Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 05-05-2005 @ 21:49 :
ligt een beetje aan de relatie met je ouders denk ik. soms heeft het geen zin om er tegen in te gaan en bereik je sneller je 'doel' door gewoon ff mee te werken
Ja als je 16 bent, maar als je 19 bent...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Anaïs schreef op 05-05-2005 @ 22:12 :
Hij zei dat hij zijn best zal doen om in die week wel te biljven slapen, en we gaan ook samen op reis in de vakantie. Als ik op kot wil, moet ik dat doen, zegt hij. Maar ik kan hem niet achterlaten, 'k wil niet van weekend tot weekend leven.
Gewoon wel doen.
Ik keek er in het begin ook zo tegen aan, maar het is toch anders. Op kamers wonen word dan je leven. Je krijgt daar dan een even leven, met je eigen vrienden, je studie, je bezigheden. Natuurlijk is het begin wennen, en zal je waarschijnlijk van weekend tot weekend leven. Maar dat went, je vindt hier je ritme in, dat je gewoon een leuk leven door de weeks hebt, en in het weekend weer blij bent om je vriend te zien.

Mss dat het voor hem ook wat meer rust geeft op een bepaalde manier. Hij zit toch minder aan jou vast namelijk, omdat je er door de weeks niet echt bent.
En de keer dat hij wel langs komt, is extra leuk !
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 17:45
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 06-05-2005 @ 18:34 :
Ja als je 16 bent, maar als je 19 bent...
hmz..jah das waar.
standaardouderszin: zolang je nog thuis woont bepalen wij wat je wel en niet mag
nee sja.. 19..nee dan moet je idd ballen kweken
Oud 06-05-2005, 17:51
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 05-05-2005 @ 13:22 :
Welke normale jongen wil nu geen week alleen thuis zijn met zijn vriendin?
Ik denk dat geen enkele normale jongen dat zou afslaan.

Is echt 'n heel vreemd verhaal, al twee jaar iets hebben maar toch zo doen...
Oud 06-05-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 06-05-2005 @ 18:45 :
hmz..jah das waar.
standaardouderszin: zolang je nog thuis woont bepalen wij wat je wel en niet mag
nee sja.. 19..nee dan moet je idd ballen kweken
Mwah opzich als je 19 bent en nog thuis woont... mijn moeder zegt iig altijd dat wanneer ik nog thuis zou wonen haar regels nog zouden gelden.
Maar toch als je 19 bent en wil slapen met je vriend(in), pfft dan kan je daar toch wel over onderhandelen met je ouders! En anders, tsjaa dan maar gewoon op jezelf gaan . Geen gezeur
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 17:54
Cookie
Cookie is offline
idd trainen met die ballen
Oud 06-05-2005, 18:06
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 06-05-2005 @ 18:51 :
Ik denk dat geen enkele normale jongen dat zou afslaan.

Is echt 'n heel vreemd verhaal, al twee jaar iets hebben maar toch zo doen...
idd, daar klopt ietst niet, probleem ligt waarschijnlijk bij hem.
Vind het maar maf, nog nooit zoiets gehoord btw.
Oud 07-05-2005, 15:03
Anaïs
Anaïs is offline
Mja, we zullen afwachten en zien hoe het effectief verloopt in de vakantie...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:06
Cookie
Cookie is offline
succes dr mee
Oud 07-05-2005, 15:07
Rieno
Rieno is offline
wat een mafkees! tjonge...jij verwacht ook niet bepaald teveel..sterker nog, ik vind het al knap dat je het 2 jaar volhoud zo
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:35
Verwijderd
Als ik jou was zou ik eens ernstig nadenken of je wel met hem verder wilt. Het minste dat je kunt verwachten in een relatie is dat iemand graag tijd met jou wil doorbrengen en daar ook enige moeite voor wil doen. Dat is in het begin van de relatie zo, maar zou ook zo moeten blíjven. Waar doe je het anders voor?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:54
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-05-2005 @ 16:35 :
Als ik jou was zou ik eens ernstig nadenken of je wel met hem verder wilt. Het minste dat je kunt verwachten in een relatie is dat iemand graag tijd met jou wil doorbrengen en daar ook enige moeite voor wil doen. Dat is in het begin van de relatie zo, maar zou ook zo moeten blíjven. Waar doe je het anders voor?
dit vind ik nou een zinnige post
vrij logisch maar wel zinnig
Oud 07-05-2005, 16:08
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 06-05-2005 @ 18:54 :
idd trainen met die ballen
En niet zo'n beetje ook.
Oud 08-05-2005, 11:26
waves
waves is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 05-05-2005 @ 13:25 :
HIJ IS GEK

Ik zou hem eens gaan vragen wat hij van de relatie verwacht...
Verder sluit ik me bij de rest aan, hij moet zich gewoon eens goed gaan schamen!
Oud 09-05-2005, 10:29
WolterB
WolterB is offline
Ik bind het echt vreemd idd. Dat je moeite hebt met een nieuwe stap zetten in een relatie, vind ik nog neit zo heel gek, maar dat het zó lang moet duren, dan zou ik me serieus af gaan vragen of hij ooit wel de stap durft te nemen.
net als vaker bij je alngs gaan, terwijl hij wel de mogelijkheid heeft, niet gaan. Je bent zijn vriendin, iemand waarmee hij verder wil, lijkt mij, en dan zeggen dat hij je maar eens per 2 weken zal opzoeken.
Nee, daar kan ik niet inkomen. Ik zou serieus vragen hoe hij dit denkt te veranderen en of je nog jaren moet wachten tot hij een nieuwe stap durft te nemen en of er nog wel schot in de relatie zal komen ooit.
Oud 09-05-2005, 11:16
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 05-05-2005 @ 13:22 :

Welke normale jongen wil nu geen week alleen thuis zijn met zijn vriendin? [/B]
Een jongen die vreemd wil gaan, vreemdgaat of al is vreemd gegaan, al een minares naast jou heeft of misschien zelfs meerdere. Of al meerdere malen is vreemd geweest.

of hij mist jou minder snel dan jij hem. Hij heeft minder behoefte aan jou, omdat hij gewend is alles op zichzelf te doen. Minder behoefte aan lichamelijk contact. Of hij zit met zijn homo gevoelens of hij wil gewoon meer tijd voor zichzelf en/of vrienden. Hij denkt erover om het uit te maken of hij wil het uitmaken, maar houdt je aan het lijntje. Of hij houdt jou gewoon om "iemand" te hebben. Als status symbool dat hij bezet is en misschien aantrekkelijker voor scharrels om te versieren enz enz

Wat het argument ook is: ik zou er serieus over na gaan denken om het uit te maken. Want je wordt hier niet gelukkig mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten