Advertentie | |
|
![]() |
|
DU Meter is wel zo'n beetje hét progje daarvoor, ja. Houdt netjes alles bij per dag, week en maand. Ik heb het bij wijze van goede daad zelfs gekocht, het kost toch bijna niets
![]() Een goed gratis alternatief is NET Traffic Meter; daarvoor moet je wel eerst het .NET Framework installeren. Ik heb het zelf ook een tijd gebruikt maar uiteindelijk vond ik DU Meter toch beter. Maar 3.3GB is best veel, dan kan onmogelijk door spam vooroorzaakt worden. Vreemd...
Laatst gewijzigd op 02-05-2005 om 13:16. |
![]() |
|
![]() |
ISPMonitor is ook een overzichtelijk programmatje. Niet al teveel snufjes en daarom heel duidelijk als je gewoon wil weten hoeveel er geupload/gedownload is per dag/maand en met welke snelheid er nu van je internetverbinding gebruik wordt gemaakt. Meer moet je niet verwachten, maar voor de meeste mensen is dat al voldoende. Bijkomend voordeel, dit programma werkt ook samen met een heel aantal Belgische en Nederlandse internetproviders
http://www.ispmonitor.be/ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|