Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gaat er ook iemand bandjes checken op het campingfest? ik wil daar echt graag heen, maar kut vervoer en met ov duurt het 4 uur! ziek!
Allemaal The Motion gaan kijken! http://www.the-motion.net jaja ff promoten voor the cause. |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop echt op nog een cancellation van een van die saaie bands.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ik heb pas 26 geld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind dat ze BSF verder naar de avond moeten verschuiven dan kan ik lekker de tijd nemen voor mn bandjes. Pff
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik ga lekker wel groezrocken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als dat zo is dan moeten ze wel met een gelijkwaardige vervanger op de proppen komen |
![]() |
||
Citaat:
www.meteo.be zegt dat het vrijdag maximaal 14 graden wordt en gaat regenen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en 1000 bij groezrock zelf ![]() oja. ik ga trouwens ook ![]()
||
Citaat:
![]() er staat op een belgische website dat het vrijdag maximaal 14 graden wordt en zwaar bewolkt met lichte regen of motregen nou hoop ik maar dat ze het bij het verkeerde eind hebben ![]()
||
Citaat:
![]() caro, neem je wel voldoende sokken mee? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
sssssst, dat moet je niet zegen....het wordt gewoon mooi weer. (en het liefst zoals vorig jar koninginnedag, toen was het super warm) |
![]() |
||
Citaat:
het eerste jaar dat ik heenging, 2002, hebben we toch een pot beroerd weer gehad! Op de zaterdagnacht sliepen we met z'n drieën in 1 tentje (voorheen 2 maar er was er al 1 gesneuveld/lek/nat), en die nacht begon dat tentje ook te lekken! resultaat: met 3 jongens naast elkaar in een koepeltje, alle kleren aan die je bij je hebt omdat het fucking koud was, op een nat matje, in een natte slaapzak op een nak kussen... erg naar. het feest was helemaal compleet toen we er achter kwam dat er die zondag geen bus ging en met 10 man moesten liften naar geel (wel gelukt trouwens ![]()
||
Citaat:
Afslag Retie ligt ongeveer 20 minuten vanaf eindhoven en dus redelijk wat voor Antwerpen.
||
Citaat:
![]() als het goed is kan je meer vinden over andere routes e.d. op www.antwerken.be
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vriendin van me vandaag nieuwe tent gekocht, hoefen we niet in mijn kapote tent te gaan(erg blij na het lezen van daniëlchaos zijn verhaal) Hopelijk rot bsf op en komt terror ofzo in de plaats, dan is het min of meer perfect ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je via Rotterdam-Breda-Antwerpen-Retie rijd of Rotterdam-Breda-Eindhoven-Retie maakt niet veel uit lijkt me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
tot zaterdag dan |
![]() |
||
Citaat:
Smoske hesp = Broodje gezond met ham meen ik Smoske Patat = Broodje gezond met aardappelsla
||
Citaat:
![]()
|
|