| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar mijn moeder vindt het te duur dus daarom eten we het eigenlijk niet meer, misschien 4x per jaar.
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Heb trouwens valtaf.nl profielen in de beginpost gezet die ik weet, heeft iemand hier nog een profiel en staat het er niet bij PM me dan maar even  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Gebruik olie, heb je maar heel weinig van nodig in principe.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Kip en kalkoen is zeker goed. Schnitzel is wel goed, maar gepaneerd is stukken minder. Gehakt, runder of half-om-half? Runder is beter  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

(En ook omdat mijn zus en ik die zeg maar hebben 'tegengegeten' omdat we het eerst elke week aten, heb ik trouwens met gruwelijk veel eten omdat mijn moeder nooit gevarieerd kookte  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ook had je bijv. in de avond nog wat kwark kunnen nemen. Kom je op zo'n 1700kcal, mits je die appelflap niet had genomen. Dat is voor jou een goede hoeveelheid aangezien je een jongen bent, en met 1700 valt zelfs een vrouw nog af.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar ik ben d'r dan ook verzot op.Je had anders misschien die kwark in 2 delen kunnen doen, 250g voor 's avonds.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

's Avonds geen honger. Ik weet niet hoe 't bij jou zit, maar ik kan niet slapen op een volledig lege maag  
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Irritant is dat. Soms word ik gewoon 's nachts wakker met heel veel honger en dan moet ik gewoon eerst wat eten voordat ik weer kan slapen. Dat is het nadeel van een metabolisme hebben  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

en de weegschaal bij ons thuis geeft hetzelfde als die bij m'n oma én bij de dokter, dus spijtig genoeg had die wél gelijk... dat was kut hoor   maar nu weeg ik dus écht 64.7    
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

cijfertjes zeggen wel iets ja, maar ik heb niet zo'n behoefte aan wegen. NODIG om af te vallen....neuh, want echt serieus overwicht heb ik niet, maar dat vind ik van jou als ik je foto's zie ook niet. ik ben gewoon nu iets dikker dan dat ik normaal ben, dus er mag gewoon een beetje af. MAar het gaat me vooral eigenlijk om beter voor mijn lichaam te zorgen en weer te gaan sporten en gezond te eten. Nu eet ik heel onregelmatig, en te weinig groente/fruit/brood, en teveel snacks/junkfood/chocola. Ik wil gewoon weer een normaal eetpatroon, je kent het wel, de 5 boterhammen, de 2 ons groente, de 2 stuks fruit, de vleesvervangers (ben vegetarisch), etc. 

mmm skyscraper i love you 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Zulk gepraat kan heel je zelfbeeld naar de kloten helpen, ik weet 't.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Het snoep is weg, probeer dat eerst. Dan eet je maar veel boterhammen, dat maakt niet uit, leer jezelf eerst aan om geen ongezonde dingen te eten. Brood met mager beleg is niet erg. Fruit ook niet. Als dat goed gaat kan je gaan proberen om bijv. wat minder boterhammen te nemen  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

dan vergeet je het eten even en ben je ook lekker buiten. als je terug bent voel je je een stuk beter. (ik kan altijd beter nadenken over eten als ik geen eten in de buurt heb dan wanneer het naast me staat)
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Maar, kom ik op deze manier voedingsstoffen tekort? Dan was dat namelijk voorheen ook het geval, behalve dat ik gewoon veel snoepte en zoop (wat ik toen overigens wel kon hebben omdat ik meerdere keren per week sport). Ik heb eigenlijk simpelweg de zoetigheid volledig weggestreept en 2 á 3 boterhammen in de middag vervangen met yoghurt, en in de avond wilde ik omdat ik trek me nog wel eens volstouwen met snoep dus daar heb ik ook een bak yoghurt ingegooid. Nog wat geedit: ik dronk en drink sowieso altijd al veel water (liters per dag), dat helpt ook. Vroeger dronk ik elke ochtend een vol pak vruchtensap, maar dat heb ik op gegeven moment maar geschrapt en nu is het vooral water (en 's ochtends dan koffie, altijd zwart). En ja, ik heb mezelf wel eens op suikersiekte gecontroleerd vanwege het vele drinken en nee ik had het niet.  
	Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 12:08.  | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie | 

Zelfmoord en pijn... Jaymes  | 12 | 20-08-2013 01:28 | |