![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar mijn vraag is eigenlijk: is het zo slecht dat ik het beter kan laten staan, of is 1 glaasje 's avonds niet zo erg ![]()
||
Citaat:
FF gekeken op voedingscentrum: 1 glas witte wijn is 110 kcal ( ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Pff, ik heb net nog yoghurt met appel op, en nu zit ik nogal vol, terwijl daar volgens mij eigenlijk heel weinig in zit (ook al had ik best een behoorlijke bak)
||
![]() |
Citaat:
't Zijn zeg maar dikke plakken, snijden we in kleine blokjes. En die kan ik er niet uitvissen, m'n vader gaat dan hélémáál over de rooie. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik krijg bij het avondeten sowieso weinig naar binnen dus dat is een beetje aardappel/broccoli/champignons/vega stukjes :/ en ja dat onbewust compenseren zal best, maar ik was juist zo trots op mezelf dat ik die 1400 een paar dagen achter elkaar naar binnen kreeg (wel met schuldgevoel ![]() en ik stond net (smiddags dus! dan woog ik de afgelopen tijd tussen de 73 en 74 kilo..) op de weegschaal en hij gaf 71.8 aan, dus ik was wel trots op mezelf en zag in dat het dus juist beter is om meer te eten. dus waar dat compenseren dan vandaan komt.. ik ben echt te misselijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik was trouwens een beetje op die valtaf-profielen aan het kijken en ik zag jouw foto, ik zou je minstens 10 kilo lichter schatten dan je werkelijk bent ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ohja, jongens, ik voel me goed. Ik ben niet tevreden, maar ik bemerkte laatst dat ik gewoon met opgeheven hoofd rondliep, dat ik lachte. Daardoor kreeg ik positieve aandacht, ging me nog beter voelen etc. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vind trouwens ook op die foto op valtaf dat je een heel mooi figuur hebt! Ik vind je bovenlijf ook precies in de goede verhoudingen! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En meelfriek, ik kan aan je foto wel zien dat je niet slank bent, maar je hebt wel een erg mooi figuur ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jij kunt ook meer eten hoor. Brood en fruit en aardapelen ed. Alleen slechte dingen idd misschien niet meer (veel suiker en vet). Ik kon vroeger ook 2 magnums per dag eten en dat 2 weken in de vakantie doen zonder enige consequentie, nu moet ik dat niet doen ![]()
||
Citaat:
Ja weet ik, maar als ik haar aan de chips en chocola zie wil ik ook.. Echt moeilijk om me dan in te houden. En vroeger at ik ook de hele vakantie door 1 of 2 magnums (double ![]() Maar goed, mijn zusjes tijd komt ook nog wel moet ik maar denken ![]()
||
Citaat:
14.00: 1bb met feta (10%) en komkommer 1 kiwi handje rozijnen 16.00: 1 snee roggebrood met boursin light 18.20: avondeten: iglo stoomvis (=alaska pollack-vis met bloemkool broccoli en wortel, 150gram vis, 150 gram groente) met zelfgemaakte aardappelpuree met een beetje rode ui, melk en peterselie erdoor, weet niet zo goed hoeveel gram het was, ik heb gegokt op 200, is dat ongeveer het gewicht van een normale portie? ik kom zo op +-1700 calorieen, en vanavond eet ik nog een peer met een beetje magere yoghurt. Vind het persoonlijk een geslaagde dag ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar hij staat nog niet in het archief ofzo? edit: nu wel nog een edit ![]() uitzending wordt herhaald op 30 april ned 1 om 14.00 uur
||
Citaat:
![]() Mjah morgen maar opnemen dan ![]()
||
Citaat:
achja, ik ben weer weg, doei!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||