![]() |
|
![]() [Vrijdag 26 juli, Entree €3,-] Bambix [hardcore, NL] Hissyfits [poppunk, VS] Dada Stunt Girl [anarchafeminist riot grrrl, Finland] [Zaterdag 27 juli, Entree €5,-] La Kurtizana [hardcore punk, Kroatie] No Sex [punk, NL] Lack of Reason [emo hardcore, Frankrijk] Duldung [feministische hip hop, Polen] Bernadette La Hengst [electropop, Duitsland] [Zondag 28 juli, Entree €7,-] Dominatrix [Ultra melodic/powerful hardcore, Brazilie] The Haggard [Hardcore duo, VS] Mirah [Solo Artist, VS] Bunnies on Strike [punk, NL] Hanin Elias [digital hardcore,femme fatale Duitsland] Voor meer informatie en een uitgebreid dagprogramma [nog-muziek] check één van de volgende sites: - Vrankrijk - Ladyfest Europe - Ladyfest Amsterdam Marije, Maartje en ik zijn er op de vrijdag zeker te vinden, de andere dagen niet... Meer mensen die gaan of voorgaande jaren heen zijn geweest ? ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit is richting maarrtje bedoeld, niet richting jou marije ![]() jij bent lief ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
zie netiquette punt nummero 10. http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=33 |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() sorry hoor dat k t zo bot breng, maar t slaat werkelijk nergens op, ten eerste ga je voor de bands. jezelf en niet voor maartje daarnaast hoef je dr niet eens onder ogen te komen, vrankrijk is groot genoeg om meer dan 3 meter van dr af te gaan staan maartje en ik kunnen elkaar soms waarschijnlijk ook wel aanvliegen met een nagelvijl maar dat is nog geen reden (voor beide niet) om weg te blijven zodra de ander komt... |
![]() |
|
btw... over ladyfestzelf, t was koel
![]() ![]() ![]() ![]() maargoed k ben halverwege bambix weggegaan wegens enormeee hoofdpijn en vriendinnetje met wie k was moest ook vroeg thuis zijn ![]() 3e bandje heb k dus niet eens gezien ![]() maarja ![]() oehw k heb trouwnes nog een heel koel shirtje gekocht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Over Ladyfest: Ik vonnet erg koel, met name de pre-party met Wim Wok en de The-Meek drummer op de wallen ![]() ![]() Magoed, de bands: Ik heb een heel klein stukje van 'Dada Stunt Girl' gezien en ik moet zeggen dat ik dat echt heel gaaf von, et was best eventjes wennen maar d'r muziek zat heel goed in elkaar, erg gaaf! Hierna ff naar buiten geweest om wat af te koelen om daarna 'The Hissyfits' te gaan kijken: Iets waar ik toch behoorlijk van onder de indruk was, op het slechte geluid na dan ![]() Hoogtepunt van de avond vonnik toch zeker Bambix. Aan het begin van de avond kocht ik een button van ze en raakte ik aan de praat met drummer. We hadden het erover dat het programma wat uit was gelopen en dat we ze waarschijnlijk niet meer konden zien omdat we waarschijnlijk de laatste trein terug zouden nemen. Hij had medelijden met ons en vroeg zich af of ze ons niet met de auto naar Lelystad konden brengen, maar dat was helaas geen optie. Later op de avond besloten we toch maar met de éérste trein terug te gaan dus konden we toch Bambix live zien. Even later sprak ik de drummer weer (Erg leuk gesprek gehad over de vormen van Hissyfits' drumster ![]() Dat kon hij blijkbaar erg waarderen want hij beloofde me een ceedeetje mee te geven. Tijdens het optreden werd nog meerdere malen aan het publiek meedegedeelt dat 'Die jongen uit Lelystad de single wél gratis kreeg'. Achteraf de single gekregen en em ff laten signeren. Ik was erg onder de indruk van de capaciteiten van drummer van Bambix, dit was dan ook de vetste band van de avond. Ook vonnik de Hissyfits absoluut niet verkeerd. Én ik heb 'operation_jeffrey' ge-meet en Ruby Soho zien zitten. Daarna nog ff uitgechilled in de 'Korshakoff' waar 'I'he Prophet aanwezig was. Toen die toko dichtging hebben we Fallafel (ofzo) gegeten en zijn daarna richting centraal gegaan. Om half acht de trein richting Lelystad genomen waar Marije en ik onze spullen bij elkaar hebben gepakt en uiteindelijk om half elf ongeveer weer op de trein terug stapten. Ik was om half drie thuis van een vermoeiende doch zéér gezellige week bij Maartje thuis! ![]() En ik ga nu maar es slapen dacht ik zo ![]() [Joram: Blaas et niet allemaal zo op, je stelt je wel erg aan, net of je bang bent voor Maartje. klaar, ik ga me hier niet meer mee bezig houden op 't forum]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hebben jullie ook snoep??? ![]() over ladyfest, ik vond Dada Stunt Girl echt onwijs vet, zo cool wat ze met enkel n ukelele wist te maken voor muziek, veel aspect daarvoor, hissyfits waren ook erg cool, geluid werkte nie echt mee, maar vond t erg cool om naar te kijken, maar we waren echt kapot en zijn toen maar naar huis gegaan, maar was evengoed n geslaagde avond! |
![]() |
|
![]() |
Joram:
Doe niet zo paranoide..gebruikt mij niet als excuus om niet naar de vrankrijk en meeting te komen enzo,misschien heb je hetzelf niet eens door maar dat doe je wel. Je durft niet te komen omdat je idd. contactgestoord bent dus zeg je dat je niet komt als ik ga,terwijl je ook niet was gekomen als ik niet was gekomen Je hebt alleen zichzelf ermee want ik had er geen nacht minder om geslapen als je wel was gekomen. Je hoeft me niet eens onder ogen te komen of te zien,er zijn genoeg mensen die mij niet kunnen uitstaan of andersom..maar als je om die reden niet meer uitgaat of ergens naar toe gaat ben je imo verkeerd bezig. En dit is eigenlijk ook het laatste wat ik hier over kwijt wil want het gaat werkelijk nergens over. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ok lady fest hmmm kwas n beetje laat
dat meisje met t gitaartje en de beatbox was echt wazig maar wel cool ze zong ook in t nederlands da klonk echt grappig hissyfit was ook wel grappig kvon die zamenzang echt vet cool klinke en natuurlijk de viool ook en ja de drumster ook ![]() bambix ruleerde vette zet aleen jammer dat t publiek niet geheel reageerde kwerd toen ze net aan t spele ware in mn kraag gegrepen en r werd iets tegen me gezecht kweenie wat t klonk aleen nie echt vriendelijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
IIG, of je de foto's wilt uploaden ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ic@snotmail.NL !! alleen daaarom he ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en nee, niet alleen daarom ![]()
|
![]() |
|