Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2005, 16:42
xpieterx
xpieterx is offline
het was lache, hoogtepunten:

Maroon: strakke set, beukte hard. moshen was leuk tot dat only crime was afgelopen en alle irri punkertjes ook kwamen kijken.
Modern life is war: Blijft goed en gaaf om te zien. ging af en toe goed loos. erg "dapper" vond ik de 2 mannetjes die persee moesten headwalken.... Tis dat ik te brak ben om nu nog naar amsterdam te gaan, anders had ik het wel geweten.
Streetdogs: ik hou van deze band!
Ringworm: vette poep, heb alleen het id dat de zanger het niet helemaal trekt.. ging er hard aan toe. Dollar whore is favoriet
Hatebreed: de overtuiging van de band is er zeker wel, maar ik heb ze liever in een zaal(tje) waar de mensen wel bewegen op under the knife ipv dom om zich heen te staan kijken. Ging trouwens wel erg hard er aan toe, vooral de circle pit rond om de palen was humor.

+Het weer
+Het bier
+(veel)Bekende

-Pakeren
-Modder
-slapen in een slaapzak zonder matje of luchtbed
Oud 01-05-2005, 17:14
Verwijderd
iemand naar capdown wezen kijken?
Oud 01-05-2005, 17:23
baas
baas is offline
Ja, zeer sterk optreden van een érg vette band vond ik zelf. Het verbaasde me echt hoeveel mensen er (zo vroeg al) los gingen. Helaas een beetje kort.
Oud 01-05-2005, 17:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-05-2005 @ 18:14 :
iemand naar capdown wezen kijken?

yeah, op verzoek van een zatte engelse gast waar ik mee heb lopen voetballen de avond ervoor. Ik ben helemaal geen ska fan etc maar dit was best vet, beter dan die nutte caddie troep
Oud 01-05-2005, 18:19
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Carn schreef op 01-05-2005 @ 18:34 :
yeah, op verzoek van een zatte engelse gast waar ik mee heb lopen voetballen de avond ervoor. Ik ben helemaal geen ska fan etc maar dit was best vet, beter dan die nutte caddie troep
grom
Oud 01-05-2005, 18:25
Verwijderd
roxy ben jij nog wezen capdownen?
Oud 01-05-2005, 18:32
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-05-2005 @ 19:25 :
roxy ben jij nog wezen capdownen?
ik heb capdown wel gezien maar het ws me nog iets te vroeg om erg enthousiast te doen...was wel een erg leuke en goede show...
Oud 01-05-2005, 18:38
mixtape
mixtape is offline
Brak!
En ziek! Zo'n beetje heel Groezrock met griep rond gelopen. heb Alexisonfire moeten missen - aan de zijkant gezeten - omdat ik niet goed werd).
Morgen doe ik wel band verslagje.
En damn campings zijn toch best kut. Gelukkig heb ik ook mensen wakker gehouden / ziek gemaakt met mijn oneindige gehoest
Oud 01-05-2005, 18:46
Carn
Carn is offline
Campings zijn vet!! Maar ik moet ook hoesten. schijtzooi...
Oud 01-05-2005, 18:47
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Carn schreef op 01-05-2005 @ 19:46 :
Campings zijn vet!! Maar ik moet ook hoesten. schijtzooi...
He ik ben je niet eens tegen gekomen
Had ik toch wel verwacht, of lag je bezopen op de camping
Oud 01-05-2005, 18:54
Carn
Carn is offline
ik heb verdacht weinig mensen gezien..en toch redelijk wat rondgelopen op het festivalterrein.
Oud 01-05-2005, 19:54
little_devotion
little_devotion is offline
Het was super vet! Ik heb SFT, Malkovich (vette band), Strike Anywhere, From Autumn To Ashes, Alexisonfire (zanger staat op een gegeven moment in zn onderbroek te zingen ), Boy Sets Fire (viel tegen), Hopesfall (muziek rockt maar optreden was kut) en Coheed and Cambria (waren geweldig).

De camping was kut, de wc´s waren ronduit ranzig en het parkeren was onwijs slecht geregeld.
En nu ben ik gaar!

Maar ik zou het zo weer over doen
Oud 01-05-2005, 19:58
Carn
Carn is offline
wat is er nou kut aan een festivalcamping

en van die plee's..vorig jaar stonden er welgeteld 3 dixies op het campingterrein dus tel uit je winst

Parken slecht geregeld? hmm. Die lieve man n muntje gegeven, en auto geparkeerd Niet echt een opdracht van epische orde.
Oud 01-05-2005, 20:09
little_devotion
Citaat:
Carn schreef op 01-05-2005 @ 20:58 :
wat is er nou kut aan een festivalcamping

en van die plee's..vorig jaar stonden er welgeteld 3 dixies op het campingterrein dus tel uit je winst

Parken slecht geregeld? hmm. Die lieve man n muntje gegeven, en auto geparkeerd Niet echt een opdracht van epische orde.
De camping was kut omdat er niet genoeg plaats was en omdat ik de sfeer niet leuk vond waar wij stonden.

Ja oke dan zijn de wc´s wel vooruit gegaan Maar ik vond het nog steeds ranzig. Vooral die op de camping.

En er stonden overal auto´s geparkeerd zodat wij er niet uitkonden! Tis dat er een dronken gast in een auto lag te pitten en dat hij, na veel aandringen de auto even wou verplaatsen. Anders hadden we een probleem gehad..
Oud 01-05-2005, 20:10
Carn
Carn is offline
Och, zachtjes tegen den bumper bumpen zou ook wel enig effect hebben gehad ;D
Oud 01-05-2005, 20:12
little_devotion
Citaat:
Carn schreef op 01-05-2005 @ 21:10 :
Och, zachtjes tegen den bumper bumpen zou ook wel enig effect hebben gehad ;D
haha nou we hebben nog geprobeerd een auto een stukje weg te duwen maar dat lukte niet..
Oud 01-05-2005, 20:18
Gadje
Gadje is offline
uiteindelijk maar niet naar de camping geweest.
kwam dus zaterdag ochtend aan en ik was gewoon brak, maar goed.

sfp: was nou niet echt boeiend
malkovich: was leuk om ze te zien, goede show en de zanger is raar.
capdown: stukje gezien maar kon mij niet boeien
modern life is war: gehoord maar niks gezien, was te moe om te gaan kijken maar het klonk wel erg goed, jammer dat ik er niks van gezien heb.
strike anywhere: was leuk al speelde ze geen enkel liedje wat ik kende
from autumn to ashes: klonk erg leuk maar niet vee van gezien omdat ik te ver weg stond en we t begin hadden gemist, nogal jammer dus.
alexisonfire: helemaal geweldig, vooral het strippen van de zanger wat ik dus toevallig op film heb, dus iemand intresse
door alexisonfire niks gezien van rise against.
boy sets fire: ik had er veel meer van verwacht dus viel een beetje tegen.
hopesfall: ook weer teveel van verwacht en de zanger deed helemaal niks, das jammer want volgens mij kunnen ze veel beter.
coheed and cambria: was leuk maar ik dacht dat ze wel meer konden, en ik heb t drumstokje

aankopen: alexisonfire shirt, strike anywhere shirt en ik ben boos omdat ze bijna geen girlies verkochten
gezien: danique, silveria, jules, henridepenri en nog veel meer
Oud 01-05-2005, 20:19
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
little_devotion schreef op 01-05-2005 @ 21:12 :
haha nou we hebben nog geprobeerd een auto een stukje weg te duwen maar dat lukte niet..
die vent in die auto was echt leip en chagerijnig hij wilde niks, alleen maar verder slapen en hij wilde niet eens zn auto verplaatsen en hij brabbelde maar wat
Oud 01-05-2005, 20:36
little_devotion
Citaat:
Gadje schreef op 01-05-2005 @ 21:19 :
die vent in die auto was echt leip en chagerijnig hij wilde niks, alleen maar verder slapen en hij wilde niet eens zn auto verplaatsen en hij brabbelde maar wat
ja, sukkel
Oud 01-05-2005, 22:43
MissTake
MissTake is offline
jaaaa het was weer geweldigggg

ikke hou van groezrock!!!!!
Oud 02-05-2005, 10:36
monolo
monolo is offline
ja was dope.
rise against, strike anywhere
boysetsfire wel ok
coheed and cambria omg ik vond ze al kut maar live waren ze nog vervelender, wat een kutstem zeg
eten daar

zo.
Oud 02-05-2005, 11:41
Verwijderd
+ erg gezellig festival, daar zijn die belgen wel goed in!!!
+ boysetsfire, the setup, mliw, hatebreed. wat een vette shows gaven die zeg!!!
ook ok: ringworm (in arnhem was het echt beter, maar het hoogtepunt was toch wel zo'n dronken dude die daar zo lijp op dat podium ging dansen....jammer dat ik dat niet op mn camera heb staan)
+ mensen met wie ik daar heen ging. (zie je foto)
+ het weer, eerst wat wolken, maar dat was niet eens zo erg, het was niet koud en dat was al goed genoeg. ben wel een beetje verbrand.
+ het eten: de vegaburgers waren lekker, en de broodjes gezond ook!!! je had veel keuze uit verschillende soorten eten voor een 1daagsfestival. zelfs op pukkelpop heb je nog minder keuze dan hier.
+ de auto...heerlijk, als je alle andere ziet zwoegen met een rugzak op loepnd naar weet ik veel waar. lekker muziekje erbij

- 2 velletjes pleepapier bij de toiletten.
- rise against...wat viel dat tegen zeg. punt 1: het was veeeel te druk in die tent, dat stomme puber publiek moest zonodig dan ook nog eens een keer de hele tijd duwen en trekken (nee ik stond helemaal iet vooraan, ver ervanaf zelfs) en daarbij was het erg mat, en had ik er 1000 x meer van verwacht. jammer want op op cd zijn ze supervet.
- coheed....de schok van mijn leven: dat haar en die stem was ook kut, live nog kutter dan op cd (dan valt het best mee).
- koeienstront op de camping, dixies, blubber op het festivalterrein, en van die kut-crusties die daar door gaan rollen.
- de distro tent mocht zeker groter, en door de blubber was een deel van het festivalterrein eigenlijk niet goed bruikbaar, waardoor er teweinig ruimte was.
- weinig ruimte op de camping
- aan het einde van de dag had ik echt oooooveral spierpijn, verzuurde beenspieren en weet ik veel wat. ik begin een beetje festival bejaard te worden ofzo. een eendags festival is dan toch wel fijn.
- het is daar toch wel erg punk, en weinig hardcore. dat merk je ook aan de drukte bij bands. bij 7 seconds bijvoorbeeld. daar was het zoooooenorm rustig...maar ze speelde wel op het grote podium. en de gitarist van mliw die shirtjes bij de distro verkocht, wist niet echt hoe ze nou op dit festival terrecht waren gekomen...hij zat er dan ook een beetje verdwaasd bij.

voor de rest was het een erg geslaagde dag... kijk maar

Oud 02-05-2005, 12:10
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
hey zie ik daar de vriend van anne?!
Oud 02-05-2005, 13:16
Bada Bing
Bada Bing is offline
Citaat:
monolo schreef op 02-05-2005 @ 11:36 :
ja was dope.
rise against, strike anywhere
boysetsfire wel ok
coheed and cambria omg ik vond ze al kut maar live waren ze nog vervelender, wat een kutstem zeg
eten daar

zo.
ja zeg het eten
ik kreeg een halfrauw broodje saté ofzo echt heel vies
maar verder was het geweldig heel veel mensen tegen gekomen en geweldige foto's gemaakt
Oud 02-05-2005, 13:21
Verwijderd
Ja bah.
Die loempia's waren ook echt té ranzig voor woorden.

Dat ging te ver.
Oud 02-05-2005, 13:25
Carn
Carn is offline
hmm. kheb alleen n broodje gezond, hotdog en kroket op op dat festival terrein. verder n smoske bij die boerderij..goed te eten. Maar goed, ik stel ook niet zo`n hoge eisen meestal
Oud 02-05-2005, 13:41
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Gadje schreef op 01-05-2005 @ 21:18 :
uiteindelijk maar niet naar de camping geweest.
kwam dus zaterdag ochtend aan en ik was gewoon brak, maar goed.

sfp: was nou niet echt boeiend
malkovich: was leuk om ze te zien, goede show en de zanger is raar.
capdown: stukje gezien maar kon mij niet boeien
modern life is war: gehoord maar niks gezien, was te moe om te gaan kijken maar het klonk wel erg goed, jammer dat ik er niks van gezien heb.
strike anywhere: was leuk al speelde ze geen enkel liedje wat ik kende
from autumn to ashes: klonk erg leuk maar niet vee van gezien omdat ik te ver weg stond en we t begin hadden gemist, nogal jammer dus.
alexisonfire: helemaal geweldig, vooral het strippen van de zanger wat ik dus toevallig op film heb, dus iemand intresse
door alexisonfire niks gezien van rise against.
boy sets fire: ik had er veel meer van verwacht dus viel een beetje tegen.
hopesfall: ook weer teveel van verwacht en de zanger deed helemaal niks, das jammer want volgens mij kunnen ze veel beter.
coheed and cambria: was leuk maar ik dacht dat ze wel meer konden, en ik heb t drumstokje

aankopen: alexisonfire shirt, strike anywhere shirt en ik ben boos omdat ze bijna geen girlies verkochten
gezien: danique, silveria, jules, henridepenri en nog veel meer
Ging jij ook nog stagediven/crowdsurfen bij Alexis?? Of was dat gewoon iemand die op je leek
Oud 02-05-2005, 13:43
Verwijderd
Citaat:
gaar schreef op 02-05-2005 @ 14:16 :
ja zeg het eten
ik kreeg een halfrauw broodje saté ofzo echt heel vies
maar verder was het geweldig heel veel mensen tegen gekomen en geweldige foto's gemaakt
hehe dont u dare !
Oud 02-05-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 02-05-2005 @ 14:41 :
Ging jij ook nog stagediven/crowdsurfen bij Alexis?? Of was dat gewoon iemand die op je leek
volgens mij heb ik jou gezien (als je een thursday shirt aanhad tenminste)
Oud 02-05-2005, 13:52
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 02-05-2005 @ 14:47 :
volgens mij heb ik jou gezien (als je een thursday shirt aanhad tenminste)
Yes
Ik heb jou alleen niet gezien sorry
Oud 02-05-2005, 13:58
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
ik heb een familiebak friet gehaadl met 3 andere mensen en daar had echt de hele camping van mee kunnen eten, dat ding was echt niet normaal groot voor 3.90.

en ik heb een smoske gezond gegeten, of moet ik smoske wortel met heel veel mayo zeggen
Oud 02-05-2005, 13:59
Verwijderd
Citaat:
pourlesyeux_ schreef op 02-05-2005 @ 13:10 :
hey zie ik daar de vriend van anne?!
geen idee (welke?)
Oud 02-05-2005, 14:23
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Silveria schreef op 02-05-2005 @ 14:41 :
nee dat was ik, op het allerlaatst ja
Oud 02-05-2005, 14:36
FabDisaster
FabDisaster is offline
Citaat:
pourlesyeux_ schreef op 02-05-2005 @ 14:58 :
ik heb een familiebak friet gehaadl met 3 andere mensen en daar had echt de hele camping van mee kunnen eten, dat ding was echt niet normaal groot voor 3.90.
haha. dat was écht teveel ja
en toen terug lopen naar de camping, jij met die familiebox en lisa als sausmeisje
Oud 02-05-2005, 14:57
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 02-05-2005 @ 14:59 :
geen idee (welke?)
met t grijs met zwarte shirt
Oud 02-05-2005, 14:58
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Citaat:
FabDisaster schreef op 02-05-2005 @ 15:36 :
haha. dat was écht teveel ja
en toen terug lopen naar de camping, jij met die familiebox en lisa als sausmeisje

hi ja whaha
was leuk
Oud 02-05-2005, 15:08
Born to lose
Born to lose is offline
sochtends om 5 uur eruit om op tijd de trein naar breda te halen om opgepikt te worden door wilco dp. Die dus een half uur te laat kwam... aaargh.

Nou ja toen dus relaxt richting belgie, nog even liggen slapen in de bus (dus met 1,5 uur slaap in totaal aangekomen in belgie) daar alle bende uit de bus getilt en alles klaar gezet voor de verkoop. Stond gewoon een rij voor de markt hahaha echt bizar. Nou ja eerste drukte weggewerkt en toen maar bands gaan kijken.

Maroon - hard hard hard.. saltos van speakers af.. mooi spul.
Modern Life is War - hoe hard is deze band.. ging hard los
FATA - samen met modern life is war de band van de dag... heel erg strak gewoon
Strike Anywhere - klonkt erg gaaf

verder heb ik een beetje tussen bands staan switchen en plaatjes staan verkopen, vernoemens waardig zijn nog the street dogs dit was gewoon heel erg goed en coheed en cambria omdat het zo belachelijk was en wederom gruwelijk KUT en dat haar kom op zeg dat haar.

Ook wens ik alle mensen die dingen als rise against saaie punkrock noemen en hard gaan op saaie meuk als floggin molly en mad caddies een hele enge ziekte toe. Dat soort bands is voor blije mensen zonder enige muzikale smaak.

Verder me super vermaakt met de belgen en vele nederlanders die er rond liepen erg gezellig. En na een lange dag half 4 half dood mijn bbed in gedoken... volgend jaar weer.

ow ja 7 seconds viel me hard tegen, waarom covers van nena en sham 69 als je zoveel hits hebt (overigens denkt waarschijnlijk de helft van de kanker kids dat the kids are united van 7 seconds is)
Oud 02-05-2005, 16:08
harrie84
harrie84 is offline
teringman hoe punk is iedereen hier die loopt te zeiken over modder en het eten op groezrock...
Oud 02-05-2005, 16:10
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Citaat:
Born to lose schreef op 02-05-2005 @ 16:08 :
sochtends om 5 uur eruit om op tijd de trein naar breda te halen om opgepikt te worden door wilco dp. Die dus een half uur te laat kwam... aaargh.

Nou ja toen dus relaxt richting belgie, nog even liggen slapen in de bus (dus met 1,5 uur slaap in totaal aangekomen in belgie) daar alle bende uit de bus getilt en alles klaar gezet voor de verkoop. Stond gewoon een rij voor de markt hahaha echt bizar. Nou ja eerste drukte weggewerkt en toen maar bands gaan kijken.

Maroon - hard hard hard.. saltos van speakers af.. mooi spul.
Modern Life is War - hoe hard is deze band.. ging hard los
FATA - samen met modern life is war de band van de dag... heel erg strak gewoon
Strike Anywhere - klonkt erg gaaf

verder heb ik een beetje tussen bands staan switchen en plaatjes staan verkopen, vernoemens waardig zijn nog the street dogs dit was gewoon heel erg goed en coheed en cambria omdat het zo belachelijk was en wederom gruwelijk KUT en dat haar kom op zeg dat haar.

Ook wens ik alle mensen die dingen als rise against saaie punkrock noemen en hard gaan op saaie meuk als floggin molly en mad caddies een hele enge ziekte toe. Dat soort bands is voor blije mensen zonder enige muzikale smaak.

Verder me super vermaakt met de belgen en vele nederlanders die er rond liepen erg gezellig. En na een lange dag half 4 half dood mijn bbed in gedoken... volgend jaar weer.

ow ja 7 seconds viel me hard tegen, waarom covers van nena en sham 69 als je zoveel hits hebt (overigens denkt waarschijnlijk de helft van de kanker kids dat the kids are united van 7 seconds is)

hoe goed voel jij jezelf :/
Oud 02-05-2005, 16:14
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 02-05-2005 @ 17:08 :
teringman hoe punk is iedereen hier die loopt te zeiken over modder en het eten op groezrock...
ik vond het eten niet eens zo slecht, alleen de friet was gewoon ranzig
maar de modder tsja, je had t kunnen verwachten ( en dan zelf nog mn nieuwe schoenen aandoen.... )
Oud 02-05-2005, 16:17
Carn
Carn is offline
idd, men moet er wel hipjes uitzien
Oud 02-05-2005, 16:19
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Carn schreef op 02-05-2005 @ 17:17 :
idd, men moet er wel hipjes uitzien
ach, ik zag een hoop mensen met dezelfde kleren, hoe hip is dat
Oud 02-05-2005, 16:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kerel, waarom al die woede toch!
Oud 02-05-2005, 16:24
Verwijderd
maar gelijk heeftie
Oud 02-05-2005, 16:27
Carn
Carn is offline
Ik ontken ook niks, Caddies vind ik persoonlijk ook afschuwelijk.
Oud 02-05-2005, 16:29
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
of niet, kan ook
Oud 02-05-2005, 16:31
Carn
Carn is offline
Er zijn immers meerdere wegen naar Rome!
Oud 02-05-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:

nou ik moet echt niks hebben van die grafband flogging molly. maar ik vond rise against vies tegen vallen....door duwende pubers, irritant in de wegstaande mensen, en een mat geluid.
ik had er zoveel meer van verwacht
Oud 02-05-2005, 16:42
Verwijderd
dat had je wel een beetje kunnen verwachten toch
eigenlijk bij alle bands in die grote tent
Oud 02-05-2005, 16:52
Jules
Jules is offline
Citaat:
blabla
Gasttt je bent zelf zo hardcore dat het net lijkt alsof het uit een boekje komt (standaard tats check standaard tunnels check standaard emobril check standaard kapsel check) dus ik hoop niet dat je jezelf serieus neemt maar dat zal wel niet.

Ontopic: Boysetsfire was cool maar erg jammer dat Josh er niet was, show was 'anders dan anders'. Rise Against was echt een schok, 2 jaar geleden zongen er 3 mensen mee en nu de halve tent, en de pit daarbij was ook kut enzo en het geluid ook! Ohja de enorme ijsjes van 1,40 waren ook 'n hoogtepunt.

Regels voor berichten