| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ik had vroeger altijd best veel make-up, nu draag ik meestal niks... alleen als ik zin heb om me een beetje op te tutten doe ik het... dan doe ik een beetje poeder onder mn oog omdat het daar zo licht is in vergelijking met de rest van mn gezicht, lijntje boven en onder mn oog, mascara en misschien paars of blauw oogschaduw... tis altijd wel naturel nie overdreven ofzow...
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb altijd mascara omdat ik ontzettend lichte wimpers heb en het gewoon niet mooi vind als je ze niet eens kan zien. Ook gebruik ik camouflage stift op plekken waar dat nodig is... Maar dat niet altijd, meer als ik uit ga of zo. Verder doord de week eigenlijk niks...
Als ik uitga doe ik oogschaduw op en misschien een iets dikker laagje mascara. Waarom? Euh... vind ik iets mooier staan, krijg ik het gevoel dat ik nog tenminste *iets* doe voor het uitgaan behalve douchen (maar volgens mij zie je de oogschaduw nauwelijks, mijn ex vroeg me tenminste of ik ook make-up droeg. Hij kon het niet zien). Ik vind zelf natuurlijk het mooiste, hoewel donkere mascara en oogschaduw ook mooi kan zijn af en toe Ligt aan de persoon, mij zou het niet staan.
|
|
|
|
|
ik krijg gewoon ronduit een heel gaar gezicht van make up als ik plamuur zie je me kleine beetjes sproetjes niet meer en die vind ik juist lief en het is zo onecht ! van oogpotlood krijg je klein oogjes wel hele felle blauwes krijg ik dan maar grote ogen vind ik heel mooi persoonlijk
wat ik zelf gebruik beetje roze gloss, beetje mascara, wenkbrauwporsteltje
|
|
|
|
ik gebruik alleen een beetje eyeliner en mascara.... gewoon voor mezelf, ik zie d'r dan gewoon nèt iets frisser uit... en foundation gebruik ik alleen als ik enorme wallen heb...
maar ik ben niet onherkenbaar zonder make-up hoor, op zondag loop ik ook altijd zonder, dan heb ik gewoon geen zin om me op te maken
|
|
|
|
|
|
Ik vind van mezelf dat ik prima zonder make up kan, ik heb vrij grote sprekende ogen en donkere wimpers van mezelf, maar ik vind het wel weer leuk om dat juist te accentueren. Ik maak me niet dik op, meestal gebruik ik alleen mascara en goudglans op mijn ogen en op mijn lippen een beetje van die gekleurde labello en een beetje lipgloss van de Body Shop, soms ook een lippotloodje in een subtiel kleurtje. Heel soms gebruik ik oogpotlood, maar niet vaak.
Te veel make up vind ik gewoon niet mooi staan. Maar als ik een keer geen tijd heb om me op te maken, maak ik me er ook niet druk om. Het kan prima, vind ik. Alleen make up maakt het net iets verzorgder en frisser, zoals al eerder opgemerkt. |
|
|
|
|
|
ik vind makeup op mijn ogen heel mooi, en af en toe wat camouflage/dun laagje poeder, glittertjes, lipglossje ook, maar ik doe het alleen omdat ik het mooi vind.
die glittertjes doe ik alleen op als ik uitga of gewoon bij een speciaal bezoekje ofzo..
|
|
|
|
Ik gebruik nauwelijks make-up
Heb weleens wat gebruikt, maar dan niet eens gewoon naar school, alleen naar een feest ofzo Nu eigenlijk nooit meer iets, alleen een beetje camouflagestift zo af en toe. Ik vind het gewoon niet practisch, ik heb geen mascara nodig en ik vind het verder eigenlijk ook helemaal niet mooi staan. Voor spul op mijn lippen ben ik te lui en ik vind het lastig als het afgeeft enzo. Laat mij maar lekker naturel, boeie
|
|
|
|
Ik vind, je bent een vrouw en je hebt de mogelijkheid je schoonheid te laten uiten, dus gebruik je mascara. Ik gebruik geen bruine crème en geen lipstift, natuurlijk zijn is mooi maar ik gebruik wel mascara en soms eens eyeliner.
Het moet dus niet maar ik vind het bij een meisje/vrouw onverzorgd zonder mascara, ik vind uiterlijk vrij belangrijk, daarmee.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
make-up trouble Verwijderd | 20 | 21-08-2010 12:36 | |
| Lifestyle |
make up Verwijderd | 128 | 28-12-2005 20:39 | |
| Lifestyle |
Post hier je plaatjes van lekkere geile goths. Verwijderd | 346 | 07-07-2005 16:59 | |
| Lichaam & Gezondheid |
make-up over eczeem ik ben mezelf | 8 | 24-05-2005 18:17 | |
| Lifestyle |
fashion -> SPRING 2003 Spirit | 74 | 12-01-2003 15:31 | |
| Lifestyle |
Enquete Cosmetica pws_cosmetica | 58 | 01-10-2002 18:45 | |