| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
10 polytan+4 kunstgras+8binnenbanen(alleen in winter, of als het regend)
|
|
||
|
Citaat:
sorry ![]() Wij moeten het doen met 8 gravelbanen, 4 kunstgras (waar we ook 's winters op trainen!! In de kou ) en we hebben 3 binnenbanen (die wij, de jeugd, heel zelden mogen gebruiken)
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
tja, het is harder dan zon hardloop baan. Maar het is gewoon heel anders dan overal waar we komen. En dat is vooral vervelend.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Succes morgen en winnen |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
, k ben dan ook 4 jaar jonger
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
[QUOTE]Shotje schreef op 07-05-2005 @ 16:54 :
Dus dat maakt jou 13? [/QUOTE/]bijna 16 nee over 5 dagen 14
|
|
||
|
[QUOTE]Jochem12 schreef op 07-05-2005 @ 16:55 :
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Wij hebben gisteren van de nummer 1 verloren...daar gaat ons kampioenschap ..maar goed zij hebben verdiend gewonnen, ze waren beter, en we hebben alles eruit gesleept wat kon duss toch een mooie 5-3 nederlaag waar we trots op zijn En 2de is toch ook niet slecht ![]() Maar eigenlijk was ik het er niet mee eens dat ze bij ons in de 5de klasse zaten... daar zijn ze TE goed voor
Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 12:51. |
||
|
|
||
|
Citaat:
hihi...sorry ben in een vrolijke bui! Maar gefeliciteerd dus (waarschijnlijk) Goed bezigg...vooral als je zelf niet mee hoeft te doen en dan winnen |
||
|
|
||
|
Citaat:
Goeie overwinning op de singel
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Grrr zag te laat dat ik iets fout had aangeklikt..moest eigenlijk bij tekst van vorige bericht komen te staan maar goedd ... fouten gebeuren
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ik speel wel gemengd 5de klasse (zomercompetitie )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dat heb ik ook gedaan vorig jaar...is wel leuk maar duurt vaak een hele dag terwijl onze groep vaak maar één wedstrijd mocht spelen, en dat vond ik te lang wachten...Dus daarom heb ik dit jaar nee gezegd...was wel gevraagd (een hele eer ) maar goed ik ben blij dat ik het niet meer doe. Speel nu wel andere wintercompetities.Ik ben trouwens 5/5 jij? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik vind niet dat dat team bij ons hoorde hebben twee super goeie 3tjes...maar goed ik heb mijn wedstrijden gewonnen jeeeh....En hoe gaat het bij jullie? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() haha maarja.. verder erg relx dus ![]() ik begrijp het niet, hebben jullie 2 3tjes, of die 1e plek? |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar dat andere team heeft twee goeie drietjes, die ene was vorig jaar a-speler ofzo nee fijnn daar winnen wij natuurlijk nooit van met onze 5jes
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Jullie kunnen jezelf bijna al KAMPIOENEN noemen hihi
|
||
![]() |
|