Mmm, een probleem van hitte zou ik vreemd vinden. Deze pc heeft steeds gedraait met enkel een cpu-fannetje. Enkele weken geleden heb ik er een intake-fan en een outtake-fan in geinstalleerd zodat ie nu een fijne airflow heeft. Idle zit ie wel een eind boven de 40° uit, maar dat is "normaal", dat heeft ie altijd gehad (ondertussen toch al zo'n 5 jaar oud of zo).
De GeForce2 wordt niet passief gekoeld. Er zit een klein fannetje op, en dat doet z'n werk nog steeds. Ook de andere fans draaien op volle toeren.
Nog een reden waarom ik niet denk dat het aan de warmte ligt... In de bios staat ingesteld dat ie dan een beep geeft, en hij doet helemaal niets.
Het feit dat ie helemaal geen beep of iets dergelijks geeft, doet me juist vermoeden dat het gaat om een brakke voeding. Of misschien een moederbord dat naar de vaantjes is, maar als dat zou zijn, dan lijkt het mij dat ie helemaal niets meer doet, terwijl ie de bios en dergelijke steeds mooi opstart. Hij crasht pas bij het laden van het OS. Ook booten vanaf Cd-rom doet ie niet (ook crash). Booten van diskette blijkt dan weer wel te gaan.
En nu net krijg ik een foutmelding: Windows beschadigt (System32\drivers\ntfs.sys). Maar een brakke harde schijf lijkt me ook vreemd, want deze heb ik getest in een andere pc, en daar werkte die fijn....