Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 15:28
daantje92
daantje92 is offline
ik ben nu 13 jaar en ik vind iemand leuk van 16 jaar hij wil het wel met me doen maar moet i kdat wel doen of niejt??
ik wil wel maar ben bang dat er iets gebeurt of mijn ouders er agter komen.............
please zet hier je menig (indien je een vrouw bent zet dan neer wat jij prcies zou deon...)
Oud 28-04-2005, 15:32
Verwijderd
Weet jij al waar je clitoris zit?
Oud 28-04-2005, 15:32
justhanna
justhanna is offline
Triest...

Dus als je hem leuk vind moet je meteen maar met hem naar bed?
Oud 28-04-2005, 15:34
filia dei
filia dei is offline
Ik zou het niet doen. Het feit dat je er een topic over opent geeft al aan dat je er nog aan tweifelt, en als je nog tweifelt ben je er vast nog niet aan toe.

Trouwens als 30 mensen op een forum zeggen ga met 'm naar bed ook al ben je zelf bang dan zou je het doen????

Btw, vindt hij jou ook leuk of wil ie alleen maar met je naar bed? hebben jullie een relatie? en hoelang al?
Oud 28-04-2005, 15:35
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-04-2005 @ 16:32 :
Vraag me af of ze het kan spellen, maargoed

@ TS
Moet je helemaal zelf weten. als je denkt er klaar voor te zijn, doe je het maar.
Oud 28-04-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 28-04-2005 @ 16:34 :
Btw, vindt hij jou ook leuk of wil ie alleen maar met je naar bed? hebben jullie een relatie? en hoelang al?
Ja, dat.
En als je twijfelt dan moet je het niet doen

Ik zou het zelf niet doen in jouw situatie maar ik hield me daar ook niet echt mee bezig toen ik 13 was. Ik bedoel, ik vond jongens wel boeiend en seks (met mezelf dan) ook wel, maar het kwam niet echt in me op om die twee dingen met elkaar te combineren.
Oud 28-04-2005, 15:42
Verwijderd
Wat heb je te verliezen?
Oud 28-04-2005, 15:42
Shitonya
Shitonya is offline
Je denkt toch niet zeker dat ik je nu nog geloof. Ga eens heel vlug buiten spelen deugniet en daarmee bedoel ik niet met die jongen van 16 ...
Oud 28-04-2005, 15:43
juno
juno is offline
Vanaf dat ze 12 zijn willen alle jongens het wel doen als ze de kans krijgen, maar dat is meer als een soort sport heb ik het idee.

Jij bent 13, ik vind dat te jong. Het is misschien een leuk spelletje, maar sex is wel meer dan dat. En natuurlijk vind je jongens van 16 leuk, maar ja, die zijn gewoon nog te oud voor jou. Drie jaar is veel verschil op die leeftijd.

Kind, vind hem leuk, zwijmel wat en wacht drie jaar. Jongens van 19 zijn nog veel leuker, en 16 en 19 kan een mooie relatie worden.
Oud 28-04-2005, 15:53
just_sharona
just_sharona is offline
vind hij jou ook leuk of gaat het hem alleen om de seks?
pfftt.. wat een onnozele vraag
Oud 28-04-2005, 15:56
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
eigenlijk ben ik het wel eens met iedereen die hierboven staat.. maar je bent 13, ik vind dat erg jong om sex te hebben!

en blijkbaar twijfel je eraan, dus moet je het niet doen. jij bent baas over je eigen lichaam hoor. als jij het zlef graag wil doe je het en anders niet. laat je ook niet overhalen ofzo, wat ik ook stom van die jongen zou vinden. hij heeft respact voor je te hebben!
Oud 28-04-2005, 16:04
ythguaN
ythguaN is offline
ik citeer van je 'ikku.nl'
Citaat:
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: een leuk vriendje vinden
ik zou verder zoeken
Oud 28-04-2005, 16:05
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Sure, why not?
Oud 28-04-2005, 16:07
Verwijderd
Twijfel is nooit goed.

Nee lieverd.. nog maar even geen sex voor jou.. Wacht nog maar eventjes totdat je zekertjes bent over wiens hete liefdessap je in jou wil laten vloeien.
Oud 28-04-2005, 16:32
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 28-04-2005 @ 16:42 :
Wat heb je te verliezen?
Bloed en haar maagdenvlies.
Oud 28-04-2005, 16:35
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
daantje92 schreef op 28-04-2005 @ 16:28 :
ik ben nu 13 jaar en ik vind iemand leuk van 16 jaar
daantje92
17V - Lid

Oud 28-04-2005, 16:41
Lelle_*
Lelle_* is offline
Kzou niet zomaar met iemand het bed in duiken. En als je nog niet eens met m verkering hebt en nog helemaal niet zo lang en hem eigenlijk dus niet kent, zou ik het helemaal niet doen.
Leer mekaar eerst maar eens kennen. Bepaal dan of je met hem naar bed wilt.
Oud 28-04-2005, 16:48
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik zou eerder de prostitutie in gaan, dan nu seks hebben met je loverboy.
Oud 28-04-2005, 17:12
AngelLena
AngelLena is offline
Wat ik precies zou doen op jouw leeftijd en in jouw situatie? Heel simpel: die kronkel in m'n kop rechtmeppen en verder gaan met mijn leventje en wachten tot ik een leuk iemand tegenkom en wat meer weet over hoe het allemaal werkt. En er dan nog es over denken.
Oud 28-04-2005, 17:15
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Citaat:
juno schreef op 28-04-2005 @ 16:43 :
Vanaf dat ze 12 zijn willen alle jongens het wel doen als ze de kans krijgen, maar dat is meer als een soort sport heb ik het idee.

Jij bent 13, ik vind dat te jong. Het is misschien een leuk spelletje, maar sex is wel meer dan dat. En natuurlijk vind je jongens van 16 leuk, maar ja, die zijn gewoon nog te oud voor jou. Drie jaar is veel verschil op die leeftijd.

Kind, vind hem leuk, zwijmel wat en wacht drie jaar. Jongens van 19 zijn nog veel leuker, en 16 en 19 kan een mooie relatie worden.
*eens*

Je moet echt wachten. Ten eerste twijfel je, ten tweede je bent nog kei jong, ten derde jullie hebben nog niet eens iets, ten vierde hij wil je alleen maar gebruiken om de sex... moet ik nog verder doorgaan???
Oud 28-04-2005, 17:18
justhanna
justhanna is offline
Ook geciteert van je ikkuh.nl:

"Condoom of pil: week veel"

Als je dat nog niet eens weet, weet je dan wel eens wat seks inhoud?
Oud 28-04-2005, 17:23
gurl19
gurl19 is offline
die vragenlijst van jou is echt raar.. Je lijkt echt geobserdeerd door jongens. Ik denk dat je te graag wilt en daarom laat je je gebruiken. Zoals deze jongen volgens mijn mening wil!

Wacht gewoon ff op een jongen die je wel leuk vindt!
Oud 28-04-2005, 17:24
Qimm
Qimm is offline
DOE HET IN GODSNAAM NIET!

*zucht*

Bij twijfel nooit doen, maakt niet uit hoe oud je bent, maar jij bent zowieso nog veel te jong. Ga lekker mer barbies spelen ofzo.
Oud 28-04-2005, 17:37
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 28-04-2005 @ 17:32 :
Bloed en haar maagdenvlies.
Misschien is ze al ontmaagd, ze heeft er niets over gezegd verder. Van haar verwacht ik eigenlijk wel dat ze al ontmaagd is.
Oud 28-04-2005, 17:40
Kitten
Kitten is offline
Nou, laat ik dan als een van de weinige jongens even zeggen dat ik ook vind dat je 't gewoon niet moet doen. Levenstrauma's kan je ook op minder stomme manieren oplopen en natuurlijk ben je d'r gewoon nog veel te jong voor. Zelf inschatten van zoiets vind ik onzin, je kan namelijk aan de leeftijd 13 wel iets zien. Zelfs als ben je volwassener, op je 15de ben je vind ik eigenlijk ook nog wel erg jong.

Eindconclusie: niet doen. Geef die jongen een opblaaspop
Oud 28-04-2005, 18:02
Wawl
Wawl is offline
Vooral doen, later zul je trots zijn op het feit dat je door een lul van een vent op je 13e bent ontmaagd.
Oud 28-04-2005, 18:24
Skilly
Skilly is offline
Is bijna iedereen blind? Er staat duidelijk dat ze 17 is.

Er staat 17V!!! Kijk goed helemaal bovenaan.

Ik vindt dit niet echt geloofwaardig klinken.
Maar even ontopic: Ik zal het niet doen. Je ben pas 13. Aan je tekst te zien kan ik zien dat je der niet echt klaar voor ben. En waarom wil die jongen nou sex met jouw

Citaat:
ik ben nu 13 jaar en ik vind iemand leuk van 16 jaar hij wil het wel met me doen maar moet i kdat wel doen of niejt??

Ik snap het niet.... Je heb niet eens een relatie en je wil sex met hem. Want je zegt: hij wil het WEL met me doen. Dus je had het gevraagt? Niet doen

Maar wil je het zelf dan? Ik zou het niet doen hoor. Ik hield me er niet eens mee bezig toen ik 13 was en nu ook niet. Dus ja het is aan jouw.
Offtopic: Dit slaat nergens op
Oud 28-04-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 28-04-2005 @ 19:24 :

er stond eerst 12V, ze heeft het veranderd ofzo... daarbij kun je je geboortedatum in je profiel natuurlijk net zo goed liegen als de leeftijd in je topic, dus dat zegt nog niks
Oud 28-04-2005, 18:32
Optima
Optima is offline
13

dat gaat heel erg veel pijn doen
Oud 28-04-2005, 18:36
Poeperd
Poeperd is offline
Die jongen van 16 heeft het wel goed voor elkaar als ze er serieus over nadenkt om het te doen.
Oud 28-04-2005, 19:07
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-04-2005 @ 16:32 :

Als het goed is krijg je met 14 a 15 het onderwerp seksualiteit in de Biologie les, dus dan moet ze nog een jaartje wachten.
Oud 28-04-2005, 19:12
Skilly
Skilly is offline
Das waar 14 en 15. Dus mijn advies: goed opletten en veel vragen vragen

Oud 28-04-2005, 19:13
Verwijderd
je moet naar school gaan, dan leer je iig beter nederlands.
en daarna eens kijken hoe en door wie je je gaatje gevuld wil hebben
Oud 28-04-2005, 19:13
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Sarah schreef op 28-04-2005 @ 19:29 :
er stond eerst 12V, ze heeft het veranderd ofzo... daarbij kun je je geboortedatum in je profiel natuurlijk net zo goed liegen als de leeftijd in je topic, dus dat zegt nog niks
Oo zoo. Dat is het toppunt van zielig zijn... liegen over je leeftijd. Ik zie ook dat je een vibrator wilt. Nou voor 13 jarige denk ik dat je extra small moet hebben.

wahahha
Oud 28-04-2005, 20:20
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Skilly schreef op 28-04-2005 @ 19:24 :

Ik vindt dit niet echt geloofwaardig klinken.
Maar even ontopic: Ik zal het niet doen. Je ben pas 13. Aan je tekst te zien kan ik zien dat je der niet echt klaar voor ben. En waarom wil die jongen nou sex met jouw
Je bent pas 13 bla bla bla.. Waarom zeggen alleen lui die voor kort ook 13 waren dat?

En dat de TS over d'r leeftijd liegt was allang duidelijk: old meme.
Oud 28-04-2005, 20:22
.Pure
.Pure is offline
en op dat ikku geval van je ben je 12. Ga met poppen spelen ofzo?
Oud 28-04-2005, 20:58
Skilly
Skilly is offline
De nieuwe Bratz poppen zijn uit'.

Fashion.

Barbie thee gedoe ook.

Koop ze TS

Koop meten Ken
Oud 28-04-2005, 20:59
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 28-04-2005 @ 21:20 :
Je bent pas 13 bla bla bla.. Waarom zeggen alleen lui die voor kort ook 13 waren dat?

En dat de TS over d'r leeftijd liegt was allang duidelijk: old meme.
Hoe bedoel? Dus je denk dat ik serieus aan het antwioorden ben?
Oud 28-04-2005, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 28-04-2005 @ 20:07 :
Als het goed is krijg je met 14 a 15 het onderwerp seksualiteit in de Biologie les, dus dan moet ze nog een jaartje wachten.
omg alsof iemand daar nog iets van geleerd heeft
Oud 28-04-2005, 21:53
Nona
Nona is offline
Ik geef dit topic eigenlijk weinig kans meer.

Dat was het dan vanavond,
het was spannend, maar toch ook fijn

Lalalala

Regels voor berichten