Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gedichten met gevoel vind ik prachtig, zo ook deze. Als ik ooit van jou heb gezegd dat jij gevoelloos bent neem ik dat bij deze terug Ruuth
![]() Hopelijk begrijp je nu ook een beetje hoe het voelt om een gedicht met gevoel te maken dat misschien op zichzelf niet sterk staat, maar waarbij het gevoel eigenlijker belangrijker is dan het feit of het gedicht sterk danwel niet sterk in elkaar zit. Denk hier overigens maar eens over na: wat mis je nu werkelijk: haar, haar liefde of liefde
||
![]() |
Citaat:
Maar goed: de vraag rest...hoe moet ik nu tegen haar doen (eigenlijk is dit iets voor een ander forum, maar goed, dispensatie mag wel een keer)? Negeren? Doodleuk een praatje gaan houden over zaken die er toch niet meer toe doen of toch maar gedichten blijven schrijven die niemand ooit zal lezen behalve de forummers. Bedankt, Jeroen! Ruuth.
|
Een goed gedicht hoeft niet per se aan dichtregels te voldoen. dit is een voorbeeld van een goed lyrisch gedicht: het drukt gevoel uit zoals alleen een technisch minder goed gedicht dat kan.
sterkte met de verwerking Ruuth! =xxx= Maal
||
![]() |
Citaat:
I'm happy, I'm feeling glad I got the sunshine in my bag I'm useless, but not for long The future is coming on.
|
![]() |
she acts like summer and walks like rain, reminds me that there's time to change
did you miss me while you were looking for yourself out there? tell me did the wind sweep you off your feet, did you finally get the chance to dance along the light of day did you? Hij is gevoelig mooi Tuuthje, de vraag van Dystopia was zeer goed en het antwoord komt er ook ooit wel weet niet waarom ik deze text schreef, misschien voor als je terugkomt, kun je dit jezelf vragen... ofzo... lukt je wel hele dikke knuffel
|
![]() |
|
|