| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Leuk topic, zitten serieus leuke dingen tussen
Heeft een vriend van me gemaakt als verjaardagscadeau. Hij wil serieus verder met tekenen. Helaas is de foto niet heel geweldig. Wat eigen werk: Mocht je geinterreseert zijn de detalis van de tekeningen: http://mies.scholieren.com/~ieke/kamer/Arwen.jpg http://mies.scholieren.com/~ieke/kamer/elf_kleur.jpg http://mies.scholieren.com/~ieke/kam...g_beestjes.jpg Mijn Oma heeft heel erg veel van dit soort gelaswerken gemaakt. Ik mocht toen ze ging verhuizen er 1 uitkiezen voor mijn kamer en heb toen voor deze gekozen. Ze zijn het mooiste met de zon erop. Ik moet hem alleen gaan schoonmaken, je kan nu zien dat hij vies is. ![]() Verder zijn er nog wel wat andere dingetjes. 2 posters (vooral op deuren) wat van een vriendin, een schellekoort en nog vrij veel lege plaatsen, maar daar wil ik gewoon mooie dingen voor hebben. Komt nog wel.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontzettend mooi gedaan |
|
|
|
||
|
Citaat:
mijn muur heeft schaduw
Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 18:56. |
||
|
|
|
|
da Vinci:
[afbeelding] En guns (&roses) van brood. plus 2 schilderijen van mezelf: Michael Jordan Batman |
|
|
|
||
|
Citaat:
zijn dat swastika's? heel fout |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
kweetni of het bedoeld is, maar t kan fout opgevat worden |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het munch schilderij van sartre vind ik ook erg mooi. ik heb een spiegel, een memobord wat vol hangt met roosters van mn werk en wat foto's en entreekaartjes van musea en andere zooi, een groot plastic ding waar 36 zelfgenomen foto's inzitten die ik regelmatig omwissel, een poster van bianca runge. en o ja, mijn strijkstokken, en een poster van plint over luiheid boven mijn bed. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
[QUOTE]muts8848 schreef op 25-04-2005 @ 14:43 :
[B][afbeelding] in italie gekocht.. QUOTE] Ja! En dan nu de vraag; wat betent dat PACE nou eigenlijk? Ik heb met vrienden al hele theoriën bedacht, maar het is vast iets súper simpels.. Dus...?
|
|
||
|
[QUOTE]Sobe schreef op 25-04-2005 @ 17:08 :
[B] Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik was in italie net toen de oorlog in Irak begon. Deze vlaggen hingen overal buiten en werden ook overal verkocht. Hij is zo lekker vrolijk met al die kleurtjes
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb aan mijn schuine wand een hoop flyers en Boomerang kaarten en andere zooi. Verder een poster van de Ramones en op mijn kast een stel leuke plaatjes en tekeningetjes en een hoop merkkaartjes want die heb ik jarenlang gespaard.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ga maar eens op bervijdings dag naar Rome mja dan zijn er ook veel andere vlaggen.... |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() die heb ik zelf aan de muur + nog een hoop bandposter |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Flora & Fauna |
Jagen en eizoeken kees17 | 52 | 30-05-2005 18:23 | |
| Lifestyle |
Je Kamer Mute | 4 | 09-11-2003 19:28 | |
| De Kantine |
Wat heb jij aan je muur hangen?? icegirl.com | 77 | 09-10-2002 10:45 | |
| ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 19:12 | |
| ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 15:58 | |
| ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 18:38 | |