Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik ook heel triest vind zijn mensen die maar een beetje meelopen met de rest. Ze weten dan niet meer wat ze mooi vinden en dan kopen ze maar van die Bikkembergs schoenen, die overigens ook nog niet om aan te zien zijn. Net zoals Lonsdale; een nerdje heeft ook opeens zo'n trui en als ik dan vraag "Waarom draag je Lonsdale, ben je een rascist of meeloper?" Antwoorden ze heel triest: "Nee niks hoor, vind alleen die truien mooi". ![]() Ik vind G-Star ook steeds slechter worden. Vooral die shirtjes waar alleen nog maar 'G-Star Raw Denim' opstaat zijn lelijk. Het voegt ook nog eens niks toe en het is onorigineel. Sommige broeken van G-Star vind ik dan wel weer vet en wil ik dan ook best wel wat betalen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Mij maakt het niet uit of het een merk is maar bij meestal niet alleen mijn schoenen zijn van merken en een enkel kledingstuk. Mijn halve school loopt met merkkleding en meestal als je zelf iets van een merk koopt lopen er minstens 5 andere ook mee en ik heb liever kleding die verder niemand heeft. Ik ontwerp het vaak ook zelf mijn kleding. dus van mij hoeft het niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Het voornaamste argument dat je waarschijnlijk al gehoord hebt is dat het van betere kwaliteit is. Dit is misschien wel zo, maar gaat maar op tot voor zekere hoogte. Het gaat voor mij meer om het model, de stijl, gewoon hoe het eruit ziet, en dit is toevalligerwijs voor mij altijd iets met een 'merkje' geweest... Gewenning is eigenlijk ook een factor die je niet kan verwaarlozen, als je 't eenmaal alleen maar gewend bent stap je niet gauw/graag terug. Heel raar, 'k kan het niet verklaren want rationeel gezien maakt het geen donder uit. Sinds ik student ben zal ik wel moeten minderen en koop niet meer om de twee weken iets nieuws, simpelweg omdat ik dan niet meer rondkom of moet ik concessies doen op gebied van uitgaan en dat kan ook niet vind ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Draag jij merkkleding ?
- Nee Hecht jij er veel waarde aan,aan zo'n merkje ? Nee, meestal vind ik die merken groot op een truitje en de merkkleding zelf al lelijk. Voor mij hoeft het niet en ik denk ook dat je gewoon kleding moet dragen waar je je goed en fijn in voelt. Verder vind ik het ook gewoon belachelijk hoe duur sommige kledingstukken met een merkje zijn, doe mij dan maar gewoon (band)shirtjes. Maar dan niet van die overdreven shirtjes a la Cradle, want die vind ik ook erg lelijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Spreekbeurt Merkkleding of gewone. Joetje | 9 | 02-12-2006 16:32 | |
Lifestyle |
Merkkleding Mono-racer | 2 | 27-03-2005 16:11 | |
Lifestyle |