Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Doei Manja & jeroen ... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
misschien dat er op het eind nog een proef voor maken, maar naar wat ik had begrepen kun je alleen het bedrag winnen dat jij zelf aan amuletten bij elkaar gescoort had. En ik vond het ook erg lullig dat niet iedereen naar de Himalaya mocht.
||
Citaat:
ik heb seizoen 1 niet gezien, dus het lijkt me wel leuk om die te kopen. heb ik een compleet nieuwe serie op dvd om te kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als het zo gaat, zijn er nog maar drie afleveringen ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmmja... en van deze reeks waren er echt véél te veel afleveringen met Rink en Jorien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en je ziet in het voorfilmpje ook 1 van de dames schrikken (van een slang?), maar is dat nu Brechtje of die blonde van de vlaamsche dames (kan die 2 niet uit elkaar houden). verder vond ik het vandaag ook een vrij tamme aflevering. de amuletopdracht was niet moeilijk en eigenlijk vidn ik het ook jammer dat het puntensysteem is afgeschaft. zo ging vandaag de 2e etappe alleen maar om een amulet en maakte het dus in wezen niet zoveel uit of je eerste of laatste bent. en ik had niet verwacht het te zullen zeggen, maar ik mis Jeroen en Manja, of beter gezegd: ik mis de strijd waar zij voor zorgden. En de constante sneren tussen j&m enerzijds en Rienk en Jorien anderzijds. Nee, met het verdwijnen van Jeroen en Manja is voor mij een bron van ergernis, en dus een bron van vermaak verdwenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Indiërs. Dacht ik. Toch? Lijstje van het moment: 1. Krieke en Natalie. 2. Just en Brechtje. 3. Karla en Sophie. 4. Rink en Jorien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze zijn geen stelletje toch? Want ze kenden elkaar nog maar zo kort ofzo? Ik snap hun relatie gewoon niet echt. Ik word steeds meer fan van Just! ![]() Brecht is ook cool. Ik hoop dat die twee winnen. Ze hebben dan gewoon 30.000 euri! |
![]() |
||
Citaat:
dus op liftdag 1: ze zagen elkaar, konden zich aan elkaar voorstellen en moesten toen direct gaan liften.
||
![]() |
Citaat:
Nou ze lijken wel een beetje voor elkaar gemaakt...Vind ik dan.. |
![]() |
||
Citaat:
- een tweeling - 2 met een heteroseksuele relatie - 2 met een homoseksuele relatie - 2 exen - 2 vriendinnen - een vader en zoon - een vader en dochter - 2 die elkaar nog niet kenden.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap hem helemaal! Wat leuk! En die twee jongens die er als eerste uitgingen waren zeker de homo's? Ik dacht dat het gewoon hele kleffe broers waren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |