Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -Desecrator
|
![]() |
Hey,
Naar mijn weten doet men verkruimelde Paracetemol (of Aspirine, whatever) door Speed heen, als men Speed puur zou snuiven zou er niet veel van de slijmvliesen overblijven. Ik denk dus dat er een misverstand ontstaan is, hoe je Paracetemol ook in je bloedbanen brengt (slikken, snuiven, van mijn part los je het op en spuit je het) het lijkt me toch dat het alleen een pijnstillende werking heeft.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En we hebben een vriend van me die dronken was eens gestampte asperines gegeven en gezegt dat het coke was hij was er redelijk ziek van ![]()
|
![]() |
Nootmuskaat staat wel bekend als tripmiddel!
je moet er wel veel van nemen, en dat is nogal lastig, aangezien nootmuskaat gestampt binnen mum van tijd al het vocht uit je mond heeft opgenomen, daardoor kan je het dus niet doorslikken, en het ook nog eens *zwaar* ranzig is. maar het werkt wel echt. (1 hele noot voor lichte trip, 2 voor een zware) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Door je slijmvliezen komt een geconcentreerdere hoeveelheid ParaCtamol in je bloed. Altijd handig! ![]() Doe gewoon wat op de bijsluiter staat. ![]() |
![]() |
|
|