Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2005, 13:58
verveeldevent
verveeldevent is offline
Ik heb een beetje een luxeprobleem. Eigenlijk moet ik zeggen mijn vriendin en ik. Als we meedere keren voor een langere tijd seks hebben gehad levert dit vaak een behoorlijk pijnlijk gevoel op. Ik vroeg me af of mensen dit probleem kennen en heel misschien weten wat er aan gedaan kan worden??????????
(Dit zonder gebruik te gaan maken van grote hoeveelheden glijmiddel)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 14:34
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ken het gevoel. Dan voel het gewoon heel beurs en branderig. Maar dat heb ik alleen als ik echt téveel seks heb gehad
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 14:42
verveeldevent
verveeldevent is offline
En je weet geen oplossing? het is nogal vervelend dat ik steeds weer moet wachten tot het wat "geheeld" is...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 14:43
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
verveeldevent schreef op 20-04-2005 @ 15:42 :
En je weet geen oplossing? het is nogal vervelend dat ik steeds weer moet wachten tot het wat "geheeld" is...
Is zij nat genoeg? Of doen jullie het te 'hard'? Heeft ze dit bij een vorige vriend ook gehad?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 15:09
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
heb ik ook.
niet zeuren, het er gewoon voor over hebben.
of anders een paar dagen niet.
Oud 20-04-2005, 15:49
verveeldevent
verveeldevent is offline
ow maar we hebben het er wel over hoor. En onthouding! Wow dat is nog wel de minst goede oplossing. Neej kan wel hoor, maar is gewoon wel jammer.

By the way, de hoeveelheid vocht is niet het probleem.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 16:01
Loezzel
Loezzel is offline
Dat is normaal hoor...
Ik denk dat iedereen daar wel last van heeft, als je het te vaak en te lang doet.
En als je niet wilt onthouden, dan kun je toch andere manieren verzinnen om lief voor elkaar te zijn?
Oud 20-04-2005, 16:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Bij mij doet het na verloop van tijd ook wel eens pijn, beetje branderig gevoel.. erg irritant, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je er verder aan zou kunnen doen, behalve de duur van de seks minderen of toch glijmiddel of iets dergelijks gebruiken, mocht ze niet nat genoeg zijn.
Oud 20-04-2005, 16:57
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik ken het. Denk dat er niet veel opzit dan even tijdelijk te minderen of je bezig te houden met iets anders. Afwisselen met orale seks kan helpen omdat dat minder 'ruig' is.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 17:02
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Tja, het kan aan mij liggen hoor, maar uhh is het geen idee om dan de frequentie wat naar beneden te schroeven. Geen onthouding dus, maar ipv 2 keer per dag naar 1 keer per dag of ben ik nou gewoon stom
Oud 20-04-2005, 18:56
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik heb het ook. Als ik een heel weekeinde bij mijn vriend ben geweest dan heb ik soms ook echt wel zeer daar beneden. Een beetje een branderig en rauw gevoel van binnen. Vrijen kan wel, maar doet wel een beetje zeer. Ook als ik heel nat ben. Komt denk ik door te veel seks.
Oud 20-04-2005, 18:57
juno
juno is offline
Breng de frequentie en de duur wat omlaag en doe het wat voorzichtiger.

En ach: als je wat langer verkering hebt, wordt het vanzelf wat minder. Geniet nu maar van het geen genoeg kunnen krijgen van elkaar, tot bloedens toe.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 18:58
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
juno schreef op 20-04-2005 @ 19:57 :
Breng de frequentie en de duur wat omlaag en doe het wat voorzichtiger.

En ach: als je wat langer verkering hebt, wordt het vanzelf wat minder. Geniet nu maar van het geen genoeg kunnen krijgen van elkaar, tot bloedens toe.
Na hoe lang ga je minder seks met elkaar hebben dan? Wanneer neemt het af?
Oud 20-04-2005, 18:59
Mennuz
Mennuz is offline
Na een keer 6 uur in de weer te zijn geweest kon het meteen 3 dagen niet meer. Ze liep ook wel humoristisch na de tijd, waardoor je als man alleen maar kan glimlachen. hoewel het ook voelde alsof ik mn tampeloeris op de grill gelegt had. Gewoon even pauze nemen, tenzij er zalfjes ofzo voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 20-04-2005 @ 19:57 :
Als je wat langer verkering hebt, wordt het vanzelf wat minder. Geniet nu maar van het geen genoeg kunnen krijgen van elkaar, tot bloedens toe.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:47
Optima
Optima is offline
how much is too much?

Ik heb soms ook wel vaak seks op een avond, maar vraag me nooit af op de man er last van heeft. Maargoed, heb je het over 3 of 5 of 7 keer?

dat laatste kan ik me voorstellen. En hoe grote tussenpozen zaten er in?
Oud 20-04-2005, 19:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 20-04-2005 @ 18:58 :
Na hoe lang ga je minder seks met elkaar hebben dan? Wanneer neemt het af?
na een maand of ... 8 ofzo Als je elkaar elke dag ziet dan is de behoefte (voor mij iig) minder dan in de eerste prille maanden. het is natuurlijk ook maar net wanneer je begint te sexen he?
Oud 20-04-2005, 20:51
diem terror!!!!
diem terror!!!! is offline
heb ik ook hoor komt door de wrijving heb ik xtra door een kromme penis namelijk dusja boeie gwoon voorover hebben
Oud 21-04-2005, 14:00
verveeldevent
verveeldevent is offline
wow ik heb nu wel erg veel reacties! dat is wel een beetje te veel om op te reageren. Maar samengevat is het dus een (veel) voorkomend probleem en niemand weet een betere oplossing dan minder sex hebben. Dus ja dan toch maar de frequentie omlaag brengen. Dat terwijl bij ons na een jaar de zin in seks eerder toeneemt dan afneemt.
p.s ik ben wel een aanhanger van orale seks dus ja das toch nog iets...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 14:14
Lorelei
Lorelei is offline
Natuurlijk gebeurt dat na een tijdje. En nee, daar is niet zoveel aan te doen. Maar wat nou zo leuk is... je kan ook af en toe niet neuken maar alleen orale en manuele seks hebben.
Oud 23-04-2005, 23:15
Verwijderd
Ja volgens mij vrij normaal.
Alhoewel ik het nu wel sneller last van lijk te hebben dan vroeger, toen we net wat hadden. 7 keer op een nacht hebben we (ik) toen wel eens, zonder pijn , gehaald

Ik heb altijd het idee dat het door het sperma komt, dat mijn vocht (de ph ofzo) verstoord wordt.
Nou ja het is mss wel normaal, het schuurt toch wel op een bepaalde manier, en dat gaat op ten duur irriteren.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 14:38
Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:
verveeldevent schreef op 20-04-2005 @ 14:58 :
Ik heb een beetje een luxeprobleem. Eigenlijk moet ik zeggen mijn vriendin en ik. Als we meedere keren voor een langere tijd seks hebben gehad levert dit vaak een behoorlijk pijnlijk gevoel op. Ik vroeg me af of mensen dit probleem kennen en heel misschien weten wat er aan gedaan kan worden??????????
(Dit zonder gebruik te gaan maken van grote hoeveelheden glijmiddel)
Waarom wil je geen grote hoeveelheden glijmiddel gebruiken? Scheelt wel een heleboel hoor.
Oud 24-04-2005, 18:51
Tiks
Tiks is offline
Ik krijg na 3, 4 keer seks op éen dag ook wel last, maar dan in mijn onderbuik. Zo'n dof, zeurderig gevoel. Maar dat is eigenlijk alleen als we te ruw zijn geweest

Oplossing: Wees een vent
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 09:14
EggeD
EggeD is offline
Tja, boontje komt om z'n loontje, met mate kun je ook genieten. Misschien zelfs meer ?
Oud 25-04-2005, 11:28
Yurgentje
Yurgentje is offline
wat zeuren jullie over teveel sex

bestaat dat.... TEVEEL??? neej tog
Oud 25-04-2005, 13:22
leucomelas
leucomelas is offline
nou, loop jij maar eens een paar dagen met eens chraal dopje rond wat pijn doet bij het plassen, fietsen en weet ik veel niet allemaal

ik heb er ook weleens last van
Oud 28-04-2005, 16:28
groovy
groovy is offline
Ik heb dat ook. Had het een keer 3 keer gedaan, daarna kon ik niet echt charmant meer lopen

Ach het ging wel, maar het voelde idd beurs en branderig. Beetje uitgerekt, alsof het er iets te wild aan toe ging.

Conditie opbouwen he
Meestal na een nachtje rust (seksloos dus) ging het bij mij weer stukken beter, aanradertje dus
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten