Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 27-04-2005 @ 17:55 :
verder valt t me op dat de meeste jongens kennelijk allemaal klaarkomen, dat heb ik echt bijna nooit
De eerste paar keer kwam mijn vriend er ook niet van klaar, maar toen ik eenmaal doorhad wat zoal de mogelijkheden waren én dat ik gewoon minstens twintig minuten door moest gaan wel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:28
Shitonya
Shitonya is offline
[QUOTE]LoneLover schreef op 27-04-2005 @ 15:34 :
[B]Hmmm, wat hebben jullie allemaal toch snel een oordeel klaar. Stuk voor stuk trekken jullie conclusies die totaal niet kloppen.

Bijvoorbeeld: (Shitonya)

Nee nee, ik noemde het pijpen geen hoofdreden, maar 1 van de redenen dacht ik. Correct me if I'm wrong
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:29
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Kreator schreef op 27-04-2005 @ 16:36 :
Pijpen, I don't give a shit. Nooit echt van genoten.
Hm zou soms handiger zijn als meer jongens deze mening deelden
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:30
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
little nemo schreef op 27-04-2005 @ 18:01 :
misschien faken die jongens het wel
Mijn vriendje heeft ook altijd een handmatigbestuurbaar resservoir met verwarmde karnemelk dat ie over me heen spuit als ie er genoeg van heeft. En ik ál die tijd maar niets door hebben
Oud 27-04-2005, 17:34
Tiks
Tiks is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-04-2005 @ 18:29 :
Hm zou soms handiger zijn als meer jongens deze mening deelden
Waarom? Het is toch geen marteling ofzo?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:35
Qimm
Qimm is offline
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
Meerdere

- Waarom deed je het?
Omdat het me wel intressant leek, beetje vreemd misschien, maar ik heb nooit gedacht dat het vies zou zijn. Het leek me dus gewoon leuk

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Jaaaa! Echt wel, en dan niet het pijpen zelf maar hoe hij zo intens kan genieten van mij.

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Afhankelijk van mijn stemming soms heel vaak en dan een paar weken niet écht (niet tot het bittere eind, maar plagerig)

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Tegelijk natuurlijk

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Gewoon doorslikken, smaakt niet vies en je gaat er ook niet dood aan.
Oud 27-04-2005, 20:56
tuttebel
tuttebel is offline
Voor de vrouwelijke forummers:

ja

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?

omdat ik het leuk vind om te doen, je hebt een soort macht over hem. En natuurlijk ook omdat hij het enorm lekker vindt. En de variatie hè.

lekker, het smaakt niet echt heerlijk natuurlijk, maar het voorvocht vind ik echt . het sperma ligt aan de jongen hoe t smaakt, maar dat is ook geen ramp. ik vind het echt lekker om te doen, om hem zo te zien genieten.

als ik mn vriend zie en als we seks hebben, soms ook niet als we seks hebben. ik denk 1x per week gemiddeld.

als ik moet aftrekken op zijn tempo moet ik nog wel wat oefenen, dus ik pijp liever.

als ik hem klaar kan pijpen wel ja.
Oud 27-04-2005, 21:07
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Tiks schreef op 27-04-2005 @ 17:08 :
Heb je dat niet eens over voor het zelfvertrouwen van je vriendin? Tsss...
Wat blijft er van d'r zelfvertrouwen over als ze er achter komt dat ik 't fake? Misschien nog wel minder
Oud 27-04-2005, 21:52
masterdj
masterdj is offline
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?
Nee

- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
Nee ik zou het niet erg vinden en ja ik zou zonder kunnen

- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
Nee, sex behoort leuk te zijn

- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
normaal, t lijkt me zelf ook vies

- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?
redelijk makkelijk
Oud 27-04-2005, 22:02
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Voor de mannelijke forummers:
Ehm, ja, maar niet verplicht ofzo hoor

- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
Nou ik zou er wel even erover praten denk ik.

- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
Ja ik zou dat wel proberen ja.

Nou ja kan toch als ze het echt vies vindt. Als ze echt duidelijk zegt en/of laat merken dat ze het echt niet leuk vind, dan hoeft het ook niet hoor.

- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?
Ze leert het vanzelf wel.

Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:45
dead person
dead person is offline
1 jongen
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Ik vind het leuk, nooit spijt van gehad en omdat hij het lekker vind en omdat je een machtsgevoel krijgt
het kan geil zijn
niet echt per week, omdat ik hem sowieso 1 keer per week zie... meer gewoon als ik er zin in heb of hij het op een diebele manier duidelijk maakt dat hij er wel zin in heeft
het is allebei leuk, maar aftrekken vind ik iets leuker, omdat je het dan kan zien
slik het 9 van de 10 keer door
Oud 28-04-2005, 10:31
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Tiks schreef op 27-04-2005 @ 18:34 :
Waarom? Het is toch geen marteling ofzo?
Er bestaan jongens die het wel graag willen en er wel eens naar vragen en je hebt dan vrouwen die het nog steeds niet willen door bepaalde redenen. Geen marteling, wel een teleurstelling/probleem
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 10:36
Shitonya
Shitonya is offline
Extra question voor de vrouwen:

Na hoeveel keer kreeg je het goed onder de knie en op welke manier?

Na 1/2/3/4/.... keer? Aanwijzingen gehad van je vriend/ zelf achter gekomen/ vrouwenblaadje gelezen met tips of een heel andere manier?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 10:53
zeep007
zeep007 is offline
nou eerst durfe ik dit niet goed, maar ja l, je leest wel eens wat en je bezoekt dit forum, dus met wat tips gewoon begonnen.
Mijn vriend gaf wat aanwijzingen maar genoot al snel, hahaha.
Na 3x ofzo, had ik er al wat behoorlijk zelfvertrouwen mee gekweekt en zag ik "mijn probleem" ook niet meer.
en hij geniet ervan, ook mooi om te zien.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 11:25
deringmeester
deringmeester is offline
nee, absolut niet.
zou het niet erg vinden. Heb het toch nooit zo geweldig gevonden.
nee. zij moet het doen.
normaal.
nog nooit hoeven uitleggen. En ik vraag me af hoe moeilijk dat kan zijn.
Oud 28-04-2005, 13:40
KrisKras
KrisKras is offline
NEE
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 13:46
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Jahwel
Ik deed het om mijn vriend een plezier te doen, Om iets terug te geven. Heb er geen spijt van gehad.
Neej, op zich vind het niet zo lekker om te doen. Fijn om hem te zien genieten dat wel.
Tegenwoordig niet meer zo vaak, vroeger toen ik nog met mijn ex was 2x per week ong. Heb nu een nieuwe vriend en durf het niet bij hem te doen ofzo, bang dat ik het niet kan ofzo.
afwisselen
neej, vind ik echt té ranzig.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:28
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-04-2005 @ 16:01 :
Deze vrouwen nemen een aantal facetten in overweging en komen tot de eindconclusie dat ze WEL willen pijpen, al is het dan niet vanwege eigen genot. Dat is een wereld van verschil met mensen die tot de conclusie komen dat ze niet willen pijpen.
En daarmee bedoel je dat ... ???

Ik blijf erbij dat ik het niet normaal vind als je na 3 jaar samenzijn het 'vies vinden' nog steeds meer vind doorwegen dan het 'hem plezieren'.

Ik ben gewoon iemand die alles op alles zet om zijn partner te plezieren in bed en dan ook hetzelfde terugverwacht. Zo simpel is dat. En dat lijkt me verdomd m'n goed recht ook.
Oud 28-04-2005, 14:37
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 28-04-2005 @ 15:28 :

Ik blijf erbij dat ik het niet normaal vind als je na 3 jaar samenzijn het 'vies vinden' nog steeds meer vind doorwegen dan het 'hem plezieren'.

Ik ben gewoon iemand die alles op alles zet om zijn partner te plezieren in bed en dan ook hetzelfde terugverwacht. Zo simpel is dat. En dat lijkt me verdomd m'n goed recht ook.
Oh jij bent zo'n figuur "ik geef jou dat, dus eis ik dit van je terug of anders..."
Dus je hebt liever iemand die walgt van je lul maar toch eraan zuigt dan een lieve vriendin die dit niet doet maar wel van je houdt?

Dat er nog jongens zoals jou bestaan, verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:14
George
George is offline
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)

-Ja.
-Nooit spijt van gehad, om hem te plezieren.
-Mwah, als hij het niet zo lekker zou vinden zou ik het niet doen. Maar vies is het ook niet, op zich.
-Eigenlijk zelden meer. Laatste keer moet twee maanden terug zijn ongeveer.
-Aftrekken is makkelijker, maar pijpen schijnt meer gewaardeerd te worden, dat heeft dan ook wel weer wat.
-Nee.
Oud 28-04-2005, 15:27
Dith
Dith is offline

Na 1/2/3/4/.... keer? Aanwijzingen gehad van je vriend/ zelf achter gekomen/ vrouwenblaadje gelezen met tips of een heel andere manier?

Eh, 1e keer was meteen 'raak' zeg maar. Geen aanwijzingen gehad en ook nooit over gelezen eigenlijk...
Gewoon gedaan wat ik leuk vond om te doen en hij reageerde er positief op.
Oud 28-04-2005, 15:34
juno
juno is offline
Voor ik het deed had ik er iets over gelezen, in theorie wist ik ongeveer wel wat ik moest doen, Hij kwam er in ieder geval vrij makkelijk van klaar, hoewel ik het de eerste weken niet tot het eind durfde af te maken met mijn mond en dat verder met de hand deed. (mietje)

Iemand die ligt te kermen dat je een natuurtalent bent, dat je het veel beter kunt dan zijn ex..dat is wel een aansporing om het vaker te doen. En oefening baart kunst, terwijl je vanzelf ook wel dapperder wordt en het dan wel afmaakt.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:35
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef op 28-04-2005 @ 15:28 :

En ik blijf het niet normaal vinden dat jij na 3 jaar samenzijn jouw "ultieme genot" belangrijker vindt dan het kutgevoel dat je vriendin er misschien door krijgt als ze jou dat geeft..

Citaat:
Dus jij zou je ook laten onderschijten als je vriendin daar genot uit haalt? Of misschien vindt ze het wel lekker om een dikke dildo bij je naar binnen te schuiven? (Dit zijn maar voorbeelden hoor, want het kan natuurlijk zo zijn dat jij die dingen lekker vindt..)

En sowieso die "voor wat hoort wat" instelling is echt belachelijk. Omdat jij zo gek bent om dingen te doen tegen je zin (al is het om haar te plezieren), zou zij dat ook maar moeten doen? Dat is het voor haar dus onmogelijk om haar eigen waardigheid te houden. Ze moet iets tegen d'r zin doen, omdat jij dat ook doet (en voor wat hoort wat, volgens jou), maar als ze het niet doet, dan wordt jij boos (met alle gevolgen van dien). Dat is toch belachelijk?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:37
Mennuz
Mennuz is offline
Mwa, Tis wel fijn
Jawel, opzich wel, als ze het maar goedmaakt op andere punten
Niet te erg, voor je het weet zit je in de cel
Beledigent
Lijkt me een klotewerk, heb dat ding tenslotte nooit zelf in mn mond gehad.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:38
juno
juno is offline
Halllohoo: het is maar pijpen hoor! zo erg is het niet, dus ga het niet vergelijken met schijt eten enzo. Je moet de zaken wel in perspectief blijven zien.

Voor wat hoort wat vind ik zo erg niet, als gedachte.. In het leven is het toch altijd dat je terugkrijgt wat je geeft?

Maar goed, een jongen die mij niet pertinent wil beffen, die wil ik niet alleen niet pijpen, die smijt ik mijn bed uit en ik zoek wel een ander.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 28-04-2005 @ 16:38 :
Halllohoo: het is maar pijpen hoor! zo erg is het niet, dus ga het niet vergelijken met schijt eten enzo. Je moet de zaken wel in perspectief blijven zien.

Voor wat hoort wat vind ik zo erg niet, als gedachte.. In het leven is het toch altijd dat je terugkrijgt wat je geeft?

Maar goed, een jongen die mij niet pertinent wil beffen, die wil ik niet alleen niet pijpen, die smijt ik mijn bed uit en ik zoek wel een ander.
Ook hallo! Ik reageerde even op zijn "ik zet alles op alles om iemand te plezieren" stukje, want daar geloof ik helemaal niets van. En "het is maar pijpen" slaat nergens op, want er zijn veel mensen die dat (om allemaal verschillende redenen, zoals misbruik in het verleden ofzo) ECHT niet willen. En als iemand gaat kotsen van de gedachte aan pijpen, vind ik dat wel hetzelfde als kotsen van de gedachte aan stront eten. Het feit is gewoon: zij wil het niet, en punt uit. Wat voor reden daar aan zit, maakt dan verder niet uit.

Voor wat hoort wat is inderdaad in het dagelijks leven wel zo, maar dan wordt je doorgaans ook niet gedwongen om dingen te doen die je ECHT niet wil. Zelfde als dat ik nooit (meer) anale seks wil, dan kan mijn (toekomstige) vriend hoog of laag springen, maar dat doe ik niet.

En dat jij mensen dumpt/bij voorbaat al niet wil omdat ze je niet willen beffen.. Tja, dat vind ik precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:46
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
juno schreef op 28-04-2005 @ 16:38 :

Je kunt seksuele dingen niet met materiele dingen gaan vergelijken

Als een jongen mij uit bed gooit omdat ik hem niet wil pijpen, dan zou hij binnen no time aan een hoge tak van een boom bungelen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:57
juno
juno is offline
Misschien stelt iemand die het ECHT niet wil omdat ze van de gedachte alleen al onpasselijk wordt zich een heel klein beetje aan? Zoals gezegd: het is maar pijpen. Een schoongewassen piemel is niet vies en je hoeft heus niet meteen te deepthroaten. Begin met kusjes, likjes, een sabbeltje, bouw het rustig op, en dan merk je dat het helemaal niet zo goor is, dat dat echt tussen je oren zit. Trauma's zijn er om mee om te leren gaan en achter je te laten, hoe wil je anders volwassen worden?

Ik snap dat, als je beffen zelf niet zo bijzonder vindt, dat je dan niet makkelijk kunt inzien dat het voor een ander wel heel erg lekker is en een belangrijk onderdeel van sex. Ik wil het niet missen, en iemand die het niet wil past niet bij mij. In een relatie moet het namelijk ook in bed goed klikken.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:15
groovy
groovy is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :
Ik heb geen idee of dit topic al een keer is gepasseerd, maar wat is jouw mening hierover?

( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)

Als TS zal ik maar beginnen: ik heb het ooit 1 keer gedaan, niet 100% omdat ik het echt wilde, omdat ik er weinig zin in had, het nog nooit had gedaan en geen gevoelens voor die ander had. Ik vond het eerlijk gezegd niet lekker en wil dit ook in de toekomst liever niet meer doen, al hou ik nog zoveel van m'n vriend.
Ik had er achteraf gezien wel spijt van. Vooral dat ik het doorslikte. Dat was ronduit "gatverdamme"

Heey

ik zal eens alles beantwoorden..

Ja, ik heb 1 serieuze relatie gehad, na anderhalf jaar wilde ik het een keer proberen . Ik heb op dit moment weer een serieuze relatie, en heb het toevallig een paar dagen terug gedaan.

In mijn eerste relatie deed ik het, omdat ik me op dat moment heel vrij voelde op het gebied van seks. Ik ging toch al lang met die jongen, en we hadden al vanalles een beetje geprobeerd. Ik was nieuwsgierig, hoe het zou zijn. Ik heb er nooit spijt van gehad. Dit komt ook, omdat de allereerste keer dat ik het deed, ik het vies vond. Toen ben ik echt meteen gestopt en mijn ex heeft dat toentertijd geaccepteerd. Een jaar later wilde ik het alsnog proberen en dat heb ik toen gedaan. Bij mijn nieuwe vriend, deed ik het, omdat ik benieuwd was of hij het lekker zou vinden. Ik zelf vind het leuk om het te doen, hem te zien genieten, een beetje 'macht' te krijgen. Hij wist niet dat ik dit wilde doen, ik wilde hem beetje verrassen
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt? -
Ik vind het niet reuze lekker, voor mij is er natuurlijk geen 'klaarkom' gevoel bij ofzo. Ik vind het wel lekker om te doen in de zin van dat ik weet dat hij er van geniet en dat ik iets doe wat hij niet zomaar kan krijgen . Ik vind het zeker leuk om te doen, en het heeft ook wel iets vind ik, als ik er met mijn tongs overheen ga..in die zin is het wel lekker
Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Ik heb het nu pas 1 keer gedaan bij mijn nieuwe vriend, bij mijn ex deed ik dit niet supervaak, gewoon als ik er opeens zin in had . Maar ja..1 keer per week? Misschien nog minder..gewone sex heeft toch mijn voorkeur
Pff das een goeie vraag . Ik vind beide heel leuk om te doen, omdat je de jongen in kwestie gewoon ziet genieten. Ik denk wel dat pijpen net iets specialers is, omdat het niet zomaar even gebeurt. Aftrekken is voor mij normaler. Maar toch ga ik voor het pijpen, is net iets aparter
Nee, ik heb het nog nooit doorgeslikt, en dat wil ik voorlopig ook nog niet doen. Daar voel ik mij gewoon nog niet klaar voor, en gelukkig hebben beide relaties dat altijd geaccepteerd

Hoop dat het zo goed is
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:17
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 28-04-2005 @ 16:57 :
Misschien stelt iemand die het ECHT niet wil omdat ze van de gedachte alleen al onpasselijk wordt zich een heel klein beetje aan? Zoals gezegd: het is maar pijpen. Een schoongewassen piemel is niet vies en je hoeft heus niet meteen te deepthroaten. Begin met kusjes, likjes, een sabbeltje, bouw het rustig op, en dan merk je dat het helemaal niet zo goor is, dat dat echt tussen je oren zit. Trauma's zijn er om mee om te leren gaan en achter je te laten, hoe wil je anders volwassen worden?

Ik snap dat, als je beffen zelf niet zo bijzonder vindt, dat je dan niet makkelijk kunt inzien dat het voor een ander wel heel erg lekker is en een belangrijk onderdeel van sex. Ik wil het niet missen, en iemand die het niet wil past niet bij mij. In een relatie moet het namelijk ook in bed goed klikken.
Nu moet je dus niet de vergissing maken om te denken dat ik gebeft worden niet lekker of bijzonder vind, want dat vind ik dus wel. En ik zeg ook eerlijk dat ik het best wel zou missen als iemand dat niet wil. Maar het zou voor mij nooit een reden zijn om iemand weer te dumpen. Ik ga pas met iemand naar bed als ik zeker weet dat ik iets voor diegene voel en dat ook andersom is. Dus op dat moment zal ik het vast jammer vinden, maar geen reden om hem te dumpen. Dan zoeken we wel andere manieren om mij mijn genot te geven (en die zijn er genoeg). Dit zou voor mij ook geen reden zijn om hem niet te pijpen, want ik vind pijpen nou eenmaal heel leuk.
Wat ik probeer te zeggen is niet vanuit mij persoonlijk, want ik heb helemaal geen problemen met beffen. Het enige dat ik wil zeggen is dat je het iemand echt niet kwalijk kunt nemen, als hij/zij niet wil pijpen/beffen. Sommige mensen hebben daar echt angsten voor en die krijg je niet zomaar weg. Het "idee" alleen al kan mensen serieus misselijk maken en ik spreek uit ervaring aangezien mijn beste vriendin hiermee te maken heeft. En zij heeft het wel degelijk geprobeerd maar wordt al onpasselijk bij het "idee". Je kunt zo iemand gewoon niet dwingen. Gelukkig heeft zij een vriend die wel inziet dat pijpen niet belangrijk genoeg is om iemand waarvan hij houdt te dumpen. Andersom beft hij haar wel en verwacht daar niets voor terug, en dat vind ik persoonlijk een gezonde instelling. Seks is iets dat voor beide personen fijn moet zijn en ik vind niet dat de één zijn genot moet krijgen ten koste van het gevoel van de ander..

En het is jouw recht om te zeggen dat zo iemand niet bij jou past, jij moet er tenslotte mee leven..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 17:12
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Citaat:
Ik heb geen idee of dit topic al een keer is gepasseerd, maar wat is jouw mening hierover?

1. Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
2. Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
3. Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
4. Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
5. Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
6. Slik je het ook altijd/vaak door of niet?

1. Ja.
2. Omdat ik het wilde doen aangezien ik het nog nooit gedaan had. Bij mijn vriend voelde ik me er goed bij om het te gaan doen vandaar.
3. Ja
4. We zien elkaar alleen in het weekend vanwege de afstand, maar dan wel elke keer
5. pijpen... trekken krijg je zo'n lamme arm van en van pijpen word ik zelf ook geil
6. Nee, eens geprobeert ging bijna over mijn nek zo vies...
Oud 28-04-2005, 17:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dith schreef op 28-04-2005 @ 15:27 :

Eh, 1e keer was meteen 'raak' zeg maar. Geen aanwijzingen gehad en ook nooit over gelezen eigenlijk...
Gewoon gedaan wat ik leuk vond om te doen en hij reageerde er positief op.
Idem, ik schijn enig talent te hebben Nu hadden mijn slachtoffers ook niet veel ervaring, dan kan je al niet veel fout doen natuurlijk
Oud 28-04-2005, 18:07
MissN0urri
MissN0urri is offline
Citaat:

Ik heb weleens gepijpt ja.
Omdat ik mijn vriend ook wel wou verwennen en hij aangaf dat hij dit lekker vond. Ik heb er geen spijt van. Vond het niet erg en hij vond het lekker
Mwah ik denk niet: Ooohh heerlijk, maar ook niet wat smerig. Een beetje er tussen in.
Geef mij maar aftrekken..
Nooit!!!!
Oud 28-04-2005, 20:50
Hagel
Hagel is offline
ja
gewoon omdat het fijn voor hun is en ik vind het ook leuk om te doen
ja ik vind het erg leuk, lekker niet heb er niet speciaal plezier van ofzo
eigenlijk altijd wel als ik seks heb
pijpen
nee ik slik vrijwel nooit
Oud 29-04-2005, 10:13
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 28-04-2005 @ 16:57 :
Dat is zeker waar. Tuurlijk moet het in bed klikken, het is immers iets dat je samen doet. En daarbij hoort uiteraard ook het respecteren van elkaars keuzes en wensen. En zodra partners eenmaal op elkaar ingespeeld zijn, kun je waarschijnlijk ook heel goed inschatten wat de ander wel of niet lekker vindt, en daar speel je op in. En niet alleen op dat wat je de ander geeft, maar ook op dat wat je van de ander vraagt.

Voor mij is het vooral heel belangrijk dat ik mijn partner zie genieten, samen met mij. Maar als ik iets doe, waar ik niet van kan genieten of waar ik eigenlijk niet helemaal achter sta (ongeacht wat dat is), dan kan mijn partner daar ook niet in meegaan. Voor hem geldt ook dat hij een groot deel van zijn genot, uit mijn genot haalt, daarmee voeden we elkaar. Seks is voor mij iets wat ik me overgave wil doen en waar ik mijn partner in mee wil nemen.

Maar zo zie ik het en iedereen heeft daar voor zichzelf een bepaalde gedachte over. Ook de mensen die bepaalde dingen niet willen doen, of juist alles voor hun partner over hebben. Dat is de keuze die zijzelf maken, en waar zij (hopelijk) achterstaan.
Oud 29-04-2005, 10:35
juno
juno is offline
Je moet gewoon het geluk hebben dat het in bed meteen klikt, dat je allebei hetzelfde wilt, zodat geen van beide partners zich moet forceren of juist gefrustreerd raakt omdat de ander bepaalde dingen niet wil.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 11:13
Stefanie
Stefanie is offline
-Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
ja
om 'm een plezier te doen idd; eerste keer natuurlijk ook om het uit te proberen. Ik heb er nooit echt spijt van gehad.
- Vind je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
ik vond het echt lekker om te doen, alleen klaarkomen in mn mond vond ik heel vies.
ligt aan de situatie
eigenlijk allebei tegelijk
Liever niet, weleens gedaan natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 11:14
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
juno schreef op 29-04-2005 @ 11:35 :
Je moet gewoon het geluk hebben dat het in bed meteen klikt, dat je allebei hetzelfde wilt, zodat geen van beide partners zich moet forceren of juist gefrustreerd raakt omdat de ander bepaalde dingen niet wil.
zie jij dan elke testosteron neanderthaler als neukvlees ?
Oud 29-04-2005, 11:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 29-04-2005 @ 11:35 :
Inderdaad, en, als het goed is, kom je daar snel genoeg achter. Maar ik ben wel van mening dat je van beide kanten open moet staan voor 'nieuwe' dingen. Je moet jezelf en je relatie wel de kans gunnen om zich seksueel te kunnen ontwikkelen. Per definitie iets niet willen zonder het ook geprobeerd te hebben, kan natuurlijk altijd een keertje, maar daar moet je ook wel wat speelruimte in laten vind ik.
Oud 29-04-2005, 12:11
Verwijderd
Meerdere
Om de redenen die hierboven staan en geen spijt. Nouja van één jongen dan wel omdat ik er niet veel voor terug kreeg.
Ik vind het afschuwelijk, maar wel makkelijk, behalve bij m'n huidge vriend want ik krijg behoorlijk pijn in m'n bek ervan
Verschilt..
Ben beter in pijpen, beter/lekkerder: Kvind het allebei niks
Ja altijd, is het tenminste geen gedoe.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 12:15
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 29-04-2005 @ 13:11 :
Meerdere
Om de redenen die hierboven staan en geen spijt. Nouja van één jongen dan wel omdat ik er niet veel voor terug kreeg.
Ik vind het afschuwelijk, maar wel makkelijk, behalve bij m'n huidge vriend want ik krijg behoorlijk pijn in m'n bek ervan
Verschilt..
Jezus wat een antwoorden.

Hier tip voor je psychiater:
verhoog de dosering Haldol Decanoate naar 200 mg per dag.
Oud 29-04-2005, 17:07
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 29-04-2005 @ 13:11 :
Meerdere
Verschilt..
Omdat je er weinig voor terug kreeg? Als je zoiets doet moet je er ook niet vanuit gaan dat je evenveel terug krijgt...zoiets doe je toch voor een andere reden lijkt me?
Als je het beide niks vindt, of afschuwelijk vindt, moet je het gewoon niet doen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 21:34
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
ja
In de eerste plaats omdat ik het geen probleem vindt om te doen. In de tweede plaats omdat hij het lekker vindt. In de derde plaats omdat ik ook wat terug wil doen. En nee, nooit spijt van gehad.
Niet lekker, maar ook niet vies
Bij mn ex bijna altijd als we seks hadden.
Moeilijk, pijpen is (in mijn ervaringen) lekkerder voor de jongen en vind het dan ook leuker om te doen. Aftrekken is daarentegen makkelijker (geen pijn aan mn kaken) en gaat wat sneller op bepaalde plekken.
Wel is gedaan maar als hij rookt is het echt heel vies. Dus dan liever niet. Maar een keertje kan geen kwaad toch.

Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 21:38
Tsu
Tsu is offline
- Ik heb wel eens jongens gepijpt ja.
- Ik deed het omdat ik geil was en daar gewoon zin in had en heb er dus nooit spijt van gehad
- Ik vind het echt lekker om te doen, omdat ik er zelf ook niet helemaal droog van blijf
- Er zit geen regelmaat in het pijpen, ik heb namelijk geen vriendje en ik ga niet de eerste de beste een pijpbeurt geven
- Ik vind een combi van pijpen en aftrekken wel beter om te doen
- Neen, ik heb 1 keer per ongeluk geslikt en ik vond het niet te pruimen Wanneer er sperma met een smaakje op de makrt komt, wil ik het best uit proberen, maar tot die tijd doe ik het echt niet.
Oud 30-04-2005, 15:58
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
ja ik heb dit ook al meerdere keren uitgeprobeerd / gedaan, maar ik zal mijn mening ronduit in 1 woord hierover naar voren brengen:

*IEUW!!!*

ben dan ook niet van plan het nog verder te doen, behalve bij mijn vriend dan. hij is besneden en het is voor mij wel zo schoner plus het feit dat hij en ik natuurlijk op heel ander vlak liggen emotioneel gezien dan als ik dit vergelijk met een 'one-night stand' bijvoorbeeld...

het heeft ook een tijdje geduurd voor ik het bij mijn vriend ging doen, maar uiteindelijk wilde ik hem een plezier doen omdat we dus lekker bezig waren met elkaar en ik op dat moment ook geil genoeg ervoor was om het ns uit te proberen *lol*

ik vind het niet lekker om te doen over het algemeen dus, maar lees hierboven, bij mijn vriend ligt het anders.
hoewel ik ook niet all the way ga bij hem hoor, ik kan er nix aandoen maar als ik dat doe ga ik over me nek.
nee nog niet eens omdat er zo'n ding helemaal tot achter in me keel word gestoken maar simpelweg omdat ik het gewoonweg goor vind, het hele effect van "sperma in je mond" yak!
als ik het ook al zie op tv ofzo, dan krijg ik ook al kokhals-neigingen.

ik trek liever af lees hierboven als je dit nog beargumenteert wilt zien

doorslikken heb ik 2x gedaan. de 1e x was omdat ik mijn vriend aan pijpen was en ik merkte dat hij klaarkwam maar ik nix had om het zooitje op te vangen dus ik gebruikte me mond maar.
*weliswaar hing ik 2min later over de wasbak maar ok...* mijn vriend had het toen ook niet door dat ik dat gedaan had.
de 2e x had mijn vriend het wel door omdat ik toen heel bewust mijn mond eromheen deed, toen waren we beiden ontzettend geil. omdat hij het dus wíst, kwam hij harder klaar en spoot dus zo heerlijk lekker (yugh!) ver in mijn keel.
ik moest me best doen om het daar te houden en toen hij eindelijk *thank goddd* klaar was, rende ik keihard naar de wc maar moest vantevoren al over me nek, dus ving dat kleine beetje maar vast op met me handen *moet toch wat??* en de rest is er op de wc zelf al uitgekomen...

waarom doe je het dan als je het zo goor vindt??!
goeie vraag, maar ik zat op dat moment gewoon "in the heat of the moment" zegmaar...
later werd ik "wakker" hahahaha

pijpen is voor mij geen optie iig!
af en toe wil ik het bij me vriend nog wel ns doen, maar dan doe ik het dus niet all the way.
hij weet hoe ik erover denk en hij accepteert het ook dus das wel weer fijn teminste
Oud 30-04-2005, 17:35
Verwijderd
Jup.

Omdat ik er zin in had; omdat ik nieuwsgierig was, omdat ik wilde weten hoe het was, omdat ik wist dat hij er minstens zo nieuwsgierig naar was, omdat ik dacht dat ik hem er een plezier mee zou doen.

Iets bij iemand doen is nooit 'lekker' - lekker is als iets jóuw zintuigen prikkelt. Tenminste, dat vind ik. Het is wel léuk en absoluut niet vies.

Pf. Ligt eraan hoeveel tijd we hebben, waar we zin in hebben, wat er op dat moment belangrijker lijkt...

Pijpen. Dan heb ik tenminste niet het idee dat hij het beter kan dan ik

Eigenlijk is dat probleem er nog niet geweest
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 23:13
waves
waves is offline
ja

ik was nieuwsgierig en wou mijn vriend graag een plezier doen. spijt heb ik niet.

lekker is niet de goede benaming, het is wel geil en ik vind t niet vervelend om te doen ofzo

dat verschilt, paar keer per week (maak t niet elke keer af)

trekken is makkelijker maar van pijpen geniet ie meer.

meestal maken we het niet af maar als t in mn mond komt slik ik t door(smaakt een beetje zoutachtig )
Oud 02-05-2005, 11:13
Verwijderd
ja

Om hem een plezier te doen, en om het te proberen. Heb er geen spijt van

Eerste keer niet nu wel

1 keer

Aftrekken

Nee, vind t niet lekker
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 13:34
Baka²
Baka² is offline
Citaat:
- Ja, het is een leuke stap voor tussen het handwerk en het neuken in.
- Ik zou er wel zonder kunnen. Je doet het niet alleen voor jezelf, maar ook zij moet er plezier in kunnen beleven.
- Ja. Dat ze 't ooit wel eens heeft geprobeerd. Ik zal haar nooit dwingen het te doen, maar als ze aan 't twijfelen is, haar de kans geven
- Normaal. Als ze het niets vind, hoeft het niet van me...
- Niet makkelijk om te leren, ik zal wel poging doen tot. Een beetje corrigeren en laten merken als je 't echt lekker vind.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 17:25
Tristia
Tristia is offline

Ja meerdere, nee niet tegelijk.

Omdat ik het heel fijn vind om de ander te zien genieten, dan vind ik opwindender dan welk voorspel dan ook. Nooit spijt van nee.

Tis niet lekker tis ook niet vies. Er zit als het goed is geen smaak aan dus daar hoef je het niet voor te doen. Nee vind het niet vies, doe het wel graag. Gewoon omdat het voor de ander fijn is.

Heb nu geen vriend. Maar ik vind het wel een beetje bij sex horen het orale gebeuren dus ja meestal altijd wel als ik sex heb, of hele even, of tot hij klaarkomt.

Pijpen. Ja beter gewoon een mengeling van beide, maar van aftrekken krijg je zo'n lamme pols (ja ik weet het dan doe ik vast iets nie goed)

Ja gewoon neus dicht en slikken ZOrg gewoon dat ie een beetje fatsoenlijk eet, dan smaakt het ook niet naar bitterkoekjes in glorix.

Regels voor berichten