Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Paris, als je dit al lang vindt, dan zul je heel wat prachtige gedichten missen. Mutant. Tja. Ik zou het over genialiteit kunnen hebben, maar dat maakt mensen en zelfs mutanten zo arrogant. Laten we het erop houden dat ik het weer prachtig geschreven vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En chaos nestelt zich wel. Chaos zit in mijn hoofd genesteld en af en toe gaat er een luikje open en braakt er een storm naar buiten. Chaos zit ook in mijn huis genesteld en in mijn hart. Dan de gevederde geest, ik denk dan eerder aan vliegen enzo, maar als jij indianen voor de geest wil halen, prima ^^ ik denk alleen dat je niet echt in de context bent aan het lezen ![]() De kraaien zijn hier een werkwoord maar omdat ik het over vogels heb komt kraaiend natuurlijk nog meer over, evenals de gaaien in graaiend. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat een hoop commentaar. Leuk dat dat soms ook nog kan
![]() Ik heb er niet zo veel meer aan toe te voegen. Ik heb bewondering voor de manier waarop jij met woorden kunt spelen. Echt. Al raken andere gedichten van jou me meer. Dat doet deze niet echt. Maar dat ligt vooral aan het onderwerp denk ik, niet aan de kwaliteit van het gedicht. Ik heb trouwens bewondering voor de manier waarop DoD vaak precies het tegenovergestelde weet te verwoorden van wat iedereen zegt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En Muut, je weet wat ik van je gedichten vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() XD Ow, nog even wat over het gedicht. De titel verklapt nu al waarover het gedicht gaat, nu is dit niet een gedicht waarbij je diep moet nadenken waarover het gaat, het kan wel wat minder vind ik.
Toch? Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoelde natuurlijk dat jouw reactie de eerste negatieve reactie is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat het reageren op minder bekende dichters, we doen allemaal ons best maar als gedichten niet aanspreken dan spreken ze niet aan. Dan kun je daaromheen lullen maar veel valt er niet te zeggen. En nee Sketch, vertel maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde zonder uitweg 'Lovestoned". xjonathan | 10 | 06-10-2010 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Archieftopic: wie schreef wat wanneer? Verwijderd | 17 | 01-02-2007 11:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde: witte rozen met een roze paraplu Verwijderd | 5 | 14-11-2004 21:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verliefd zijn is leuk Jeroen | 8 | 29-09-2003 11:54 |