Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2005, 11:20
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Hey You
ik wil dit jaar samen met vriendin naar terschelling, we hebben nog niet geboekt en ik vroeg me af of mensen met ervaring weten welk stuk je t best kunt gaan zitten en leuke campings weten! we gaan niet alleen om te feesten! natuur en btje rust vinden we ook niet verkeerd ! liefs
Advertentie
Oud 05-05-2005, 13:02
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 06-05-2005, 15:48
DutchTerror
DutchTerror is offline
Ik zou voor camping terpstra gaan .... gezellig + snachts toch goede bewaking die het redelijk stil houd

mja ik vond dat vaaks irritant maja

als je je rust wil en je wilt feesten is die camping denk ik goed voor jullie. als je meer info wilt pm je maar je email adres
Oud 08-05-2005, 22:21
Verwijderd
de meeste jeugd gaat naar de Appelhof in formerum. Dat plaatsje ligt richting de waddenzee inhet midden van het eiland.
Uitgaansleven is het grootste in Midsland en West-Terschelling. Daar vind je ook wel campings.
Ik ging altijd naar Oosterend, helemaal aan het einde. Kan me herinneren dat dato ok campings waren. Het is daar super rustig, hooguit 1 kroeg maar weinig te doen.

Het is maar wat je wil dus.. strand is overal mooi breed en goed te befietsen..

tip: huur dus fietsen, kan je het hele eiland zien en makkelijk naar het strand.
Oud 17-05-2005, 18:52
DO EE.B
DO EE.B is offline
Ik ga er dit jaar voor t eerst heen,Ook naar t appelhof,ben benieuwd!
Oud 23-05-2005, 19:47
bram_05
bram_05 is offline
Als je voor de rust gaat, zou ik NIET naar appelhof gaan...ik ben daar meerdere malen geweest en het is verre van rustig (hele dag radio's aan, schreeuwende dronken jongeren), maar als je gaat om te feesten is het prima, aangezien de bewaking niet te streng is (zolang je niet schreeuwt mag je buiten zitten zolang als je wilt) en blowen is toegestaan

owjah, het eerste jaar hadden wij fietsen gehuurd, en dat is 40 euro voor een week. Als je, zoals wij, alleen van en naar het strand, en van en naar de kroeg vervoer nodig hebt, is de bus cq. taxi goedkoper, mits je de taxi deelt (een busje, en dan de ritprijs gedeelt door 7/8 personen= geen drol)

anywayz, je zal je best vermaken, have fun

p.s. Bij de fietsen komt ook nog eens 40 euro borg, en als er dan een dronken debiel op je fiets staat te springen zoals bij mij kan je daar ook naar fluiten
Oud 07-06-2005, 21:23
Boogie
Boogie is offline
Als ik dit zo lees: (jeugd)Camping Cnossen.
Oud 08-06-2005, 21:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Appelhof of zoiets.
Moet een typische jongerencamping zijn om te feesten en ja als je rust wilt kun je natuurlijk van de camping af en ergens een rustig plekje zoeken.
Je bent wel al laat met boeken, dus ik hoop dat je nog wat vindt.

Regels voor berichten