![]() |
|
Verwijderd
|
wat een mooie ruggetjes allemaal!!!!!!!
![]() ![]() en okeej.. twas dus een complimentje.. tnx dus dan!! al ben ik het er niet mee eens.. Maar nu wel ietsjes meer omdat mn haar nu veeeeel leuker is, maar mooi nog steeds niet.. mja.. dat vind zowat iedereen van zichzelf dussss.. maarreuh.. ikke ben op vakantie voor un weekje!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmmz, jah ik ben ook mager .. moet zelf weer vaker gaan trainen. Als ik meer train, krijg ik namelijk automatisch meer honger ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ze allemaal nog ![]() ![]() Tenzij je er bezwaren tegen hebt, wil ik ze wel voor de meiden tonen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://groups.msn.com/thegirlpatries...hoto&PhotoID=5
http://groups.msn.com/thegirlpatries...hoto&PhotoID=7 http://groups.msn.com/thegirlpatries...oto&PhotoID=13 hier moet je maar even kijken als je zin hebt om mij te zien. waar is trots op ben? mijn figuur en ja met gezicht wel zo'n beetje....
|
Ja klopt, kweet niet waardoor dat komt, kben niet echt rood ofzo eerder bruin maar ik denk dat het komt omdat ik van dichtbij die foto heb gemaakt, zonder flits...(anders doet het beetje pijn aan de ogen)
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmz.. maar kheb wel een foto van mn buik geplaatst!! en kijk, jij bent mooi.. dus dan heb je owk wat te showen.. ![]() en kheb nog wel un stoute foto hoor, van bloot bovenlijf, maar je ziet niks.. maar op internet ga ik em toch niet zo zetten.. maar euh.. ik ben nu toch ook wel nieuwschierig naar je hoofd.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Foto in bh... euh... neej, heb ik niet! Alhoewel *zoekt ff* *kan niet vinden* Helaas... |
![]() |
||
Citaat:
1. bruin (mijne worden nooit bruin helaas ![]() 2. dun en zonder putjes enzo dus hoezo geen mooie benen?
||
Citaat:
![]() alleen hou je volgens mij je buik nogal in (of dat lijkt dan zo) verder mooi hoor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() mja ik doe niet aan fittness enzo maja ik ga wel zaterdags altijd mee naar de bouyw dat wil wel helpe
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
ARTistiek |
kunst of zelfverminking? Endomychus | 55 | 26-04-2004 17:11 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe maak-een-foto-van-je-body-topic!! fruitvliegje | 155 | 05-11-2002 18:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maak een foto van je body, deel zwei!!!! Tha Wheeliemaster | 110 | 18-08-2002 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
bikini/badpak druiveke | 29 | 16-08-2002 21:53 |