Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2005, 15:49
noa-zut
noa-zut is offline
Zijn er hier mensen die een cosmetische of plastische ingreep hebben ondergaan, en wat hebben zij dan laten doen?

Zijn er hier mensen die dat wel zouden willen ondergaan, of die dat al binnen een korte periode van plan zijn?

TS: Ik heb zelf geen cosmestische operaties ondergaan, wel zou ik als ik later ouder en ik zie er echt heel erg oud (wallen, hangogen) dit in overweging nemen, gewoon voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 15:50
Bloem
Bloem is offline
Als ik het geld zou hebben zou ik mijn flaporen willen laten rechtzetten.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 15:51
Mara
Mara is offline
Als ik de centen had
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-05-2005 @ 16:51 :
Als ik de centen had
precies, ik heb helemaal geen bezwaar tegen cosmetische chirurgie zoals je maar realistisch blijft en het niet overdrijft..

Vroeger (zo'n 10 jaar geleden) heb ik mn oren laten recht zetten, is overigens niet mooi gedaan zodat ik mn oren nog steeds lelijk vind

En ik heb drie weken geleden een soort spuiten in mn benen gehad (zo'n beetje 80 spuiten) tegen plaatselijk vet. En het heeft geholpen, moet volgende week donderdag voor de tweede (en laatste) keer weer spuitjes krijgen en dan is het goed hoop ik. Dit klinkt misschien wel raar, maar ik had echt een heel erge hekel aan mn benen, en nu zijn ze al wat minder lelijk ben blij dat ik het gedaan heb.

Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 15:53
noa-zut
noa-zut is offline
En voor degene die zeggen als ik de centen had....wat zou je dan willen doen?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 15:58
Mara
Mara is offline
Neus kleiner.
Huid boven ogen weg, is niet heel opvallend maar ik erger me er dood aan.
Vet uit kuiten weg (geen idéé of dat kan)
'Boob-job' maar dan niet zozeer om 't vergroten. Ik vind ze gewoon niet mooi (vorm e.d.)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 15:59
Karin_M
Karin_M is offline
Citaat:
Bloem schreef op 04-05-2005 @ 16:50 :
Als ik het geld zou hebben zou ik mijn flaporen willen laten rechtzetten.
Zelfde, maar dan bij 1 oor. 1 flapoor en 1 gewoon oor staat nog raarder dan 2 flaporen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 16:11
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Citaat:
Karin_M schreef op 04-05-2005 @ 16:59 :
Zelfde, maar dan bij 1 oor. 1 flapoor en 1 gewoon oor staat nog raarder dan 2 flaporen.
Yeps, bij mij juist hetzelfde. En je ziet dat zo goed op foto's of als je een zonnebril aanhebt Moet altijd m'n haar loslaten als ik een zonnebril opheb
Oud 04-05-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-05-2005 @ 16:52 :
En ik heb drie weken geleden een soort spuiten in mn benen gehad (zo'n beetje 80 spuiten) tegen plaatselijk vet. En het heeft geholpen, moet volgende week donderdag voor de tweede (en laatste) keer weer spuitjes krijgen en dan is het goed hoop ik. Dit klinkt misschien wel raar, maar ik had echt een heel erge hekel aan mn benen, en nu zijn ze al wat minder lelijk ben blij dat ik het gedaan heb.
kost dat veel?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 17:46
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
M'n neus en m'n voorgevel (dat kan nog groeien maar toch) en liposuctie bij m'n buik.
Oud 04-05-2005, 18:27
indelebile
indelebile is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-05-2005 @ 16:58 :
'Boob-job' maar dan niet zozeer om 't vergroten. Ik vind ze gewoon niet mooi (vorm e.d.)
als ik het geld had..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 18:37
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Tuurlijk ben ik niet geheel tevreden met mezelf, maar ik zou ook niets kunnen bedenken wat ik met ik plastische chirurgie zou willen herstellen, laat mij maar mijn foutjes hebben. Maar ik ben ook niet voor plastische chirurgie voor de mooiigheid (waar die grens ligt is moeilijk ja).
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 18:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 04-05-2005 @ 18:46 :
M'n neus en m'n voorgevel (dat kan nog groeien maar toch) en liposuctie bij m'n buik.
dit (behalve dat het bij mij niet meer kan groeien) en mn wallen onder mn ogen...
Oud 04-05-2005, 18:42
Verwijderd
Nu hoeft het niet van me, maar mocht het ooit nodig zijn (bv. door van die 'hangogen') dan wil ik het misschien wel overwegen. Maar ik heb geen idee. Ik zie het nut er niet super van in, zolang ik gewoon kan leven, lijkt me dat er niets aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 04-05-2005 @ 17:13 :
kost dat veel?
ongeveer 200 euro per behandeling. Tis veel geld, maar je krijgt wel wat terug natuurlijk (en je moet het er voor overhebben.) Als je echt interesse hebt kan ik wel even opzoeken hoe die behandeling precies heet.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-05-2005 @ 19:53 :
ongeveer 200 euro per behandeling. Tis veel geld, maar je krijgt wel wat terug natuurlijk (en je moet het er voor overhebben.) Als je echt interesse hebt kan ik wel even opzoeken hoe die behandeling precies heet.
Je moet twee behandelingen? Dus in totaal kost het 400 euro? Dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen, zeker als 't echt helpt.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:21
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-05-2005 @ 19:42 :
en mn wallen onder mn ogen...
Oh dat ook idd, want daar kan ik me ook vreselijk aan ergeren
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:21
Qamra
Qamra is offline
Jup, ik heb een vetbultje weg laten halen onder mijn wenkbrauw. Hij was kapot gegaan, mensen gingen er opmerking over maken (van "heb je jezelf gestoten?" tot "heeft je vader je geslagen?" ) en hij deed ineens zeer.

Die is dus weggehaald.

Heeft nog een behoorlijke staart gehad en nu, 6 jaar later, is dus duidelijk dat minstens 1 zenuw nooit meer zal genezen (zeer pijnlijk voorhoofd, wat doortrekt tot in mijn achterhoofd).

Zeker niet zomaar iets wat ik 'even' over zou doen, laat staan als ik iets écht zou laten doen.

Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-05-2005 @ 19:53 :
Ik ben niet echt geïnteresseerd, maar m'n mammie misschien wel Kun je de naam van de behandeling even opzoeken? Dan kan ik wat informatie opzoeken en naar m'n mams mailen ofzo Bedankt!

xxx
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:28
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb nu nog niet zoiets van ik laat iets doen maar mijn wenkbrauwen staan vrij laag wat soms voor slecht zicht zorgt (als ik erg moe ben) en kan me oorstellen dat ze later nog verder gaan 'hangen', dan zal het dus moeten.
Bovendien geeft het een boze uitstraling..
Oud 05-05-2005, 09:55
Cookie
Cookie is offline
k denk niet dat er ooit aan zou doen, tenzij je brandwonden hebt ed. maar wie weet hoe ik er later over denk.
Oud 05-05-2005, 10:04
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik heb geen ethische bezwaren tegen cosmetische chirurgie, maar ik ben al tevreden met m'n uiterlijk dus ik hou het zo.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 17:48
Apomes
Apomes is offline
Ik heb mijn flaporen laten correct zetten, wel in 2 keer! Ik vond de eerste keer een hel zo'n heel week met die band! En toen ik mijn oren zag heb ik geweend tot en met omdat ze zo lelijk waren, maar dat was omdat die nog rood en opgezwollen waren.

ik heb ook een litteken laten weghalen.

Wat ik nog wil doen:
- Neusvleugels versmallen
- Chemisch masker (maar eerst ga ik een chemische peeling proberen, helpt dat niet dan ga ik voor een chemisch masker)...liefst dit jaar nog! (maar je moet wachten tot oktober voor een chemische peeling )
Oud 05-05-2005, 17:59
Verwijderd
Borstverkleining gehad.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 18:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik zou best een borstvergroting willen hebben en lipsuctie (hoe schrijf je dat ) bij mn dijen.
Oud 05-05-2005, 18:18
Verwijderd
Als ik iets zou laten doen is het mijn gezicht laseren ivm mijn littkenes door mijn acnee. Maar van mij hoeft dit nu niet zo nodig eigenlijk.
Verder zou ik niks laten doen; ik ben gewoon zoals ik ben, en daar ben ik meestal best tevreden mee.

Wel kan ik me voorstellen dat wanneer mijn ogen bijvoorbeeld zo erg gaan hangen dat ik niet meer goed zie, er iets aan zou laten doen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 18:22
Melissa83
Melissa83 is offline
Ik heb altijd best wel wallen onder mijn ogen en die wil ik laten weghalen.
het is echt onwijs lastig, iedereen denkt dat ik een abnormaal wild leven leidt omdat ik er altijd zo moe uitzie,terwijl ik me goed uitgerust voel
1700 euro is een rip uit m'n lijf moet ik zeggen. maar als ik het nu niet doe, dan komt er nooit meer wat van!

Wish me luck
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 18:29
lil' DD
lil' DD is offline
ik vind dat je blij moet zijn met wat je hebt
(behakve als het er echt niet uiziet)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 18:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een aantal moedervlekken weg laten halen maar dat was niet zo zeer cosmetisch maar meer omdat ik ze niet vertrouwde en er niet mee in de zon durfde. Dat nam niet weg dat ik ze graag kwijt was. Ik heb toen ook een pukkel van mijn kin mee laten weg halen, dat was wel cosmetisch. Is erg mooi geworden
Oud 05-05-2005, 18:44
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-05-2005 @ 16:52 :

En ik heb drie weken geleden een soort spuiten in mn benen gehad (zo'n beetje 80 spuiten) tegen plaatselijk vet. En het heeft geholpen, moet volgende week donderdag voor de tweede (en laatste) keer weer spuitjes krijgen en dan is het goed hoop ik.
Eh en wat was dat dan voor middel? STH? PGF2? Dat lijkt me nou niet eigenlijk

Ik zou... kuitimplantaten misschien. En een paar kronen ik vind puntige hoektanden namelijk niet zo mooi. Voor de rest valt het nog prima op te lossen zonder chirurgie.
Oud 05-05-2005, 19:18
Verwijderd
Ik zou 1 borst laten verkleinen... d'r zit helaas verschil in en dat is superklote met bh's kopen. En misschien een bortverkleining... ligt er maar net aan of mijn borsten ook weer kleiner zouden worden als ik van de pil af zou gaan
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 05-05-2005 @ 19:44 :
Eh en wat was dat dan voor middel? STH? PGF2? Dat lijkt me nou niet eigenlijk

Ik zou... kuitimplantaten misschien. En een paar kronen ik vind puntige hoektanden namelijk niet zo mooi. Voor de rest valt het nog prima op te lossen zonder chirurgie.
fosfatidylcholine heet het..

Meer info staat hier: http://www.aesteticaeuropa.nl/index2.htm
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 19:46
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Apomes schreef op 05-05-2005 @ 18:48 :
- Chemisch masker (maar eerst ga ik een chemische peeling proberen, helpt dat niet dan ga ik voor een chemisch masker)...liefst dit jaar nog! (maar je moet wachten tot oktober voor een chemische peeling )
Het klinkt niet echt gezond, wat is het?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 22:36
Brown eye
Brown eye is offline
Als ik heel erg over iets aan lichaam in zou zitten... zou ik het zeker doen! Vooral als het mijn zelfvertrouwen zou verbeteren!
Oud 06-05-2005, 13:00
Konijn
Konijn is offline
-Botox onder mn oksels (zweetklieren 'lamleggen'..)
-Borsten liften (niet vergroten dus, maar 'verstevigen')

Maar ik ben van mening dat het wel heel erg moet zijn (lees: t huis niet meer uitdurven ofzo) om ergens iets aan te laten doen, en dat punt heb ik nog niet bereikt. Misschien ooit als het eerste nog erger wordt..
Oud 06-05-2005, 14:39
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 05-05-2005 @ 20:46 :
Het klinkt niet echt gezond, wat is het?
Ik dacht dat het is om littekens van bv. acne weg te halen en je huid weer glad te maken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 15:47
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Bloem schreef op 06-05-2005 @ 15:39 :
Ik dacht dat het is om littekens van bv. acne weg te halen en je huid weer glad te maken.
Ja, je krijgt terug een "baby huid".
Alleen loop je wel 3 maanden rond met korstjes enzo !

Vanaf 17 mei begin ik ook met MICRODERMABRASIE. Dat zijn fijne kristallen die over je gelaat worden gespoten...soort van diepe peeling! Normaal gezien is dan alles weg na 6 behandelingen. Helpt dat niet zoals ik het wil dan doe ik een fruitzuur peeling. Moest dat niet helpen een chemische masker...maar normaal gezien moet de microdermabrasie ook al heel goed werken
Oud 06-05-2005, 15:55
esprit-chick
esprit-chick is offline
nu nix, ben wel tevreden, er zijn wel kleine dingen die ik anders zou willen, maar die vind ik t niet waard om onder t mes te gaan

ik kan me voorstellen dat mn oogleden wel gaan hangen, dat zou ik wel veranderen, ik heb nu wel dat wanneer ik moe ben oid, ik me oogleden tegen me wimpers aan voel een beetje, en heb op t moment ook eczeem op me oogleden, dan merk ik ook wel als ze er te dicht op liggen, zou ik later mss nog wel s laten liften dus
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 16:17
isa100
isa100 is offline
ik had vroeger flaphoren en heb ze dus recht laten zetten. gelukkig was dit toen ik 10 was, en dat was in de tijd dat deze ingreep nog vergoed werd door het ziekenfonds. en ik ben heeeel erg blij met het resultaat.
voor de rest zou ik niets willen veranderen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 06-05-2005 @ 16:47 :
Ja, je krijgt terug een "baby huid".
Alleen loop je wel 3 maanden rond met korstjes enzo !

Vanaf 17 mei begin ik ook met MICRODERMABRASIE. Dat zijn fijne kristallen die over je gelaat worden gespoten...soort van diepe peeling! Normaal gezien is dan alles weg na 6 behandelingen. Helpt dat niet zoals ik het wil dan doe ik een fruitzuur peeling. Moest dat niet helpen een chemische masker...maar normaal gezien moet de microdermabrasie ook al heel goed werken
een baby huid lijkt me ook wel fijn, 'k heb nu allemaal kleine littekens in m'n gezicht, niet mooi...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-05-2005 @ 18:55 :
een baby huid lijkt me ook wel fijn, 'k heb nu allemaal kleine littekens in m'n gezicht, niet mooi...
Zulke dingen zijn noggal agressief, helemaal een chemical peel, zeker als je de 'sterke' versie laat doen, je bent een aantal weken niet toonbaar
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 21:07
annetjuh
annetjuh is offline
ik heb niets laten doen en wil dat ook niet.
maar mijn broertje heeft op 5 a 6 jarige leeftijd zijn flapoor recht laten zetten.
Oud 06-05-2005, 21:43
Verwijderd
ik laat volgend jaar een borstcorrectie doen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Arenda schreef op 06-05-2005 @ 20:53 :
Zulke dingen zijn noggal agressief, helemaal een chemical peel, zeker als je de 'sterke' versie laat doen, je bent een aantal weken niet toonbaar
Ja, goed, maar als het daarna ook echt goed is, dan is dat het misschien wel waard. Wel iets om goed over na te denken, en het ook goed te plannen, lijkt me, maar toch.. Als 't resultaat goed is, dan zijn die weken het echt wel waard.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 23:43
Verwijderd
ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die ergens problemen aan ondervinden, en dan vind ik het ook zeker mooi als ze zich met cosmetische chirurgie kunnen redden. maar als je a lá pamela anderson je lippen op laat spuiten, je borsten laat vergroten/verkleinen/enweervergroten en je ribben weg laat halen om mager te zijn, dan gaat het weer te ver.

als ik geld had en ergens ontevreden over was, zou ik er misschien ook wel over nadenken. maar dan moet het wel zo natuurlijk mogelijk blijven. een tweede Marijke van Helwegen ziet Nederland niet zitten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 10:48
jet
jet is offline
ik zou mn striae weg willen laten halen.. als dat mogelijk is?
Oud 07-05-2005, 11:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm een borstvergroting... Maar nu vind ik het nog niet echt nodig. Maar mijn moeder had precies dezelfde borsten als ik en toen ze van 2 kinderen was bevallen, was er niks meer over Zij heeft dus dr borsten laten vergroten en als ik later ook niks meer heb, ik misschien ook wel... Maar ben wel veel te bang nog dat er iets mis zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:25
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Arenda schreef op 06-05-2005 @ 20:53 :
Bij MICRODERMABRASIE ben je enkele uurtjes rood
Bij fruitzuur peeling ben je enkele uurtjes rond en begin je te schilferen na 3 dagen, dit gedurende 2 dagen
Chemisch masker: blijft er 24 uur op en dan zie je er 2 dagen rood
Je krijgt alleen wat korstjes op sommige plaatsen zoals je wel krijgt op een wonde.

Dus die weken zijn toch wel sterk overdreven
Oud 09-05-2005, 05:53
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 08-05-2005 @ 19:25 :
Bij MICRODERMABRASIE ben je enkele uurtjes rood
Bij fruitzuur peeling ben je enkele uurtjes rond en begin je te schilferen na 3 dagen, dit gedurende 2 dagen
Chemisch masker: blijft er 24 uur op en dan zie je er 2 dagen rood
Je krijgt alleen wat korstjes op sommige plaatsen zoals je wel krijgt op een wonde.

Dus die weken zijn toch wel sterk overdreven
?
Heb anders laats een heel stuk gelezen over een een of andere chemische behandeling voor het gezicht, en daarvan ben je een aantal weken niet toonbaar. Zal ff gaan opzoeken wat dat was
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 14:36
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
jet schreef op 07-05-2005 @ 11:48 :
ik zou mn striae weg willen laten halen.. als dat mogelijk is?
o ja dat zou ik ook willen,

denk t wel, wel vaag n kerer iets van gezien bij een of andere laserkliniek
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten