstop meldde Liverpool zich voor de 24-jarige topscorer van de eredivisie. Naar verluidt zou de club tien miljoen euro hebben over gehad voor de aanvaller.

Meer clubs uit de Premier League hebben interesse getoond in de international. Tijdens Feyenoord-AZ begin april werd Kuijt bekeken door een zware delegatie van Newcastle United.

Bron: VI, ANP

Tsjah.. Ikzelf ben nou nietecht kapot van Dirk Kuijt (maar ik heb ook nietecht veel van hem gezien). Het zou voor Feyenoord wel leuk zijn als ze een keer 10 miljoen vangen maar het aankoopbeid van Feyenoord kennende (Lazovic..) zullen ze met het gevangen geld geen normale vervanger kunnen kopen. Aan de andere kant hebben ze het met Buffel toen ook verpest.. daar hadden ze makkelijk die 10 miljoen voor kunnen vangen en toen gingen ze ook voor de hoofdprijs.. gevolg : hij is nu nieteens de helft waard.. Dat is natuurlijk ook pure kapitaalvernietiging.. Lastig, lastig, lastig..
Oud 12-04-2005, 21:05
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-04-2005 @ 20:49 :
Mag Van Der Schaaf hier wel heen komen
dat gun ik hem ook, eeuwig zonde dat hij naar PSV is gegaan, hij had zo goed bij ons kunnen zijn.
Oud 12-04-2005, 22:27
USPalermo
USPalermo is offline
Lees op voetbalzone.nl dat Bergkamp misschien geen contract meer krijgt in Londen, zou zwaar k*t zijn, blijft nog steeds een geweldige voetballer!
Oud 12-04-2005, 22:34
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2005 @ 23:27 :
Lees op voetbalzone.nl dat Bergkamp misschien geen contract meer krijgt in Londen, zou zwaar k*t zijn, blijft nog steeds een geweldige voetballer!
Een transfervrij tripje naar een leuke club in Nederland?

Anyway, Kuijt blijft een hele goede voetballer en naar het schijnt wil Feyenoord hem nog liever 2 jaar houden. Lijkt me de goede keuze, als ze echt iets willen bereiken.

Werder Bremen gaat Niedzieland proberen in te lijven. Barreto staat nog steeds in de interesse van enkele grote Europese clubs en Gentenaar schijnt een "date" te hebben gehad met een of andere grote droomclub. Nu maar hopen dat NEC er een paar leuke voor terug mag halen.
Oud 13-04-2005, 08:55
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Adriaanse zou al contract hebben bij Porto 2005-04-13 08:53:53

De Telegraaf meldt vandaag dat Co Adriaanse (57) voor volgend seizoen een nieuwe job heeft gevonden. De AZ-trainer zou inmiddels al rond zijn met FC Porto en daar een driejarig contract hebben getekend. Per 1 juli moet Adriaanse daar het roer over nemen.

De oefenmeester gaf eerder dit seizoen al aan de Alkmaarse club te willen verlaten. Een opvolger had AZ in Louis van Gaal al gevonden, maar Adriaanse wist nog niet waar hij aan de slag zou gaan. Eerder was de Amsterdammer in gesprek geweest met West Ham United en Besiktas, maar beide partijen kwamen er toen niet uit. Nu lijkt hij dus zijn geluk te gaan beproeven in Portugal en moet Porto daar helpen aan nieuw succes. De Champions League-winnaar van vorig jaar, maakt een teleurstellend seizoen door en lijkt dit seizoen geen prijs te gaan pakken.

http://www.voetbal24.nl/index.php?ac...lqIFBvcnRvIjs=
Oud 13-04-2005, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 23:34 :

Werder Bremen gaat Niedzieland proberen in te lijven. Barreto staat nog steeds in de interesse van enkele grote Europese clubs en Gentenaar schijnt een "date" te hebben gehad met een of andere grote droomclub. Nu maar hopen dat NEC er een paar leuke voor terug mag halen.
Niedzielan en Barreto, daarvan zal het geld toch voornamelijk teruggaan naar dat investeringsfonds of whatever. Gentenaar is on a Bosman, lijkt me niet dat dit NEC veel geld oplevert, alleen salarisruimte.
Oud 13-04-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 23:34 :

Gentenaar schijnt een "date" te hebben gehad met een of andere grote droomclub. Nu maar hopen dat NEC er een paar leuke voor terug mag halen.
transfervrij schat

en die grote droomclub staat hier in Breda
Oud 13-04-2005, 12:52
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 13-04-2005 @ 13:15 :
transfervrij schat

en die grote droomclub staat hier in Breda
Like duh, maar hij heeft best een goed salaris hier in Nijmegen. En daarnaast hebben we investeerders die NEC een warm hart toedragen.

Waarom denkt iedereen dat ik niets van NEC weet? Ik weet alles
Oud 13-04-2005, 12:54
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 13-04-2005 @ 10:25 :
Niedzielan en Barreto, daarvan zal het geld toch voornamelijk teruggaan naar dat investeringsfonds of whatever.
Nope, dat heb ik al duizenden keren uitgelegd, we hebben een investeerder zonder belangen. NEC maakt geen schulden en de investeerder neemt het risico. De meerwaarde vangt NEC zelf en eventueel voorgeschoten salaris gaat terug naar de investeerders. Mocht de speler transfervrij weggaan aan het eind, dan heeft de investeerder pech.

Maar goed, die kerel heeft meer dan een kwart miljard op z'n bankrekening...
Oud 13-04-2005, 13:00
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
FRANK LEBOEUF KONDIGT AFSCHEID AAN

De Franse oud-international FrankLeboeuf stopt na dit seizoen met voetballen. Leboeuf (37) rijft momenteel nog wat poen binnen in Qatar.

"Ik denk dat ik al het voetbal dat in me zit, gedood heb. Fysiek zit ik er in elk geval door." Frank Leboeuf werd met Frankrijk Europees en wereldkampioen. Hij mocht in totaal 50 keer het shirt van de nationale ploeg aantrekken. Daarin maakte hij vier goals.

Het hoogtepunt van zijn carrière beleefde Leboeuf bij Chelsea. Daar speelde hij van 1996 tot 2001. Tot juni komt hij nog uit voor Al Waqra in Qatar.
Bron: TT-één

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 13:02.
Oud 13-04-2005, 13:04
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
STOICA'S AVONTUUR IN ITALIE IS VOORBIJ

Alin Stoica, de Roemeense ex-speler van Anderlecht en Club Brugge, voetbalt niet langer voor Siena. Zijn contract bij de Italiaanse club werd verbroken.

Na zijn teleurstellende jaren bij Club Brugge hoopte Stoica de draad weer op te pikken in de Serie A. In januari van dit jaar tekende hij in Siena een contract tot het einde van het seizoen, maar dat akkoord is na onderling overleg al verbroken, weet Gazet van A'pen.

Stoica kwam geen enkele keer in actie voor Siena. Omdat hij voortdurend geblesseerd is, mocht hij opkrassen. De middenvelder keert terug naar Roemenië.
Bron: TT-één
Oud 13-04-2005, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2005 @ 13:52 :
Like duh, maar hij heeft best een goed salaris hier in Nijmegen. En daarnaast hebben we investeerders die NEC een warm hart toedragen.

Waarom denkt iedereen dat ik niets van NEC weet? Ik weet alles
GOD?!
Oud 13-04-2005, 15:40
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 13-04-2005 @ 16:39 :
GOD?!
Daar geloven we niet in. We geloven in Gimme more beer en niemand anders...
Oud 13-04-2005, 18:02
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-04-2005 @ 18:54 :
Haha... 4-0 verloren gister. Naja misschien door de mindere resultaten van jullie de laatste tijd en de goede periode die wij doormaken, maken we een kansje. Als we eens in uitwedstrijden ook eens wat beter gaan spelen tenminste...
Het zijn de krenten in de pap; hier doen we het allemaal voor.
Heerlijk op maandagavond, minstens 2700 man op de tribune en twee schitterende doelpunten.
Ja…het was een hele mooie 82e minuut!

Ik had medelijden met de supporters in het uitvak.
Het veertig tal sukkels had minstens twee uur in de auto gezeten en dacht nog serieus voor een plek op de nacompetitie; zo hou ik mezelf ook al jaren voor de gek. Als je rationeel nadenkt weet je dat je kansloos bent, maar de hoop brengt je altijd weer naar het stadion toe.
Het begint tijd te worden voor de zomerstop en vooral voor het nieuwe seizoen!
Oud 13-04-2005, 18:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hopen op de nacompetitie deden we echt niet meer hoor. MVV begint weer een beetje te leven en daarom hebben de supporters besloten om weer vanaf dit seizoen een busreis te organiseren. Tegen Go Ahead ging die weliswaar niet door, dus veel zijn er op eigen vervoer gegaan. Maar ook al was het een mindere periode, er zouden toch wel redelijk wat supporters zijn meegekomen. We kijken weer naar boven, hebben weer meer sponsoren, MVV is weer aan het groeien. En we zaten wel in een goede periode, dus ja...

Ja wel lullig dat jullie 30 seconden erna meteen gelijk maken.
Oud 13-04-2005, 18:36
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Pieter Huistra nieuwe assistent van Edje Sturing en Esajas uit de ajax jeugd gaat naar Vitesse toe.
Oud 14-04-2005, 12:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dennis Bergkamp is niet langer gewenst bij Arsenal. Zijn contract weegt iets te zwaar. De 36-jarige spits, die ook bekend staat om zijn enorme vliegangst, staat nu in de belangstelling van... Ajax, jawel. Zijn ex-ploegmaat Danny Blind wil hem graag vooraan in het team posteren.

Nog in Nederland wordt de terugkeer van enkele "oude vedetten" ingeluid. Boudewijn Zenden, ex-Barcelona en ex-Chelsea, kan terugkeren naar zijn ex-club PSV (iets wat Philip Cocu dit jaar al heeft gedaan). En Jimmy Floyd Hasselbaink (nu bij Middlesbrough) kan naar Feyenoord, schrijft GvA.
Oud 14-04-2005, 17:15
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
Vitesse legt Yakubu voor drie jaar vast

Vitesse heeft Abubakari Yakubu voor drie seizoenen gecontracteerd. De Arnhemse club had tot 15 april om de Ghanese middenvelder over te nemen van Ajax. Dit seizoen is Yakubu nog gehuurd van de Amsterdamse club. Vitesse heeft binnen twee weken de transfersom van 750.000 euro rondgekregen en daarom is de club nu eigenaar van de speler. Mogelijk kan Vitesse Abubakari Yakubu nu met winst doorverkopen. Hij staat op de lijst van PSV, maar Mark van Bommel en Johann Vogel vertrekken. Ook de Franse kampioen Olympique Lyon is geïnteresseerd in de Ghanees, die een sterk seizoen doormaakt bij Vitesse.
ja dat is mooi, alleen het laatste deel zint mij niet. Ik denk niet dat supporters daar hun geld voor hebben gegeven
Oud 14-04-2005, 17:17
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
2e Ketjing schreef op 14-04-2005 @ 18:15 :
ja dat is mooi, alleen het laatste deel zint mij niet. Ik denk niet dat supporters daar hun geld voor hebben gegeven
Wat is er nou slecht aan winst voor Vitesse?
Oud 14-04-2005, 17:19
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 14-04-2005 @ 18:17 :
Wat is er nou slecht aan winst voor Vitesse?
nou, supporters hebben veel geld weggezet voor een speler. Omdat ze hem goed vinden en hem echt een versterking vinden . Yakubu is een goede speler en ik denk niet dat je voor zo een prijs zo'n kaliber speler kan halen.
Oud 14-04-2005, 18:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
2e Ketjing schreef op 13-04-2005 @ 19:36 :
Pieter Huistra nieuwe assistent van Edje Sturing en Esajas uit de ajax jeugd gaat naar Vitesse toe.
In plaats van Jantje van Deinsen.

Bergkamp niet meer bij Arsenal... jammer, vind het echt minder voor hem. Laat hem toch nog een jaartje erbij blijen. Ben benieuwd waar hij nu heengaat, als-ie uberhaupt nu nog door wil gaan.
Oud 14-04-2005, 19:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
2e Ketjing schreef op 14-04-2005 @ 18:15 :
Dat zou idd een onwijze kutstreek zijn.
Oud 16-04-2005, 18:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV zou trouwens belangstelling hebben voor de doelman van Allemannia Aachen.
Oud 18-04-2005, 23:43
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Huntelaar wellicht naar AZ, maar ook de Rangers zijn geinteresseerd...
Op z'n zachts gezegd zie ik die Klaas-Jan graag naar Alkmaar komen natuurlijk. Misschien nog wel liever dan Kluivert.

En mocht Huntelaar dus bij Heerenveen weggaan, dan zouden ze Koen van de Laak van Den Bosch als vervanger willen halen. Heerenveen heeft toch wel een uitzonderlijk neusje voor jonge talentvolle nederlandse spitsen.

En dan kan Nelisse nog naar zo'n beetje elke club uit de eredivisie (behalve de grote 3). Daarnaast zou hij ook nog naar Austria Wien of Shakhtar kunnen gaan. Als ik hem was zou ik mijn zakken gaan vullen in Ukraine...

En dan zou Ali Elkhattabi nog naar ADO of NAC kunnen gaan. Leuke clubs waar hij net als in zijn Sparta periode er weleen 20 per seizoen in zou kunnen schieten.
Oud 19-04-2005, 15:24
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
HSV op tribune voor Michael Jansen

Vitesse-speler Michael Jansen staat in de belangstelling van Hamburger SV. Een delegatie van de Duitse subtopper heeft de verdediger de voorbije weken al drie keer aan het werk gezien. Trainer Thomas Doll en sportdirecteur Dietmar Beiersdorfer van HSV waren zaterdagavond in Gelredome, om Jansen te bekijken in de thuiswedstrijd van Vitesse tegen Heerenveen (1-3). Eerder was het duo al aanwezig bij de partijen NEC-Vitesse en Vitesse-Roda JC.

Bronnen in en rondom de Duitse club bevestigen de belangstelling van Hamburger SV. Voor komend seizoen is HSV op zoek naar onder meer een nieuwe linkerverdediger. Voor deze positie is Jansen een van de spelers die momenteel nadrukkelijk worden gevolgd. De technische leiding van de Noord-Duitse club heeft zich nog niet officieel gemeld bij Vitesse en de speler. Daarvoor is de interesse nog te prematuur. Afgelopen zomer contracteerde HSV al de Nederlandse verdediger Khalid Boulahrouz van RKC. Hij groeide in Hamburg uit tot een international.

Zoals de Gelderlander al eerder berichtte, staat Jansen ook in de belangstelling van Ajax. In Amsterdam is hij een van de kandidaten om Maxwell te vervangen. De linksback uit Brazilië wordt begeerd door meerdere buitenlandse topclubs. De 20-jarige jeugdinternational staat bij Vitesse nog onder contract tot medio 2006. Zijn zaakwaarnemer Karel van Burik heeft al enkele keren gesproken met de clubleiding van Vitesse, over het openbreken en verlengen van de huidige verbintenis. Jansen kan voor vier seizoenen bijtekenen in Arnhem.

De verdediger reageerde gisteren verheugd op de belangstelling van HSV. "Ik vind het altijd mooi als zulke ploegen voor me op de tribune zitten. Het streelt me", aldus Jansen, die de Duitse competitie wel ziet zitten. "Ik heb niets tegen Duitsland. Het Duitse voetbal zit altijd vol strijd, het lijkt op het voetbal in Engeland. Dat ligt me wel."

Ondanks de interesse van Ajax en HSV concentreert Jansen zich vooralsnog op Vitesse, de club waar hij aan zijn derde seizoen bezig is in de hoofdmacht. "Binnenkort heb ik een gesprek met mijn zaakwaarnemer", zegt de linkback die ook in het centrum kan spelen. "Dan hoor ik wel wat de gesprekken tussen hem en Vitesse tot dusver hebben opgeleverd. Mijn eerste insteek is nog altijd dat ik hoop dat we er met Vitesse uit zullen komen."
mja die zijn we dus waarschijnlijk kwijt . De aandacht is overigens wel terecht, 1 van de beste linksbacks in NL en ook een perfecte mentaliteit
Oud 19-04-2005, 16:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ach HSV zit elke week wel bij een club uit de eredivisie te scouten...
Oud 19-04-2005, 18:23
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dean Gorré heeft een punt achter zijn carrière gezet.

Gorré (34) debuteerde in 1987 als prof. Hij droeg onder meer het shirt van SVV, Feyenoord, FC Groningen en Ajax.

De laatste jaren kwam Gorré in Engeland uit voor Huddersfield en Blackpool. Hij neemt eind mei in Amsterdam tijdens het duel van de Suriprofs met de kampioen van de eerste divisie afscheid.
Oud 19-04-2005, 18:24
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Borussia Dortmund heeft Ebi Smolarek overgenomen van Feyenoord.De 24-jarige Pool werd sinds de winterstop gehuurd van Feyenoord. De club van trainer Bert Van Marwijk heeft ongeveer een miljoen euro voor de aanvaller neergeteld.
Oud 19-04-2005, 18:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
RKC Waalwijk huurt volgend seizoen de Belgische aanvaller Benjamin de Ceulaer van Feyenoord.De Ceulaer werd onlangs door Feyenoord overgenomen van Sint-Truiden, maar komt nog niet voor een plaats in Ruud Gullits A-selectie in aanmerking.
Bron (en van de vorige berichten ook): NOS-TT
Oud 19-04-2005, 18:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
PSV word nog steeds in verband gebracht met Tomas Rosicky. Zou ik een prachtige opvolger van Van Bommel vinden (die overigens ook een mooi contract van Milan voor zich heeft liggen)
Vind ik eigenlijk de enige naam die ik gehoord heb waar ik mijn twijfels niet bij heb.
Oud 20-04-2005, 14:56
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-04-2005 @ 00:43 :
En mocht Huntelaar dus bij Heerenveen weggaan, dan zouden ze Koen van de Laak van Den Bosch als vervanger willen halen. Heerenveen heeft toch wel een uitzonderlijk neusje voor jonge talentvolle nederlandse spitsen.
Zou leuk zijn, hij is te goed voor Den Bosch vind ik. Hopelijk volgt hij dan hetzelfde traject als V. Nistelrooij
Oud 22-04-2005, 21:59
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Stelletje sloaperds ook weer bij Twente, een groot talent uit de jeugdopleiding (waar ik nog mee gevoetbald heb ) krijgt geen profcontract en nog geen dag later komt Ajax met een contract en morgen gaat hij een gesprek voeren in Eindhoven, hoor ik uit betrouwbare bron (zijn vader ). En naast wie zat ik op het terras vanmiddag.. Dhr. Coolen, laat hem iets nuttigs doen en die jongen bij de selectie halen
Oud 22-04-2005, 23:16
USPalermo
USPalermo is offline
Stom Konijn, over wie heb je het, G.Oczan?
Oud 23-04-2005, 11:59
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee Derk Boerrigter, maar Ozcan gaat ook al weg idd...
Oud 23-04-2005, 19:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Er zijn geruchten dat Andries Jonker, de trainer van MVV, de laatste tijd vaak naar wedstrijden van Roda gaat kijken. Waarschijnlijk voor Mark Luijpers of Diego Jongen (contracten lopen af na dit seizoen), die verder nog in de belangstelling staat bij Top Oss en Eindhoven.

Verder wilde Louis van Gaal Andries Jonker graag als assistent bij AZ volgend seizoen hebben, omdat de samenwerking bij Barcalona goed was verlopen en ze hadden gezegd dat ze ooit nog zouden gaan samenwerken. Maar Jonker maakt gewoon de 3 jaartjes bij MVV af. Mooi zo.

Verder nog wat spelers op proef:

Interesse MVV in Bas en Josic
MVV is geïnteresseerd in de aanvallende middenvelder Edis Bas. De Duitse Turk speelt momenteel hij Germania Teveren. Hij kwam in beeld nadat de Maastrichtse club in de winterstop een oefenwedstrijd tegen de Duitse amateurs speelde. Bas, een balvaardige speler, was deze week drie dagen op proef op Klein Geusselt. MVV besluit op korte termijn of er een vervolg komt.

MVV heeft ook belangstelling voor de Sloveense keeper Neni Josic. De 1.95 meter lange doelman, die speelt in de Sloveense tweede divisie, was deze week eveneens op proef in Maastricht.

Tja, wat moet je met die twee he. Voor mijn part hoeven die twee niet te komen. Zoek het wat dichter bij huis zou ik zeggen.
Oud 23-04-2005, 19:27
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-04-2005 @ 20:00 :. Maar Jonker maakt gewoon de 3 jaartjes bij MVV af. Mooi zo.

[/B]
Vind je? Ik vind Jonker helemaal niets.
Oud 24-04-2005, 01:00
Gimme more beer
NEC krijgt Telfort als hoofdsponsor, onze hoofd-geldschieter heeft daar 52% aandelen en dat kan dus een leuk verhaaltje gaan worden
Oud 24-04-2005, 16:14
Verwijderd
Ali Boussaboun naar de hel

en Sander van Gessel naar NAC
Oud 24-04-2005, 18:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ben altijd erg gecharmeerd geweest van Van Gessel, had eigenlijk altijd gedacht dat hij naar een grote club zou gaan.
Oud 24-04-2005, 20:51
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik denk dat ze bij Groningen een beetje een hekel aan Nac hebben al 2 spelers die zeggen dat ze naar het buitenland willen maar dan doodleuk bij NAC tekenen.

Nac is wel leuk bezig voor volgend jaar
Oud 24-04-2005, 21:08
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zeker denk alleen dat ze er dan nog wel een sterke verdediger bij moeten hebben. Vind de achterhoede niet zo heel sterk
Oud 24-04-2005, 21:35
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 24-04-2005 @ 21:51 :
Ik denk dat ze bij Groningen een beetje een hekel aan Nac hebben al 2 spelers die zeggen dat ze naar het buitenland willen maar dan doodleuk bij NAC tekenen.

Nac is wel leuk bezig voor volgend jaar
zou zonde zijn deze spelers volgend jaar in de eerste divisie te zien he?
Oud 25-04-2005, 14:42
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-04-2005 @ 22:08 :
Zeker denk alleen dat ze er dan nog wel een sterke verdediger bij moeten hebben. Vind de achterhoede niet zo heel sterk
Pieter Collen

Was ooit een van de grootste talenten van NEC, vertrok naar Feyenoord en toen werd het minder. Die hadden ze eigenlijk moeten houden.
Oud 25-04-2005, 15:41
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-04-2005 @ 15:42 :
Pieter Collen

Was ooit een van de grootste talenten van NEC, vertrok naar Feyenoord en toen werd het minder. Die hadden ze eigenlijk moeten houden.
te slecht voor Vitesse dat zegt wat
Oud 25-04-2005, 18:22
Verwijderd
Collen is een goede balletjesafpakker en duellist op het veld, maar opbouwen kan hij voor geen meter, geen techniek en over zijn inzicht zullen we het maar niet hebben.
Oud 25-04-2005, 18:23
Verwijderd
Nu beter nieuws:

Datum: 25-04-2005 Tijd: 17:17
MONDELING AKKOORD MET SANDER VAN GESSEL!!

Hell yeah, zowaar nog goed nieuws ook vandaag! NAC heeft namelijk een mondeling akkoord bereikt met de aanvoerder van Groningen, Sander van Gessel. De 28-jarige middenvelder heeft een aflopend contract, en komt dus gratis over naar NAC. En daar zijn wij heel blij mee. Als je een middenvelder van zijn kaliber gratis naar NAC haalt, ben je heel goed ebzig. En dat is dan weer eens wat anders dan een paar jaar teurg toen er uit elke uithoek van de wereld een speler werd gekocht.
Van Gessel ondergaat morgen de medische keuring. Als alles verder naar wens verloopt tekent hij ’s middags een contract dat hem voor de komende vier seizoenen aan NAC Breda verbindt. Plaats en tijd van handeling: NAC Museum, dinsdag 26 april, 16.00 uur.

Oftewel: Morgen rond 4 uur aanwezig bij het museum om hem welkom te heten!

Bron: B-Side Rats, NAC.nl
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten