Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2005, 22:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 26-04-2005 @ 22:51 :

waarom denk ik zoveel na?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 26-04-2005, 22:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 26-04-2005 @ 22:32 :
Je bent vast een goede vriendin Die tijd hoeft niet zoveel te betekenen... zelf heb ik ook dat ik bepaalde dingen aan bepaalde mensen vertel, er is eigenlijk niemand die alles van mij weet, volgens mij is dat best normaal
ja tuurlijk is dat normaal....maar kweet niet beetje vaag uitgelegd...maar t voelt gewoon rot
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-04-2005, 22:17
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2005 @ 23:06 :
ja tuurlijk is dat normaal....maar kweet niet beetje vaag uitgelegd...maar t voelt gewoon rot
Dat begrijp ik wel hoor *knuffelt* Tuurlijk is het vervelend om te horen dat iemand je blijkbaar niet met alles vertrouwt en een ander wel (tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt), dat vind ik zelf ook klote maar t hoeft iig niet te betekenen dat jij een slechte vriendin bent, dat wou ik er eigenlijk mee zeggen
__________________
Reina de la Calle
Oud 26-04-2005, 22:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 26-04-2005 @ 23:17 :
Dat begrijp ik wel hoor *knuffelt* Tuurlijk is het vervelend om te horen dat iemand je blijkbaar niet met alles vertrouwt en een ander wel (tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt), dat vind ik zelf ook klote maar t hoeft iig niet te betekenen dat jij een slechte vriendin bent, dat wou ik er eigenlijk mee zeggen
ksnap wat je wil zeggen...maar ik dacht dat die vriendin thuis was gebleven op mijn advies... *blijf lekker een dagje thuis* maar nee hoor IK heb haar niet omgekregen maar die andere vriedin....

ze stort half in op de afdeling en waar ben ik verdomme....ik loop ergens anders (nog geen 10 meter van dr vandaan) en wat doet ze....ze gaat haar smsen van i need a hug...
hallo?!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-04-2005, 22:59
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
sonho schreef op 26-04-2005 @ 22:51 :
En waarom denk ik zoveel na?
En waarom word ik daar zelfs misselijk van? En waarom weet ik eigenlijk niet eens precies wat nou het grootste probleem is?
Oud 27-04-2005, 08:24
farai
Avatar van farai
farai is offline
blegh ik ben maar weer is snotverkouden voor de verandering. En wrom heb ik flashbacks over 6 jaar geleden?? Het erge is dat die gevoelens van toen er blijkbaar nog steeds zitten want ik voel me er heel ambetant door. Naja gelukkig zijn het nu alleen "maar" herrinneringen.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 27-04-2005, 08:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En toen was ik ziek...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-04-2005, 09:04
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
en toen was ik vandaag vrij. Zin in koninginnedag.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 27-04-2005, 09:53
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Denken aan "wat is er mis gegaan" maakt de boel niet beter.
Got to stop doing that.
Oud 27-04-2005, 10:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo wat kunnen we nu nog eens gaan doen
ik heb mn kamer opgeruimd (had ik wel ff voor nodig)
gedachtes weer opgeschreven
me kapott verveeld op msn

zo maar stuk lopen (oefenen ) en moet nog naar het dorp denk...
tis woensdag vandaag geloof ik uhmmmm...moet nog huiswerk maken...

ik had niet zo vroeg mn bed uit moeten stuiteren...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-04-2005, 10:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
I thank you my friend....but you've lost the key to my heart
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-04-2005, 10:51
Mara
Mara is offline
Ik dacht dat 't nu eindelijk 's zou lukken, maar weer niet.

Nu zie ik enorm op tegen m'n vakantie.
Oud 27-04-2005, 11:42
George
Avatar van George
George is offline
Please can you stop the noise?
I'm trying to get some rest.


Het doen alsof begint me aardig op te breken.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 27-04-2005, 11:55
George
Avatar van George
George is offline
En ik moet eens wat beter opletten wat voor truitjes ik aandoe.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 27-04-2005, 11:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
puinzooi hier, puinzooi daar
ik maak puinzooi dus kijken maar...

echt ik heb weer iets gevonden waar ik goed in ben hoor
en puinzooi van me leven maken....kwijt raken waar ik trots op ben en nou jah...
ben lekker bezig dus
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-04-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 26-04-2005 @ 20:16 :
Het is egoistisch om dood te willen terwijl je niet eens voor een leven gekozen te hebben? Nee. Het is egoistisch om een nieuw leven op aarde te zetten en daarvan te verwachten dat ie dat waardeert..
't is maar net hoe je het bekijkt, sommige mensen geloven wel dat je er voor kiest om te leven. En volgens mij klopt je redenatie niet helemaal of je nu wel of niet voor het leven gekozen hebt, het is en blijft egoistisch (niet het willen op zich, maar wel als je het zou doen), je bent dan nl "tuk op eigen voordeel" (de betekenis van egoistisch").

Of een nieuw leven op aarde zetten egoistisch is hangt af van de reden waarom je dat doet. Als je dat alleen doet omdat je zelf een kind wilt ed, dan is het idd egoistisch. Maar er kunnen heel goed redenen zijn waardoor het niet egoistisch zou zijn.

Maar goed.
Oud 27-04-2005, 13:54
Verwijderd
Ik kan niet meer. Ik ben op en kapot.
Oud 27-04-2005, 15:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-04-2005 @ 17:56 :


Ik ga kruisjes zetten in mijn agenda om te kijken wat overheerst, de goede of de slechte dagen. Goed idee of niet?
Ik heb zo'n scheurkalender van Hoe overleef ik het jaar 2005, daarbij "moet" je elke dag een cijfer geven... Best handig, hoor Maar aan de andere kant, kun je het indelen in een goede en een slechte dag? Ik weet niet

Ik heb een negen voor Nederlands mondeling en ik geloof het nog steeds niet En ik zat zo te denken... Als je in je examenjaar zit, is je enige probleem eigenlijk alleen nog maar school. Ik denk alleen nog maar aan school en de rest van de gebruikelijke problemen die ik had (kort samengevat: benen, eten, liefde, persoonlijkheid) verbleken of verdwijnen gewoon. Het enige wat overblijft, zijn de examens.

Op zich best positief, al ben ik wel hartstikke gestresst...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-04-2005, 15:09
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-04-2005 @ 16:07 :
En ik zat zo te denken... Als je in je examenjaar zit, is je enige probleem eigenlijk alleen nog maar school. Ik denk alleen nog maar aan school en de rest van de gebruikelijke problemen die ik had (kort samengevat: benen, eten, liefde, persoonlijkheid) verbleken of verdwijnen gewoon. Het enige wat overblijft, zijn de examens.
Leer me dat eens???
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 27-04-2005, 15:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 27-04-2005 @ 16:09 :
Leer me dat eens???
Hm, waarschijnlijk komt het bij mij gewoon doordat ik zo ongelooflijk gestresst ben over school, andere problemen passen er gewoon niet echt meer bij...

En ik moet erbij vermelden dat het sowieso met mij al wel redelijk de goede kant op ging, hoor
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-04-2005, 15:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
En we voelde ons alleen..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 27-04-2005, 16:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
HvJ schreef op 27-04-2005 @ 16:17 :
En we voelde ons alleen..
+
Citaat:
Mushu schreef op 27-04-2005 @ 14:54 :
Ik kan niet meer. Ik ben op en kapot.
=
*heel hard huil*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-04-2005, 16:43
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-04-2005 @ 17:20 :

*heel hard huil*
Gezellig meehuilt

ik is kaput, nog ff en ik val in elkaar, let it be over then......
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 27-04-2005, 16:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-04-2005 @ 17:20 :
+
*heel hard huil*
*heel dik knuffel*
Kop op meis...


Grmbl, als iedereen zich nu gedraagt en probleemloos forumt heb ik niets om te doen. En ik heb nog zo veel knopjes om te ontdekken...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-04-2005, 16:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 27-04-2005 @ 17:43 :
Gezellig meehuilt

ik is kaput, nog ff en ik val in elkaar, let it be over then......
*doet tissieus delen*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-04-2005, 16:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-04-2005 @ 17:44 :
*heel dik knuffel*
Kop op meis...


Grmbl, als iedereen zich nu gedraagt en probleemloos forumt heb ik niets om te doen. En ik heb nog zo veel knopjes om te ontdekken...
ja ik ken er al een met een ban....
maar wil je nou wel of niet brave forummers??
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-04-2005, 16:56
Verwijderd
Ik ben zo moe, mn lichaam is zo op.
En toch moet ik door, al weet ik niet meer waarvoor.

*knuf* voor iedereen
Oud 27-04-2005, 16:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Deuren doen pijn, hardlopen is fijn.. we zijn weer vrolijk. Nu lekker eten
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 27-04-2005, 17:21
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-04-2005 @ 16:07 :
Als je in je examenjaar zit, is je enige probleem eigenlijk alleen nog maar school.
Was 't maar waar..

En gefeliciteerd met je cijfer voor je mondeling.
Oud 27-04-2005, 17:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 27-04-2005 @ 17:56 :
Ik ben zo moe, mn lichaam is zo op.
En toch moet ik door, al weet ik niet meer waarvoor.

*knuf* voor iedereen

*knuf terug*

klinkt heel bekend
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-04-2005, 18:54
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Ik voel me goed voor de verandering
__________________
When you lose something you can't replace
Oud 27-04-2005, 18:55
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
whaaaaaaaaaa ik word gek! nog een woord en ik ga heel erg boos op iemand worden. hoeft geen onaardig iets te zijn, flip gewoon!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 27-04-2005, 19:03
Verwijderd
Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Oud 27-04-2005, 19:40
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Ik is moe, ik moet minder doen, maar ik doe al niks, hmm ja leuke feestjes in het vooruitzicht, galabal hele nacht in dokkum omhangen , marja daarna zie ik de mensjes uit ons keetgroepje nooit meer of nauwelijks. Wat een fucking mooie tijd heb ik gehad zeg. Naja

whatever. Ik is moe maar, slapen heb ik nog steeds brute hekel aan, net als aan leven in deze k*twereld. Ook al zijn er zoveel goeie dingen bla bla bla die rotzooi blijft. En waarom moet ik overal van horen, waarom ben ik praatpaal, waarom zeggen ze dat ik te lief ben, wat doe ik verkeerd........het matras, ja leuk, maar wanneer komt er weer eens iemand naast me liggen op dat matras....

Zaterdag naar amsterdam met grote groep hiervandaan, ik ben benieuwd , om het geld hoef ik het niet te laten, ik zit lekker ruim bij kas op het moment, dat is wel lekker.

En dat examen word kut, ik zeg dat ik ga leren deze 2/3 weken maar mezelf kennende lukt dat toch niet.....achja nog ff en ik zak toch in elkaar van vermoeidheid, mar heej 1 lichtpuntje mijn hart is weer gewoon aan het doen voorlopig

hang on until the end my friend.........
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 27-04-2005, 19:40
Verwijderd
voor iedereen die het nodig heeft:
*een heele dikke knuffel geeft*
ook jullie komen er weer bovenop! echt in blijven geloven hoor!
Oud 27-04-2005, 19:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag gaat het alweer een stuk beter. Ik durf niet alleen te zijn met mijn gedachten dus ik heb mijn hele dag volgepland met practica, werkzittingen en lessen. Dat werkte wel. Weer een nacht niet geslapen maar toch op tijd op want ik had om half negen al les. Na de les gaan kijken of er al boeken waren van EHBO maar die waren er nog niet, ze komen 4 mei en ik heb 19 mei examen Daarna een EHBO practicum meegevolgd met een vriendin die in een andere groep zat maar ik durfde gewoon echt niet thuis te gaan zitten. Dat practicum was echt zoo gaaf We moesten oefenen met spalken en verbanden enzo. Zij had bij mij een vacuumspalk aangelegd om mijn arm maar ik kon mijn arm nog bewegen en ik zat ergens aan vast ofzo dus mijn halve arm is blauw en geschaafd Daarna zwachtels oefenen. Ik ging voor een vriendin vragen aan die arts of het erg was dat het scheef zat bij een vingerverband, zegt die man 'wow, die is mooi' En mijn vriendin moest het erom laten omdat ie zo mooi was en hij het wou laten zien als voorbeeld Dat is echt wel een gaaf compliment vond ik, als een arts je verbanden mooi vind Ik moest ook steeds proefpersoon zijn, was wel gaaf, loop je daar met twee vingerverbanden, een pols en een elleboogverband Het was echt zo wat ik nodig had, dat practicum. Erna gaan eten, boodschappen gaan halen, gedoucht en toen weer naar een werkzitting die wel ontzettend saai was maar me tenminste weghield van mijn kot. Toen ik thuiskwam ging mijn huisgenootje net friet eten dus ik kon zo mee-eten, was wel fijn om ook niet alleen te hoeven eten. Ik zit nu voor het eerst vandaag alleen maar wel met mijn vriend op msn.

Ik voel me vandaag alweer zoveel beter, kan echt genieten van het mooie weer, alle mensen om me heen, gave complimentjes enzo maar ergens op de achtergrond ben ik nog altijd bang, en waarvoor? voor mijn eigen gedachten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-04-2005, 19:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dolores schreef op 27-04-2005 @ 18:21 :
Was 't maar waar..

En gefeliciteerd met je cijfer voor je mondeling.
Inderdaad (twee keer). De examens is op dit moment het enige waar ik me níet druk om maak.
__________________
Oud 27-04-2005, 19:46
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
g%$#!domme mens met je
"als jij je kut voelt ga ik me ook kut voelen"
schuldgevoel kon ik ook nog wel gebruiken..............

achja toneelspelen dan maar weer, word ik goed in
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 27-04-2005, 19:52
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Beetje edgy vandaag. ben chagerijnig om de hel.
Iedereen zeikt aan mn kop
En ik bemoei me er niet meer mee.
Oud 27-04-2005, 20:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bluh, ik ga nu mn bed in, hopen dat ik me morgen beter voel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-04-2005, 20:37
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Ben echt blij dat het weer "perfect" tussen ons gaat .... Misschien is de zin: "de ware" toch niet helemaal verzonnen?

een vriend + beste vriend in 1 waar je 100% jezelf kan zijn en die niet raar opkijkt als je van die debiele buien heb en alles tegen kan zeggen wat je wilt is voor mij echt perfect *zucht* nog steeds zo verliefd na 15 maanden

Alleen vanochtend toen ik een afscheidsbrief kreeg van een vriend die nu opgenomen is, was een stuk minder. Hem hem gelukkig wel duidelijk kunnen maken dat ik niet de enigste ben die er voor hem is. Ook al is hij autistisch, hij zou toch moeten kunnen praten met de begeleiding, weet wel dat het goed komt

vanaf morgen ben ik 11 dagen lang 24/7 met mn vriend Zullen vast wel irritaties komen, majah aan de ene kant is dat ook wel grappig, zo melig boos op elkaar worden is best leuk
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 27-04-2005, 21:33
kroot
kroot is offline
Joepie voor de 5e keer zijn m´n medicijnen verhoogd.
En hij begon weer over opname
En ik heb lekker zitten drummen, ze dachten dat iemand het meubilair aan het slopen was
En mijn huisgenoten zijn heel blij: mijn fysio heeft gezegd dat ik de keuken moet opruimen, tafel afruimen afwassen enzo
En trouwens iedereen gefeliciteerd met onze Willem-Alexander
Oud 27-04-2005, 22:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kweet toch wel dat je het ooit gaat lezen

dus mark....sterkte
*gives hug*


vind troiuwens dat ie wel weer terug mag komen...weg met die ban...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 22:49.
Oud 27-04-2005, 22:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
En alweer ben ik misselijk. Verdorie.
En ik haat het uitzendbureau; misschien mag ik morgen uiteindelijk toch niet werken, omdat zij hun administratie niet op orde hebben... Fraai.
Oud 27-04-2005, 22:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
je ziet het niet he, je snapte er niet van...

ik zeg dat er heel wat dingen me dwars zitten en NOG lul je dr over heen...
vraag dan wat er is...ik wil het kwijt maar zeg het niet zo uit mezelf dat weet je toch... je was toch een vriendin?!
of vergis ik me nu wer
*ramt op hoofd* hej...doe eens op non actief jongens...dat gednek de hele dag
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-04-2005, 01:20
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Ik raak mezelf onderhand een beetje kwijt.
Oud 28-04-2005, 08:02
George
Avatar van George
George is offline
Verdomme.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 28-04-2005, 10:53
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
*vloek* *tier* *schreeuw* *slaat* *schopt* *bijt* *gooit* *gromt*

people=shit!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 28-04-2005, 11:41
Verwijderd
(en eigenlijk moet ik dit aan de desbetrffende personen laten lezen, maar helaas..de moed ontbreelt me)

Tuurlijk, zeg het maar. Het kan er nog wel bij.

Ja, je bedoelt het positief, maar merk je dan GVD niet dat je mijn gevoelens weer door de war schopt? Ik had ze op orde. Je wordt bedankt!
Ik hou ook van jou, ik vind je ook leuk, lief, geweldig, aantrekkelijk en opwindend. Maar jíj bent degene met een vriendin. Ik ben single. Waarom zijn we niet samen? Waarom geef je geen antwoord op die vraag? Omdat ik het antwoord ook niet weet? Dat weet ik wel; omdat het samen gewoon niet gaat! Misschien als we allebei wat volwassener en minder wereldvreemd zijn. Als we de rust in ons lijf hebben gevonden. Als we oud en versleten zijn. Dan wil ik wel een relatie met je...
Oh god, wat hou ik toch van je...

Those days are old and overdone
And it’s only cause I’m not with you that makes me number one
Though I may love you
I hurts me deep inside, Oh
Now you no longer have to hide

Might trick me once
I won’t let you trick me twice
Might trick me once
I won’t let you trick me twice
Might trick me once
I won’t let you trick me twice
No, I won’t let you trick me twice
No, I won’t let you trick me twice


En jij.. Je bent zo geweldig, zo perfect bijna. Zo lief en leuk, belangstellend en zorgzaam. En ik ken je niet eens goed. We hebben zoveel lol, maar jij lijkt de boot af te houden. Ja, drie weken is niet veel. Helemaal niet na een relatie van meer als 8 maanden. Maar je snapt en voelt toch zelf ook wel dat er meer is? Veel meer...
Ik ben gigantisch verliefd, gigantisch... Maar durf het niet toe te geven aan je. Bang dat ik je laat schrikken en dat het contact over is.
Wees alsjeblieft slim en grijp deze kans. Samen komen we er wel uit. Samen wel...

Laat me gewoon niet langer alleen staan in dit alles. Ik kan het niet meer alleen. Ik wil geen betaalde hulp van een psycholoog meer. Ik wil iemand die achter me staat en er voor me is. Iemand die van me houdt zoals ik ben, en ook zonder er betaald voor te worden, naar me luistert en me advies geeft.
Ik mis je, en ik heb eigenlijk geen reden om je te missen. Je bent nooit van mij geweest...

If it`s not what you`re made of
You`re not what I`m looking for
You where willing but unable to give me anymore
There`s no way, You`re changing, cause somethings will just never be mine
You`re not love this time
You`re not love this time
You`re not love this time


------

Waaaargh, lang leve de onzekerheid.. Wat baal ik van mezelf zeg!
Oud 28-04-2005, 11:57
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-04-2005 @ 12:41 :
verhaal

ow meis wat moeilijk allemaal, weet niet wat ik erop moet zeggen. tlijkt me zooo superlastig

*hele dikke knuff*
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.