Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het is niet mijn schuld dat msn geregeld flipt waardoor ik er niet meer op kom.. ik EIS dat je mij er bij zet, anders anders anders ga ik je stalken ![]() *is eigenlijk in een veel te maffe bui en hoort zo snel mogelijk weggesleurt te worden van het forum* |
![]() |
|
Wie vindt u de/het...
grootste wannabe Veel ![]() knapste/mooiste/lekkerste (whatevaaaa) Drama (flaaau) dying bride, cem.slut, exploding boy heeft een heel lief hoofdje, Jewel, Moritscha, bubbeltjes liefste Drama, Cem.slit, mortischa, anal avenger, dyl_uck Jesus crust, en nu vergeet ik er nog meer ![]() meest relaxte Anal avenger!!!!!! grappigste ??? slimste Ninnoc, Miss quasy, drama arrogantste biertjehakken (vespaienne vroeger, of haal ik nu iets door de war ![]() grootste kneus ??? meest irriterende ?? best postende Zie slimste.. best geklede Antartica en dying bride zijn mooi gekleed ![]() beste forumduo/stelletje Thushui en hukkie, dying bride en antartica wie zou je graag nog eens irl zien? Thushui en hukkie _Bij de weg, ik ben doodmoe en dus vast een heleboel vergeten.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ES! ![]() ![]() |
![]() |
|
Hee Esmée! Ik zag net een hele oude post van je en ik las dat je naar het open feest en het gala bent geweest van Audentis!! Ik dus ook! Je woont dus waarschijnlijk ook in dezelfde stad als ik en ik ben steeds benieuwder wie je bent.. ik heb je vast weleens gezien!?
||
Citaat:
Beter niet genoemd worden dan als wannebie of arrogant genoemt worden ![]()
|
![]() |
kHad even een vraagje over het 'wannabe', ik vroeg me namelijk af, als jullie iemand nomineren tot 'meest wannabe', waarvan 'beschuldigen' jullie die persoon dan van? Als iemand volgens jullie wannabe is, is het dan wannabe-populair? wannabe-alto? wannabe-..? Ik kan ook wel iemand wannabe noemen, maar waarom dan?
Oke, misschien een beetje een doelloze vraag, maar ik vroeg het me af. |
![]() |
||
Citaat:
|
1. grootste wannabe: |{ing, Bert Bart en geen vrouwen
2. knapste/mooiste/lekkerste: Xsten, lianne en waarschijnlijk Esmée 3. liefste: xsten, lianne, Esmée 4. meest relaxte: DeWit, Esmée 5. grappigste: weer DeWit 6. slimste: Kan ik niet zeggen, interessant taalgebruik zegt nml. niks. nare man dus iig niet 7. arrogantste: tja..... cemslut 8. grootste kneus: Masked mage, almere girl 9. meest irriterende: De domheid van almere girl 10. best postende: Esmée, xsten, DeWit 11. best geklede: DeWit, Fraukje, Esmée, xsten, cemslut, Jewel 12. beste forumduo/stelletje: wij natuurlijk 13. wie zou je graag nog eens irl zien: DeWit, Nare Man en Esmée |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kerels:
grootste wannabe - eh lullig om te zeggen, maar ik denk DE (ken 'm verder helemaal niet) knapste/mooiste/lekkerste (whatevaaaa) - Jip/italianboy, Unexplained liefste - Weet ik veel meest relaxte - beuk is cool, Unex is cool grappigste - beuk en sommige opmerkingen van DaaF vind ik nog wel O.K. slimste - ikzelf en beuk arrogantste - niemand hier is echt arro grootste kneus - laat ik in het midden meest irriterende - fanatieke LPF-ers op A&N best postende - waaromniet? best geklede - Bliksem beste forumduo/stelletje - ik en rosi waren prima, maarja fate had just dealt us different cards in that ![]() wie zou je graag nog eens irl zien? - Vrijwilligers graag wie lijkt je het coolst om biertjes mee te hakken: - biertjehakken ![]() Meiden: grootste wannabe: - geen idee knapste/mooiste/lekkerste: - rosi & Denise, gedeelde eerste plaats liefste: - rosi, feline en loesje meest relaxte: - Denise vind ik een gave meid, rosi is natuurlijk ![]() grappigste: - Esmée (soms - kan ff niemand anders verzinnen) slimste: - rosi, feline arrogantste: - wie denk je nou zelf (A) grootste kneus: - Eh sja, miss_virus was wel irri ![]() meest irriterende: - blaat best postende: - rosi, yeah ![]() best geklede: - alle 'kakdames' van het forum die zelf goed in de gaten hebben waar ze mee bezig zijn ![]() Beste duo/stelletje: - waarom zou dat bij dames anders zijn dan bij heren wie zou je graag nog eens IRL zien - Roozie, Denise (nog een keer) Loesje (nog een keer) rosi natuurlijk (binnenkort), feline en Li nogmaals en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, I'm pretty desperate you know ![]() Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 22:35. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|