Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2005, 13:14
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 29-04-2005 @ 14:12 :
droge, zoete is vies
Scheelt al aardig wat calorieen dan.
Oud 29-04-2005, 13:15
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 29-04-2005 @ 14:14 :
Scheelt al aardig wat calorieen dan.
gelukkig
maar mijn vraag is eigenlijk: is het zo slecht dat ik het beter kan laten staan, of is 1 glaasje 's avonds niet zo erg
Oud 29-04-2005, 13:21
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 29-04-2005 @ 14:15 :
gelukkig
maar mijn vraag is eigenlijk: is het zo slecht dat ik het beter kan laten staan, of is 1 glaasje 's avonds niet zo erg
Volgens mij valt het wel mee.
FF gekeken op voedingscentrum: 1 glas witte wijn is 110 kcal ( ) Weet niet of dat droge of zoete is.
Oud 29-04-2005, 13:23
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 29-04-2005 @ 14:21 :
Volgens mij valt het wel mee.
FF gekeken op voedingscentrum: 1 glas witte wijn is 110 kcal ( ) Weet niet of dat droge of zoete is.
dan kan ik wel zonder denk ik
Oud 29-04-2005, 13:26
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 29-04-2005 @ 14:23 :
dan kan ik wel zonder denk ik
Ja ik wist ook niet dat het zoveel was. Drink zo 5 glazen op een zaterdagavond 550 kcal Volgende keer maar aan de shotjes ofzo, zit iig minder suiker in.
Oud 29-04-2005, 13:40
sheepdog
sheepdog is offline
Dat dans je er toch meteen weer af...
Oud 29-04-2005, 13:40
11568
11568 is offline
Ontbijt:

2 boterhammen met halvajam + halvarine, een glas Activia, beker thee met magere melk.

Tussendoor: stuk komkommer

Lunch: 2 boterhammen met Boursin light [héel dun besmeerd], glas water

Tussendoor: mueslireep toffee/banaan

En ik heb toch maar eens gezocht naar avondeten [al was de Foe Young Hai gister wb mijn maag niet echt goed gevallen]. Vanavond ga ik olijfolie-aardappel-blokjes eten [die gooi ik wel in de oven want ze zien er vrij vet uit], vegetarische gehaktballetjes en een slamix. Nou, ik ben benieuwd.
Tussendoor heel veel thee gedronken ook, allemaal lekkere smaken gekocht
Oud 29-04-2005, 13:42
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 29-04-2005 @ 14:40 :
Dat dans je er toch meteen weer af...
Ja dat hoop ik ook altijd maar.. En ik fiets nog 5 km heen en 5 terug dus dat scheelt nog..
Oud 29-04-2005, 13:49
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-04-2005 @ 13:56 :
Wij eten trouwens vanavond macaroni.
Geen ramp, nee.

Maar er gaat vlees doorheen. En wat? Ham en boterhamworst. Boterhamworst is zo vet als ik weet niet wat. Ik heb al meerdere malen voorgesteld om ham en kipreepjes te doen. Vind iedereen net zo lekker, maar is veel magerder. Maar nee, dat kan niet ofzo
Moet je zelf koken Kun je niet gewoon de boterhamworst eruit vissen en aan iemand anders geven, of word je dan meteen weer bestempeld als obsessief lijnend ofzo?

Pff, ik heb net nog yoghurt met appel op, en nu zit ik nogal vol, terwijl daar volgens mij eigenlijk heel weinig in zit (ook al had ik best een behoorlijke bak)
Oud 29-04-2005, 13:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 29-04-2005 @ 14:49 :
Moet je zelf koken Kun je niet gewoon de boterhamworst eruit vissen en aan iemand anders geven, of word je dan meteen weer bestempeld als obsessief lijnend ofzo?

Pff, ik heb net nog yoghurt met appel op, en nu zit ik nogal vol, terwijl daar volgens mij eigenlijk heel weinig in zit (ook al had ik best een behoorlijke bak)
Ik kook vanavond ook zelf, maar m'n ouders hebben de ingredienten al gekocht.

't Zijn zeg maar dikke plakken, snijden we in kleine blokjes. En die kan ik er niet uitvissen, m'n vader gaat dan hélémáál over de rooie.
Oud 29-04-2005, 13:58
cerys
cerys is offline
mehh ik loop weer achter!
een dag niet hier gekeken en je moet gelijk weer 4 pag teruglezen

ik heb de afgelopen dagen voor mijn doen heel goed gegeten, rond de 1400/1500 kcal.. gister uit eten geweest.
en vandaag ben ik zo misselijk.. ik heb echt amper iets door mijn strot gekregen een cracker en een boterham..
als ik wat ik tot nu toe heb gegeten en vanavond ga eten bij elkaar optel kom ik serieus op 300 kcal uit :/

hoe kan dat nou
Oud 29-04-2005, 14:00
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
cerys schreef op 29-04-2005 @ 14:58 :

ik heb de afgelopen dagen voor mijn doen heel goed gegeten, rond de 1400/1500 kcal.. gister uit eten geweest.
en vandaag ben ik zo misselijk.. ik heb echt amper iets door mijn strot gekregen een cracker en een boterham..
als ik wat ik tot nu toe heb gegeten en vanavond ga eten bij elkaar optel kom ik serieus op 300 kcal uit :/

hoe kan dat nou
300 Als je alleen avondeten eet zit je normaal gesproken al hoger.. Wat ga je vanavond eten dan?
Oud 29-04-2005, 14:01
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
cerys schreef op 29-04-2005 @ 14:58 :

hoe kan dat nou
Misschien ben je onbewust aan het compenseren voor dat je je op je examenstunt beetje had 'misdragen'?
Oud 29-04-2005, 14:04
cerys
cerys is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 29-04-2005 @ 15:00 :
300 Als je alleen avondeten eet zit je normaal gesproken al hoger.. Wat ga je vanavond eten dan?
we hebben zo'n broccolischotel..
ik krijg bij het avondeten sowieso weinig naar binnen dus dat is een beetje aardappel/broccoli/champignons/vega stukjes :/

en ja dat onbewust compenseren zal best, maar ik was juist zo trots op mezelf dat ik die 1400 een paar dagen achter elkaar naar binnen kreeg (wel met schuldgevoel )
en ik stond net (smiddags dus! dan woog ik de afgelopen tijd tussen de 73 en 74 kilo..) op de weegschaal en hij gaf 71.8 aan, dus ik was wel trots op mezelf en zag in dat het dus juist beter is om meer te eten. dus waar dat compenseren dan vandaan komt.. ik ben echt te misselijk
Oud 29-04-2005, 14:05
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-04-2005 @ 14:50 :
Ik kook vanavond ook zelf, maar m'n ouders hebben de ingredienten al gekocht.

't Zijn zeg maar dikke plakken, snijden we in kleine blokjes. En die kan ik er niet uitvissen, m'n vader gaat dan hélémáál over de rooie.
Ja, dat ken ik wel een beetje Nouja, voor een keer kan het toch wel? Hoewel ik snap dat je liever kip hebt, vind ik persoonlijk ook veel lekkerder
Ik was trouwens een beetje op die valtaf-profielen aan het kijken en ik zag jouw foto, ik zou je minstens 10 kilo lichter schatten dan je werkelijk bent
Oud 29-04-2005, 14:29
Lily16
Lily16 is offline
Tot nu toe:

4 bruine boterhammen (beetje kip kerrie,hagelslag)
Yoghi (spijt werd er misselijk van)

Zodadelijk: cup a soupje met 2 boterhammen derin dopen

vanavond eten we patatjuhs dus probeer daarvoor nog een
boterham te eten zodat ik me niet zo volprop met patat
Oud 29-04-2005, 14:30
Verwijderd
vis is trouwens ook lekker met gewoon aardappelpuree (kun je ook gewoon géén boter in doen, wordt het niet vies van) en gekookte groenten (bv. prei in kleine stukjes snijden, het groen ook, en dan het groen 7 minuten koken en het wit 5 minuten, heel lekker, en goedkoop)
Oud 29-04-2005, 14:32
Hagel
Hagel is offline
Zo, alle verjaardagen zijn achter de rug dus ik ga weer mijn best doen. Ben volgens mij niet aangekomen maar dat kijk ik na dit weekend wel. Vandaag even rustig, door het weer veel fruit gegeten maar ik had er ook zo'n zin in na de afgelopen week. al die taart enzo

vanochtend:
2 boterhammen rookvlees

tussendoor:
2 mandarijntjes

middag:
groot hard broodje filet americain

tussendoor
2 boterhammen rookvlees
mandarijn
zakje 100 gram worteltjes

nu net (moet zo werken)
fruitsalade van kiwi, ananas en perzik

avondeten straks in de pauze
koude salade met pasta en kip
Oud 29-04-2005, 14:49
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 29-04-2005 @ 15:30 :
vis is trouwens ook lekker met gewoon aardappelpuree (kun je ook gewoon géén boter in doen, wordt het niet vies van) en gekookte groenten (bv. prei in kleine stukjes snijden, het groen ook, en dan het groen 7 minuten koken en het wit 5 minuten, heel lekker, en goedkoop)
Ik doe altijd een beetje (magere) melk in de aardappelpuree, daar wordt het net ietsje smeuiger van, als je geen melk hebt kun je er ook een klein beetje yogo- of mayonaise in doen (yogonaise is iig nog altijd stukken beter dan boter, bij mayonaise weet ik niet zeker hoe het zit) en dat is eigenlijk ook best lekker.
Oud 29-04-2005, 15:02
Verwijderd
Dit topic gaat echt snel! Ik probeer tegenwoordig wel iets minder te posten omdat ik anders misschien (weer) te obsessief met eten bezig ga zijn.

@MeelFriek: Ik keek net op je Valtaf.nl profiel en zag dat je een nieuwe foto had geplaatst. Je mag dan wel een vrij hoog BMI hebben, maar ik vind toch dat je een mooi figuur hebt! Vooral je bovenlichaam mag je blij mee zijn, je ziet er gewoon mooi vrouwelijk uit. Ik denk dat jij een goed voorbeeld bent van het feit dat je niet modelletjesdun hoeft te zijn om er mooi uit te zien!
Oud 29-04-2005, 15:09
Mara
Mara is offline
@Isiyanka en Sneeuwvlokje: Bedankt
Ik word vaak ook wel lichter geschat, ik weet niet hoe 't komt. Vind 't nog steeds leuk dat op de vliegclub iedereen dacht dat ik gewoon bij de <70kg groep hoorde

Ik heb net trouwens weer 's roggebrood meegenomen. Is wel lekker een tijdje, maar dan ben ik 't weer een tijdje zat. Ik had er nu weer 's zin in Net een plakje genomen met 20+ komijnekaas, héérlijk
Oud 29-04-2005, 16:00
Isiyanka
Isiyanka is offline
Bedacht me net dat het morgen natuurlijk Koninginnedag is, dat ik de hele dag in Amsterdam zit en dus wel niet echt gezond zal eten... Moet maar even zien hoe ik dat ga doen dan.

Vandaag (ja, al de derde keer dat ik het post, maar als ik het niet bijhoud vergeet ik echt wat ik allemaal eet )

Ontbijt: glas vruchtensap, muesli met yoghurt
Lunch: twee bb met 1x kipfilet en 1xkaas, glas vruchtensap, FruitKick oid van Liga
Tussendoor: 60g ontbijtkoek met boter, schaaltje yoghurt, appel, drie dieetcrackers met 1x kipfilet, boterham met boter en vlokken, chocoladekoekje

Oja, en er postte iemand die niet van courgette hield... weet even niet meer wie Maar iig, vroeger lustte ik het ook niet en vond het vies enzo, maar nu eet ik het vaak rauw door een salade met evt. een dressing, dat vind ik veel lekkerder dan gekookt of gebakken Of heel even op het laatst door een spaghettisaus (maken wij altijd met gehakt en tomatensaus) gooien. Mss heb je het al geprobeerd, maar zo vond ik het iig veel lekkerder
Oud 29-04-2005, 16:04
Mara
Mara is offline
Hmm, kom op nog geen 1400kcal volgens mij
Oud 29-04-2005, 16:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
cerys schreef op 29-04-2005 @ 15:04 :

en ik stond net (smiddags dus! dan woog ik de afgelopen tijd tussen de 73 en 74 kilo..) op de weegschaal en hij gaf 71.8 aan, dus ik was wel trots op mezelf en zag in dat het dus juist beter is om meer te eten. dus waar dat compenseren dan vandaan komt.. ik ben echt te misselijk
Je bent waarschijnlijk ook heel veel vocht kwijt. Of je moet wel veel hebben gedronken. Daarbij, als je weer normaal gaat eten, kom je ook zo weer minstens een kilo aan.
Oud 29-04-2005, 16:09
11568
11568 is offline
Ontbijt:

2 boterhammen met halvajam + halvarine, een glas Activia, beker thee met magere melk.

Tussendoor: stuk komkommer

Lunch: 2 boterhammen met Boursin light [héel dun besmeerd], glas water

Tussendoor: mueslireep toffee/banaan
Bakje magere kwark

Avondeten [vroeg ja]
Berg ijsbergsla met een dressing [2 delen water, 1 deel zonnebloemolie...daarvan 1,5 eetlepel gebruikt], 5 vegetarische gehaktballetjes. Ik had ook aardappelblokjes maar daar bleek gehakt door te zitten
Oud 29-04-2005, 16:19
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 29-04-2005 @ 17:07 :
Je bent waarschijnlijk ook heel veel vocht kwijt. Of je moet wel veel hebben gedronken. Daarbij, als je weer normaal gaat eten, kom je ook zo weer minstens een kilo aan.
Ze was juist doordat ze meer had gegeten de laatste dagen afgevallen, en daar was ze trots op...
Oud 29-04-2005, 16:24
Mara
Mara is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-04-2005 @ 17:04 :
Hmm, kom op nog geen 1400kcal volgens mij
Opgelost: Meer avondeten genomen.
Oud 29-04-2005, 16:33
Verwijderd
@MeelFriek: Jij had het laatst over zo'n 'ongesteldsheids-eet-dag'? Zou je mij dat lijstje eventueel nog kunnen PM-en? Ik heb zelf vandaag ook zo'n dag, mijn lichaam blijft om zoetigheid en koolhydraten schreeuwen, en ik ben benieuwd of het ongeveer vergelijkbaar is.
Oud 29-04-2005, 16:35
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 29-04-2005 @ 17:33 :
@MeelFriek: Jij had het laatst over zo'n 'ongesteldsheids-eet-dag'? Zou je mij dat lijstje eventueel nog kunnen PM-en? Ik heb zelf vandaag ook zo'n dag, mijn lichaam blijft om zoetigheid en koolhydraten schreeuwen, en ik ben benieuwd of het ongeveer vergelijkbaar is.
Oeh, heb net paar dagen geleden m'n PM's opgeruimd, maar ik zal 's diep nadenken vanavond, ik moet nu naar m'n werk

Ohja, jongens, ik voel me goed. Ik ben niet tevreden, maar ik bemerkte laatst dat ik gewoon met opgeheven hoofd rondliep, dat ik lachte. Daardoor kreeg ik positieve aandacht, ging me nog beter voelen etc. Nu dat gevoel vast zien te houden!
Oud 29-04-2005, 16:48
cerys
cerys is offline
Citaat:
Bloem schreef op 29-04-2005 @ 17:19 :
Ze was juist doordat ze meer had gegeten de laatste dagen afgevallen, en daar was ze trots op...
idd
Oud 29-04-2005, 16:56
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-04-2005 @ 17:35 :
Ohja, jongens, ik voel me goed. Ik ben niet tevreden, maar ik bemerkte laatst dat ik gewoon met opgeheven hoofd rondliep, dat ik lachte. Daardoor kreeg ik positieve aandacht, ging me nog beter voelen etc. Nu dat gevoel vast zien te houden!
Goedzo!

Ik vind trouwens ook op die foto op valtaf dat je een heel mooi figuur hebt! Ik vind je bovenlijf ook precies in de goede verhoudingen!
Oud 29-04-2005, 17:04
sheepdog
sheepdog is offline
Blegh, veel te snel gegeten... (Aardappelen met sperziebonen en ijsbergsla.) Heb ooit de opdracht gekregen van een homeopaat om elke hap minstens 25x te kauwen maar dat is echt onmogelijk!
Oud 29-04-2005, 17:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bloem schreef op 29-04-2005 @ 17:19 :
Ow ik snapte dr zin al niet echt dat ze inzag dat ze meer moest eten oid Omdat ze had daarvoor erover had ze zo weinig had gegeten ed... Dacht ik dat ze was afgevallen door het weinig eten. Iets over het hoofd gezien dus
Oud 29-04-2005, 17:16
Verwijderd
Citaat:
sheepdog schreef op 29-04-2005 @ 18:04 :
Blegh, veel te snel gegeten... (Aardappelen met sperziebonen en ijsbergsla.) Heb ooit de opdracht gekregen van een homeopaat om elke hap minstens 25x te kauwen maar dat is echt onmogelijk!
ja, dan is het eten al gewoon uit zichzelf door je slokdarm gespoeld voor je klaar bent met kauwen het is in elk geval nooit de bedoeling dat je je bést moet doen om iets door te slikken, het moet wel een beetje vanzelf gaan.

En meelfriek, ik kan aan je foto wel zien dat je niet slank bent, maar je hebt wel een erg mooi figuur gewoon een goede verdeling ofzo
Oud 29-04-2005, 17:28
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Sarah schreef op 29-04-2005 @ 18:16 :
ja, dan is het eten al gewoon uit zichzelf door je slokdarm gespoeld voor je klaar bent met kauwen het is in elk geval nooit de bedoeling dat je je bést moet doen om iets door te slikken, het moet wel een beetje vanzelf gaan.
En dan zit je ook onderhand drie uur aan tafel om een klein bordje eten op te eten
Oud 29-04-2005, 17:44
Verwijderd
Ongesteld zijn is niet leuk! Ik heb vandaag echt schandalig veel en slecht gegeten, en nu gaan we vanavond ook nog uit eten!
Oud 29-04-2005, 17:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 29-04-2005 @ 17:35 :
Oeh, heb net paar dagen geleden m'n PM's opgeruimd, maar ik zal 's diep nadenken vanavond, ik moet nu naar m'n werk
Ik ben zo ongegeneerd geweest om het haar (sneeuwvlokje) te sturen ... aangezien je het zelf toch al wilde en ik had het nog in mn lijst staan...
Oud 29-04-2005, 17:52
Gothic
Gothic is offline
Vandaag gaat het wat beter. Heb 'groot' gelunched en had niet echt honger om 4 uur en voelde me ook niet echt slap . Kennelijk had mn lichaam het ff nodig dat de voorraden werden aangevuld, ondanks dat ik niet aan het afvallen ben. Heb dus vorige week gewoon extra gegeten, wanneer ik me slap voelde, maar nu gaat het dus weer goed .
Oud 29-04-2005, 18:26
da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn ouders zeiden net dat mijn buik veel platter was dan die van mijn zusje . Maar dat kan niet, want zij heeft een uberslank 'typisch 14-jarig meisje' figuur. En ik ben veel dikker.

en zij eet ook nog eens 2 keer zoveel (letterlijk) Heel irritant
Oud 29-04-2005, 18:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 29-04-2005 @ 19:26 :
Mijn ouders zeiden net dat mijn buik veel platter was dan die van mijn zusje . Maar dat kan niet, want zij heeft een uberslank 'typisch 14-jarig meisje' figuur. En ik ben veel dikker.

en zij eet ook nog eens 2 keer zoveel (letterlijk) Heel irritant
Misschien kijk jij niet realistisch naar jezelf, je ouders kunnen dat stukken objectiever bekijken. Als je van bovenaf naar je buik kijkt, lijkt hij idd stukken dikker...

Jij kunt ook meer eten hoor. Brood en fruit en aardapelen ed. Alleen slechte dingen idd misschien niet meer (veel suiker en vet). Ik kon vroeger ook 2 magnums per dag eten en dat 2 weken in de vakantie doen zonder enige consequentie, nu moet ik dat niet doen .
Oud 29-04-2005, 18:40
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-04-2005 @ 19:36 :
Misschien kijk jij niet realistisch naar jezelf, je ouders kunnen dat stukken objectiever bekijken. Als je van bovenaf naar je buik kijkt, lijkt hij idd stukken dikker...

Jij kunt ook meer eten hoor. Brood en fruit en aardapelen ed. Alleen slechte dingen idd misschien niet meer (veel suiker en vet). Ik kon vroeger ook 2 magnums per dag eten en dat 2 weken in de vakantie doen zonder enige consequentie, nu moet ik dat niet doen .
Ja is miss wel zo.. Maar als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf echt een stuk dikker. Wel beter dan het was, maar toch..

Ja weet ik, maar als ik haar aan de chips en chocola zie wil ik ook.. Echt moeilijk om me dan in te houden. En vroeger at ik ook de hele vakantie door 1 of 2 magnums (double ) per dag en was ik heeeel dun. Ik wou dat ik nog 14 was.

Maar goed, mijn zusjes tijd komt ook nog wel moet ik maar denken
Oud 29-04-2005, 18:52
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 29-04-2005 @ 12:23 :
tot nu toe heb ik gegeten:

10.30: ontbijt
2 bruine boterhammen, 1 met boursain light, 1 met gewone/volvette kaas en dieet margarine.
12.00: lunch:
1 snee roggebrood met pindakaas 3/4 vet
1 banaan

sindsdien:
14.00:
1bb met feta (10%) en komkommer
1 kiwi
handje rozijnen

16.00:
1 snee roggebrood met boursin light

18.20: avondeten:
iglo stoomvis (=alaska pollack-vis met bloemkool broccoli en wortel, 150gram vis, 150 gram groente) met zelfgemaakte aardappelpuree met een beetje rode ui, melk en peterselie erdoor, weet niet zo goed hoeveel gram het was, ik heb gegokt op 200, is dat ongeveer het gewicht van een normale portie?

ik kom zo op +-1700 calorieen, en vanavond eet ik nog een peer met een beetje magere yoghurt. Vind het persoonlijk een geslaagde dag (maar als je op of aanmerkingen hebt, graag!)
Oud 29-04-2005, 18:56
Bloem
Bloem is offline
Ik gok ook altijd op 200 gram puree Martine, ik had ooit eens mijn boerenkool stamppot gewogen en aan de hand daarvan geschat hoeveel aardappelpuree ik eet

Heeft iemand net Jong, over anorexia, gekeken?
Oud 29-04-2005, 18:58
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Bloem schreef op 29-04-2005 @ 19:56 :
Ik gok ook altijd op 200 gram puree Martine, ik had ooit eens mijn boerenkool stamppot gewogen en aan de hand daarvan geschat hoeveel aardappelpuree ik eet

Ohh hoelang is dat programma alweer op tv?? Vink echt zo mooi altijd.. Komt er ook nog een herhaling?
Oud 29-04-2005, 18:59
cerys
cerys is offline
Citaat:
Bloem schreef op 29-04-2005 @ 19:56 :

wat gebeurde er in dat programma? ik heb niet gekeken
Oud 29-04-2005, 19:02
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 29-04-2005 @ 19:58 :
Ohh hoelang is dat programma alweer op tv?? Vink echt zo mooi altijd.. Komt er ook nog een herhaling?
www.uitzendinggemist.nl
maar hij staat nog niet in het archief ofzo?

edit: nu wel
nog een edit :
uitzending wordt herhaald op 30 april ned 1 om 14.00 uur
Oud 29-04-2005, 19:06
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 29-04-2005 @ 20:02 :
www.uitzendinggemist.nl
maar hij staat nog niet in het archief ofzo?

edit: nu wel
nog een edit :
uitzending wordt herhaald op 30 april ned 1 om 14.00 uur
K kan de uitzendingen nooit kijken op die site
Mjah morgen maar opnemen dan Dank u bijzonder.
Oud 29-04-2005, 19:07
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 29-04-2005 @ 20:06 :
K kan de uitzendingen nooit kijken op die site
Mjah morgen maar opnemen dan Dank u bijzonder.
hm bij mij doet ie et ook niet, stom.
achja, ik ben weer weg, doei!
Oud 29-04-2005, 20:56
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-04-2005 @ 18:51 :
Ik ben zo ongegeneerd geweest om het haar (sneeuwvlokje) te sturen ... aangezien je het zelf toch al wilde en ik had het nog in mn lijst staan...
Geeft niet, scheelt mij wat werk
Oud 29-04-2005, 21:10
Mara
Mara is offline
En nou ben ik happy voel me goed straal positieve dingen uit krijg positieve aandacht (flirten met leuke klanten) kan ik verdomme niet uit
Topic gesloten

Regels voor berichten