![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vroeger (zo'n 10 jaar geleden) heb ik mn oren laten recht zetten, is overigens niet mooi gedaan zodat ik mn oren nog steeds lelijk vind ![]() En ik heb drie weken geleden een soort spuiten in mn benen gehad (zo'n beetje 80 spuiten) tegen plaatselijk vet. En het heeft geholpen, moet volgende week donderdag voor de tweede (en laatste) keer weer spuitjes krijgen en dan is het goed hoop ik. Dit klinkt misschien wel raar, maar ik had echt een heel erge hekel aan mn benen, en nu zijn ze al wat minder lelijk ![]() Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 15:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou... kuitimplantaten misschien. En een paar kronen ik vind puntige hoektanden namelijk niet zo mooi. Voor de rest valt het nog prima op te lossen zonder chirurgie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meer info staat hier: http://www.aesteticaeuropa.nl/index2.htm |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen loop je wel 3 maanden rond met korstjes enzo ![]() Vanaf 17 mei begin ik ook met MICRODERMABRASIE. Dat zijn fijne kristallen die over je gelaat worden gespoten...soort van diepe peeling! Normaal gezien is dan alles weg na 6 behandelingen. Helpt dat niet zoals ik het wil dan doe ik een fruitzuur peeling. Moest dat niet helpen een chemische masker...maar normaal gezien moet de microdermabrasie ook al heel goed werken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij fruitzuur peeling ben je enkele uurtjes rond en begin je te schilferen na 3 dagen, dit gedurende 2 dagen Chemisch masker: blijft er 24 uur op en dan zie je er 2 dagen rood Je krijgt alleen wat korstjes op sommige plaatsen zoals je wel krijgt op een wonde. Dus die weken zijn toch wel sterk overdreven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb anders laats een heel stuk gelezen over een een of andere chemische behandeling voor het gezicht, en daarvan ben je een aantal weken niet toonbaar. Zal ff gaan opzoeken wat dat was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
denk t wel, wel vaag n kerer iets van gezien bij een of andere laserkliniek |
![]() |
|
|