Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 14:33
vixen
vixen is offline
Ok, even snel het probleem uitleggen

Er is een feestje vanavond, mn ex komt ook en ik had mn vriendje uitgenodigd. Toen zei mn zus 'bel B. even om te vragen of ie 't ok vindt als je vriendje ook mee gaat'. Sociaal voelend als ik ben vind ik het een goed idee. De ex zegt dat ie 't liever niet heeft dus bel ik mn vriendje af.
Nu ben ik de gebeten hond, want mn vriendje is boos op me omdat ie nu niet mee kan. Argumenten zijn er niet.
Is het logisch dat ie boos is, maar nog meer: wat moet ik nu doen?

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 15:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2005, 14:38
fractuur
fractuur is offline
Je laat nu je ex boven je vriend gaan, dus wat dat betreft heeft je vriend absoluut gelijk. Mijn oplossing zou zijn dat ik gewoon mijn vriend zou uitnodigen (met zeer goede uitleg overigens!) en dat je op het feest maar moet kijken wat er gebeurt. Zou ik doen, zonder dat ik kennis heb van achtergronden trouwens. Is het jouw feest? En hoe is je relatie met je ex?
Oud 28-04-2005, 14:38
synclinorium
synclinorium is offline
Ja logisch dat hij boos is. Je ex moet er tegen kunnen dat jij een nieuwe relatie hebt. Hoe lang is het al uit?

Wat je misschien kunt doen:
Bij je vriendje blijven en dus niet naar dat feestje gaan. Om toch te laten merken dat je heel veel om hem geeft en minder om je ex. Of hem gewoon mee nemen.
Oud 28-04-2005, 14:39
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
vixen schreef op 28-04-2005 @ 15:33 :

Er is een feestje vanavond, mn ex komt ook en ik had mn vriendje uitgenodigd. Toen zei mn zus 'bel B. even om te vragen of ie 't ok vindt als je vriendje ook mee gaat'. Sociaal voelend als ik ben vind ik het een goed idee. De ex zegt dat ie 't liever niet heeft dus bel ik mn vriendje af.
Nu ben ik de gebeten hond, want mn vriendje is boos op me omdat ie nu niet mee kan. Argumenten zijn er niet.
Het zou bij mij overkomen dat je liever met je ex gaat dan met hem... en ja... daar zou ik ook boos over zijn...
Verder weet ik het ook niet, wat voor feest is het?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:40
Verwijderd
Los van dat ik nooit ergens heen zou gaan waar mijn exen ook zijn, heeft je vriend volledig gelijk. Ik zou zwaar beledigd zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:18
Yurgentje
Yurgentje is offline
echt zo gek dat ie boos is..... waarom zou hij boos zijn als jij je ex boven hem verkiest rare wereld.....

of je neemt hem gewoon mee.... of je gaat helemaal niet anar dat feest lijkt mij...
Oud 28-04-2005, 15:22
Verwijderd
Als je nou je vriendje zou vragen of hij het erg vindt als je ex er is, daar kan ik inkomen. Maar wat heeft je ex er nou mee te maken of jij je vriendje mee neemt
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:24
vixen
vixen is offline
Ja, zo had ik 't dus nog niet bekeken, dat hij boos zou zijn omdat het gewoon is dat ik 'de ex' boven hem verkies
Maar het is weer goed, ik zie em vanavond na het feestje, wat overigens erg besloten is en waar ook geen vrienden van hem heen gaan, alleen vrienden van 'de ex'.
Oud 28-04-2005, 15:24
juno
juno is offline
Kortom, dat gaat niet lang duren of dat vriendje is ook een ex.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:28
vixen
vixen is offline
Citaat:
juno schreef op 28-04-2005 @ 16:24 :
foei
Oud 28-04-2005, 15:40
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
juno schreef op 28-04-2005 @ 16:24 :
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 28-04-2005 @ 16:28 :
foei
Ze heeft gelijk. Ik zou het absoluut niet accepteren als ik zo behandeld zou worden door mijn vriendin. Misschien laat je vriend nog wel eventjes over zich heen lopen, maar dat houdt ie ook niet oneindig lang vol.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:05
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
vixen schreef op 28-04-2005 @ 16:28 :
foei
Ja idd, foei ja... Maar dan voor jou bedoeld...
Oud 28-04-2005, 16:26
vixen
vixen is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-04-2005 @ 16:58 :
Ze heeft gelijk. Ik zou het absoluut niet accepteren als ik zo behandeld zou worden door mijn vriendin. Misschien laat je vriend nog wel eventjes over zich heen lopen, maar dat houdt ie ook niet oneindig lang vol.
'zo behandeld zou worden'. Liefje, een zwaluw maakt nog geen zomer, een voorval betekent nog niet dat ik nooit voor hem kies.
Oud 28-04-2005, 16:49
Verwijderd
Die ex is ook wel een lalnaab dat hij je vriendje niet wil uitnodigen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:52
Verwijderd
Rare lui zijn jullie.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 17:05
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Citaat:
vixen schreef op 28-04-2005 @ 15:33 :

Wie laat er nu haar ex boven haar vriend gaan blijkbaar houd je niet genoeg van je vriendje anders liet je hem wel meegaan.

Sorry dat ik dit zeg maar ik vind het echt te zielig voor woorden en een hele domme vraag!
Oud 28-04-2005, 17:35
WolterB
WolterB is offline
Je ex heeft niets meer met jou te maken met wie met je meegaat

Als het van hem een feest is, kan hij idd hem niet uitnodigen, maar zolang hij dat niet doet, dan zal ik hem gewoon meenemen, mits je vriend het wel prettig vindt
Oud 28-04-2005, 17:45
Wawl
Wawl is offline
Vreemde handelswijze van je.
Oud 28-04-2005, 17:50
Verwijderd
K vin t bes wel logisch..... Want als mijn vriend zei da k nie moch kome omdat zijn ex dat nie wil, zou k ook superkwaad worde! Je kunt je ex van te voren wel inlichten dat je vriend komt, maar je moet t niet van je ex laten afhangen of je vriend mag komen!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 17:59
Verwijderd
Nou ja, als hij liever niet heeft dat je huidige vriend mee gaat, kan ik dat wel begrijpen.. maar ik zou zélf dan ook niet meer gaan, eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 20:07
Verwijderd
(hoe zeg ik dit zonder het niet lullig over te laten komen?)

Ik snap überhaupt niet dat je hier een vraag over moet stellen en niet snapt dat je vriend boos is....
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 20:22
crook
crook is offline
je ex moet maar accepteren dat je een nieuwe vriend hebt en met hem leren omgaan, dus neem je vriend mee naar het feest
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 22:07
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou ook pissed zijn, als ik maar wel zijn ex daar heen mocht. je moet niet altijd naar zussen luisteren
Oud 28-04-2005, 22:20
Verwijderd
Sommige reacties hier zijn een beetje overdreven, maargoed.. ik zou het ook niet leuk vinden als ik mee zou gaan naar een feestje en ik mocht ineens niet meer komen omdat een ex het niet leuk vond.
Aan de andere kant weet ik niet hoe goed je nog omgaat met je ex, en je zei dat het een besloten vriendengroepje was waar je heenging.
Je had beter vantevoren ff met je ex kunnen overleggen, dus vóórdat je je vriend uitnodigde.
Nu had je hem al gevraagd en je hebt het teruggedraaid omwille van je ex.. de volgorde klopt gewoon niet zeg maar.
Het is op zich wel ok om ff bij je vriendengroep te checken of ze het wel fijn vinden als je vriend meekomt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2005, 16:05
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Eens!!

Citaat:
'zo behandeld zou worden'. Liefje, een zwaluw maakt nog geen zomer, een voorval betekent nog niet dat ik nooit voor hem kies.
Das leuk dat spreekwoord met die zwaluwen en die zomer, maar als er zwaluwen komen wordt het in ieder geval geen winter. M.a.w. die zomer zal echt wel komen (in jouw geval: dit soort voorvallen zullen wel vaker voor gaan komen).
Dit zegt een hoop over je karakter en je prioriteiten… en dat is een beetje jammer…
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 13:23
maniacman
maniacman is offline
Hmm ben ik de enige die benieuwd is hoe dit feest is afgelopen? Lijkt nu een beetje een film met een open einde....
Oud 09-05-2005, 13:32
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 29-04-2005 @ 17:05 :
Eens!!

Das leuk dat spreekwoord met die zwaluwen en die zomer, maar als er zwaluwen komen wordt het in ieder geval geen winter. M.a.w. die zomer zal echt wel komen (in jouw geval: dit soort voorvallen zullen wel vaker voor gaan komen).
Dit zegt een hoop over je karakter en je prioriteiten… en dat is een beetje jammer…
ben het helemaal met Boris_Beer eens.
en ik denk echt wel dat je vriend argumenten had om boos te zijn, misschien sprak hij ze niet uit omdat ze 200% vanzelfsprekend zijn?
Oud 09-05-2005, 14:06
annetjuh
annetjuh is offline
ja het is logisch dat ie boos is.
hoe zou jij het vinden als je naar een feest gaat waar zijn ex is en jij mag niet mee, omdat zijn ex dat liever niet heeft, en hij doet het zomaar.
denk na, het is gezonde jalouzie
Oud 09-05-2005, 14:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
vixen schreef op 28-04-2005 @ 16:24 :
Maar het is weer goed, ik zie em vanavond na het feestje, wat overigens erg besloten is en waar ook geen vrienden van hem heen gaan, alleen vrienden van 'de ex'.
Dan nog. Ik vind dit echt héél vreemd. Snap ook niet dat jij liever je ex dan je vriend op t feestje hebt. Ik zou het absoluut niet pikken van mijn vriend. Absoluut niet.

En nee, deze relatie zal niet lang duren.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 14:36
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-05-2005 @ 15:34 :

En nee, deze relatie zal niet lang duren.
euh..mensen (ff int algemeen)
haar reactie was waar ik denk dat ze zelf wel weet hoe haar relatie er voor staat en hoe die vriend erover denkt.
Oud 10-05-2005, 18:29
Verwijderd
Als ik jouw vriend was zou ik ook boos zijn. Als je ex er moeite mee heeft dat jij je vriend meeneemt naar een feestje is dat zijn probleem, niet het jouwe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten