Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2005, 13:52
Princesita
Princesita is offline
Oke, ik ga 5 mei naar een vriendin in Wageningen met de trein.
Ik denk dat het op 5 mei vanwege alle festivals wel erg druk zal zijn, maar is het niet slim om op donderdag te gaan? Ik kan namelijk woensdag met iemand die kant op meerijden, dus das misschien ook wel handig.
Zou het ook nog schelen om niet via utrecht maar via armhem te gaan?
Advertentie
Oud 24-04-2005, 14:25
Gothic
Gothic is offline
ov is iig niet geldig.
Oud 24-04-2005, 14:34
Princesita
Princesita is offline
ja dat snap ik, maar das geen probleem
Oud 24-04-2005, 16:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat Wageningen helemaal een ramp is aangezien daar een bevrijdingsfestival gehouden wordt en volgens mij ook nog wat andere dingen gevierd worden.
Oud 24-04-2005, 19:47
Princesita
Princesita is offline
hmmmja, waarschijnlijk ga ik nu toch al een dag eerder aangezien er dan ook al een leuk feest scheen te zijn
maare, bedankt voor de tips, ik vroeg me alleen gewoon ff af of anderen met me mee konden denken
Oud 24-04-2005, 19:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Princesita schreef op 24-04-2005 @ 20:47 :
hmmmja, waarschijnlijk ga ik nu toch al een dag eerder aangezien er dan ook al een leuk feest scheen te zijn
maare, bedankt voor de tips, ik vroeg me alleen gewoon ff af of anderen met me mee konden denken
Op zich hoeft het geen probleem te zijn als je het niet erg vindt om in een propvolle trein te zitten. Volgens mij rijden de treinen wel gewoon namelijk.
Oud 28-04-2005, 16:34
Roxy
Roxy is offline
Ik ben tot nu toe altijd daar geweest op 5 mei, je moet er even de tijd voor uitrekken en vooral de pendelbussen kunnen warm en vol zijn maar tis niet onmenselijk ofzo.. heb alleen ervaringen vanaf edewageningen dus..
Oud 28-04-2005, 16:52
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 28-04-2005, 16:56
Mindfields
Mindfields is offline
Ga NIET met de trein naar Wageningen. Tis enorm ver lopen vanaf het station naar het centrum. Neem in plaats daarvan de bus vanaf Arnhem centraal, of slimmer, ga met de auto.
Oud 01-05-2005, 00:04
Verwijderd
Precies, je moet nog flink wat kilometers lopen vanaf het in Ede liggende station Ede-Wageningen voordat je in Wageningen bent.
Oud 02-05-2005, 10:43
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ja, idd. Het station staat in Ede, maar misschien kan je van daar opgehaalt worden ofzo? Met de bus lijkt me neit heel handig.
Openbaar vervoer zal wel een ramp zijn, Wageningen is overvol met 5 mei. (ik spreek uit ervaring; woon in Wageningen). De dag ervoor is misschien wel heel handig!
Oud 02-05-2005, 22:33
Princesita
Princesita is offline
Oke, ik zal maar ff duidelijk zijn
Ik ga woensdag al en ik ga eerst naar ede-wageningen, dan met de bus en bij de goede halte wordt ik dan opgehaald.
Niet gedacht dat iedereen nog zo druk aan het discussieren was
Oud 07-05-2005, 16:00
TRXD
TRXD is offline
En viel het allemaal mee of niet?
Oud 08-05-2005, 22:06
Eva*
Eva* is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 28-04-2005 @ 17:56 :
Tis enorm ver lopen vanaf het station naar het centrum.
Dan reis je er toch met de bus heen.

Ikzelf ben ook op 5 mei met het openbaar vervoer naar Wageningen gereisd en ik merkte niks van extra drukte.
Alleen rond het centrum van Wageningen deed de bus er wat langer over dan 'ie gewoonlijk zou doen, maar dat lijkt me geen punt.

Afijn, het is inmiddels voorbij.
Advertentie

Regels voor berichten