Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 21:10
llell
llell is offline
Citaat:
Libertine schreef op 28-04-2005 @ 20:35 :
Tongriempiercing? Is dat hetzelfde als een tongweb?
Een tongweb zit door de tongriem, ik neem aan van wel
Advertentie
Oud 28-04-2005, 21:18
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
Hooligirl schreef op 28-04-2005 @ 08:18 :
Maak het schoon met waterstof peroxyde die ik bij men piercings had gekregen. Dat is toch ongeveer het zelfde als sterilon?
dit is helaas niet echt goed. Sterilon, jodium etc zorgen er wel voor dat het ontsmet word, maar ook dat de nieuwe celweefsel kapot gaan, dus gewoon schoonmaken met anti-bacteriele zeep(unicura) of gewoon zout water...
Oud 29-04-2005, 08:02
JJ13
JJ13 is offline
kan n tragus piercing eigenlijk ook uitgroeien? (na t uitgroeien van mn industrial ben ik nu paranoia dat al mn piercings uitgroeien).
ik wil graag n innerconch piercing, maar ga in juni naar n aantal concerten en festivals, daarom laat ik m pas daarna zetten, duurt wel nog lang.
Oud 29-04-2005, 12:53
cerys
cerys is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 29-04-2005 @ 09:02 :
kan n tragus piercing eigenlijk ook uitgroeien? (na t uitgroeien van mn industrial ben ik nu paranoia dat al mn piercings uitgroeien).
ik wil graag n innerconch piercing, maar ga in juni naar n aantal concerten en festivals, daarom laat ik m pas daarna zetten, duurt wel nog lang.
ja dat kan zeker, bij een vriendin van mij gebeurde dat, had ze zo een 'scheurtje' in haar tragus ;P
ze had wel enorm kleine tragusjes hoor dus dat scheelt ook wel, maar hou het maar gewoon goed in de gaten
Oud 29-04-2005, 13:21
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 29-04-2005 @ 09:02 :
Ja, wil je mijn oor zien? Ik heb er een soort rode racestreep zitten. Ik moet er dan ook bij zeggen dat ie niet goed was gezet
Oud 29-04-2005, 13:55
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cerys schreef op 29-04-2005 @ 13:53 :
ja dat kan zeker, bij een vriendin van mij gebeurde dat, had ze zo een 'scheurtje' in haar tragus ;P
ze had wel enorm kleine tragusjes hoor dus dat scheelt ook wel, maar hou het maar gewoon goed in de gaten
Ik heb dat ook...

Maar mijn was meer door mijn huid gepierct als door mijn tragus, dat kan ook dus, maar dan moet je iets meer kunnen verdragen.
Oud 29-04-2005, 16:36
_Nips
_Nips is offline
Ik heb een nieuwe tongpiercing maar waar kan ik 'm het beste mee schoonmaken voordat ik 'm in m'n tong doe?
Oud 29-04-2005, 16:43
Subject
Subject is offline
Met mondwater?
Oud 29-04-2005, 17:15
saturday
saturday is offline
Citaat:
Roosy schreef op 29-04-2005 @ 17:36 :
Ik heb een nieuwe tongpiercing maar waar kan ik 'm het beste mee schoonmaken voordat ik 'm in m'n tong doe?
Zeezout plus water.
Oud 30-04-2005, 16:04
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Zo, vanmiddag tongpiercing laten zetten .
Oud 30-04-2005, 16:07
Love_Fulfilled
Citaat:
Hagel schreef op 28-04-2005 @ 21:13 :
ik ben vandaag toch eens langs de piercingshop in de v&d gewipt (utrecht) om eens te kijken hoe het daar allemaal ging enzo, ik vond het eigenlijk best meevallen met de "on"proffesionaliteit van de piercers zoals hier weleens verteld is. Over de piercings die ze daar zetten konden ze me genoeg vertellen. Ik wilde nog een madonna laten zetten en heb ik ook daar laten doen en dat is me goed bevallen. Nadat ik het besloten had kreeg ik het aanbod om me te laten piercen door de leerling met de normale piercer erbij en dan kreeg je 20 euro korting, dus ik hoefde maar 25 euro te betalen incl wissel en schoonmaakspul.
Heb het ook bij de V&D laten doen en ze waren echt superaardig en wisten gewoon hartstikke veel over piercings etc.
Oud 01-05-2005, 17:56
pyres
pyres is offline
Citaat:
saturday schreef op 29-04-2005 @ 18:15 :
Zeezout plus water.
ja maar met welke verhouding zout:water moet je dat doen

*wil er ook eentje*
Oud 01-05-2005, 18:21
Alkyone
Alkyone is offline
Bleug ... ik haat mijn ouders ... ik wil een (nieuwe) piericng, maar als ik die zet krijg ik hele harde ruzie met ze en wordt ik waarshcijnljk het huis uitgezet moest ik eve kwijt
Oud 01-05-2005, 18:27
cerys
cerys is offline
ik zit nu alweer te twijfelen of ik die vertical labret moet laten zetten.
maar ik wil wel een nieuwe piercing. zou ik een septum zelf kunnen zetten? ;p (neen slecht idee maar het lijkt me best leuk )
Oud 01-05-2005, 18:46
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
cerys schreef op 01-05-2005 @ 19:27 :
ik zit nu alweer te twijfelen of ik die vertical labret moet laten zetten.
maar ik wil wel een nieuwe piercing. zou ik een septum zelf kunnen zetten? ;p (neen slecht idee maar het lijkt me best leuk )
ik zou dat toch lekker laten doen als ik jou was hoor
Oud 01-05-2005, 19:19
pyres
pyres is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 01-05-2005 @ 19:21 :
Bleug ... ik haat mijn ouders ... ik wil een (nieuwe) piericng, maar als ik die zet krijg ik hele harde ruzie met ze en wordt ik waarshcijnljk het huis uitgezet moest ik eve kwijt
hehe ja mijn ouders vinden het ook TOTAAL niet leuk!
maar ja ik woon op kamers dus mij kunnen ze er moeilijk uit zetten
Oud 01-05-2005, 19:38
cerys
cerys is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 01-05-2005 @ 19:46 :
ik zou dat toch lekker laten doen als ik jou was hoor
haha ja.
hmhm kan je ook zo'n ding erin laten zetten die je naar binnen kan draaien zeg maar? vage herinnering dat iemand dat zei hier. dus zo dat je hem niet ziet?
ik wil hem denk niet altijd showen namelijk.
Oud 01-05-2005, 19:44
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
cerys schreef op 01-05-2005 @ 20:38 :
haha ja.
hmhm kan je ook zo'n ding erin laten zetten die je naar binnen kan draaien zeg maar? vage herinnering dat iemand dat zei hier. dus zo dat je hem niet ziet?
ik wil hem denk niet altijd showen namelijk.
ja hoor, ha dik ook erin eerst vanwege stage....
circulair barbell, zon open ring...gewoon naar binnen flappen als je niet wil zien!
Oud 01-05-2005, 20:14
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
pyres schreef op 01-05-2005 @ 20:19 :
hehe ja mijn ouders vinden het ook TOTAAL niet leuk!
maar ja ik woon op kamers dus mij kunnen ze er moeilijk uit zetten
Mijn ouders ook. Ik woon ook niet meer thuis, maar toen ik nog thuis woonde en als ik dan een piercing zou nemen, zouden ze me ook het huis uit zetten. Nu heb ik wel een piercing en valt hun reactie (en die van familie) best mee
Oud 01-05-2005, 20:47
pyres
pyres is offline
Citaat:
*oma* schreef op 01-05-2005 @ 21:14 :
Mijn ouders ook. Ik woon ook niet meer thuis, maar toen ik nog thuis woonde en als ik dan een piercing zou nemen, zouden ze me ook het huis uit zetten. Nu heb ik wel een piercing en valt hun reactie (en die van familie) best mee
toen ik 17 was heb ik een navelpiercing laten zetten
ik had eerst een beetje gepeild wat hun ervan zouden vinden en ze gingen compleet uit hun dak.
ik heb hem toen alsnog laten zetten en ik heb dat ding twee jaar gedragen zonder dat ze het door hadden.

toen ik een blindedarmontsteking kreeg heb ik voor zolang mogelijk m'n moeder uit die onderzoekskamer gehouden, maar op een gegeven moment kon dat niet meer, dus volgens mij heeft ze hem toen zeker weten wel gezien.
ik heb haar er iig niet over gehoord
kort daarna heb ik hem eruit gehaald maar dat was meer omdat ik hem zat was

een navelpiercing is zeer goed te bedekken. ik denk dat een tongpiercing een grotere uitdaging gaat worden

edit: het ergste wat ze zouden kunnen doen, is m'n kamer niet meer financeren maar daardoor moet ik automatisch weer thuis wonen dus dat is ook niet echt een optie
Oud 01-05-2005, 21:05
cerys
cerys is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 01-05-2005 @ 20:44 :
ja hoor, ha dik ook erin eerst vanwege stage....
circulair barbell, zon open ring...gewoon naar binnen flappen als je niet wil zien!
chill!

dan hoeven mijn ouders het dus eigenlijk ook niet te weten? want volgens mij vinden ze het echt walgelijk

hoe duur is zo'n septum?
oja en doet het zetten pijn? hoeveel in vergelijking met bijv. een industrial? ik hoop minder want bij m'n industrial stierf ik bijna

Laatst gewijzigd op 01-05-2005 om 21:19.
Oud 02-05-2005, 01:58
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
pyres schreef op 01-05-2005 @ 21:47 :
toen ik 17 was heb ik een navelpiercing laten zetten
ik had eerst een beetje gepeild wat hun ervan zouden vinden en ze gingen compleet uit hun dak.
ik heb hem toen alsnog laten zetten en ik heb dat ding twee jaar gedragen zonder dat ze het door hadden.

toen ik een blindedarmontsteking kreeg heb ik voor zolang mogelijk m'n moeder uit die onderzoekskamer gehouden, maar op een gegeven moment kon dat niet meer, dus volgens mij heeft ze hem toen zeker weten wel gezien.
ik heb haar er iig niet over gehoord
kort daarna heb ik hem eruit gehaald maar dat was meer omdat ik hem zat was

een navelpiercing is zeer goed te bedekken. ik denk dat een tongpiercing een grotere uitdaging gaat worden

edit: het ergste wat ze zouden kunnen doen, is m'n kamer niet meer financeren maar daardoor moet ik automatisch weer thuis wonen dus dat is ook niet echt een optie
Ehm... ik zou het wel tegen je ouders zeggen. Het lijkt mij iig niet fijn om er de hele tijd op te moeten letten
Oud 02-05-2005, 08:24
Verwijderd
Mijn wenkbrauwpiercing die ik vrijdag heb laten zetten begint een beetje te ontsteken. Wat kan ik daar het beste aan doen?
Oud 02-05-2005, 11:03
Love_Fulfilled
Citaat:
pyres schreef op 01-05-2005 @ 18:56 :
ja maar met welke verhouding zout:water moet je dat doen

*wil er ook eentje*
1 theeleper zout op een kopje gekookt water.
Oud 02-05-2005, 11:23
pyres
pyres is offline
Citaat:
*oma* schreef op 02-05-2005 @ 02:58 :
Ehm... ik zou het wel tegen je ouders zeggen. Het lijkt mij iig niet fijn om er de hele tijd op te moeten letten
dan breekt letterlijk het huis af

edit:

ik hoorde vandaag dat een tongpiercing alleen schadelijk voor je tanden is wanneer je er op bijt

maar als dat ding in het midden van je tong zit....
dan is dat toch moeilijk bijten ?
Oud 02-05-2005, 13:43
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
pyres schreef op 01-05-2005 @ 21:47 :
het ergste wat ze zouden kunnen doen, is m'n kamer niet meer financeren maar daardoor moet ik automatisch weer thuis wonen dus dat is ook niet echt een optie
Mijn ouders betalen ook niet meer voor mn kamer wanneer ik me zou laten piercen.. maar ze zouden me ook niet meer thuis laten wonen, dus voor hen is het wel een optie

Ik zit te denken over het laten zetten van een kleine tattoo boven mn lies..zodat hij zeg maar net wel of net niet boven mn slipje uit zou komen (daar hoeven mn ouders nl nooit achter te komen , en ik vind het erg mooi). Maar rekt een tattoo op die plaats uit door een zwangerschap? Ik heb namelijk vrij weinig zin in een uitgelubberde tattoo later...
Oud 02-05-2005, 13:46
Subject
Subject is offline
@ Pyres: Ik heb ook een tongpiercing en het is inderdaad nogal onmogelijk om op dat ding te bijten (mits ie goed naar achter zit). Je moet alleen niet te lang met het lange staafje rond blijven lopen, want daar kan je dus wel op bijten *auw* .

Punt is alleen dat het ook schadelijk is voor je tanden als je ermee speelt, dus tegen je tanden aan tikken etc. En dat is -voor mij- nogal verleidelijk.
Oud 02-05-2005, 15:59
Love_Fulfilled
Citaat:
Subject schreef op 02-05-2005 @ 14:46 :
@ Pyres: Ik heb ook een tongpiercing en het is inderdaad nogal onmogelijk om op dat ding te bijten (mits ie goed naar achter zit). Je moet alleen niet te lang met het lange staafje rond blijven lopen, want daar kan je dus wel op bijten *auw* .

Punt is alleen dat het ook schadelijk is voor je tanden als je ermee speelt, dus tegen je tanden aan tikken etc. En dat is -voor mij- nogal verleidelijk.
Ja ik heb nu ook dat lange staafje en met eten bijt ik echt er telkens op, ook al zie je da staadje niet, omdat me tong nu beetje dik is. Ik speel er ook telkens mee, ik tik er telkens mee tegen me voortanden.
Oud 02-05-2005, 16:37
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
[

Ik zit te denken over het laten zetten van een kleine tattoo boven mn lies..zodat hij zeg maar net wel of net niet boven mn slipje uit zou komen (daar hoeven mn ouders nl nooit achter te komen , en ik vind het erg mooi). Maar rekt een tattoo op die plaats uit door een zwangerschap? Ik heb namelijk vrij weinig zin in een uitgelubberde tattoo later... [/B][/QUOTE]

naar het uitlubberen <leuk woord > ben ik ook wel heer erg benieuwd
Oud 02-05-2005, 16:40
drezzz
drezzz is offline
ja, daar kan je strechmarks doorheen krijgen.
Oud 02-05-2005, 17:01
Jules
Jules is offline
Citaat:
cerys schreef op 01-05-2005 @ 22:05 :
chill!
waar blijft die foto!

hoe zit 't met tijdelijke tattoos, is dat een mythe of bestaan er echt dingen die rond de 4 of 5 jaar blijven zitten en dan vervagen?
Oud 02-05-2005, 17:06
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Jules schreef op 02-05-2005 @ 18:01 :
waar blijft die foto!

hoe zit 't met tijdelijke tattoos, is dat een mythe of bestaan er echt dingen die rond de 4 of 5 jaar blijven zitten en dan vervagen?
ze bestaan, soort van, eigenlijk zijn het slechte te ondiep gezetten tattoo, tis alleen niet zo dat ze 4 jaar blijven zitten en dan ineens verdwijnen, ze beginnen al te verdwijnen zodra ze geheeld zijn (oftewel je hebt 4 - 5 weken een mooie tattoo, en daarna een vage vlek die steeds lichter word), en het is vrijwel ommogelijk om heel de tattoo precies diep genoeg te zetten (t gaat dan om eenachtste mm) zodat je vaak delen van de tattoo gewoon altijd blijft houden.

oftewel met een tijdelijke tattoo is je mooie adelaar na 6 maanden een soort van "verbind de puntjes tekening."
Oud 02-05-2005, 17:07
Jules
Jules is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-05-2005 @ 18:06 :
oftewel met een tijdelijke tattoo is je mooie adelaar na 6 maanden een soort van "verbind de puntjes tekening."
Gaar.
Oud 02-05-2005, 17:10
drezzz
drezzz is offline
je hebt overigens wel van die pijnloze tijdelijke tattoos

Maar die zitten meestal bij de kauwgom

hahahahahaha
Oud 02-05-2005, 17:11
Jules
Jules is offline
Citaat:
drezzz schreef op 02-05-2005 @ 18:10 :
je hebt overigens wel van die pijnloze tijdelijke tattoos

Maar die zitten meestal bij de kauwgom

hahahahahaha
jaja ik kreeg ook alleen maar info over plakplaatjes toen ik ernaar zocht op google
Oud 02-05-2005, 17:13
drezzz
drezzz is offline
omdat dat (en henna) de enige dingen zijn die echt werken
Oud 02-05-2005, 20:54
paranoid
paranoid is offline
watervaste stift en die cd-schrijf stiften blijven ook lang zitten, zolang je er niet overheen wrijft met zeep
Oud 03-05-2005, 10:08
monolo
monolo is offline
ik heb een tragus erbij <3 hij werd geschoten bij de v&d voor 7.50 en het deed geen pijn nu heb ik er ook niet echt last van
Oud 03-05-2005, 10:39
llell
llell is offline
Een geschoten tragus...ohoh, dat had ik ook, en dat ging goed fout ( incl. pus, zwelling en littekens). Maarja dat was misschien omdat ie scheef gedaan was. Ik had het al de tijd netjes schoongemaakt

Twee vriendinnen van mij hebben hun tragus ook laten schieten en bij hun gaat het wel goed.
het leven is niet eerlijk
Oud 03-05-2005, 10:40
saturday
saturday is offline
Citaat:
monolo schreef op 03-05-2005 @ 11:08 :
ik heb een tragus erbij <3 hij werd geschoten bij de v&d voor 7.50 en het deed geen pijn nu heb ik er ook niet echt last van
schieten
Oud 03-05-2005, 13:26
Dith
Dith is offline
Waar kan je eigenlijk losse naalden kopen? Ben vanochtend naar de apotheek geweest maar daar wilde die vrouw me geen naalden meegeven. Ben beetje ten einde raad en heb ze hard nodig.
Oud 03-05-2005, 13:56
cerys
cerys is offline
fran d'r ding is wel met handdruk ge"schoten" he, ik en een andere vriendin van mij hebben dat ook laten doen en we hebben er allemaal geen last van gehad. vriendin van mij had ook een rook laten drukken met handdruk, ook geen last van gehad.

is dus wel wat anders dan met luchtdruk duhh
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
monolo schreef op 03-05-2005 @ 11:08 :
Tis te hopen dat je niks aan de hand krijgt hoor...
Want anders heb je prachtige gevolgen.

Wat jij deed kan je levensgevaarlijk noemen...
(en eigenlijk om het cru te zeggen, zou je eens een licht gevolg moeten krijgen ervan....)

Piercings (oorbellen) shieten = FOUT!!

(Toch niet zo moeilijk om te begrijpen toch?)

En een tragus nog veeeeel meer!
cerys
cerys is offline
Citaat:
Dith schreef op 03-05-2005 @ 14:26 :
Waar kan je eigenlijk losse naalden kopen? Ben vanochtend naar de apotheek geweest maar daar wilde die vrouw me geen naalden meegeven. Ben beetje ten einde raad en heb ze hard nodig.
in een stoffenzaak natuurlijk! daar denken ze dat je gaat naaien, in de apotheek denken ze.. wat anders ws
Oud 03-05-2005, 13:57
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Dith schreef op 03-05-2005 @ 14:26 :
Dat krijg je alleen als je ervaring hebt in die sektor.
Echte piercing naalden dan.

En bij de apotheek juist hetzelfde.
Oud 03-05-2005, 13:59
Libertine
Libertine is offline
Citaat:
cerys schreef op 03-05-2005 @ 14:56 :
in een stoffenzaak natuurlijk! daar denken ze dat je gaat naaien, in de apotheek denken ze.. wat anders ws
Post jij eens een foto van je tatt!
Oud 03-05-2005, 14:28
Dith
Dith is offline
Citaat:
cerys schreef op 03-05-2005 @ 14:56 :
Oja
Oud 03-05-2005, 15:41
tiram
tiram is offline
Hee, de vraag is vast al eerder gesteld, maar heb geen zin om alles door te lezen
Ik wil ook een kleine tattoo laten zetten, maar hoelang duurt het ongeveer voordat het genezen is? Kan ik het dan misschien beter na de zomer doen, zodat ik wel gewoon kan zwemmen/in de zon kan liggen?
En wie weet hoe duur ongeveer een tattoo (geen kleuren) van ongeveer 3 bij 2 cm is? Weet dat het niet precies te zeggen is..maar ben benieuwd.
Oud 03-05-2005, 15:49
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
tiram schreef op 03-05-2005 @ 16:41 :
Hee, de vraag is vast al eerder gesteld, maar heb geen zin om alles door te lezen
Ik wil ook een kleine tattoo laten zetten, maar hoelang duurt het ongeveer voordat het genezen is? Kan ik het dan misschien beter na de zomer doen, zodat ik wel gewoon kan zwemmen/in de zon kan liggen?
En wie weet hoe duur ongeveer een tattoo (geen kleuren) van ongeveer 3 bij 2 cm is? Weet dat het niet precies te zeggen is..maar ben benieuwd.
mijn tattoo is zwart en ong 5 bij 5 cm en hij kostte 65 euro. hij mag 2 weken niet in de zon en hij mag ook 2 weken niet nat worden. ik moest er de 1e 4 dagen n folie overheen doen met daaronder hele vette zalf. ik heb m in juni laten zetten (op mn onderrug) en hij is goed de zomer doorgekomen
Oud 03-05-2005, 16:29
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
tiram schreef op 03-05-2005 @ 16:41 :
hoelang duurt het ongeveer voordat het genezen is? Kan ik het dan misschien beter na de zomer doen, zodat ik wel gewoon kan zwemmen/in de zon kan liggen?
een week of 6 voordat ie echt helemaal genezen is ongeveer, dus ik zou inderdaad wachten tot na de zomer, want felle zon erop, of chloorwater is echt niet aan te raden de eerste 3 weken nadat ie gezet is (en aangezien we vaak niet meer dan 3 weken zomer hebben zou dat erg jammer zijn.)

Regels voor berichten